Ekonomika
Renault sice v Evropě ztrácí, ale díky trpělivému budování impéria je někde jinde než PSA. Celosvětové impérium, které zasahuje i USA a díky největšímu podílu Nissanu i v Japonsku a dokonce i v Jižní Koreji, nejnověji i Rusko (Lada) se dá přežít úspěšně i s menšími prodeji v Evropě. Jenom přeju Renaultu, aby nezabředl do rádoby !progresivních" technologií. I v tom je podobnost s VW AG - elektromobily ano, hybridy možná, ale hlavně prodejná auta. Jedině snad ta orientace na příliš levné značky může generovat méně, než je pro všeobecně zdravý rozvoj potřeba, ale nakonec......na rozdíl od PSA hoši od Renaultu dokazují, že to mají podstatně lépe spočítané a naplánované.
Ukazuje se, že recept na to, jak rozumně přežít existuje a není bez zajímavosti, že ten reanulťácký je podobný tomu volkswagenovskému. Že se Renault zlobí, že PSA se zaručí za úvěry stát je sice pochopitelné, jenže i ve Francii může svoji roli hrát Ford syndrom, kdy si Ford nepůjčoval "státní" prachy a získla si daleko větší sympatie a tím i potenciální zákazníky, než GM nebo Chrysler.
Takže držme palce.
P.S. A Ádovi to prosím nikdo neříkejte.
Ukazuje se, že recept na to, jak rozumně přežít existuje a není bez zajímavosti, že ten reanulťácký je podobný tomu volkswagenovskému. Že se Renault zlobí, že PSA se zaručí za úvěry stát je sice pochopitelné, jenže i ve Francii může svoji roli hrát Ford syndrom, kdy si Ford nepůjčoval "státní" prachy a získla si daleko větší sympatie a tím i potenciální zákazníky, než GM nebo Chrysler.
Takže držme palce.
P.S. A Ádovi to prosím nikdo neříkejte.
nie som uctovnik PSA, ale osobne si myslim, ze PSA je na tom daleko lepsie, ako su vonkajsie cisla.
PSA investuje hodne do vyvoja a technologii, to ich stoji velke prachy(viz dnesny clanok tusim na idnes), okrem toho vrazaju do vyvoja rady DS, novej platformy, novych modelov(308,c4picaso atd), hybridny pohon, vzduchovy pohon....
Moj subjektivny nazor je taky, ze manageri PSA rozbehli vysoku hru na hrane noza, ohurime vladu zlymi cislami, budeme vydierat(opravnene koli zlym podnikatelskym zakonom vo FR) a nakoniec dostaneme lacne dotacie a pozicky. Vo vysledku nas akoze zachrania a budeme disponovat novymi technoliogiami, ktore nema ziadny iny konkurent na svete.
Alebo sa vlada na nich vyprdne a potom budu mat naozaj pruser
PSA investuje hodne do vyvoja a technologii, to ich stoji velke prachy(viz dnesny clanok tusim na idnes), okrem toho vrazaju do vyvoja rady DS, novej platformy, novych modelov(308,c4picaso atd), hybridny pohon, vzduchovy pohon....
Moj subjektivny nazor je taky, ze manageri PSA rozbehli vysoku hru na hrane noza, ohurime vladu zlymi cislami, budeme vydierat(opravnene koli zlym podnikatelskym zakonom vo FR) a nakoniec dostaneme lacne dotacie a pozicky. Vo vysledku nas akoze zachrania a budeme disponovat novymi technoliogiami, ktore nema ziadny iny konkurent na svete.
Alebo sa vlada na nich vyprdne a potom budu mat naozaj pruser
Je fajn ze je renault uz v zisku a celosvetovo sa drzi.... drzim palce nech tento rok bude lepsi ako minuly :yes:
A čtyřkolek a automatů taky moc nenabízí.
nove clio aj capture ako aj inovovany fluence vyzeraju super :yes: