Ekonomika
JDM
0
nepatřím k fanatickým evropanům co za každou cenu obhajují "evropské" , co je moje nebo naše je nejlepší a nejmodernější .
By me zajimalo co mas proti kvalite ecoboostu 😄
a hlavne jaky motor pouzivas ty a kolik toho rocne najezdis 😊))
a hlavne jaky motor pouzivas ty a kolik toho rocne najezdis 😊))
V8 si nikdy neměl, jinak by si nemohl takhle...
Umění, zvuk u poctivé atmosférické V8 začíná, a vždy bude nějaký výrobce který půjde proti stádu.
Vždy bude dost srdcařů, kteří při představě čtyřválce vidí rudě, u tříválce se jim zastavuje srdeční pumpa.
Neboj, ono to tříválcové oslení časem přejde..., "kvality" Ecoboost se už projevují... 😄
F1 by měla dostat na jednu sezonu tříválce, aby si pořádně užili 😄
Viděl si někdy nějakého ředitele automobilky jezdit v tříválci?
"Takhle nějak vypadá předváděčka tříválce v CZ 😊" [odkaz]
Umění, zvuk u poctivé atmosférické V8 začíná, a vždy bude nějaký výrobce který půjde proti stádu.
Vždy bude dost srdcařů, kteří při představě čtyřválce vidí rudě, u tříválce se jim zastavuje srdeční pumpa.
Neboj, ono to tříválcové oslení časem přejde..., "kvality" Ecoboost se už projevují... 😄
F1 by měla dostat na jednu sezonu tříválce, aby si pořádně užili 😄
Viděl si někdy nějakého ředitele automobilky jezdit v tříválci?
"Takhle nějak vypadá předváděčka tříválce v CZ 😊" [odkaz]
Ano.. je to jen a jen pocti.. V otáčkách žere jako V6.. jezdils nekdy s atmo benzínovým motorem 1.4 1.6, 1.8? Já jo.. v otáčkách si tyto motory řeknou také přes 10 litrů... Stejně jako turbo a v klidném režimu si ten foukaný motor veme méně + poskytuje větší kroutící moment = plynulejší jízda bez nutnosti pořád řadit.. Svez se někdy a porovnej podobná porovnatelná auta atmoXturbomotor
To bude tym, ze ked vyjde clanok o VW tak je tam hned 100 komentarov a ked o Skode, tak dokonca 480. Keby vysiel clanok o Focuse, tak ma 10 komentarov, aky strasny dizajn, ale pre Cinana dobry.
Arabasi budu zit v stredoveku dalsich par stoviek rokov...... To mozno India, Indonezia, Brazilia ale Arabasi nie.
dofúka, ale ide aj o pocit, zvuk a podobne... radosť z jazdy a keď jazdíš s pocitom, že máš namiesto poriadneho motora motor z kosačky, ktorý v otáčkach zožerie podobne ako V6, 8, 12 ...
Už hodně dlouho jsme neviděl tak ošklivý, (skoro bych řekl až odporný) sedan. Ale když se to tak Číňamům líbí, mají to mít 😉 Holt, jiný kraj, jiný mrav (a jiný "vkus"). VW to konec konců může být jedno, hlavně že se to tam dobře prodává :yes😒br />
P.S. Kdyby ještě existovala polská automobilka FSO, měla k dispozici moderní technologie a rozhodla se postavit retro verzi svého sedanu Warzsava ze 60. let (licenční GAZ Poběda s vlastní stupňovitou zádí), jejich výtvor by vypadal přesně takhle >😒] >😒] >😒]
Len tu preberáme fakt že poriadné motory miznú a že keď to takto pôjde ďalej tak za chvílku bude v Aston Martin 1,8 TSI , a že je fakt že sme jedna z posledných generácii vodičov ktorí majú možnosť jazdiť s V8 či V12
Ty tu porovnávaš autá z 2. Svetovej s TSI ? Ale o tom sa tu vôbec nebavíme 😉
Ty tu porovnávaš autá z 2. Svetovej s TSI ? Ale o tom sa tu vôbec nebavíme 😉
Jenže když se podíváš pořádně tak i pod Sagitarem to najde novou Jettu 😄 To je to co mne mate... Stejně stará Jetta vypadá líp >😁
mozno je to nieco ako u nas ked bola octavia a octavia tour.... sagitar je vlastne stara jetta no anova jetta je nova jetta.... zrejme tam predavaju aj novu aj staru generaciu.... neviem.... cina je zahadny trh.. kopec zahadnych aut a znaciek... 😉
Ano, ten by se hodil, leden byl pro VW zcela katastrofální měsíc😒br />
celkové prodeje plus 14,9%
v Evropě sice pokles, ale protože hlavní konkurence spadla daleko více tak nárůst market share z 23,6 na 24,4%, magické číslo 25% se blíží a to by si zasloužilo nejméně dvoustránkový oslavný článek >😒] (Ford pokles z 8,3 na 6,7%, PSA pokles z 12,4 na 11,4%, Toyota pokles z 4,8 na 4,4😖.
Ano Golf v Evropě - 18%, ovšem hlavní konkurent Focus - 21% a to v době kdy Golfu nabíhá výroba nového modelu a Focus je plně zavedený model.
Samozřejmě všechny značky koncernu, tedy VW, Audi, Škoda a tentokrát i Seat navýšily marketshare v Evropě, Škoda např. z 3,8 na 4,1%.
celkové prodeje plus 14,9%
v Evropě sice pokles, ale protože hlavní konkurence spadla daleko více tak nárůst market share z 23,6 na 24,4%, magické číslo 25% se blíží a to by si zasloužilo nejméně dvoustránkový oslavný článek >😒] (Ford pokles z 8,3 na 6,7%, PSA pokles z 12,4 na 11,4%, Toyota pokles z 4,8 na 4,4😖.
Ano Golf v Evropě - 18%, ovšem hlavní konkurent Focus - 21% a to v době kdy Golfu nabíhá výroba nového modelu a Focus je plně zavedený model.
Samozřejmě všechny značky koncernu, tedy VW, Audi, Škoda a tentokrát i Seat navýšily marketshare v Evropě, Škoda např. z 3,8 na 4,1%.
Co tu řešíte?😁 Prosimtě čím jezdíte, že vás mrzí absence V8 a V12?😁
Starý auta před válkou měla také obrovské objemy motorů.. 4litry nebyl problém a z toho výkon třeba 60-80 koní.. a nechces mi snad tvrdit, že takový auto jede líp, než třeba felicia 1.3 potažmo fabia Tsi >😁
Starý auta před válkou měla také obrovské objemy motorů.. 4litry nebyl problém a z toho výkon třeba 60-80 koní.. a nechces mi snad tvrdit, že takový auto jede líp, než třeba felicia 1.3 potažmo fabia Tsi >😁
Každý rád nadává, ale nikdo ruku k dílu (změně, vylepšení) nepřiloží. Ono totiž mlít pantem je zdaleka nejméně bolesné... >😁
Je vidět, že si auto s downsizovaným turbomotorem neřídil.. Prč bys nemohl "predběhnút?" Turbo to dofouká a předjedeš stejne jako s klasickou atmosférou s o pů litru větším objemem... spolehlivost je otázka kvality výroby/šetřením a vychytáním všech much...
Nejsou označené PR nejspíš ze stejného důvodu jako článek o úspěšných prodejích Focusu v roce 2012. 😄
novy golf sa zdaleka nepredava tak extremne dobre ako si kazdy mysli... a prichod novej octavie leona a A3ky prerozdeli tieto cisla opat ..... golf ale nadalej ostane v eu neohrozenym kralom... avsak na nejake rekordne predaje mozeme zabudnut nakolko cely trh v eu rapidne klesa 😉
narazam aj na to ze napr v maroku sa vyrabaju auta.... a casom tam mozno pride aj viac vyrobcov....
egypt je velky trh a aj JAR...... alzirsko je slabe aj maroco ale o 10 rokov to moze byt inak.... vieme kde bola cina pred 10 rokmi.... hlboko za USA....
egypt je velky trh a aj JAR...... alzirsko je slabe aj maroco ale o 10 rokov to moze byt inak.... vieme kde bola cina pred 10 rokmi.... hlboko za USA....
horsie je to ze azia tiez nebude donekonecna eu znacky zachranovat predajom... lenze pri cenovej politike europanov ( kto je vacsi pan ako ja? zaplat si kamo ) to eu znacky daleko nedotiahnu..... pri pohlade na ceny skodoviek... musi nejeden cech aj slovak zaplakat ked zisti ze japonec je lacnejsi...
PSA sa hraje na to co nie je.... citroen sa ide hrat na premiu a prisiel s radou DS.... pre koho? Ved okrem francuzska su DSka uplne nepredajnym tovarom..... bez nejakej tradicie bez buducnosti bez imidzu a vyzeraju skor gycovo ako premiovo.... a to si citroen dovolil prist s tymito maskaradami v case krizy v case ked jeho straty dosahuju z mesiaca na mesiac neskutocne hodnoty.... nezmyselny tah.. ktory citroen este viac pritlacil do kuta....
