Ekonomika
to su neskutocne predaje :yes😒br />
ked tu bol nedavno clanok o najvacsich trhoch sveta.... ktosi ma tu presviedcal ze cina uz neporastie.... no uvidime
inak januar v eu bol hrozne slaby..... [odkaz] predaje aut v eu stale padaju ....
azia uz tradicne zachranuje europu :yes: kdeze by bez nej eu znacky boli.... v p...
ked tu bol nedavno clanok o najvacsich trhoch sveta.... ktosi ma tu presviedcal ze cina uz neporastie.... no uvidime
inak januar v eu bol hrozne slaby..... [odkaz] predaje aut v eu stale padaju ....
azia uz tradicne zachranuje europu :yes: kdeze by bez nej eu znacky boli.... v p...
Európsky trh je už nasýtený , teraz sa automobilky orientujú na Aziu a snažia sa tam presadiť :yes:
porastie aj afrika.. egypt alzirsko maroko v JAR vidim velky trh do buducna, nigeria ma obrovske rezervy.. tak ako dnes vyrobcovia objavili cinu a indiu tak za 10 rokov budu vsetci e😜andovat do alzirska maroka egypta... tieto trhy pojdu hore.... aj juzna amerika je zaujimava..... hlavne brazilia a argentina su velki hraci.,.... :yes: europa uz prestava byt dominantna.... a pridu casy ked bude eu na chvoste velkostou predaja 😉
Toppere, mnohdy uvažuješ dobře, ale s tou Afrikou je to nesmysl, věř mi. Alžírsko, Maroko, Egypt, zvlášť ty první dva jsou malé trhy, samé pickupy a plečky... Zase to posvátné nadšení při zatracování Evropy nepřežeňte. Evropa upadá už 2500 let, tak dlouho se to o ní píše, ale ještě furt to zvládá dost elegantně... Ty Alžírsko.
narazam aj na to ze napr v maroku sa vyrabaju auta.... a casom tam mozno pride aj viac vyrobcov....
egypt je velky trh a aj JAR...... alzirsko je slabe aj maroco ale o 10 rokov to moze byt inak.... vieme kde bola cina pred 10 rokmi.... hlboko za USA....
egypt je velky trh a aj JAR...... alzirsko je slabe aj maroco ale o 10 rokov to moze byt inak.... vieme kde bola cina pred 10 rokmi.... hlboko za USA....
Ci budu take drtive aj na konci roka. Focusov sa totiz v Cine minuly rok predalo takmer 260tis.
Inak preco take clanky nie su oznacene ako PR?
Inak preco take clanky nie su oznacene ako PR?
:yes:
Cetls o Focusu, ze mel v Cine v listopadu rekordni prodeje??? Ja si teda nepamatuji
Ja uz to tady beru jako jedno velky VW-PR, bud clanky o sportakach za miliony, o nakladacich, Bentleyich, kluzkych vozovkach a o vsem co nabizi koncern vsude na svete >😁
Cetls o Focusu, ze mel v Cine v listopadu rekordni prodeje??? Ja si teda nepamatuji
Ja uz to tady beru jako jedno velky VW-PR, bud clanky o sportakach za miliony, o nakladacich, Bentleyich, kluzkych vozovkach a o vsem co nabizi koncern vsude na svete >😁
Nejsou označené PR nejspíš ze stejného důvodu jako článek o úspěšných prodejích Focusu v roce 2012. 😄
Co clanek o lednovem evropskem prapadu Golfa o skoro 20%? Ten by se sem nehodil? >😁
Ano, ten by se hodil, leden byl pro VW zcela katastrofální měsíc😒br />
celkové prodeje plus 14,9%
v Evropě sice pokles, ale protože hlavní konkurence spadla daleko více tak nárůst market share z 23,6 na 24,4%, magické číslo 25% se blíží a to by si zasloužilo nejméně dvoustránkový oslavný článek >😒] (Ford pokles z 8,3 na 6,7%, PSA pokles z 12,4 na 11,4%, Toyota pokles z 4,8 na 4,4😖.
Ano Golf v Evropě - 18%, ovšem hlavní konkurent Focus - 21% a to v době kdy Golfu nabíhá výroba nového modelu a Focus je plně zavedený model.
Samozřejmě všechny značky koncernu, tedy VW, Audi, Škoda a tentokrát i Seat navýšily marketshare v Evropě, Škoda např. z 3,8 na 4,1%.
celkové prodeje plus 14,9%
v Evropě sice pokles, ale protože hlavní konkurence spadla daleko více tak nárůst market share z 23,6 na 24,4%, magické číslo 25% se blíží a to by si zasloužilo nejméně dvoustránkový oslavný článek >😒] (Ford pokles z 8,3 na 6,7%, PSA pokles z 12,4 na 11,4%, Toyota pokles z 4,8 na 4,4😖.
