Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Hyundai i30 třídveřová 1,6 CRDi – Gangnam car

Korejský styl je pro Evropana těžko uchopitelný, ale zároveň přitažlivý. Hyundai i30 se veze na této vlně, v třídveřové karoserii ještě víc.
Zpět na článek
13. 2. 2013 11:24
13. 2. 2013 11:55
13. 2. 2013 16:38
13. 2. 2013 16:43
13. 2. 2013 16:52
5. 4. 2013 08:43
13. 2. 2013 11:25
13. 2. 2013 13:22
13. 2. 2013 23:45
14. 2. 2013 07:52
15. 2. 2013 23:00
13. 2. 2013 13:24
13. 2. 2013 14:20
13. 2. 2013 11:50
13. 2. 2013 12:00
13. 2. 2013 12:59
13. 2. 2013 23:06
13. 2. 2013 12:14
13. 2. 2013 12:18
13. 2. 2013 12:23
13. 2. 2013 12:32
13. 2. 2013 12:33
13. 2. 2013 12:45
13. 2. 2013 13:26
13. 2. 2013 13:30
13. 2. 2013 13:40
13. 2. 2013 13:44
13. 2. 2013 13:45
13. 2. 2013 14:16
13. 2. 2013 14:25
13. 2. 2013 14:32
13. 2. 2013 14:41
13. 2. 2013 14:56
13. 2. 2013 14:59
13. 2. 2013 14:59
13. 2. 2013 15:11
13. 2. 2013 17:37
15. 2. 2013 08:51
15. 2. 2013 08:54
15. 2. 2013 09:08
15. 2. 2013 09:19
15. 2. 2013 18:09
17. 2. 2013 17:20
13. 2. 2013 15:06
13. 2. 2013 16:08
13. 2. 2013 17:38
13. 2. 2013 12:49
13. 2. 2013 16:29
13. 2. 2013 16:34
13. 2. 2013 16:56
13. 2. 2013 18:23
13. 2. 2013 19:37
14. 2. 2013 12:31
15. 2. 2013 09:33
15. 2. 2013 11:52
13. 2. 2013 11:24
Mínusy
S panoramatickou střechou nebo 17" koly nelze mít start-stop. Proč je tohle v mínusech? :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - dal
13. 2. 2013 11:55
Re: Mínusy
""Podvozek sice nepatří na špičku, Hyundai ale dokazuje, že dnes už umí řadu evropských konkurentů předstihnout. Co by takový Renault Mégane dal za stejně dobré tlumení nerovností na 17palcových kolech, na ty nejlepší ale Korejci stále ztrácí.""
Nevím proč se trefují do Renaultu, já by jsem tam klidně napsal Octávii a ty nejlepší by jsem pojmenoval(Golf s multilinkem a prémie, ostatní nemají nárok)
13. 2. 2013 16:38
Re: Mínusy
To musíš nechat být, pan VaWerka má Renault rád asi tolik, jako holub sokola...
Avatar - dal
13. 2. 2013 16:43
Re: Mínusy
Asi proto, že Renault je pro VW technologicky nejvíce konkurenceschopný tak na něm nenechávají chlup čistý všichni pod vlivem z Německa.
13. 2. 2013 16:52
Re: Mínusy
Ano, Renault již pomalu historicky leží VW v žaludku a je to jen dobře... a i díky tomu, že ČR je dost "zgermanizovaná" co se názoru na Renault týče, tak sem ho pořídil za rozumné peníze a nemůžu si stěžovat :-) Jinak co se konkrétních technologií týče, tak má nad Renaultem koncern náskok snad ve dvojspojkách (a to malý), jinak je na tom stejně (řazení, řízení), nebo většinou hůř (motory, sportovní verze) až bídně (motosport) :-)
5. 4. 2013 08:43
Re: Mínusy
>:D no to je zase kravina
13. 2. 2013 11:25
Hmotnost
Vážně je to tak těžký?
Rozbalit vlákno
6
13. 2. 2013 13:22
Re: Hmotnost
Krásne, 1.5t na auto s 1.6 dieslovym motorom a dlžkou 4.3 m .....
Toto si nevšimne nikto, ale nadváhu Opla Astry o nejakých 100kg oproti Vw Golf každý, pričom Astra je o poriadny kus väčšia ako Golf VI aj VII...
13. 2. 2013 23:45
Re: Hmotnost
Ten udaj vahy bude u hyundai nejaky nesmysl - dle testu Hyundai 5 dver 1.6 diesel 1390kg, Golf 1.6tdi 1340kg, Astra 1.7diesel 1550kg. Takze Astra vazi proti golfu ne o 100 ale vic nez 200kg. Je sice delsi o 15cm ale s nulovym benefitem, prostorove na tom neni lepe nez kratsi konkurenti, takze akorat vozis zbytecne kila navic.
14. 2. 2013 07:52
Re: Hmotnost
Ty vidíš benefit jen v prostornosti? Jinak i30 pětidvéřové, 1.6 diesel 94kw podle výrobce 1365-1495 kg (dle konfigurace).
15. 2. 2013 23:00
Re: Hmotnost
A v čem by měla být jinak výhoda většího auta než v prostoru?
S tou i30 mas pravdu, udavaji vahu az 1495, ale v testu realna vaha vysla jak pisu (byla to 81kW verze, mohlo to byt tim, u dieselu udavaji rozsah hmotnosti stejny pro obe verze).
13. 2. 2013 13:24
Re: Hmotnost
Presne to som chcel napísať :-) Inak auto sa mi mimoriadne páči, Hyundai prešiel za posledných 10 rokov fantastickou kvalitatívnou zmenou... :yes:
13. 2. 2013 14:20
Re: Hmotnost
No a mám pocit že aj kvantitatívnou... U nás aj v ČR sa mu pekne darí..
Avatar - strýček BOB
13. 2. 2013 11:27
Korejský svět...
Co říci na nový počin korejských výrobců dostupné prémijofky? Co opravdu ocenuji tak je ta opravdu vkusná barva kůže na sedačkách. To bych opravdu nechtěl denně vidět po otevření dveří Co se týče vzhledu karoserie, tak cestu ukázal Leon SC. Porovnejte, třídveřová karoserie Lenou SC pro Evropany s vytříbeným vkusem a karoserie i30 pro všechny ostatní :*)

