Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Nove Milla Giri
Vie niekto, z akeho dovodu sa tento motor nedava aj do Legacy alebo Outbacku?
Asi z tradice. 2,0T se dával vždy do Forestera a Imprezy pro sportovní verze narozdíl od Legacy, Outback, který měl 3,6...
Možná nedává ale jistě bude - tam kde to bude dávat z marketingového pohledu smysl.
Také je možné, že Subaru vyrábí víc těchto motorů, než k nim stačí vyrobit šasi (celých automobilů) a tak byl zvolen jeden vůz z portfolia, aby tento přebytek motorů odčerpal.
Také je možné, že Subaru vyrábí víc těchto motorů, než k nim stačí vyrobit šasi (celých automobilů) a tak byl zvolen jeden vůz z portfolia, aby tento přebytek motorů odčerpal.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
slavný jsou asi jen proto že jsou to jediný plochý diesely , začaly se vyrábět tuším v roce 2008 tak snad nemůžeš chtít po něčem co z technologickýho vývoje funguje pár minut aby to bylo dokonalý , boxer diesely mají svoje mouchy to každý ví ale aspoň si lidi co si je kupují uvědomí kterej motor patří do subaru 😉
Každý motor má svoje mouchy bohužel. Mě spíš zajímá kdy už lidi pochopí že diesel patří do offroadů, SUV, Užitkových, nákladních vozidel a autobusů. Jejich rozmach v osobních autech je děsivý, 90% osobních aut s dieselem nemá rozumné odůvodnění. ;-\
to je politika a dane EU, to nie je v ludoch; keby bol benzin s cenou tak ako v US asi by tu nikto nejazdil dieslom.
Neználku, k boxeru v dieselu/manuálu naopak přibývá i automat. Takže nabídka se rozšiřuje. Když nic nevíš, tak radši mlč ať tu nejsi za vola.
3,6 končí takže lze předpokládat, že toto bude náhrada.
bohuzel nebude, 3,6 konci jen v Evrope kvuli tem zvlastnim lidem, kteri sedi v Bruselu 😢
S tou 3,6 jsem se projel (s předváděčkou).
Nechci rozpoutávat flame, ale ten motor podle mě žere neadekvátně paliva na to, jak to auto jede.
A navíc má podle mě Outback mimořádně špatně odhlučněné podběhy a to je , alespoň v Čechách , chyba.
Myslím, že ten 2,0 T by Legacy/Outbacku slušel.
Nechci rozpoutávat flame, ale ten motor podle mě žere neadekvátně paliva na to, jak to auto jede.
A navíc má podle mě Outback mimořádně špatně odhlučněné podběhy a to je , alespoň v Čechách , chyba.
Myslím, že ten 2,0 T by Legacy/Outbacku slušel.
Ano v Evropě a podle mě pro Evropu nabídnou jako náhradu tu 2.0T.
