Novinky
ale přesto je X6 skvělé auto hlavně proto, jak dokáže scvrknout koule všem rádoby Mirkům Dušínům.
:yes:
:yes:
Tedy, jestli bude nová ixšestka ještě agresivnější než jednička, pak doporučuji na křižovatkách vyhazovat z okna směrem k přechodu v rámci humanitární akce snad rovnou velkokapacitní pemprsky, jako jediné možné řešení proti hromadné garážové inkontinenci...
Neexistuje auto, které je vůči pravdoláskovým falešným sobům útočnější a arogantnější. Ano, tohle je "Gran torino" s Eastwoodem za volantem. Drsňák v dokonalém antitripartitním provedení.
Člověk si říká, co vede zdejší diskusní pravdoláskové prosťáčky k tak zřetelné averzi vůči předmětnému modelu? No je to prosté. Žádné jiné auto jim totiž tak otevřeně, přezíravě a jednoznačně nenastavuje zrcadlo pravdy jako právě ixšestka.
Nezbývá, než jednoduché doporučení - sedni si u BMW do auta, půjč si ho a zažij hodinu pravdy o sobě, o světě a o autě. Garantuju ti, že rázem změníš názor nejen na auto, ale především na sebe a na svojí pravdoláskovou garáž.
Pamatuj - vítězem může být vždy jenom jeden...
BRAVO BMW :yes: :-!
Neexistuje auto, které je vůči pravdoláskovým falešným sobům útočnější a arogantnější. Ano, tohle je "Gran torino" s Eastwoodem za volantem. Drsňák v dokonalém antitripartitním provedení.
Člověk si říká, co vede zdejší diskusní pravdoláskové prosťáčky k tak zřetelné averzi vůči předmětnému modelu? No je to prosté. Žádné jiné auto jim totiž tak otevřeně, přezíravě a jednoznačně nenastavuje zrcadlo pravdy jako právě ixšestka.
Nezbývá, než jednoduché doporučení - sedni si u BMW do auta, půjč si ho a zažij hodinu pravdy o sobě, o světě a o autě. Garantuju ti, že rázem změníš názor nejen na auto, ale především na sebe a na svojí pravdoláskovou garáž.
Pamatuj - vítězem může být vždy jenom jeden...
BRAVO BMW :yes: :-!
Léta jezdím BMW, jsem ročník, který si pamatuje - i když jako malé dítě - alkohol za volantem jako polehčující okolnost, prachy až zase tolik neřeším, to bych nedržel oblíbenou V8, přestože se mi X6 docela líbí, tak dokud nebudu vážně uvažovat o její koupi, tak mě ani nenapadne jít si honit čurá.ka do autosalonu BMW v jejich X6, přestože mi jí několikrát aktivně nabízeli k projížďce.
A nenapadne mě ani potom na tomto serveru zvracet podobná rádoby Werichovská moudra.
BRAVO GTI. ..........(pro GTIho - to je ironie)
A nenapadne mě ani potom na tomto serveru zvracet podobná rádoby Werichovská moudra.
BRAVO GTI. ..........(pro GTIho - to je ironie)
ale tak jako nechci na úřad práce, ikdyž tam rozdávají peníze, tak jako nechci do zaplivaného pajzlu, i když tam je pivo jako křen za polovic, tak nechci x6, i když to bude výborné auto
:yes: :yes: :yes😒br />
uz teraz je to samy magor v tom aute.. a bude este horsie 8-s
Jinak já nejsem zlatý range rover, při vší skromnosti se považuji za člověka a jmenuji se Matin. Těší mě.
Jinak ano, co mně se bytostně nelíbí, je pro mě samozřejmě zrůdné. Bylo by poněkud zvláštní a skutečně negativně vypovídající, kdybych o této implikaci měl vnitří pochybnosti, tedy že by mi připadalo hezké něco, co se mi nelíbí. Jedná se o vyjádření mého subjektivního pohledu, jenž nikomu nenutím. V souvislosti s tím také nehodlám být přesvědčován o tom, co se mi má líbit a co ne.