Nejdou mi sem vkládat odkazy na fotky... ;-\
Rozbalit vlákno
5
13. 2. 2013 12:10
Re: Korejský svět...
Asi jsem ten ostatní bo bych spíš volil i30. Teoreticky, pro své potřeby potřebuji kombíka ;-) Jo a zrovna na ty hnědé sedačky bych koukal docela rád. Asi jsem divný, nebo jen s jiným vkusem. Jak zdědím tak to koupím ženě, nebo Ceeda GT? :-)
Avatar - strýček BOB
13. 2. 2013 12:15
Re: Korejský svět...
Tedy "bychař" >:D To říkám furt, kupci korejské skoro prémijofky jsou zvláštní druh zákazníků >:D :yes:
13. 2. 2013 13:35
Re: Korejský svět...
Sterilny Leon SC? Ale ved aj kastrati nech si uziju, pravda.
Leon ma lepsie spracovany len zadny naraznik, HY je zbytocne zlozity.
13. 2. 2013 14:15
Re: Korejský svět...
este stale ti tvoju staru obraba ten korejec??? >:-[]
14. 2. 2013 21:59
Re: Korejský svět...
Ale nikde jinde se neda vychutnat genialita skladby Gangnam style, jako prave ve voze Hyundai.
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2013 11:50
pekne auto
majitelov ktori potrebuju len 3dverove auto rozhodne potesi ze obstaravacia cena je dokonca nizsia ak u 5dveraka s tym istym motorom ... a to sa v pripade 3dverovych modelov stava malokedy ze stoja menej ako 5dveraky.....

trosku kazi dojem ta tmava vonkajsia farba... v bielej alebo cervenej krivky auta a cela silueta vynikne ovela lepsie a auto posobi dynamickejsie mladsie a veselsie ;-)

absenciu start stop systemu pri panoramatickej streche nepovazujem za nevyhodu... ale skor za velku vyhodu :yes:

inak test tohoto exemplaru som uz cital tu:
[odkaz]

