Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renaultu se loni dařilo, smazal své dluhy

Francouzská automobilka těžila především z růstu na mimoevropských trzích. V Evropě podíl Renaultu na trhu klesl.
Zpět na článek
15. 2. 2013 11:34
15. 2. 2013 11:51
15. 2. 2013 12:24
15. 2. 2013 15:01
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2013 11:15
tak ja neviem
renault ocakava ze tento rok ho ( teda aspon v eu ) potiahne nove clio ale ani za * do neho nedal este poriadny motor .... trosku nerozumiem tejto strategii a teda aj tomu ako tieto ciele chce naplnit.... ;-\ nehovoriac o tom ze v kombiku je silnejsi motor potrebny ako sol.

Je fajn ze je renault uz v zisku a celosvetovo sa drzi.... drzim palce nech tento rok bude lepsi ako minuly :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - dal
15. 2. 2013 11:34
Re: tak ja neviem
Renaultu držím palec, je to totiž jediný evropský výrobce, který se může rovnat VW jak nabídkou modelů, tak motorů a technologií.
Avatar - moreczech
15. 2. 2013 11:39
Re: tak ja neviem
Ano, to je jednoznačné. A má dobře našlápnuto do budoucnosti! Renault Group a VW Group :yes:
15. 2. 2013 11:46
Re: tak ja neviem
No, s těmi modely opatrně... ;-\
A čtyřkolek a automatů taky moc nenabízí.
Avatar - moreczech
15. 2. 2013 11:48
Re: tak ja neviem
No pozor, nesrovnávat s nabídkou pro ČR.....
Avatar - dal
15. 2. 2013 11:51
Re: tak ja neviem
A co čtyřkolky a automaty od Nissanu(Infinity)
15. 2. 2013 12:24
Re: tak ja neviem
Infiniti můžeš porovnávat s Audi a nabídkou se mu také nevyrovná.
15. 2. 2013 12:40
Re: tak ja neviem
Jak píše _MT_ výše, Infiniti sice 4x4 má, ale jinak to je přesný opak konceptu D3. Prostě máš pár pevných konfigurací a nazdar, naopak u D3 si můžeš zkombinovat kdeco...není se co divit, že Japonci neprodávají. ;-\
Avatar - woody-alien
15. 2. 2013 13:33
Re: tak ja neviem
Souhlas. Pro Renault to bude ještě dlouhá cesta, ale návrat do černých čísel je základ. Pokud se trend ziskovosti podaří udržet, pak jistě přijde i rozšíření nabídky.
15. 2. 2013 16:10
Re: tak ja neviem
Renault byl v zisku i v předchozím roce, dokonce ještě větším. Rozšíření nabídky Renault určitě potřebuje. O nové Twingo se nebojím. Řada Clio včetně crossoveru Captur se také povedla. Renault však nesmí pokazit budoucí kompaktní SUV. Od nové Laguny a případného nástupce ve vyšší třídy velké prodejní zázraky nečekám. Mégane však musí mít ambice stát se nejlepším kompaktem a dostat se v prodejích na druhé místo. A pak je ještě možnost, že se prosadí nový Espace, který se asi s MPV změní v nějaký crossover. Třeba také překvapí Zoe.
Avatar - woody-alien
15. 2. 2013 18:55
Re: tak ja neviem
Asi není co dodat. :yes:
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2013 12:58
Re: tak ja neviem
tak renault ma uz konecne nieco co vw nebude mat asi nikdy a to je skvely dizajn :yes:

nove clio aj capture ako aj inovovany fluence vyzeraju super :yes:
Avatar - moreczech
15. 2. 2013 11:41
Re: tak ja neviem
Se silnějšími motorizacemi se počítá. Vždyť se jedná teprve o uvádění na trh a navíc spotřebitelé i na západě otáčí každé euro. I tak už je to Clio zase bestseller ve Francii.... :yes:
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2013 12:41
Re: tak ja neviem
samozrejme viem ze pridu aj silnejsie motorizacie ale keby prisli hned predaje by boli este lepsie .... pritom sa nebavime o nejakych supersilnych motorizaciach ale mam na mysli bezne 1,2TCe ... to malo byt uz hned podla mna v ponuke ;-) .. to je ako keby prisla fabia na trh bez 77kW TSI... proste renault clio potrebuje minimalne ten 1,2TCe ak nie este nieco viac.... 66KW je malo a v kombiku to bude este slabsie .... clio je paradne auto mne sa paci ale nezabudajme ze clio nie je sandero kde 66KW staci... clio potrebuje skutocne aj nieco poriadne a cim skor ... takto sa opat dostava do pozicie ze mu velke uspechy na niektorych eu trhoch vyfukne niekto iny ( P208, yaris )
15. 2. 2013 15:58
Re: tak ja neviem
1.2 TCe v Cliu od jara bude.
15. 2. 2013 15:01
Dobrá zpráva
Renault sice v Evropě ztrácí, ale díky trpělivému budování impéria je někde jinde než PSA. Celosvětové impérium, které zasahuje i USA a díky největšímu podílu Nissanu i v Japonsku a dokonce i v Jižní Koreji, nejnověji i Rusko (Lada) se dá přežít úspěšně i s menšími prodeji v Evropě. Jenom přeju Renaultu, aby nezabředl do rádoby !progresivních" technologií. I v tom je podobnost s VW AG - elektromobily ano, hybridy možná, ale hlavně prodejná auta. Jedině snad ta orientace na příliš levné značky může generovat méně, než je pro všeobecně zdravý rozvoj potřeba, ale nakonec......na rozdíl od PSA hoši od Renaultu dokazují, že to mají podstatně lépe spočítané a naplánované.

Ukazuje se, že recept na to, jak rozumně přežít existuje a není bez zajímavosti, že ten reanulťácký je podobný tomu volkswagenovskému. Že se Renault zlobí, že PSA se zaručí za úvěry stát je sice pochopitelné, jenže i ve Francii může svoji roli hrát Ford syndrom, kdy si Ford nepůjčoval "státní" prachy a získla si daleko větší sympatie a tím i potenciální zákazníky, než GM nebo Chrysler.

Takže držme palce.

P.S. A Ádovi to prosím nikdo neříkejte.
Rozbalit vlákno
1
19. 2. 2013 14:22
Re: Dobrá zpráva
nie som uctovnik PSA, ale osobne si myslim, ze PSA je na tom daleko lepsie, ako su vonkajsie cisla.
PSA investuje hodne do vyvoja a technologii, to ich stoji velke prachy(viz dnesny clanok tusim na idnes), okrem toho vrazaju do vyvoja rady DS, novej platformy, novych modelov(308,c4picaso atd), hybridny pohon, vzduchovy pohon....
Moj subjektivny nazor je taky, ze manageri PSA rozbehli vysoku hru na hrane noza, ohurime vladu zlymi cislami, budeme vydierat(opravnene koli zlym podnikatelskym zakonom vo FR) a nakoniec dostaneme lacne dotacie a pozicky. Vo vysledku nas akoze zachrania a budeme disponovat novymi technoliogiami, ktore nema ziadny iny konkurent na svete.
Alebo sa vlada na nich vyprdne a potom budu mat naozaj pruser