Ano Golf v Evropě - 18%, ovšem hlavní konkurent Focus - 21% a to v době kdy Golfu nabíhá výroba nového modelu a Focus je plně zavedený model.
Samozřejmě všechny značky koncernu, tedy VW, Audi, Škoda a tentokrát i Seat navýšily marketshare v Evropě, Škoda např. z 3,8 na 4,1%.
Automobilky len nedávno "objavili" čínsky trh . A teraz je to pre nich ako ráj , Veľa ľudí nemá auto , zároveň sa ľudia stávajú bohatšími a môžu si to dovoliť .
Takéto čísla budeme môcť pozorovať každí rok , neskôr s mierne klesajúcou tendenciou, až sa to spomalí úplne ako v EU keď sa trh autami presýtil 😉
Takéto čísla budeme môcť pozorovať každí rok , neskôr s mierne klesajúcou tendenciou, až sa to spomalí úplne ako v EU keď sa trh autami presýtil 😉
ocakavam rast ciny ruska aj indie... tieto 3 trhy zvalcuju cely svet... za par rokov :yes😒br />
europa bude za 10 rokov v predaji aut pomaly na chvoste .. v prvej desiatke bude mozno len nemecko 😉 taliani francuzi mozno vypadnu j z top 20...
do popredia sa derie thajsko, filipiny pakistan nejaka italia uz nebude zaujimava
v eu to pojde dole vodou aj tento rok 😒br />
[odkaz]
najviac na to doplatia prave znacky pre ktore je eu priorita ako PSA..... napr... cim skor by sa mali euznacky spamatat a zacat e😜andovat inde.... lebo mnohe z nich dalsich 5 rokov nepreziju....
europa bude za 10 rokov v predaji aut pomaly na chvoste .. v prvej desiatke bude mozno len nemecko 😉 taliani francuzi mozno vypadnu j z top 20...
do popredia sa derie thajsko, filipiny pakistan nejaka italia uz nebude zaujimava
v eu to pojde dole vodou aj tento rok 😒br />
[odkaz]
najviac na to doplatia prave znacky pre ktore je eu priorita ako PSA..... napr... cim skor by sa mali euznacky spamatat a zacat e😜andovat inde.... lebo mnohe z nich dalsich 5 rokov nepreziju....
To sa dalo čakať , nemôže predsa donekonečna niečo stúpať :yes: PSA by v prvom rade mala urobiť viac takých aut ako je C-Elysée a P301 , v rôznych karosárskych verziách a pustiť ich do Azie za dobrú cenu , inak to bude veľmi zle a možno prežije len jedna zo značiek 8-s Keď ostanú v € tak im dávam 10 rokov do krachu 😒
horsie je to ze azia tiez nebude donekonecna eu znacky zachranovat predajom... lenze pri cenovej politike europanov ( kto je vacsi pan ako ja? zaplat si kamo ) to eu znacky daleko nedotiahnu..... pri pohlade na ceny skodoviek... musi nejeden cech aj slovak zaplakat ked zisti ze japonec je lacnejsi...
PSA sa hraje na to co nie je.... citroen sa ide hrat na premiu a prisiel s radou DS.... pre koho? Ved okrem francuzska su DSka uplne nepredajnym tovarom..... bez nejakej tradicie bez buducnosti bez imidzu a vyzeraju skor gycovo ako premiovo.... a to si citroen dovolil prist s tymito maskaradami v case krizy v case ked jeho straty dosahuju z mesiaca na mesiac neskutocne hodnoty.... nezmyselny tah.. ktory citroen este viac pritlacil do kuta....
Miesto toho keby miesto rady DS prisiel citroen s niecim ako ma renault v podobe dacie.... tak by dnes citroeny nahanali minimalne opel a ford v europe.... komu dnes treba drahe gycove auta? Nikomu.... doba sa meni.. prichadzaju opat casy praktickych a lacnych aut... ludia zistili ze donekonecna kupovat vacsie luxusnejsie dahsie a nezmyselnejsie auta uz nema zmysel.... coskoro aj vw pride s lacnou znackou a casom bude v eu aj datsun... a mozno aj dalis yrobcovia pochopia ze na prenos z bodu a do bodu b mi netreba milionove auta... ludia potrebuju hlavne prakticke poctive auta... nie imidovky na kotrych zakaznikov este aj zdieraju....