;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - dal
13. 2. 2013 12:00
Re: pekne auto
Souhlas.
Je to kvalitní auto za super cenu pro lidi kteří nechtějí nebo nepotřebují 5 dveří. Určitě by jsem volil GDI, diesel je vhodnější pro HB nebo kombi. V bílé nebo černé by vypadala určitě lépe.
13. 2. 2013 12:05
Re: pekne auto
Sdílím názor že CRDI je vhodnější spíš pro kombi na delší cestování, GDI nebo TGDI (bude?) pasuje k designově téměř sportovnímu autíčku líp.
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2013 12:07
Re: pekne auto
GDI samozrejme ze je... TGDI neviem
Avatar - dal
13. 2. 2013 12:59
Re: pekne auto
TGDI zatím určitě nebude. Třídveřová i30 bude určená pro běžné řidiče, pro sportovněji zaměřené bude Ceed. Hyundai dává Kii prostor aby se profilovala jako sportovnější značka pro mladší řidiče, něco jako VW a SEAT.
13. 2. 2013 23:06
Re: pekne auto
Příplatek nebývá za klasický třídveřák, ale za stylovější provedení, které výrobce typicky nazývá kupé. Například třídveřový Golf je levnější o několik desítek tisíc (rozdíl je snad 900 €). Japonci mají typicky levnější třídveřáky (a nenabízí je v nejvyšších výbavách - výjimkou může být nějaký ostřejší model), ale v nižší střední teď snad žádný nemají.
Avatar - Ham.
13. 2. 2013 11:55
Hranaři vs bublináři
Někomu více pasují ostře řezané, jasné a přímé linie, někdo se zhlédl v bublinářském pojetí. Osobně se přimlouvám za hranaře, ale musím uznat, že mezi bublináři je i30 asi nejhezčí a svým způsobem nejzajímavější designový počin, který o dost převyšuje všechny ostatní zástupce bublinářské školy (ufony s bradavicí, transsexy prdílky či francouzské koblížky).
Rozbalit vlákno
12
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2013 12:01
Re: Hranaři vs bublináři
mne sa i30 trojdverak paci... tie hnede sedacky vyzeraju pekne..... aj dieslovy motor prekvapujuco autu dobre sedi... aj ked priplatok je velky. Volil by som ale inu vonkajsiu farbu... bielu alebo cervenu alebo modru.... inak skutocne vydarene auto... a potesi aj fakt ze za trojdverak si clovek nepriplaca ale naopak .. oproti 5dveraku este usetri :yes:
Avatar - Ham.
13. 2. 2013 12:12
Re: Hranaři vs bublináři
Pokud má auto dobrý design tak jej barva nemůže zkazit. Auta, která dobře vypadají jen v určité barvě a v určité kombinaci této barvy s koly nestojí za nic. I30 mi přijde, že prakticky v každé barvě vypadá k světu, což je dobře a i když nejsem bublinář tak tady musím uznat kvalitu designu i30 mimo jiné také proto, že je na barvě nezávislý.
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2013 12:17
Re: Hranaři vs bublináři
ale predsa len v svetlejsej farbe vyniknu nejake odtiene a detaily ktore v tmavsej nevyniknu a to plati pri kazdom aute .. to nie je chyba dizajnu... farba robi vela... samozreme aj tu je to vec vkusu ... niekomu sa tato lieskovo orieskova farba moze pacit viac ako napr cervena... auto posobi vaznejsie a luxusnejsie... naopak v cervenej posobi zivsie sportovejsie ....vseobene ale ano mas pravdu.... v akejkolvek farbe je i30 podarena... dizajn sa podla mojho nazoru vydaril... aj ked samozrejme pacit sa kazdemu nebude.... ale rohodne to nie je ziadne prezvejkane cudo ako elantra... i30 coupe je fajn ... a paci sa mi ze ho nezabili cenou ale naopak... cena sla dole :yes:
Avatar - dal
13. 2. 2013 12:10
Re: Hranaři vs bublináři
Jestli patřili OI a Focus mezi hranaře, tak jsem přešel od hran mezi bublináře(i30). i30 vypadá zejména zepředu moc pěkně, zatímco z boku už to taková hitparáda není a zadek je zase docela šik.
Avatar - Ham.
13. 2. 2013 12:16
Re: Hranaři vs bublináři
OIII je hranař, poslední FoFo je něco mezi, takový polobublinář (co neví jestli raději do Asie nebo do Evropy :-) ).
Avatar - dal
13. 2. 2013 12:36
Re: Hranaři vs bublináři
Měl jsem Focus I i II a logicky jsem chtěl koupit i III ale také vzhledem k designu jsem do něj nakonec nešel.
Avatar - Atlis
13. 2. 2013 13:04
Re: Hranaři vs bublináři
co je docela velka chyba... :-!
Avatar - dal
13. 2. 2013 13:15
Re: Hranaři vs bublináři
Zatím nevím mám najeto jen 28tis. a všechno OK. Taky dost rozhodovala cena u Íčka byla o 200tis. níž než u Focuse. Chtěl jsem diesel, protože denně dojíždím víc jak 50km do práce.
Avatar - dal
13. 2. 2013 13:41
Re: Hranaři vs bublináři
No teď by to bylo vyrovnanější, protože Focus šel cenově dolů a je cenou plně srovnatelný s i30.
Avatar - Atlis
13. 2. 2013 15:19
Re: Hranaři vs bublináři
takze focus si nekupil preto, ze bol pre teba drahy, nie kvoli dizajnu ak to dobre rozumiem... ;-)
Avatar - dal
13. 2. 2013 15:45
Re: Hranaři vs bublináři
Dá se říct že ano, design bych překousl cenu už ne.
Avatar - Atlis
13. 2. 2013 19:21
Re: Hranaři vs bublináři
bolo tak treba napísať na začiatku... :-)
13. 2. 2013 12:04
Antracitový dekor
Chválím výměnu střibrné hrůzy v interiéru - je to drobnost, ale díky které se mi palubní deska skoro začala i líbit, předtím to bylo "Kazeťák Roadstar Style"
Rozbalit vlákno
3
Avatar - dal
13. 2. 2013 12:17
Re: Antracitový dekor
Máš recht ta stříbrná se mi také nelíbí. Celkově je interiér fajn např. v Rapidu jsem měl dojem, že je osekaný sekerou.
13. 2. 2013 12:46
Re: Antracitový dekor
Tak i30 je minimálně o půl třídy lepší auto než Rapid, zarazilo mě například jak hrozně úzký uvnitř Rapid je. Styl Rapidu (nebo spíš Octavie) mi je ale bližší než styl i30
Avatar - dal
13. 2. 2013 13:09
Re: Antracitový dekor
Samozřejmě že je ti bližší, protože je to škola VW a dělaný pro co nejširší masy, ničím nenadchne ani ničím neurazí. I30 má komplikovanější rysy, které se buď líbí nebo ne.
13. 2. 2013 12:14
Cena?
Já nevím, vzhledem k postavení HuKi na trhu se mi to zdá drahý. ;-\
Rozbalit vlákno
29
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2013 12:18
Re: Cena?
to robi ten nezmyselny priplatok za diesel... ale po pravde... kto by si kupoval trojdverak v diesli? Ja by som rozhodne bral GDi ... bude to lacnejsie zivsie a rozdiel v spotrebe mozem os.at :yes:

v bielej sa mi paci [odkaz]
[odkaz]
13. 2. 2013 12:23
Re: Cena?
Auto je to moc pěkný, o tom žádná.
Ale 550 tisíc za relativně slabý diesel je prostě moc, to si u nás obhájí jen VW.
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2013 12:32
Re: Cena?
podla mna kto chce 3 dverak urcite skor pojde do GDI :yes: , diesel ja skor pre kombik alebo hatch vhodnejsi .. GDI je vyborny motor a kupatku sadne asi najviac
Avatar - dal
13. 2. 2013 12:33
Re: Cena?
Třídveřák se v dieslu moc nekupuje, ceny za benzíny jsou OK.
13. 2. 2013 12:45
Re: Cena?
Jenze v benzinech je zase nic moc sortiment. Jenom 1.6tka, ktera nepojede. Vyhodou tohohle dieselu je, ze ma alespon nejakou minimalni dynamiku, atmosfericka 1.6 je vhodne jen na velmi kloboukovske jezdeni coz moc nekoresponduje se vzhledem k vozu. Chtelo byt to kdyz uz atmosferu tak alespon dvoulitr.
Avatar - dal
13. 2. 2013 13:26
Re: Cena?
Jestli chceš sportovat musíš jít jinam i když GDI jede docela pěkně.
13. 2. 2013 13:30
Re: Cena?
Zas další, kterému 100kW benzín v kompaktu nepojede...
13. 2. 2013 13:40
Re: Cena?
Zas dalsi kdo skocil na lep marketingovemu oddeleni firmy Hyundai. >:D Tech 100kW tam sice je, ale vyhnanych jen a pouze otackami, takze pro bezne jezdeni zcela nedostupnych. Ano, pokud chcete jezdit neustale v 5000ot, kde ten motor ma alespon tech slabych 160Nm kroutaku ci jeste lepe ve skoro 6500 otackach, kdy ten motor ma zminovanych 99kW tak to ano, ale pro bezneho ridice je to uplne normalni dole totalne mrtva 1.6tka.
Uplne obycejny klidne i postarsi dvoulitrovy benzin se stejnym vykonem pojede mnohem lepe nez tahle korejska motorova pila. A vetsina ridicu bude subjektivne vnimat jako o dost vykonnejsi i slabsi CRDI ac mu chybi 20kW, protoze ma o 100Nm vetsi kroutat v uplne jinych otackach.
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2013 13:44
Re: Cena?
pozeram ze je to tu samy pretekar ( doba sa meni - kedysi stacili feldy , dnes je aj 135K malo ).... a ja som v tom ze v meste je povolena 50tka a na dialnici 130tka :yes:

na blaznenie sa su okruhy ;-)
13. 2. 2013 13:45
Re: Cena?
Zas krouťák...víš vůbec, co to je? A jak se počítá? Motor má pouze jeden výstup, krouťák je v podstatě to samé, co výkon, akorát v jiné "souřadné soustavě". Ale ty jseš krouťákový, tak se budeme bavit o krouťáku. Pro jízdu je podstatné, jaký máš krouťák na kole, ne na klice. Jinak, kdybys chtěl vědět, krouťák je výkon podělen ůhlovou rychlostí klikovky (platí taky naopak).
Avatar - dal
13. 2. 2013 14:16
Re: Cena?
Bacha na AVII aby tě moc často nepředjížděla protože má ukrutný krouťák.
13. 2. 2013 14:25
Re: Cena?
Super a neco k tematu?
13. 2. 2013 14:32
Re: Cena?
Třeba zrychlení tohoto "kupátka" 10,9. To ceed, dokonce v kombajnu, to dá s 1,6 GDI za 10,2. Aneb jak motor v kombíku s ubohými 160 Nm při 5000 naklepe ten trhač asfaltu s 260 Nm při 1900. Samozřejmě, že s foukaným motorem se jezdí v běžných provozních otáčkách příjemně, ale že motor s atmo plněním nejede? To prostě není pravda. On jede, ale jinak, než motor přeplňovaný, to je tak těžké tohle akceptovat?
13. 2. 2013 14:41
Re: Cena?
Osobně považuji 1.6 GDI za nejlepší motor, co korejci mají. Ale ve srovnání s konkurencí ten motor v běžně používaném spektru otáček nijak oslnivé výkony nepodává. A tam kde podává, tam už taky pěkně žere. ;-)
13. 2. 2013 14:56
Re: Cena?
V "účelových" testech pružnosti ve zrychlení z 60 na 100 a z 80 na 120 na 4 a 5 rychlostní stupeň nemá žádný nepřeplňovaný motor nad foukaným šanci (jestli tedy tyto motory za "adekvátní" konkurenty pokládáš). A teď co jsou to oslnivé výkony, v běžném provozu jedu povětšinou ustálenou rychlostí, sem tam někoho předjedu (podřadím), sem tam kopec za cedulou "konec obce" (podřadím) a neřekl bych, že atmo motory v tomto režimu nějak zvlášť žerou. Neřekl bych dokonce, že žerou víc, než ty přeplňované.
13. 2. 2013 14:59
Re: Cena?
Uživatelské přívětivosti přeplňovaných, mnohdy podstatně papírově slabších, nedosahují. Nic jiného k tomu dodávat nepotřebuji. ;-)
Avatar - dal
13. 2. 2013 15:11
Re: Cena?
Nevím co si představuješ pod uživatelsky přívětivým motorem ale některým vyhovuje, že máš možnost jet klidnou jízdu na spotřebu a když chceš, tak motor vytočíš a jedeš pilu. Někoho nebaví jezdit pořád stejně a jsou mu milejší motory jako má Honda , Toyota nebo Hyundai.
13. 2. 2013 17:37
Re: Cena?
Ty jsi asi dlouho spal. Motory od Hondy jsou díky emisím tak přiškrcené, že rozhodně nejedou jako její staré vykopávky. U ostatních zrovna tak.
Ala jasně, chápu, mladí kluci, velkej výkon, votáčky do nebe, kvílení gum a do zátáčky nejlíp dveřma napřed. >:-[]
15. 2. 2013 08:51
Re: Cena?
Naopak přeplňované motory bývají v podobných testech v horší pozici, protože spíš mají delší převody, takže se výhoda přeplňování ztrácí. Celé je to o tom, že přeplňovaný motor má větší výkon v nižších a středních otáčkách. Pokud je budeš oba točit, tak na tom budou podobně (pokud mají zhruba stejný výkon), což je ale přesně to, co Atila_ kritizoval.
15. 2. 2013 08:54
Re: Cena?
Teď nevím, jestli se chápeme, ale když zkoušíš pružnost z 60 - 100 na 4 převodový stupeň, tak atmo nemá šanci, jelikož se nachází v těch spíš nižžších otáčkách, kde nebývá přesvědčivý. Kdyby převodový stupeň nebyl předepsán a atmo by mohl pružně zrychlovat na 2, bylo by to jiné kafe,
15. 2. 2013 09:08
Re: Cena?
Jenže přeplňovaný motor bude mít pravděpodobně ještě nižší otáčky, protože díky přeplňování lépe snáší delší převody. Takže čtyřka u přeplňovaného může odpovídat pětce, nebo dokonce šestce nepřeplňovaného. Ostatně rozdíl je vidět v otáčkách na dálnici a je to pro mne vlastně hlavní důvod, proč mám rád dostatek točivého momentu - méně hluku.

