Hned dva problémy nutí majitele BMW v USA k návštěvě servisu. Jedničky, trojky a Z4 trápí nekvalitní konektor kabelu baterie, BMW X5 má potíže s brzdami.
Šetří všichni, u BMW si cením, že se k tomu staví čelem a sjednává nápravu, za to má :yes:
Někteří na zákazníky kašlou a pak to tak vypadá, podobný systém by se měl zavést i v Evropě, to by teprve byla sranda :-)
.... a Toppper se opět raduje , ze zprávy totiž pro něj jasně plyne to ,že korejské vozy jsou ty nejkvalitnější na světě.
Snad se u nové generace X5, Z4 a řady 2 podaří nic nezanedbat a neošidit. Nevím ,jak je na tom současná trojková řada ,ale snad se jí takové problémy vyhnou..
Re: BMW svolává do servisů více než 500.000 vozů ...
nikde som nepisal ze korejske vozy su najkvalitnejsie na svete takze nepis nezmysly ;-)
to ze ma BMW kazdy druhy mesiac nejaku zvolavaciu akciu a nejake problemy o niecom asi svedci.... korejcov sem tahat vazne nemusis .... ;-)
ani BMW 3 sa nevyhlo zo zaciatku pruserom [odkaz] ... zacina to uz byt v BMW taka nemecka tradicia tie ich zvolavacky ;-) dufam len ze korejci si nezoberu z BMW priklad :-)
hadam netreba ani pisat ze pre BMW su taketo "pravidelne" zvolavacie akcie jednou velkou hanbou... nechcem sem davat kopec odkazov na tie ich prusery ale snad 10 by som ich nasiel za 5 minut.... nechcem ale nikoho drazdit :yes: ved o to tu mi nejde.... je na automobilke BMW aby sa spamatala a zlepsila kvalitu ;-)
pridavam perlicku z r 2005:
Výkonný riaditeľ BMW Helmut Panke v Ženeve priznal: "Priznávam, že nie sme tam, kde by sme chceli byť." Reputácia BMW sa postupne zhoršovala a značka sa v najnovšej štúdii spoločnosti JD Power medzi 37 výrobcami zaradila v rebríčku spoľahlivosti na 13. miesto a z hľadiska kvality na 12. miesto. Podľa denníka Financial Times bola sedmičkový rad BMW označený vlani v USA za najnespoľahlivejší európsky model. Príčinou bola séria porúch elektronických systémov.
uz od r 2005 sa BMW potyka s problemami kvality... a to vtedy korejci este tahali kacera a pozri sa kde su dnes >:D:yes:
nemci uz davno nie su vo byvali.... povestna nemecka kvalita je uz len taka rozpravka pre male naivne deti... dalsia vec je cena nemeckych aut... ale to u nejdem rozmazavat to by som neskoncil ani do rana ;-)
Re: BMW svolává do servisů více než 500.000 vozů ...
Svolávání je poměrně solidní cesta opravy. Některé automobilky při problémech svolávačku neudělají a všechno se udělá "potají" během pravidelného servisu a nebo se na to vyserou a počkají a opraví jen ty, které problém do servisu nakonec zavede sám.
Re: BMW svolává do servisů více než 500.000 vozů ...
Sorry ale ty asi zijes na uplne jine zemekouli, Nemci jsou natom aktualne v automobiilovem prumyslu tak dobre jak jeste nikdy nebyli. Defakto nemaji v premiove tride zadneho konkurenta a dominuji svetovy premiovy trh 80%. Jedine co BMW zacinat dela problem, ze prodava prilis moc a muze ztratit svuj punc vyjimecnosti. Co se tyka svolavani tak BMW zdaleka nesvolava tolik co japonci. Iphone se taky kazi vic jak huawei a koho to trapi!? Mne uz vymenili 2 vsechno na garanci, muj syn ma 1 uz 2roky.
Cení sa to, že vôbec zvolávajú , pretože niektorí si s tým veľkú hlavu nerobia :yes:
Aj keď musím napísať , že BMW poslednou dobou nerobí veľmi dokonalé kúsky ( nie sú to tie zlaté časy 80. a 90. rokov) a keď sa niečo na BMW pokazí tak oprava stojí toľko čo Renault Thalia s klímou ;-)
presne tak... cena opravy je dalsia vec.... kup si premiu a potom vysol za beznu opravu 2500 eur.... to by nromalneho cloveka muselo porazit.... a pritom vymozenosti a technicke finesy ake maju premiove vozy maju dnes uz aj male auta ( navigacia a pod ) ... ist do premie dnes uz nie jvolba rozumu... je to volba penazi a ukazka toho ze na to mam..... lebo dnes uz bezne auta maju kvalitnu vybavu bezpecnost a vyspele elektronicke systemy .... rozdeiely medzi premiu a nepremiou sa zmensili.... len si pozrime vybavy premiovych vozov v r 2004 a porovnajme to s vybavou malych aut z toho isteho roku.... neskutosna priepast.... a zober si dnes plne vybavene male auto a porovnaj to s premiou..... v podstate ziadny rozdiel ( esp navigacia, vsetko v elektrike, rozne el systemy, parkovacie senzory ) vsetko mas aj v malom aute..... rozdiely sa rapidne zmensili...... kvalita je dnes uz tiez podobna.... premiove auta prestavaju byt az take dominantne ako kedysi...
samzrejme co sa tyka zvolavacich akcii je fajn ked automobilka problemy nezatajuje ;-) ale na druhej strane priznava otvorene pochybenie... ale to je vlastne lepsie ako to zatajovat :yes:
je to dobre vidiet aj na golfe a A3ke.... identicke auta ale cena rozdielna.... nepochybujem ze golf je rovnako kvalitny ako A3... ale preco je rovnake kvalitne aj silne a velke auto potom drahsie ako to druhe?
Zober si premiu pred 10 rokmi.... a male auta... skutocne neskutocne rozdiely... a dnes? Dnes je to vsetko len o velkosti auta... vybava a kvalita je uz rovnaka aj v mensich autach.... premia nepremia... to je dnes uz uplne jedno... aj premiove auto moze mat pruser a vyrobnu vadu a aj nepremia moze byt spolahliva a bez poruch.... ludsky faktor je omylny a je jedno ci ide o premiu alebo nie..... takisto vybava.... yaris mi ponukne rovnako kvalitnu navigaciu ako BMW 3... nie je o com.. ziadny rozdiel..... takisto klima.... rovnako ju mozem mat aj v sandere... nemusim ist hned do audiny,,,,, esp maju dnes standarne uz vsetky vozy... kedysi sa tym prave premia lisila od lacnych aut..... takisto airbagy.... kedysi premia nemala ani bocne.... a dnes ma bocne airbagy uz kdejaky lowend.... rozdiely su minimalne.... je to len o cene a velkosti auta... golf mi ponukne rovnaku kvalitu ako A3 ale za podstane lepsiu cenu a mozno este aj lepsie vyzera.... a takto je to aj pri inych autach... miesto bmw 3 si mozem kupit avensis a nespravim krok vedla.... dostanem rovnako kvalitne auto ktore mi ponukne takmer uplne vsetky vymozenosti a doplnky a vybavu ako podstatne drahsia premia..... uz to nei je ako kedysi kedy len premia mal dominantne postavenie c osa tyka vybav a roznych systemov a pod.... dnes maju male auta taku vybavu aku pred 10 rokmi ani premia nemala...... vsetko je to uz len o velkosti a od toho ze na to mam...... pretoze zle auta uz dnes nie su
peugeot, kia, toyota atd.. muzou mit vybavu jakou chteji je to uplne jine svezeni jak napr. v BMW. Jinac nastavene brzdy, podvozek, esp, bmw vsechno reaguje mnohem rychleji a precizne.
Poznas kdyz vlastnis 5er a potom musis presednout napr. do passatu, accord, mne dokonce sklamal i lexus. Tvoje argumentace mi pripomina meho kolegu ktery mel v r. 95 pocit ze jeho primera je lepsi auto jak muj novy mercedes, protoze ma elektricke stahovani oken na vsechny 4.
Huawei ma taky vybavu jak Iphone, mozno i vydrzi mnohem dele, presto jsou to neporovnatelne smartpohy.
Statistika svolavacich akcii za rok 2012. Pripominam, ze to neni nic dobrovolne jak mnozi pisou, ale na prikaz americkych uradu, ktere velice peclive kontroluji automobilky! Napr. VW musel svolavat, protoze mu v knizce chybelo upozorneni o nebezpeci airbagu!
Já bych to tipnul, že se vypočítal nějaký průměr svolávaček a těch 400% asi znamená, že jich měli 4x víc než je průměr, ale to jen odhaduju z logiky věci.