Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: SRT Viper zatím hlásí vyprodáno

První majitelé se nové generace slavné zmije dočkají příští měsíc. V budoucnu dorazí také její otevřená varianta.
Zpět na článek
18. 2. 2013 08:34
18. 2. 2013 11:38
18. 2. 2013 13:36
18. 2. 2013 13:38
18. 2. 2013 13:52
18. 2. 2013 14:00
18. 2. 2013 13:43
18. 2. 2013 16:46
18. 2. 2013 10:37
neregistrovaný "Stillborn"
18. 2. 2013 18:10
neregistrovaný "Stillborn"
Avatar - šmoula nešika
18. 2. 2013 08:34
Viper
Jedním slovem nádhera. Jen si tak říkám, jestli to není trochu velké sousto, říct, že je to exkluzivnější Corvetta. Četl jsem totiž jeden test v Auto Zeitung a mohu s klidem napsat, starý Viper nezastíní. Co ale taky čekat od Chrysleru... A bez Carrolla Shelbyho...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
18. 2. 2013 09:11
Doporučuji
dokumet MegaFacotry o tom jak se vyráběla minulá generace.

Motor je ručně sestavován, karoserie a podvozek taky, žádní roboti, pocitivá práce, na autě dělá malý tým odborníků.

Trochu rozdíl od toho jak se dělá Vette.

Ty dvě auta nejde přímo srovnávat.
Rozbalit vlákno
11
18. 2. 2013 11:36
Re: Doporučuji
;-) Zajímavá úvaha. Jdou i nejdou srovnávat. Já v tom vidím trochu analogii k Ferrari vs. Lamborghini. Rozdílné přístupy. Velmi zoobecněno jedno technicky sofistikovanější, druhé více na efekt (ale vůbec ne daleko za prvním). A v téhle třídě stejně rozhodují emoce a osobní preference. Ať stojí v garáži cokoliv, chybu nelze udělat.
18. 2. 2013 11:38
Re: Doporučuji
Mne se libi, jak se centimetrove fuky, hnusne materialy a nelicujici plechy vydavaji za "poctivou praci". >:-[]
Auto nejsou boty, radeji jej prenecham stroji. ;-)
Avatar - Barrichello
18. 2. 2013 12:54
Re: Doporučuji
To auto je sestavený z karbonu, hliníku, olceli, magnesia a dalších různých slitin, takže to na mikrometry nikdy lícovat nemůže.

Nový viper už má interiér trochu někde jinde.
18. 2. 2013 13:36
Re: Doporučuji
>:D Samozřejmě, že může.
18. 2. 2013 13:38
Re: Doporučuji
Doporučuji skouknout video "Jak se vyrábí Pagani Huyara" odkaz: [odkaz]

myslím, že tam je o milimetrových vůlích (a slícování materiálů) řečeno vše.
Avatar - Barrichello
18. 2. 2013 13:41
Re: Doporučuji
Pagani je super sport za x milionů, tohle stojí oproti tomu pakatel.

A trochu jiná koncepce
18. 2. 2013 13:52
Re: Doporučuji
njn, ale když to kua neumim, tak nedělám auta >:D
Avatar - Barrichello
18. 2. 2013 14:00
Re: Doporučuji
Oni to umí, dej ten viper někomu kdo to má v ruce a napřáší s tím lečemu, ostatně časy na Nurburingu staré verze ACR to dokládají.
18. 2. 2013 14:00
Re: Doporučuji
Člověk nemusí jít do takových extrémů. Tradiční a exotičtější materiály kombinují i jiné automobilky, příkladem budiž MB SL.
18. 2. 2013 13:43
Re: Doporučuji
Můžeš to nechat na člověku, jen poctivá práce něco stojí. Jsou samozřejmě věci, které je lepší nechat na stroji, pokud ti nejde o unikátnost (a tedy nedokonalost). Třeba Porsche při montáži V8 používá, jestli se nepletu, jediného robota - pro namontování hlavy. Šroubuje najednou nějakých dvacet šroubů, různými silami.
18. 2. 2013 16:46
Re: Doporučuji
Přesto ani to nestačí, aby se Viper alespoň vzdáleně Vette přiblížil, holt 40ti letý náskok je znát. Pak nastávají i takovéto paradoxy [odkaz]
neregistrovaný "Stillborn"
18. 2. 2013 10:37
první testy...
První americké testy naznačují, že Vette v současné odcházející generaci je lepším autem. Například MotorTrend srovnával verzi Viper GTS a Vette ZR1 a většina jejich týmu se shodla, že Vette je ovladatelnější a celkově řidičsky lepší. Ale zrovna ZR1 je vypiplaný vrchol nabídky, uvidíme jak si ve srovnání povede nová generace v základních verzích.
Rozbalit vlákno
3
18. 2. 2013 11:41
Re: první testy...
Jedna věc je stanovit co je řidičsky "lepší" auto novináři a druhou věcí je trh a pocit majitele, kterého v této třídě ale názor trhu může trápit minimálně. A je otázkou jestli majitel za volantem opravdu posoudí, co je řidičsky lepší a nebo mu ke štěstí stačí absurdní macho vzhled Viperu a kdy neřeší (a nepozná) jestli zavěšení vnitřního kola v zatáčce poskytuje o 5% lepší kontakt s vozovkou u Vette.
Avatar - Barrichello
18. 2. 2013 12:57
Re: první testy...
Tak ono viper pro pro člověka co umí jezdit a má cit. Pokud to dostane do ruky někdo kdo umí, třeba profesionální jezdec tak azjede výrazně lepší časy než novinář nebo průměrný řidič.

To auto prostě zásadní chyby neodpustí, přeženeš to a si víš kde.....

tohle není audi TT nebo Mustang s V6kou, tohle je auto pro lidi co umí jezdit, a kdo neumí, musí počítat že kouše.
neregistrovaný "Stillborn"
18. 2. 2013 18:10
Re: první testy...
Tak zrovna v MotorTrendu obě auta dávali vyzkoušet profesionálnímu závodníkovi (Randy Pobst) na okruhu Laguna Seca. S Vette ZR1 tam dokonce při tom testu Randy zajel rekord produkčních vozů, pokud se nepletu.

Ale jinak s tebou souhlasím ;)