Všude je vrcholem B6 3.6 - do Evropy se (nebo to je jediný motor) nevozí model Tribeca. Plochý 6ti válec se jinak nedává jen do OUTBACKu, ale i do Legacy (a zde "končí" 4 válcem se 127 kW). Vaše myšlenka sice není "špatná" (alespoň nějaký "vrchol" by modely Subaru měly - byť 4 válcový), ale v reálu se mi NEzdá příliš pravděpodobná - že by JEN pro jeden malý kontinent s dramaticky propadajícími prodeji kde navíc všichni kupují jen naftové 4 válce "vyvíjeli" silnější sportovnější verze - pro těch (zde) pár prodaných kusů to asi NEeeeee (bohužel ale spíš NEee 😐
A co ta CVT, teta? A ta "neplnohodnotná" čtyřkolka. Předvést něco podobného audi, tak tu capslockuješ celý den o hrůzách multitronicu, u subaru pohoda? >😁 Kylie, tvé jméno je pokrytectví. 😉
Tož milý synku, až tu jednou bude nějaká teta možná vám odpoví... já se s takým strécem jako ste vy bavit nebudu (ale v něčem s vámi přece jen SOUHLASím - ANO, Multitronic byl a je fakt hrůůůůůůzná převodovka 😄
PS: Když si porovnám konstrukci spolehlivost a ceny Subaru (a audi) - tak aby člověk "zaplakal" - a snad jednou (masový VWýrobce PŘEDOkolek) audi opravdu jednou převede něco podobného jako Subaru, snad... 😉
PPS: Také jste se tak poBAVIL, když jste četl velký německý srovnávací test vozů s pohonem všech kol, kde Citroën DS5 "smáznul" audi R8? 😄
PS: Když si porovnám konstrukci spolehlivost a ceny Subaru (a audi) - tak aby člověk "zaplakal" - a snad jednou (masový VWýrobce PŘEDOkolek) audi opravdu jednou převede něco podobného jako Subaru, snad... 😉
PPS: Také jste se tak poBAVIL, když jste četl velký německý srovnávací test vozů s pohonem všech kol, kde Citroën DS5 "smáznul" audi R8? 😄
vcera jsem ho projel a musim priznat ze CVT me velmi mile prekvapila. Zadne vytaceni motoru se nekonalo, jen to podivne tlaci auto dopredu pri nizkych rychlostech a velmi spatni se davkuje plyn kolem minima - nebrzdi motorem, porad tlaci i po sundani nohy z plynu. to je asi o zvyku... Jinak je auto prijemne tiche a diky prevodovce ma clovek pocit ze jede lepe (dokud nedate plnej - zadny dalsi narust vykonu se v podstate nekona)
Nicmene podvozek je skutecne nesmlouvave tvrdy - kazdou vlnecku na silnici citite a clovek v aute poskakuje...
Nizmene vetsi razy jsou utlumene a akusticky je vse v poradku.
Super auto, ale za tu cenu je tu konkurence z ruznych segmentu a ja bych asi penize dal jinam. 😒
Nicmene podvozek je skutecne nesmlouvave tvrdy - kazdou vlnecku na silnici citite a clovek v aute poskakuje...
Nizmene vetsi razy jsou utlumene a akusticky je vse v poradku.
Super auto, ale za tu cenu je tu konkurence z ruznych segmentu a ja bych asi penize dal jinam. 😒
Vdaka vsetkym za odpovede. Praveze 3,6 z cennika zmizla a 2,0T tam nie je, cize zaujemca o silnejsi motor v Legacy alebo Outbacku ma teraz smolu :😉 Zaujimalo by ma, ci je to docasny alebo trvaly stav.
Spíš dlouhodobý. Situace by se mohla změnit, pokud by v Evropě dramaticky vzrostla poptávka, popřípadě pokud by emisní normy jinde ve světě odepsaly 3,6.
Co jsem zaslechl tak subaru pracuje jednak na úplně novém B6 a také na B6 dieslu - oba dva by měli přijít zhruba do roka. Do outbacků se turbo dává jen na některých trzích ( amerika, japonsko ), proč není v evropě netuším. Technologie by na to byla. Jinak s menšími turby a jiným rázem motorů jako doposud bych nepočítal. Subaru si jde prostě svojí cestou 😄
rohYpnol
Pro zájemce s opravdu vytříbeným a vyhraněným vkusem. Tohle není žádné ořezávátko, jako karamelem ulepená ix-35 nebo další nekonečný zástup průměrných SUV.
Tady jde o řidiče, o schopnosti vozum o samou podstatu SUV. Pro běžné zájemce bude bezpochyby tou jedinou volbou diesel. Pro ty vyhraněné pak právě tohle. Forester patřil vždy mezi to NEJ ve třídě. Nikdy nebyl prvoplánovitě líbivý, zato vždy dokázal přesvědčit činy.
Tady bude duch Forestera opět naplněn na 110 procent. Tak jen doufám, že výfukový systém už nebude korodovat také v "turbo" tempu :-!