Dacia bude este velmi uspesna znacka .... sa dosmeju aj ovela vacsi vyrobcovia :yes:
PSA sa hraje na to co nie je.... citroen sa ide hrat na premiu a prisiel s radou DS.... pre koho? Ved okrem francuzska su DSka uplne nepredajnym tovarom..... bez nejakej tradicie bez buducnosti bez imidzu a vyzeraju skor gycovo ako premiovo.... a to si citroen dovolil prist s tymito maskaradami v case krizy v case ked jeho straty dosahuju z mesiaca na mesiac neskutocne hodnoty.... nezmyselny tah.. ktory citroen este viac pritlacil do kuta....
Miesto toho keby miesto rady DS prisiel citroen s niecim ako ma renault v podobe dacie.... tak by dnes citroeny nahanali minimalne opel a ford v europe.... komu dnes treba drahe gycove auta? Nikomu.... doba sa meni.. prichadzaju opat casy praktickych a lacnych aut... ludia zistili ze donekonecna kupovat vacsie luxusnejsie dahsie a nezmyselnejsie auta uz nema zmysel.... coskoro aj vw pride s lacnou znackou a casom bude v eu aj datsun... a mozno aj dalis yrobcovia pochopia ze na prenos z bodu a do bodu b mi netreba milionove auta... ludia potrebuju hlavne prakticke poctive auta... nie imidovky na kotrych zakaznikov este aj zdieraju....
Dacia bude este velmi uspesna znacka .... sa dosmeju aj ovela vacsi vyrobcovia :yes:
Ten skoro 20% pokles Golfu je divnej, vzdyt jsme tu preci byli informovani dulezitym odbornym clankem, jak maji 40tis zavaznych objednavek a jak jde na odbyt 😉 Nedavno na idnesu odborny clanek jak koncern s MQB konkurenci utekl a doplnen o prej tichy souhlas Toyoty >😒] Sice az po jejim rocnim predstaveni, ale opakovani je matka moudrosti. PR clanek v pravy cas >😒]
novy golf sa zdaleka nepredava tak extremne dobre ako si kazdy mysli... a prichod novej octavie leona a A3ky prerozdeli tieto cisla opat ..... golf ale nadalej ostane v eu neohrozenym kralom... avsak na nejake rekordne predaje mozeme zabudnut nakolko cely trh v eu rapidne klesa 😉
Může mi někdo vysvětlit rozdíl mezi těmito auty? 😄 Dle gůglu je Sagitar vlastně Jetta...
mozno je to nieco ako u nas ked bola octavia a octavia tour.... sagitar je vlastne stara jetta no anova jetta je nova jetta.... zrejme tam predavaju aj novu aj staru generaciu.... neviem.... cina je zahadny trh.. kopec zahadnych aut a znaciek... 😉
Jenže když se podíváš pořádně tak i pod Sagitarem to najde novou Jettu 😄 To je to co mne mate... Stejně stará Jetta vypadá líp >😁
Už hodně dlouho jsme neviděl tak ošklivý, (skoro bych řekl až odporný) sedan. Ale když se to tak Číňamům líbí, mají to mít 😉 Holt, jiný kraj, jiný mrav (a jiný "vkus"). VW to konec konců může být jedno, hlavně že se to tam dobře prodává :yes😒br />
P.S. Kdyby ještě existovala polská automobilka FSO, měla k dispozici moderní technologie a rozhodla se postavit retro verzi svého sedanu Warzsava ze 60. let (licenční GAZ Poběda s vlastní stupňovitou zádí), jejich výtvor by vypadal přesně takhle >😒] >😒] >😒]
buducnost je jasna : 2,3,4 5a 6valce :yes:
V12 a V8 casom skoncia.... neveris... uvidis
myslis ze mne sa tie prechody na miniturba pacia? v zivote ak nemusim tak si nekupim auto s turbom... niet nad klasicku atmosferu :yes:
Starý auta před válkou měla také obrovské objemy motorů.. 4litry nebyl problém a z toho výkon třeba 60-80 koní.. a nechces mi snad tvrdit, že takový auto jede líp, než třeba felicia 1.3 potažmo fabia Tsi >😁
Ty tu porovnávaš autá z 2. Svetovej s TSI ? Ale o tom sa tu vôbec nebavíme 😉
Umění, zvuk u poctivé atmosférické V8 začíná, a vždy bude nějaký výrobce který půjde proti stádu.
Vždy bude dost srdcařů, kteří při představě čtyřválce vidí rudě, u tříválce se jim zastavuje srdeční pumpa.
Neboj, ono to tříválcové oslení časem přejde..., "kvality" Ecoboost se už projevují... 😄
F1 by měla dostat na jednu sezonu tříválce, aby si pořádně užili 😄
Viděl si někdy nějakého ředitele automobilky jezdit v tříválci?
"Takhle nějak vypadá předváděčka tříválce v CZ 😊" [odkaz]
a hlavne jaky motor pouzivas ty a kolik toho rocne najezdis 😊))