Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: SRT Viper zatím hlásí vyprodáno

První majitelé se nové generace slavné zmije dočkají příští měsíc. V budoucnu dorazí také její otevřená varianta.
Zpět na článek
neregistrovaný "Stillborn"
18. 2. 2013 18:10
Re: první testy...
Tak zrovna v MotorTrendu obě auta dávali vyzkoušet profesionálnímu závodníkovi (Randy Pobst) na okruhu Laguna Seca. S Vette ZR1 tam dokonce při tom testu Randy zajel rekord produkčních vozů, pokud se nepletu.

Ale jinak s tebou souhlasím ;)
18. 2. 2013 16:46
Re: Doporučuji
Přesto ani to nestačí, aby se Viper alespoň vzdáleně Vette přiblížil, holt 40ti letý náskok je znát. Pak nastávají i takovéto paradoxy [odkaz]
18. 2. 2013 14:00
Re: Doporučuji
Člověk nemusí jít do takových extrémů. Tradiční a exotičtější materiály kombinují i jiné automobilky, příkladem budiž MB SL.
Avatar - Barrichello
18. 2. 2013 14:00
Re: Doporučuji
Oni to umí, dej ten viper někomu kdo to má v ruce a napřáší s tím lečemu, ostatně časy na Nurburingu staré verze ACR to dokládají.
18. 2. 2013 13:52
Re: Doporučuji
njn, ale když to kua neumim, tak nedělám auta >:D
18. 2. 2013 13:43
Re: Doporučuji
Můžeš to nechat na člověku, jen poctivá práce něco stojí. Jsou samozřejmě věci, které je lepší nechat na stroji, pokud ti nejde o unikátnost (a tedy nedokonalost). Třeba Porsche při montáži V8 používá, jestli se nepletu, jediného robota - pro namontování hlavy. Šroubuje najednou nějakých dvacet šroubů, různými silami.
Avatar - Barrichello
18. 2. 2013 13:41
Re: Doporučuji
Pagani je super sport za x milionů, tohle stojí oproti tomu pakatel.

A trochu jiná koncepce
18. 2. 2013 13:38
Re: Doporučuji
Doporučuji skouknout video "Jak se vyrábí Pagani Huyara" odkaz: [odkaz]

myslím, že tam je o milimetrových vůlích (a slícování materiálů) řečeno vše.
18. 2. 2013 13:36
Re: Doporučuji
>:D Samozřejmě, že může.
Avatar - Barrichello
18. 2. 2013 12:57
Re: první testy...
Tak ono viper pro pro člověka co umí jezdit a má cit. Pokud to dostane do ruky někdo kdo umí, třeba profesionální jezdec tak azjede výrazně lepší časy než novinář nebo průměrný řidič.

To auto prostě zásadní chyby neodpustí, přeženeš to a si víš kde.....

tohle není audi TT nebo Mustang s V6kou, tohle je auto pro lidi co umí jezdit, a kdo neumí, musí počítat že kouše.
Avatar - Barrichello
18. 2. 2013 12:54
Re: Doporučuji
To auto je sestavený z karbonu, hliníku, olceli, magnesia a dalších různých slitin, takže to na mikrometry nikdy lícovat nemůže.

Nový viper už má interiér trochu někde jinde.
18. 2. 2013 11:41
Re: první testy...
Jedna věc je stanovit co je řidičsky "lepší" auto novináři a druhou věcí je trh a pocit majitele, kterého v této třídě ale názor trhu může trápit minimálně. A je otázkou jestli majitel za volantem opravdu posoudí, co je řidičsky lepší a nebo mu ke štěstí stačí absurdní macho vzhled Viperu a kdy neřeší (a nepozná) jestli zavěšení vnitřního kola v zatáčce poskytuje o 5% lepší kontakt s vozovkou u Vette.
18. 2. 2013 11:38
Re: Doporučuji
Mne se libi, jak se centimetrove fuky, hnusne materialy a nelicujici plechy vydavaji za "poctivou praci". >:-[]
Auto nejsou boty, radeji jej prenecham stroji. ;-)
18. 2. 2013 11:36
Re: Doporučuji
;-) Zajímavá úvaha. Jdou i nejdou srovnávat. Já v tom vidím trochu analogii k Ferrari vs. Lamborghini. Rozdílné přístupy. Velmi zoobecněno jedno technicky sofistikovanější, druhé více na efekt (ale vůbec ne daleko za prvním). A v téhle třídě stejně rozhodují emoce a osobní preference. Ať stojí v garáži cokoliv, chybu nelze udělat.
neregistrovaný "Stillborn"
18. 2. 2013 10:37
první testy...
První americké testy naznačují, že Vette v současné odcházející generaci je lepším autem. Například MotorTrend srovnával verzi Viper GTS a Vette ZR1 a většina jejich týmu se shodla, že Vette je ovladatelnější a celkově řidičsky lepší. Ale zrovna ZR1 je vypiplaný vrchol nabídky, uvidíme jak si ve srovnání povede nová generace v základních verzích.
Avatar - Barrichello
18. 2. 2013 09:11
Doporučuji
dokumet MegaFacotry o tom jak se vyráběla minulá generace.

Motor je ručně sestavován, karoserie a podvozek taky, žádní roboti, pocitivá práce, na autě dělá malý tým odborníků.

Trochu rozdíl od toho jak se dělá Vette.

Ty dvě auta nejde přímo srovnávat.
Avatar - šmoula nešika
18. 2. 2013 08:34
Viper
Jedním slovem nádhera. Jen si tak říkám, jestli to není trochu velké sousto, říct, že je to exkluzivnější Corvetta. Četl jsem totiž jeden test v Auto Zeitung a mohu s klidem napsat, starý Viper nezastíní. Co ale taky čekat od Chrysleru... A bez Carrolla Shelbyho...