Pro mě TOP neprémiová SUV😒br /> 1) RAV4 2013
2) Forester
3) Outlander
Tady jde o řidiče, o schopnosti vozum o samou podstatu SUV. Pro běžné zájemce bude bezpochyby tou jedinou volbou diesel. Pro ty vyhraněné pak právě tohle. Forester patřil vždy mezi to NEJ ve třídě. Nikdy nebyl prvoplánovitě líbivý, zato vždy dokázal přesvědčit činy.
Tady bude duch Forestera opět naplněn na 110 procent. Tak jen doufám, že výfukový systém už nebude korodovat také v "turbo" tempu :-!
Pro mě TOP neprémiová SUV😒br /> 1) RAV4 2013
2) Forester
3) Outlander
Forester byl suverén do roku 2007, kdy XT nestíhala ani většina tehdejších HH. S nástupem další (ještě současné odcházející) generace se z XT stalo jen rychlé SUV, kterému jízdně mohla konkurovat třeba Kuga s 2,5T a také se to projevilo na prodejích, kdy se XT už prodalo jen minimum. Tohle bude zase jen další rychlé SUV.
Mně by se líbilo dát tento nový motor 2,0T do Subaru XV, to by pak mohl být pravý následovník staré generace Forestera XT.
Mně by se líbilo dát tento nový motor 2,0T do Subaru XV, to by pak mohl být pravý následovník staré generace Forestera XT.
Len keby na Foresteri tie plechy na dverach a kapote neduneli ako bandaska. Neuskodilo by trochu "tuningu'!
K tomu top3, asi bych to mírně proházel a doplnil o CR-V, které je úžasně komfortní :yes: nevím ale, koho bych z bedny odsunul na bramboru 😄
skejpa
Co je skveleho na aute s CVT ? Vzdyt je to zabijak jakekoliv zabavy ! ...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Co jako máš pořád s tím elektromagnetem ?? Dvoum týpkům ve felciie co jsem je vytáhl na škub z hluboké škarpy to bylo jedno jestli tam mám hov.no a nebo elektromagnet. Když jsem táhl dodávku DHL chycenou za nápravu přes sedlo kolem zapadených kamionů tak bylo řidičovi úplně jedno jaký elektroblbosti tam jsou. Když jsem vytahoval, projížděl a vyjížděl věci o kterých se ti s obyčejným kombíkem nemůže ani zdát, tak mi bylo uplně jedno co tam je. Vím jen jedno, všechny jsem vytáhl, nikdy jsem nezapadl a všechno jsem vyjel ... Stačí ?
To je problém vás subaristů, vidíte v nových subaru to, co ve starých, jenže lesník dávno není tím, čím byl. Bohužel ten, kdo přijde k dealerovi subaru, zmasírován "nízkým těžištěm, jedinečnou čtyřkolkou, fantastickými jízdními vlastnostmi" a sedne třeba do forestera s benzinem, bývá krutě zklamán houpavým a naklánivým autem s líným a užraným motorem. Pokud se navíc začně ptát, proč sedí uvnitř plastové krabičky, kde je nějaká použitelná navigace atd., bude to jeho poslední návštěva u značky. Jinými slovy, je hezké, co tu píšeš, ale ve vztahu k tomu autu z článku to nemá velkou váhu. 😉
Jenže já píšu o novém legacy. Měl jsem i Otb minulé generace a tak mám s čím rovnat. Zmiňuji to i v recenzi, že se ty dvě generace od sebe dost liší. Nicméně podvozkem a jízdními vlastnostmi vůbec ne. Problém, který subaru má je nedostatek motorů. Netvrdím teď, že mají sejít z cesty a začít tam ládovat malé turbomotůrky, ale nutně potřebuje nové motory. Ideálně to vidím na 2,0i ( podviživený motor z Toybaru FT 86 by byl ideál ) jako základ. 2,0 D B4 , 3,0 D B6 a 2,5 turbo ( popřípadě 2,0 turbo GT DIT, který je již v japonsku ), B6 atmo, B6 turbo pro vrcholové verze a také 2 menší motory pro nižší modely. Ideálně 1,5 R turbo a 1,5 atmo jako základ pro imprezu atd.