Miesto toho keby miesto rady DS prisiel citroen s niecim ako ma renault v podobe dacie.... tak by dnes citroeny nahanali minimalne opel a ford v europe.... komu dnes treba drahe gycove auta? Nikomu.... doba sa meni.. prichadzaju opat casy praktickych a lacnych aut... ludia zistili ze donekonecna kupovat vacsie luxusnejsie dahsie a nezmyselnejsie auta uz nema zmysel.... coskoro aj vw pride s lacnou znackou a casom bude v eu aj datsun... a mozno aj dalis yrobcovia pochopia ze na prenos z bodu a do bodu b mi netreba milionove auta... ludia potrebuju hlavne prakticke poctive auta... nie imidovky na kotrych zakaznikov este aj zdieraju....
Dacia bude este velmi uspesna znacka .... sa dosmeju aj ovela vacsi vyrobcovia :yes:
PSA sa hraje na to co nie je.... citroen sa ide hrat na premiu a prisiel s radou DS.... pre koho? Ved okrem francuzska su DSka uplne nepredajnym tovarom..... bez nejakej tradicie bez buducnosti bez imidzu a vyzeraju skor gycovo ako premiovo.... a to si citroen dovolil prist s tymito maskaradami v case krizy v case ked jeho straty dosahuju z mesiaca na mesiac neskutocne hodnoty.... nezmyselny tah.. ktory citroen este viac pritlacil do kuta....
Miesto toho keby miesto rady DS prisiel citroen s niecim ako ma renault v podobe dacie.... tak by dnes citroeny nahanali minimalne opel a ford v europe.... komu dnes treba drahe gycove auta? Nikomu.... doba sa meni.. prichadzaju opat casy praktickych a lacnych aut... ludia zistili ze donekonecna kupovat vacsie luxusnejsie dahsie a nezmyselnejsie auta uz nema zmysel.... coskoro aj vw pride s lacnou znackou a casom bude v eu aj datsun... a mozno aj dalis yrobcovia pochopia ze na prenos z bodu a do bodu b mi netreba milionove auta... ludia potrebuju hlavne prakticke poctive auta... nie imidovky na kotrych zakaznikov este aj zdieraju....
Dacia bude este velmi uspesna znacka .... sa dosmeju aj ovela vacsi vyrobcovia :yes:
Toppere, mnohdy uvažuješ dobře, ale s tou Afrikou je to nesmysl, věř mi. Alžírsko, Maroko, Egypt, zvlášť ty první dva jsou malé trhy, samé pickupy a plečky... Zase to posvátné nadšení při zatracování Evropy nepřežeňte. Evropa upadá už 2500 let, tak dlouho se to o ní píše, ale ještě furt to zvládá dost elegantně... Ty Alžírsko.
Prosím tě, neblábol nesmysly. To mám rád, tyhle Evropany, co uměj jen nadávat na Evropu, svůj vlastní kontinent. Hochu, Čína má třikrát víc obyvatel než celá Evropa, takže by asi víc aut prodávat měla, ne? A protože zatím trojnásobek ani náhodou neprodává, je to furt ještě její ostuda. A věř mi, Evropa má a vždycky bude mít co nabídnout, protože jako celek je to kontinent s nejvyšší kvalitou života. Ani nevíte, co máte. Já mám rád velké motory, ale můžu tě ubezpečit, že snižování emisí je znak evropské vyspělosti. Jestli jsi někdy dýchal Peking, tak pochopíš, že jednou, až se Číňani vzmůžou, tak budou regulaci emisí potřebovat mnohem víc než Evropa. Kdyby Čína nějak hromadně používala V6 a V8 (což se samozřejmě nestane), tak by se udusila. Ale co ti to budu vysvětlovat.