Ale do tohoto jsem skutečně zabředávat nechtěl. Bylo mi jasné, že hned budu bez reálného základu obviňován z předsudků, závisti a podobně, když jsem si dovolil říct, že se mi nelíbí drahé auto od celkem oblíbené značky. Příště radši budu psát, že se mi nelíbí Hyundai a tohle bude nejlepší co nejdříve ukončit.
Předsudky jsem se rovněž nedozvěděl. Jak říkám, tohle bude nejlepší ukončit, nemám zájem na tom vést takové nekonstuktivní tlachy založené na kdo ví čem. Jestli máš potřebu se revanšovat za předchozí trapné spory, dovolím si tvrdit, že tohle řešení není, naopak je docíleno opačného efektu.
Jinak je jasné, že 90% zákazníků těžko bude černoch rapper se zlatým řetězem kolem krku či fotbalista za Chelsea. To však neznamená, že by mezi těmito lidmi nemohla být tato pompézní SUV oblíbená. Nicméně je pravda, že to jsou jen takové zavedené povídačky (nějak ale vzniknout musely) a žádné průkazné sociologické šetření na toto téma nejspíš nikdo nedělal, čili nemá smysl to rozebírat.
Do těchto věcí jsem ale zabíhat nechtěl. Jen jsem reagoval v tom smyslu, že nemám pochyb o tom, že by X6 bylo objektivně, dá-li se to tak říct, dobré auto. Ale že to zároveň neznamená, že bych ho chtěl, protože tu jsou i jiná hlediska než kvalita interiéru, síla motoru a podobně.
A jen se tě tak optám, myslíš, že majitelé X6tek řeší ty, ze kterých zde číší ty morální hodnoty a kecy o zbytečnosti toho auta? 😉
Myslím si, že je vůbec neřeší.
A další věc, útočí první ti, co to auto nemají, ti co ho mají, mají tydle závistlivý individua u zádele a nestojí jim ani za čárku. 😉
Kolik majitelů X6 to tu čte? I kdyby někdo, co by měl psát? "Hele, já mám X6 a jsem naprosto skvělý chlápek, takže nemáš pravdu."? To je trochu pokřivený pohled na věc. Nikdo na nikoho neutočí, akorát existuje stereotyp, že pompézní SUV jsou oblíbená mezi specifickými skupinami lidí, což neznamená, že by všichni majitelé byli blbci, natož nějaký konkrétní člověk. Jinými slovy, pokud si každý profesionální fotbalista koupí X6, je platný výrok "X6 si kupují fotbalisti", ale neznamená to, že každý majitel X6 je fotbalista. Bylo by dobré tohle nezaměňovat a uvědomit si rozdíl.
Objektivní kvality X6 jsem ocenil již ve svém prvním příspěvku. Sice nesouhlasím s tvrzeními, že by X6 mělo lepší jízdní vlastnosti (tvrdší neznamená lepší) a bylo kompromisem mezi sportovností a SUV, ale to už by bylo jiné téma. Nelze říci, že by v BMW byly špatné motory, laciný interiér a podobně, ta kritika se obvykle vztahuje na jiné oblasti. Je to prémiové auto, takže nemám pochyby o tom, že by svezení v něm nebylo fajn.
Stejně tak neporovnávám auto za 2 miliony a 350 tisíc, kolega jen psal o tom, že v měřítcích běžného vozového parku X6 nepředstavuje nic nesnesitelného, což jsem pokorně uznal tím, že věřím tomu, že auto za takové peníze nejezdí hůře než třeba takový Mégane.
O poslední větě by se dalo směle polemizovat, ale to nechci. Snad jen řekněme, že RR stojí s podobnými motory obvykle o hodně statisíců až o milion víc než X5, což je jeho nevýhoda, ale zároveň ukázka toho, že mezi těmi auty je s trochou nadsázky řečeno rozdíl asi jako mezi BMW 7 a Rolls-Royce Phantom, takže je to nefér srovnání.
Do doby, než jsi napsal, že X6 ovšem není ani extrémně pohodlné, ani sportovní, ani schopné jízdy mimo silnici, jsem se tě snažil pochopit. Auto je pohodlné, je sportovní a je schopné jízdy v terénu a to přesně v takové míře, v jaké to u této kategorie a značky každý normální vzdělaný člověk očekává. Teď už ani mě nepřesvědčíš.