Jenže prostě EU a neatraktivní evropský trh ( pro subaru ) je prostě malým lákadlem. V americe jsou subara hodně oblíbená auta u střední vrstvy.A subaru tam prostě letí raketově nahoru. Jako nejlepší motor pro OTB/LEG vidím 2,0 turbo GT DIT, který asi nemá konkurenci v ničem co tady jezdí (300k a 400nm ). Bohužel není nám přáno
Jenže prostě EU a neatraktivní evropský trh ( pro subaru ) je prostě malým lákadlem. V americe jsou subara hodně oblíbená auta u střední vrstvy.A subaru tam prostě letí raketově nahoru. Jako nejlepší motor pro OTB/LEG vidím 2,0 turbo GT DIT, který asi nemá konkurenci v ničem co tady jezdí (300k a 400nm ). Bohužel není nám přáno
U legacy není ten posun k průměru v jízdních vlastnostech tak výrazný, souhlas, já píšu o foresteru, protože o něm je článek. U něj jsou ódy na nenápadného krále okresek, bijce hothatchů, pokořitele premiových limuzín na dálnici a polotraktor v jednom už jen vyčpělou minulostí. Současný forester je velmi průměrné SUV, teď dostane celkem zajímavý motor, ale vzhledem k tomu, že i u podstatně obchodně úspěšnější konkurence jsou dvoulitrová benz. turba jen hezkým doplňkem nabídky, je to pro daný model celkem k pr.du. 😉
to je možné přiznám se že s novou generací turbo benzínu ve foresteru jsem nejel.
No, to nejspíš ještě nikdo, problém je ale v tom, že předchozí generace foresteru měly výborné jízdní vlastnosti bez ohledu na motorizaci, i s tím atmo dvoulitrem, jenže ten současný je v tomto směru foresterem jen podle jména.
Bohužel už je blíž obyčejným SUV, ta výjimečnost už určitě není taková. Minulý Forester turbo bylo jedno z aut desetiletí. Tenhle už sice ne, ale pořád umí věci, o kterých si může konkurence jen nechat zdát.
Doporučuji se s CVT od subaru projet a pak mudrovat. CVT od subaru je navíc ve standartu s pádly pod volantem a manuálním režimem, kdy funguje jako klasická 6 st. převodovka s virtuálními stupni. V tomhle modu je o zábavu postaráno.
Souhlasím, vyzkoušeno :yes:
Nesouhlasím, ano, s pádly se jet dá, ale v D modu při běžném ježdění to není ono, prostě je cítít, že se výkon mezi motorem a koly kdesi ztrácí, a spotřeba 12,5 litru u XV s dvoulitrovým CVT při běžném ježdění, žádná pila, je tady naprosto běžná. Podle mého je vysoká a jde z velké části na vrub převodovky, stejnou spotřebu má podstatbě větší, těžší a dvakrát tak výkonná X5 35i.
Nevím, s čím nesouhlasíš. Já souhlasím s tím, že řadit s pádly pod volantem je zábavné (vím, tuhle vymoženost dnes nabízí za příplatek hodně automobilek, ale co si tak vybavuju, s variátory, alespoň těmi japonskými, můžeš pádlovat už ve standardu). S projevem variátoru problém nemám, dokonce moje příští auto ním bude vybaveno a co se spotřeby týče, šéf jezdí s Legacy dlouhodobě za 8,5, čili žádnej žrout, v kontextu s tím mi přijde 12,5 s XV téměř nedosažitelné číslo, i když všechno jde, když se chce 😄
12.5 leda tak pri testovaci jizde. Mne pred cca 4mi lety, kdyz prisla Impreza s 2.0D po 20ti km testovaci jizdy v zime na palubaku svitilo skoro 10 litru >😁 A to jsem nejel zadnou pilu.
Standardni prumery jsou u XV s benzinovym dvoulitrem CVT nekde mezi 7mi a 8mi a u nafty s manualem mezi 6ti a 7mi.
Standardni prumery jsou u XV s benzinovym dvoulitrem CVT nekde mezi 7mi a 8mi a u nafty s manualem mezi 6ti a 7mi.