Ten skoro 20% pokles Golfu je divnej, vzdyt jsme tu preci byli informovani dulezitym odbornym clankem, jak maji 40tis zavaznych objednavek a jak jde na odbyt 😉 Nedavno na idnesu odborny clanek jak koncern s MQB konkurenci utekl a doplnen o prej tichy souhlas Toyoty >😒] Sice az po jejim rocnim predstaveni, ale opakovani je matka moudrosti. PR clanek v pravy cas >😒]
:yes:
Cetls o Focusu, ze mel v Cine v listopadu rekordni prodeje??? Ja si teda nepamatuji
Ja uz to tady beru jako jedno velky VW-PR, bud clanky o sportakach za miliony, o nakladacich, Bentleyich, kluzkych vozovkach a o vsem co nabizi koncern vsude na svete >😁
Cetls o Focusu, ze mel v Cine v listopadu rekordni prodeje??? Ja si teda nepamatuji
Ja uz to tady beru jako jedno velky VW-PR, bud clanky o sportakach za miliony, o nakladacich, Bentleyich, kluzkych vozovkach a o vsem co nabizi koncern vsude na svete >😁
ja len dúfam, že aspoň lamborghini nepodľahne tomuto trendu a aspoň ich vlajkové lode budú stále s v12, v meste ten výkon nevyužiješ, ale určite mimo mesta sa kamión lepšie predbieha s väčším objemom ako s nejakou kolobežkou s trojvalcom...
To sa dalo čakať , nemôže predsa donekonečna niečo stúpať :yes: PSA by v prvom rade mala urobiť viac takých aut ako je C-Elysée a P301 , v rôznych karosárskych verziách a pustiť ich do Azie za dobrú cenu , inak to bude veľmi zle a možno prežije len jedna zo značiek 8-s Keď ostanú v € tak im dávam 10 rokov do krachu 😒
porastie aj afrika.. egypt alzirsko maroko v JAR vidim velky trh do buducna, nigeria ma obrovske rezervy.. tak ako dnes vyrobcovia objavili cinu a indiu tak za 10 rokov budu vsetci e😜andovat do alzirska maroka egypta... tieto trhy pojdu hore.... aj juzna amerika je zaujimava..... hlavne brazilia a argentina su velki hraci.,.... :yes: europa uz prestava byt dominantna.... a pridu casy ked bude eu na chvoste velkostou predaja 😉
uz aj F1 prejde o rok na sestvalce.... co je jasny signal aj pre sportaky ako ferrari.... ktore uz isto vyvijaju aj seriove sestvalce ktorymi nahradia V8 motory vo svojich sportovych seriovych autach autach..... ja nevravim ze som z toho nadseny len pisem fakty a vravim ze velke objemy to maju uz zratane..... pozeram realisticky..... V8 este chvilku urcite bude prave vdaka sportakom a luxusnym autam ale casom aj V8 zanikne... V12 su mrtve vlastne uz aj teraz a tuism nove Sko od medaka uz ani V12 mat nebude ak sa nemylim.... uvidime 😉
Já by som si práveže chcel užiť nejaký V8 so super zvukom , pokiaľ sa to dá , keďže sme pravdepodobne predposledná generácia Spaľovacích motorov 😢
ocakavam rast ciny ruska aj indie... tieto 3 trhy zvalcuju cely svet... za par rokov :yes😒br />
europa bude za 10 rokov v predaji aut pomaly na chvoste .. v prvej desiatke bude mozno len nemecko 😉 taliani francuzi mozno vypadnu j z top 20...
do popredia sa derie thajsko, filipiny pakistan nejaka italia uz nebude zaujimava
v eu to pojde dole vodou aj tento rok 😒br />
[odkaz]
najviac na to doplatia prave znacky pre ktore je eu priorita ako PSA..... napr... cim skor by sa mali euznacky spamatat a zacat e😜andovat inde.... lebo mnohe z nich dalsich 5 rokov nepreziju....
europa bude za 10 rokov v predaji aut pomaly na chvoste .. v prvej desiatke bude mozno len nemecko 😉 taliani francuzi mozno vypadnu j z top 20...
do popredia sa derie thajsko, filipiny pakistan nejaka italia uz nebude zaujimava
v eu to pojde dole vodou aj tento rok 😒br />
[odkaz]
najviac na to doplatia prave znacky pre ktore je eu priorita ako PSA..... napr... cim skor by sa mali euznacky spamatat a zacat e😜andovat inde.... lebo mnohe z nich dalsich 5 rokov nepreziju....
objem nenahradis ale na bezne jazdenie zase V8 netreba... mne postaci aj 1,6tka :yes: >😁
Európsky trh je už nasýtený , teraz sa automobilky orientujú na Aziu a snažia sa tam presadiť :yes:
Automobilky len nedávno "objavili" čínsky trh . A teraz je to pre nich ako ráj , Veľa ľudí nemá auto , zároveň sa ľudia stávajú bohatšími a môžu si to dovoliť .