A když ti tolik leží X6 v žaludku, udělej jediné - nekupuj si ho.
Někdo to auto zkrátka vidí jako kompromis všeho (přestože jde stejně hlavně o vzhled), někdo jako auto, které neumí nic pořádně - a skutečně v žádné z těch kategorií nijak nevyniká - což je ten můj případ. Proto se mi tolik líbí třeba ten RR, který bez větších kompromisů funguje jako luxusní limuzína i jako takový soft offroad. X6 naproti tomu nefunguje jako sportovní auto ani zdaleka, je sportovní jen v rámci SUV, přičemž "sportovní SUV" v mých uších zdí jako oxymoron. To je taky důvod mých antipatií a moc nerozumím žádosti o to, že bych je měl vymazat, když jsou pochopitelně až následkem mých úvah. Nic jiného jsem tím říct nechtěl. Pokud někomu takto vyhovuje, proč ne. Jak už jsem několikrát psal, chápu důvod pro koupi, nehaním kupce, mně se akorát nelíbí, jelikož mé uvažování o autech je nejspíš menšinové.
Já jsem průměrný automobilista v letech a měl jsem možnost od Gogomobilu 250 ccm až po Diablo za ta léta řídit ledacos. Protože teď již dlouho jezdím 545ku, zajímal mě rozdíl mezi těmito auty, i když preferuji sedan a 4x4 tolik nepotřebuji, vzhledem k tomu, kde jezdím. Využil jsem možnost několik dní jezdit s X6 5.0i, a ujet asi 3500km všude vč. dálnice v Německu. Snad kromě terénu. A ani o lehčí terén se nebojím, stejný podvozek jako X5 a na tu si kupodivu nikdo nestěžuje. Jistěže není vhodná, a to každý snad chápe, na e😜edice do Asie.
Jen s němým úžasem a překvapením jsem se přistihl, že přemýšlím, jestli ho vlastně nutně nepotřebuji. Rozdíl od klasického sedanu vybaveného navíc sport. podvozkem který znám dokonale, byl až překvapivě malý a těžko jsem hledal aspekty, ve kterých by nebyla X6 lepší. Snad jen benzínu sežere V8 v mém sedanu méně.
Stále víc mám pocit, že jsi X6 nikdy neřídil. Nenapsal bys, že neumí nic pořádně a že nijak nevyniká.
Jediné, co jsi napsal dobře je, že se ti nelíbí. To jediné se dá akceptovat.
Ale jak říkám, je to podobné, jako když někdo přijde s tím, že nějaký automechanik říkal, že dobrá jsou ta a ta auta a automechanik tomu přeci musí rozumět. Problém je, že jiný automechanik řekne opak. Stejně tak jsou lidi se zkušenostmi se spoustou aut, kteří zastavají odlišné názory. Respektuji tedy, že tobě se to auto líbí, ale to mě samo o sobě nepřesvědčí o tom, že se má líbit i mě, protože já uvažuji jinak a pro své antipatie mám taky své důvody.
Vážím si tě, že jsi se nevyhnul přiznání o tom, že jsi X6 neřídil. Ne, neshazuje tě to, naopak.
Já mám s tímto autem také malý osobní problém. Na jednu stranu mi vyhovuje, jak fantasticky funguje, co nabízí, jak pokrývá moje potřeby a jak je vyrobené, na druhou stranu přestože skrývá negativa hmotnosti, 4x4 pohonu a vyšší výšky jak jen může a jako málo které auto tohoto typu, nejsem plně přesvědčený, že až tolik auta musím mít. Potom jsem také trochu lakomý, takže je na mě poměrně drahé, preferuji benzín a tím je jasné, že se nedá o úspornosti příliš hovořit a uměle vytvořená pověst agresivního a arogantního modelu mi také mírně vadí, ale s tím by se, v mém případě, dalo žít.
Proto ho nemám a mít asi nebudu, zvlášť když mě současné auto pořád baví. Tak to vidím já.
Já tu přece nebudu souhlasit a plácat se po zádech s takovým půlmozkem a hlupákem, který mne (jako první) uráží. To mi má důstojnost nedovolí. Ty se styď, že se nedovedeš oprostit od osobní nenávisti a útočíš tu na mne. Jsi ubohý. :-!