Test tedy nezohledňuje celkový výkon, ale vzhledem k tomu, jak se provádí, budou ve většině případů přeplňované motory v horší pozici.
15. 2. 2013 09:19
Re: Cena?
Jenomže když se koukneš na výkonové křivky jednotlivých agregátů, zjistíš, že třeba taková foukaná 1,2 se dolu chová jako atmo 2litr, v sředních otáčkách jako atmo 1,8 a nahoře jako atmo 1,6. Atmo 1,6 se chová jako atmo 1,6 v celém svém otáčkovém spektru. Zohlednit taky musíme počet převodových stupňů, né vždy 4 u foukaného znamená nižší otáčky. A i kdyby, pere s nima lépe, než motor nepřeplňovaný.

Nesouhlasím s horší pozicí přepňovaných motorů. Ty jsou už při startovací rychlosti v maximu svého kroutícího momentu, podávají tedy mnohem vyšší výkon, než atmo motory, které se na své momentové maximum často ani nedostanou. A i když turbomotory mají těžší zpřevodování, neřekl bych, že zpřevodování dnešních atmojednotek je zrovna "do rychla".
15. 2. 2013 18:09
Re: Cena?
Ano, náskok mají dole největší, ale tohle je hra absolutních čísel a platí, že nižší otáčky jsou horší. Proto říkám, že má horší startovní pozici. Fakt, že je silnější, na tom nic nezmění.

Tenhle test má být ve skutečnosti o něčem jiném. Číselný údaj je tak hlavně zajímavý u podobných aut.
17. 2. 2013 17:20
Re: Cena?
Ok, ale o kolik jsou ty otáčky na předepsaných kvaltech nižší? O 100? O 200? Já bych každopádně neomezoval motory kvaltem a zkoušel bych pružné zrychlení (i když i zvolené rychlostní rozpětí může být závadějící a některou koncepci plnění znevýhodnňující) na nejvýhodnější převodový stupeň, klidně s přeřazením.
Avatar - dal
13. 2. 2013 15:06
Re: Cena?
Nepřeceňoval bych krouťák
13. 2. 2013 16:08
Re: Cena?
Ja bych neprecenoval vykon dosahovany v 6500 otackach.
13. 2. 2013 17:38
Re: Cena?
Tam je 99% řidičům naprosto k ničemu. :yes:
13. 2. 2013 12:43
Parkovací brzda
Toto auto se mi celkem zamlouvá... Nevypadá vůbec zle, a ty sedačky jsou otázkou osobního vkusu (já osobně bych si je nevybral)... Co mě ale mrzí, je to, že tenhle model má parkovací brzdu elektronickou... Podle mě by si to zasloužilo klasickou páku, protože vizuální dynamičnost auta úplně nabádá k tomu, aby si člověk v zatáčce lehce přitáhl brzdu (zvlášť v tomto počasí) a sklouzl se :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
13. 2. 2013 13:15
Re: Parkovací brzda
V nižších výbavách má i30 klasickou páku
13. 2. 2013 15:37
Re: Parkovací brzda
Díky za info. Už jsem to taky dohledal, že je to v rámci příplatku... :-)
Avatar - kari.laz
13. 2. 2013 12:45
Kráska a obludka
Nemůžu si pomoci, ale pokud se podívám na nový Leon 3D a i30 3D tak je to, jak když se vedle sebe postaví Halina Pavlovská (i30) a Renata Langmannová (Leon). Prvně jmenovaný je napuchlý, všude mu něco přetéká a přebývá a druhý jmenovaný je štíhlý, sportovní, všechno na svém místě.

