Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Ferrari je nejvlivnější značkou světa, před Googlem a Coca-Colou

9 komentářů

pinkybrain8
Google sú len reklamy a predávanie osobných informácií tretím stranám. Takýto biznis model nikdy nebude mať na Ferrari.

Čo je zábavnejšie? Jazdiť vo Ferrari, alebo vyhľadávať? 😄
Kneblis
Myslím, že google předvede do budoucna takové věci jaké si nedokážem ani představit a které budeme potřebovat v každodenním životě.
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
Ponúkať vyhľadávacie služby a jazdiť vo Ferrari (Lamborgini, RR) 😉
marthass
PwC mi teda rozhodně nic neříká, takže to nebude asi tak horký 😄
Ondris
Tobě ne, ale x tisícům významných firem bezpochyby ano... 😉
Když PwC zapíská, klienti skáčou a mění strategie a plány tak rychle, jak jen to jde.
j.boca
JJ a PolyWinylChlorid už se rozmohl i u nás v Česku.
Avatar - Ham.
Ham.
Pricewaterhouse Coopers
Jedna ze čtyřech největších auditních firem světa spolu s Deloitte, Ernst & Young, KPMG
cobra.s
Takze jsi nevedomky ukazal, ze jsi BLB! ;-\
oldrt11
vliv? blbost! jde o mapovani presahu do ruznych luxusnixh oboru/odvetvi. a to ferrari umi spickove. prim je samozrejme automobily, resp. f1 a pak marketing, spocivajici v udelovani povoleni k brandovani ruznej kravin, to by jim slo... hadry (puma, tss&p,...), vonafky (parfume holding, satinine,...), laptopy (acer), golfovy bagy i hole, hodinky (panerai, girard perregaux,...), video hry (sega), hracky (mattel), kufry (caracalla), a ja nevim co jeste...