Nebo v čistě městském hustém provozu, soudím ale, že dostat se na 12,5 v kombinaci už asi vyžaduje hodně řidičského (ne)umu 😄
S legacy 2,0i 110 KW CVT otec dosahoval dlouhodobé spotřeby 8,2L / 100 km ... Já jezdil za 9,2 jezdím přeci jen trochu agresivněji než on a pádla používám často zatímco on skoro vůbec. Ale louda taky není.
Nicméně souhlasím s tím, že při podřazení na manuálním stupni to jako kdyby sklouzne výkon dolů a pak vyletí nahoru. Je to takové nepřirozené oproti manuálu. Nicméně jako velký problém bych to neviděl.
Ada je zase tady
pro podobný vůz je diesel :-!
A nejen pro podobný vůz!
A nejen pro podobný vůz!
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Slavek-TDM
Opravdu bude 2.0T s CVT a MPT (tedy mezinapravovou spojkou)? Nekde jsem zahledl zpravy o CVT s VTD (tedy mezinapravovym diferencialem).
Kasprik
Subaru. To ještě existuje ? A někdo tu zastaralou techniku kupuje ? Výsledky prodejů budou tak 3 kousky pro blázny jak motorem tak tím skvělým dizajnem, který spáchali asi někde v číně nebo v mongolsku.
Magnetofon
A Europa odpoveda...Dakujeme nechceme! Aj tak budu nizke predaje. Nech prenesu vyrobu do EU a nie len odsavanie penazi do Japonska... :no:
No ja by som sa divil kazdemu kto Subaru kupi na SK alebo CZ. Pokial viem tak maju velmi zvlastne rozdelenie trhu v EU. Slovenska Mikona, ako predajca Subaru, nakupuje auta od talianskeho predajcu, nieco podobne je asi v celej vychodnej EU.
Enthusiastic.driver
Jsem si říkal, že by to bylo nějaké moc podivné, aby vstal z mrtvých takový ukázkový sleeper jako Forester XT... A taky že jo - CVT jako jediná kombinace. ACh bože...
Drag-On
Trochu mimo tému. Nevie niekto niečo ako sa dá dostať k Forestru STI? Nie že by som ho chcel kúpiť, len ma to zaujíma. U nás pri firme je základná škola a jeden chlapík tu nosí svojho syna na prbližne takom Forestri😒br />
[odkaz]
akurát bez spodných spojlerov. Aj podvozok vyzerá, že má klasickú výšku. V vnútri sú STI sedadlá, vzadu má dva výfuky a zvuk motra ten klasický hrubý ako v Impreze WRX STI. Auto vyzerá fantasticky. Čo som pozeral na nete, tak STIčko sa vyrábalo jedine pre Japonský trh. Tak neviem...asi budem musieť najbližšie zastaviť majiteľa a poinformovať sa od neho. 😄
akurát bez spodných spojlerov. Aj podvozok vyzerá, že má klasickú výšku. V vnútri sú STI sedadlá, vzadu má dva výfuky a zvuk motra ten klasický hrubý ako v Impreze WRX STI. Auto vyzerá fantasticky. Čo som pozeral na nete, tak STIčko sa vyrábalo jedine pre Japonský trh. Tak neviem...asi budem musieť najbližšie zastaviť majiteľa a poinformovať sa od neho. 😄
Jednu chvíli se vozilo i do ČR, ale snad šlo jen o omezený počet kusů a pokud chlapíka ještě uvidíš tak mu potřes rukou a poblahopřej. Vozí si zadek v jednom z nejlepších aut té doby 😄
K autu: jen obrovská škoda že tam nejde mít manuál. CVT není k takhle silným motorům to pravé ořechové.
SUV a terén?? Víš, SUV je především o nezpevněných cestách, což již brzy bude i u nás mezi Brnem a Prahou jako nejvytíženější polní/lesní cesta - Dé JEDNA. Pak teprv s tvým HTP pochopíš nadpis tvého příspěvku - "bez šance" >😒]