[odkaz]
vs.
[odkaz]

[odkaz]
vs.
[odkaz]

[odkaz]
vs.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
26
Avatar - strýček BOB
13. 2. 2013 12:56
Re: Kráska a obludka
Ano, konfrontace s Leonem SC mluví sama za sebe. Kdo tohle nevidí, tak mu chybí to správné vwoko >:D Ten korejský automobil je , slušně řečeno, nevzhledný. :*)
Avatar - dal
13. 2. 2013 13:21
Re: Kráska a obludka
Musím uznat, že to Leonu víc sluší, je takový sportovnější. Když ale volím pětidveř pro rodinu je lepší-elegantnější i30.
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2013 12:59
Re: Kráska a obludka
leon je krajsim autom v tomto suhlas ... leon SC sa vydaril ale nemyslim ze i30 kupe vyzera nejako zle.... podla mna to uz mnohi prehanaju a robia si srandu.... netvrdim ze dizajn i30 je nejaka spicka... ale ono to auto zvlast v 3 dverovom vyhotveni posobi skutocne zaujimavo.... a hlavne je to kvalitne auto za dobru cenu ( ak neuvazujeme diesel ) ...

z produkcie korejskych hatchov sa mi ako 3D varianta na 5dveraky vidi ale jasne krajsia kia pro ceed :yes: [odkaz] :yes:
Avatar - kari.laz
13. 2. 2013 13:07
Re: Kráska a obludka
Proč tomu třídveřáku říkáš kupe?
13. 2. 2013 20:20
Re: Kráska a obludka
Pretože v tom má hokej....
Avatar - strýček BOB
13. 2. 2013 13:08
Re: Kráska a obludka
V soutěži odporný & odpornější boduje Kia pohlednější karoserií nad hroudou plechu i30 to nepochybně. Ovšem dynamický a moderní design se nedělá tak, že zadní světla dáme na střechu a přední protáhneme přes celý blatník k a sloupku. Kia je okoukaná a to se ještě ani neprodává.
Avatar - dal
13. 2. 2013 13:29
Re: Kráska a obludka
Sice nevím tak dobře jako ty co je moderní ale když vedle sebe postavím nový golf a i30, tak mi připadá, že je golf o 20let starší auto.
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2013 13:33
Re: Kráska a obludka
tak to si vobec nemyslim ze je okukana... skor mi pride okukanejsi leon uz teraz... ( 5 dverak ) ktory vyzera vlastne ako taka vacsia ibiza....

pro ceed sa lisi od patdveraka vyraznejsie ako je to v pripade hyundaia :yes:

svetla nie su na streche ;-) ale presne tam kde maju byt [odkaz] takmer na streche ich mal stary focus [odkaz] a inak pozicia zadnych svetiel je dnes ciste dizajnova zalezitost ( niekto ma vyssie iny nizsie ) ... to by som nebral ako nejaky zadrhel
Avatar - Aladeen
13. 2. 2013 15:03
Re: Kráska a obludka
Súhlasím , až na to že Kia je okukaná , to si teda nemyslím . Okukaný je Golf ;-)
13. 2. 2013 14:14
Re: Kráska a obludka
no to mi je rozum__porovnavat promo fotky s fotkami z testu... :no:
Avatar - kari.laz
13. 2. 2013 15:08
Re: Kráska a obludka
A co to na podstatě věci mění?
Avatar - Aladeen
13. 2. 2013 15:06
Re: Kráska a obludka
:yes: Je to predimenzované ..
13. 2. 2013 15:27
Re: Kráska a obludka
Vobec ti nevadi, ze zrovnavas pocitacovy render s redakcnymi fotkami?
Avatar - kari.laz
13. 2. 2013 15:39
Re: Kráska a obludka
Tak podruhé pro ty co mají místo hlavy makovici. Co to na podstatě věci mění?
13. 2. 2013 16:49
Re: Kráska a obludka
Pre tych, co maju v hlave prievan - velmi vela.

Uz len odlesky okoliteho sveta schovaju mnoho detailov a naopak niektore zvyraznia. Render ma suvisle hladke plochy a zvyrazni len to, co treba; ma vyrazny kontrast tam, kde treba.
Fotka z premavky uz take terno nie je: ***.com/axbx7wv
Nevhodna farba a kopa odleskov ho uplne zabije [odkaz]
Chapeme?
13. 2. 2013 17:40
Re: Kráska a obludka
>:D

Mimochodem, takhle nablýskaný to auto udidíš jednou v životě. Ale ty, ty ho nespíš neuvidíš vůbec. :-!
13. 2. 2013 19:31
Re: Kráska a obludka
Nesud druhych podla seba, jelito >:D
13. 2. 2013 20:12
Re: Kráska a obludka
Jen jsi potvrdil, že seš vobyčejnej plakátovej vokopávač kotníků. :-!
13. 2. 2013 22:20
Re: Kráska a obludka
Jasne jelitko, este mas nieco na srdcovej chlopni? >:D
13. 2. 2013 23:29
Re: Kráska a obludka
Papoušek nebude? :-!
Avatar - kari.laz
14. 2. 2013 09:17
Re: Kráska a obludka
Tak potřetí, co to na podstatě věci mění?
15. 2. 2013 09:13
Re: Kráska a obludka
Ideální je denní světlo. Pro katalogové fotky se pak chceš vyhnout přímému slunečnímu světlu. Černá křivky schovává. Na fotce z provozu vůbec nevypadá špatně, jen ta fotka samotná je příšerná.
13. 2. 2013 23:43
Re: Kráska a obludka
Ať je ženská sebevíc opuchlá, neznamená to, že by ses měl a mohl chovat jako hulvát a vláčet ji tu po diskuzích.
To si podle mě přehnal.
Avatar - kari.laz
14. 2. 2013 09:18
Re: Kráska a obludka
Tak si dej chladný obklad a možná tě to přejde. Já si příště vyberu nějaký zvíře, ale určit se najde někdo z greenpeace, kdo s tím bude mít problém. >:D
Avatar - Blue Sun
14. 2. 2013 21:03
Re: Kráska a obludka
Ano ano, kombinovat fotky z reálného prostředí a počítačové rendery, navíc vše z jiných úhlů, nasvícení a zejména u renderů bez rušivého vlivu okolí, toť mistrovské dílo demagoga.
Avatar - miromen
14. 2. 2013 21:58
Re: Kráska a obludka
To nic neměni na tom že novy Leon je nadherny kousek nižši středni což se o i30 řict určitě neda.
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2013 13:50
z hladiska dizajnu je i30 celkom v pohode
ale jednoznace krajsim z korejcov je pro ceed :yes:

ten skutocne posobi velmi robustne dravo a viac europsky :yes:
Rozbalit vlákno
0
13. 2. 2013 13:57
Tento Hyundai i30 vs. Astra GTC
Ozaj by som sa divil niekomu, kto by dal tomuto Hyundaiu prednosť..
Zrejme jednu výhodu vidim v tej záruke..
1500 kg pri 1.6 CRDI a rozmeroch 4300 x 1780 x 1470 je podľa mňa niečo horšie, než
1550 kg pri 2.0 CDTI a rozmeroch 4470 x 1840 x 1480 mm.. + Astra má 17" disky v základe, obúva aj 20" disky. Pritom cenová politika Astry je určite lepšia, než má teraz Hyundai u nás v SR
580 000kč za tento motor , hoci takmer full vybava, je veľa..
Za taketo peniaze ( 520 - 550 tisic českých ) je Astra GTC 2.0 CDTI s 19" diskami, Navi 600-900, Bixenóny, Koža a t ď... A o veľkosti interieru ani nehovoriac, a stabilite na ceste duplom...
:no:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - dal
13. 2. 2013 14:22
Re: Tento Hyundai i30 vs. Astra GTC
Při těchto penězích je Astra jasná volba ale ve skutečnosti koupíš Hyundai minimálně o 100 níž.
13. 2. 2013 14:29
Re: Tento Hyundai i30 vs. Astra GTC
NO a u nás je to zase tak, že Astru 2.0 CDTI s full vybavou dávajú za 21 000eur, pričom hyundai s 1.6 crdi a vybavou ako astra za 22 000 eur...
Avatar - dal
13. 2. 2013 14:55
Re: Tento Hyundai i30 vs. Astra GTC
Asi máš pravdu, rozdíl mezi SK a CZ je docela velký, proto jezdí Slováci kupovat a servisovat Hyundai do Čech. Nejhorší je, že podle zkušeností Slováků nefunguje Hyundai záruka. Problém vidím u prodejců na Slovensku, kteří ještě zdaleka nemají západní myšlení a s přehledem pošlou zákazníka do pr...
13. 2. 2013 15:13
Re: Tento Hyundai i30 vs. Astra GTC
Presne tak, problem je u Slovakov...
Tu je všetko čo sa tyka novych aut pri pohlade na okolitý svet problemove >:D
Neviem aky problem tam može byť, ked je auto servisovane v Hyundai....
Dokonca u nás už vyše roka platí zákon , ktorý dáva zelenú aj neautorizovaným servisom čo sa záruky týka
Avatar - dal
13. 2. 2013 15:19
Re: Tento Hyundai i30 vs. Astra GTC
Já jen předávám zkušenosti Slováků, že jim neuznávají reklamace a v Čechách je to bez problémů.
13. 2. 2013 18:19
Re: Tento Hyundai i30 vs. Astra GTC
Ja som nemal s reklamaciou problem...
Avatar - qwert88
14. 2. 2013 12:30
Re: Tento Hyundai i30 vs. Astra GTC
Astra GTC je hezčí,ale za ty prachy není Hyndai vůbec špatná volba,akorát do 3dveřáka mě příjde diesel cekem zbytečný.
13. 2. 2013 14:39
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
22
13. 2. 2013 14:53
Re: Zahrajeme si hru...
VW Golf VII 2.0 TDi highline, Astra 2.0 CDTI FULL, Honda civic 8. 2.2 CDTI sport,
Audi A3 1.6 TDI , .. . .. .
13. 2. 2013 15:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Aladeen
13. 2. 2013 15:01
Re: Zahrajeme si hru...
Mazda 6 2,0 Skyactive :yes:
13. 2. 2013 15:10
Re: Zahrajeme si hru...
Za tu Mazdu mas :yes: :yes: :yes:
Zabudol som na nu
Avatar - dal
13. 2. 2013 15:02
Re: Zahrajeme si hru...
A teď mi napiš něco do 400 s dieslem okolo 94KW, dual autoklima, navi, park.kamera, polokůže, metal, alu, vyhřívání čelního skla a sedadel, vše v el., bezklíčový vstup+start, 5let záruka bez omezení km, dešťový a světelný sensor, hillholder a přisvěcování do zatáček.
13. 2. 2013 15:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 2. 2013 15:17
Re: Zahrajeme si hru...
A to ktore auto ak sa možem opytať stoji u vas s takouto vybavou 400000kč ??
a diesel ?? :-O
U nas v SR take neexistuje, musel by som tu cenu nasobit x 1.25 aspon :-)
13. 2. 2013 15:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
13. 2. 2013 15:21
Re: Zahrajeme si hru...
Cena je z daní, sám jsem tak koupil svoji i30.
13. 2. 2013 15:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
13. 2. 2013 19:42
Re: Zahrajeme si hru...
Nizsi stredni za 600tis. je nesmysl kupovat. Talkovych aut se proda minimum. Za 600tis. lovis ve vodach stredni tridy nebo SUV.
Avatar - dal
13. 2. 2013 15:38
Re: Zahrajeme si hru...
Teď mají třeba akci u Pyramida Průhonice nafta za cenu benzínu vejdeš se do 400 i v kombíku.
Avatar - Ham.
13. 2. 2013 15:04
Re: Zahrajeme si hru...
To sis nevybral těžkou hru, to jde najít u všech frantíků ve střední třídě, třeba o dost lepší než ta tvá stará troska je 508 allure hdi 120kW.
13. 2. 2013 15:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
13. 2. 2013 15:40
Re: Zahrajeme si hru...
Zrovna v základní bíle 508 nevypadá úplně nejhůř. Jaké agresivně? Ta stará troska byla na Lagunu, ne na tebe ;-)
13. 2. 2013 15:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
13. 2. 2013 15:31
Re: Zahrajeme si hru...
Dej tip na tu 508 s fleku ji koupím do firmy a ta troska je půl roku stará a má najeto 28tis.
Avatar - Ham.
13. 2. 2013 15:41
Re: Zahrajeme si hru...
[odkaz]
Avatar - dal
13. 2. 2013 15:47
Re: Zahrajeme si hru...
Myslel jsem do 400
13. 2. 2013 15:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 2. 2013 21:54
Re: Zahrajeme si hru...
Noo, asi mondeo. To je vynikajici auto no :-)
13. 2. 2013 15:44
Zrychlení na stovku
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 10,9s ;-\ co to je 96kW :no:
Fabia II zrychlení na stovku se dostane za 10,1 sekundy 77kW :yes:
Rozbalit vlákno
5
13. 2. 2013 15:53
Re: Zrychlení na stovku
PS: Malé vozy pod kapotu každého osobního vozu patří benzín :yes:
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2013 16:00
Re: Zrychlení na stovku
klasicke GDI v 5 dverovej i30 ma zrychlenie z 0-100 za 9,9s , v trojdverovej verzii to bude takisto 9,9s alebo este menej... takze je jasne ze v takomto type auta je lepsia volba benzin... suhlasim... kto kupuje trojdveraka a trosku chce aj lepsie zrychlenie asi nepoje do predrazeneho dieslu.... myslim ze tieto auta sa nekupuju kvoli spotrebe ale kvoli radosti z jazdy a GDI je rozhodne fajn motor a jasna volba :yes:
13. 2. 2013 16:07
Re: Zrychlení na stovku
Ano super GDI ,
CRDi táto diesel ale já jsem nikdy pokusil jízdy, je mi lepší volba :yes: benzín!
benzín dá se rozum.
Avatar - Katikakus
13. 2. 2013 19:44
Re: Zrychlení na stovku
Kolikze to vazi Fabia?
13. 2. 2013 20:04
Re: Zrychlení na stovku
Kolik že to váži GDI v 5 dveřové i30?
Táto atmosféra benzínové bez s turbem mě zrychlení z 0-100 za 9,9 s >:-[]
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2013 16:16
ta nova grafika svetiel sa mi paci
[odkaz]