Takéto čísla budeme môcť pozorovať každí rok , neskôr s mierne klesajúcou tendenciou, až sa to spomalí úplne ako v EU keď sa trh autami presýtil 😉
Takéto čísla budeme môcť pozorovať každí rok , neskôr s mierne klesajúcou tendenciou, až sa to spomalí úplne ako v EU keď sa trh autami presýtil 😉
velký výkon, na úkor spolahlivosti a spotreby, keď potrebuješ niečo predbehnúť a podobne .... objem nenahradíš ...
pisem ze dnes uz aj z maleho objemu dokazes vdaka turbu dosiahnut velky vykon .... co to ma spolocne s tym co by som si ja kupil?
v jednom príspevku vychváliš to neba oturbený trojvalec od fordu a v ďalšom napíšeš, že nikdy by si si nekupil auto s turbom ...
Ci budu take drtive aj na konci roka. Focusov sa totiz v Cine minuly rok predalo takmer 260tis.
Inak preco take clanky nie su oznacene ako PR?
Inak preco take clanky nie su oznacene ako PR?
😉 bida nebude 😉 a najvacsi objem naznamena vzdy najlepsi a najsilnejsi :yes😒br />
myslis ze mne sa tie prechody na miniturba pacia? v zivote ak nemusim tak si nekupim auto s turbom... niet nad klasicku atmosferu :yes:
myslis ze mne sa tie prechody na miniturba pacia? v zivote ak nemusim tak si nekupim auto s turbom... niet nad klasicku atmosferu :yes:
Bylo obrazne receco myslel jsem to tak ze se jednou ty nejlepsi auta budou vyrabet v cine pro cinu a v eu bude bida sice budem vypoustet nejmin emisi zato cinani to budou dohanet za nas a bez omezeni vyrabet treba 8mi valce do UP 😄 V12 V8 casem skonci v Evrope urcite 😄 USA Cina tam to tak brzo nebude 😄
uz davno to nie je o pocte valcov... dnesne trojvalce a napr preplnane v mnohom prevysia bezne stvorvalce..... zober si ecoboost od focusu... na jaku mariu je podla teba beznemu cloveku dnes V8? na dialnicu? tam mi staci aj S105L viac ako 130 nie je povolene aspon na slovensku ... v meste? tam mi V8 zozerie aj susedovu nadrz... mimo mesta? tam uz vobec nema zmysel.... tam tych 100 dam aj na "bicykli" obrazne povedane ..... by ma zaujimalo kto sa dnes chvali velkym objemom a tuzi jazdit s takouto zrudou..... 8valce skoncia.... casom urcite... v F1 o rok takisto uz pridu 6valce... a to je pre ferrari a ine sportove znacky jasny dokaz ze V8 v beznej premavke casom tiez zanikne 😉
buducnost je jasna : 2,3,4 5a 6valce :yes:
V12 a V8 casom skoncia.... neveris... uvidis
buducnost je jasna : 2,3,4 5a 6valce :yes:
V12 a V8 casom skoncia.... neveris... uvidis
Asi joo toyota zase vladne USA tam si VW ani neprdne Cina de nahoru a dost rychle a i evropsky automobilky si uvedomujinze je nejvetsi cas vlitnout tam , tam na ne cekaji prodeje o kterych se jim v eu ani nezda.... taky diky bruselskejm povalecum a diktatorum tady budem jezdit trivalcovejma dieselama a v cine budou sedlat V8cky stary cinanky R.I.P evropskej automobilovej prumysle 😄
to su neskutocne predaje :yes😒br />
ked tu bol nedavno clanok o najvacsich trhoch sveta.... ktosi ma tu presviedcal ze cina uz neporastie.... no uvidime
inak januar v eu bol hrozne slaby..... [odkaz] predaje aut v eu stale padaju ....
azia uz tradicne zachranuje europu :yes: kdeze by bez nej eu znacky boli.... v p...
ked tu bol nedavno clanok o najvacsich trhoch sveta.... ktosi ma tu presviedcal ze cina uz neporastie.... no uvidime
inak januar v eu bol hrozne slaby..... [odkaz] predaje aut v eu stale padaju ....
azia uz tradicne zachranuje europu :yes: kdeze by bez nej eu znacky boli.... v p...
Čína bude ten trh, který rozhodne o tom, zda VW sesadí z trůnu největšího výrobce aut Toyotu. Tradiční odpor Číňanů k Japonsku mj. znamená, že tamní vláda daleko více podporuje rozvoj společných továren s VW než s Toyotou. A jestliže je čínský trh největším automobilovým trhem světa a stále jde nahoru tak vyhlídky VW nejsou špatné.