Novinky
Přesto ani to nestačí, aby se Viper alespoň vzdáleně Vette přiblížil, holt 40ti letý náskok je znát. Pak nastávají i takovéto paradoxy [odkaz]
Člověk nemusí jít do takových extrémů. Tradiční a exotičtější materiály kombinují i jiné automobilky, příkladem budiž MB SL.
Oni to umí, dej ten viper někomu kdo to má v ruce a napřáší s tím lečemu, ostatně časy na Nurburingu staré verze ACR to dokládají.
Můžeš to nechat na člověku, jen poctivá práce něco stojí. Jsou samozřejmě věci, které je lepší nechat na stroji, pokud ti nejde o unikátnost (a tedy nedokonalost). Třeba Porsche při montáži V8 používá, jestli se nepletu, jediného robota - pro namontování hlavy. Šroubuje najednou nějakých dvacet šroubů, různými silami.
Pagani je super sport za x milionů, tohle stojí oproti tomu pakatel.
A trochu jiná koncepce
A trochu jiná koncepce
Doporučuji skouknout video "Jak se vyrábí Pagani Huyara" odkaz: [odkaz]
myslím, že tam je o milimetrových vůlích (a slícování materiálů) řečeno vše.
myslím, že tam je o milimetrových vůlích (a slícování materiálů) řečeno vše.
Tak ono viper pro pro člověka co umí jezdit a má cit. Pokud to dostane do ruky někdo kdo umí, třeba profesionální jezdec tak azjede výrazně lepší časy než novinář nebo průměrný řidič.
To auto prostě zásadní chyby neodpustí, přeženeš to a si víš kde.....
tohle není audi TT nebo Mustang s V6kou, tohle je auto pro lidi co umí jezdit, a kdo neumí, musí počítat že kouše.
To auto prostě zásadní chyby neodpustí, přeženeš to a si víš kde.....
tohle není audi TT nebo Mustang s V6kou, tohle je auto pro lidi co umí jezdit, a kdo neumí, musí počítat že kouše.
To auto je sestavený z karbonu, hliníku, olceli, magnesia a dalších různých slitin, takže to na mikrometry nikdy lícovat nemůže.
Nový viper už má interiér trochu někde jinde.
Nový viper už má interiér trochu někde jinde.
Jedna věc je stanovit co je řidičsky "lepší" auto novináři a druhou věcí je trh a pocit majitele, kterého v této třídě ale názor trhu může trápit minimálně. A je otázkou jestli majitel za volantem opravdu posoudí, co je řidičsky lepší a nebo mu ke štěstí stačí absurdní macho vzhled Viperu a kdy neřeší (a nepozná) jestli zavěšení vnitřního kola v zatáčce poskytuje o 5% lepší kontakt s vozovkou u Vette.
Mne se libi, jak se centimetrove fuky, hnusne materialy a nelicujici plechy vydavaji za "poctivou praci". >😒]
Auto nejsou boty, radeji jej prenecham stroji. 😉
Auto nejsou boty, radeji jej prenecham stroji. 😉
😉 Zajímavá úvaha. Jdou i nejdou srovnávat. Já v tom vidím trochu analogii k Ferrari vs. Lamborghini. Rozdílné přístupy. Velmi zoobecněno jedno technicky sofistikovanější, druhé více na efekt (ale vůbec ne daleko za prvním). A v téhle třídě stejně rozhodují emoce a osobní preference. Ať stojí v garáži cokoliv, chybu nelze udělat.
První americké testy naznačují, že Vette v současné odcházející generaci je lepším autem. Například MotorTrend srovnával verzi Viper GTS a Vette ZR1 a většina jejich týmu se shodla, že Vette je ovladatelnější a celkově řidičsky lepší. Ale zrovna ZR1 je vypiplaný vrchol nabídky, uvidíme jak si ve srovnání povede nová generace v základních verzích.
dokumet MegaFacotry o tom jak se vyráběla minulá generace.
Motor je ručně sestavován, karoserie a podvozek taky, žádní roboti, pocitivá práce, na autě dělá malý tým odborníků.
Trochu rozdíl od toho jak se dělá Vette.
Ty dvě auta nejde přímo srovnávat.
Motor je ručně sestavován, karoserie a podvozek taky, žádní roboti, pocitivá práce, na autě dělá malý tým odborníků.
Trochu rozdíl od toho jak se dělá Vette.
Ty dvě auta nejde přímo srovnávat.
Ale jinak s tebou souhlasím 😉