zozadu to vyzera skutocne zaujimavo :yes:
Rozbalit vlákno
1
13. 2. 2013 16:20
Re: ta nova grafika svetiel sa mi paci
:yes:
Avatar - PeterLuk
13. 2. 2013 16:29
Volant
Nemohli mu dať trojramenný volant? Tento Hyundai má veľmi pekný interiér, volant to zabíja. Nieje škaredý, ale existuje veľa krajších, aj veľkých štvorramenných. V trojdveráku by som chcel "trojrameňák". ;-) :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - dal
13. 2. 2013 16:34
Re: Volant
Ty volanty by se měli vyměnit u všech aut Hyundai, jsou opravdu strašné stejně jako u Kie. Bral by jsem volant z minulého CIVICU nebo z posledního Golfu
Avatar - PeterLuk
13. 2. 2013 16:56
Re: Volant
Mne sa naopak v Kiách páčia. Ale ten z Golfu je pekný :yes:
13. 2. 2013 18:23
i30
krasne auto za rozumny peniaz :yes: uz v zaklade ma vsetko co treba, motor 1.4 je kvalitny a pruzny :yes:
inak k volantom co pisali kolegovia vyssie...najhorsi ma auris 2010...to je na zaplakanie
naopak zakladny ceed ma volant tip-top
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2013 19:37
Re: i30
presne tak... ceed ma spickovy volant :yes: ono cele auto je spickove vlastne :yes:

uz sa neviem dockat ceedu GT
Avatar - qwert88
14. 2. 2013 12:31
Re: i30
Ono právě v té základní výbavě to dává smysl a motor 1.4 bude asi i stačit,je možné že Ceed 3dv bude ještě hezčí,možná i levnější.
15. 2. 2013 09:33
Re: i30
tip-top... myslíš s plastovým věncem? >:-[] Omlouvám se, to bylo laciné.
Avatar - saldy
15. 2. 2013 11:52
V srpnu
budu s tímto motorem kroutit už čtvrtý rok, mám sice na dýzl malý nájezd takže příplatek se mi nikdy nevrátí, ale s tím jsem do toho šel a nelituju. Stihl jsem ještě sérii bez filtru, po čase ty motory zmizely z ceníku protože byly oproti verzi s 85kw dost drahé, prodávaly se asi málo, a objevily se znovu až s novou generací i30. Na dálnici spotřeba 6l ale jezdím tam svižně a často přesahuju 130
Rozbalit vlákno
0