Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW a Čína
| 20. 2. 2013 13:15
Čína bude ten trh, který rozhodne o tom, zda VW sesadí z trůnu největšího výrobce aut Toyotu. Tradiční odpor Číňanů k Japonsku mj. znamená, že tamní vláda daleko více podporuje rozvoj společných továren s VW než s Toyotou. A jestliže je čínský trh největším automobilovým trhem světa a stále jde nahoru tak vyhlídky VW nejsou špatné.
Avatar - JDM
VW a Čína
| 20. 2. 2013 13:58
Asi joo toyota zase vladne USA tam si VW ani neprdne Cina de nahoru a dost rychle a i evropsky automobilky si uvedomujinze je nejvetsi cas vlitnout tam , tam na ne cekaji prodeje o kterych se jim v eu ani nezda.... taky diky bruselskejm povalecum a diktatorum tady budem jezdit trivalcovejma dieselama a v cine budou sedlat V8cky stary cinanky R.I.P evropskej automobilovej prumysle :-)
Avatar - 3_diamanty
VW a Čína
| 20. 2. 2013 14:25
uz davno to nie je o pocte valcov... dnesne trojvalce a napr preplnane v mnohom prevysia bezne stvorvalce..... zober si ecoboost od focusu... na jaku mariu je podla teba beznemu cloveku dnes V8? na dialnicu? tam mi staci aj S105L viac ako 130 nie je povolene aspon na slovensku ... v meste? tam mi V8 zozerie aj susedovu nadrz... mimo mesta? tam uz vobec nema zmysel.... tam tych 100 dam aj na "bicykli" obrazne povedane ..... by ma zaujimalo kto sa dnes chvali velkym objemom a tuzi jazdit s takouto zrudou..... 8valce skoncia.... casom urcite... v F1 o rok takisto uz pridu 6valce... a to je pre ferrari a ine sportove znacky jasny dokaz ze V8 v beznej premavke casom tiez zanikne ;-)

buducnost je jasna : 2,3,4 5a 6valce :yes:
V12 a V8 casom skoncia.... neveris... uvidis
Avatar - JDM
VW a Čína
| 20. 2. 2013 14:39
Bylo obrazne receco myslel jsem to tak ze se jednou ty nejlepsi auta budou vyrabet v cine pro cinu a v eu bude bida sice budem vypoustet nejmin emisi zato cinani to budou dohanet za nas a bez omezeni vyrabet treba 8mi valce do UP :-) V12 V8 casem skonci v Evrope urcite :-) USA Cina tam to tak brzo nebude :-)
Avatar - 3_diamanty
VW a Čína
| 20. 2. 2013 14:55
;-) bida nebude ;-) a najvacsi objem naznamena vzdy najlepsi a najsilnejsi :yes:

myslis ze mne sa tie prechody na miniturba pacia? v zivote ak nemusim tak si nekupim auto s turbom... niet nad klasicku atmosferu :yes:
Avatar - dohc vtec
VW a Čína
| 20. 2. 2013 15:53
v jednom príspevku vychváliš to neba oturbený trojvalec od fordu a v ďalšom napíšeš, že nikdy by si si nekupil auto s turbom ...
Avatar - 3_diamanty
VW a Čína
| 20. 2. 2013 15:56
pisem ze dnes uz aj z maleho objemu dokazes vdaka turbu dosiahnut velky vykon .... co to ma spolocne s tym co by som si ja kupil?
Avatar - dohc vtec
VW a Čína
| 20. 2. 2013 16:02
velký výkon, na úkor spolahlivosti a spotreby, keď potrebuješ niečo predbehnúť a podobne .... objem nenahradíš ...
Avatar - 3_diamanty
VW a Čína
| 20. 2. 2013 16:21
objem nenahradis ale na bezne jazdenie zase V8 netreba... mne postaci aj 1,6tka :yes: >:D
Avatar - Aladeen
VW a Čína
| 20. 2. 2013 16:24
Já by som si práveže chcel užiť nejaký V8 so super zvukom , pokiaľ sa to dá , keďže sme pravdepodobne predposledná generácia Spaľovacích motorov :'-(
Avatar - 3_diamanty
VW a Čína
| 20. 2. 2013 16:28
uz aj F1 prejde o rok na sestvalce.... co je jasny signal aj pre sportaky ako ferrari.... ktore uz isto vyvijaju aj seriove sestvalce ktorymi nahradia V8 motory vo svojich sportovych seriovych autach autach..... ja nevravim ze som z toho nadseny len pisem fakty a vravim ze velke objemy to maju uz zratane..... pozeram realisticky..... V8 este chvilku urcite bude prave vdaka sportakom a luxusnym autam ale casom aj V8 zanikne... V12 su mrtve vlastne uz aj teraz a tuism nove Sko od medaka uz ani V12 mat nebude ak sa nemylim.... uvidime ;-)
Avatar - dohc vtec
VW a Čína
| 20. 2. 2013 17:49
ja len dúfam, že aspoň lamborghini nepodľahne tomuto trendu a aspoň ich vlajkové lode budú stále s v12, v meste ten výkon nevyužiješ, ale určite mimo mesta sa kamión lepšie predbieha s väčším objemom ako s nejakou kolobežkou s trojvalcom...
Avatar - Ozzman
VW a Čína
| 20. 2. 2013 18:58
Co tu řešíte?:D Prosimtě čím jezdíte, že vás mrzí absence V8 a V12?:D
Starý auta před válkou měla také obrovské objemy motorů.. 4litry nebyl problém a z toho výkon třeba 60-80 koní.. a nechces mi snad tvrdit, že takový auto jede líp, než třeba felicia 1.3 potažmo fabia Tsi >:D
Avatar - Aladeen
VW a Čína
| 20. 2. 2013 20:21
Len tu preberáme fakt že poriadné motory miznú a že keď to takto pôjde ďalej tak za chvílku bude v Aston Martin 1,8 TSI , a že je fakt že sme jedna z posledných generácii vodičov ktorí majú možnosť jazdiť s V8 či V12
Ty tu porovnávaš autá z 2. Svetovej s TSI ? Ale o tom sa tu vôbec nebavíme ;-)
Avatar - Ozzman
VW a Čína
| 20. 2. 2013 23:30
Porovnávám vývoj aut... To je rozdíl :-) Přečti si to pořádně..
Avatar - Aladeen
VW a Čína
| 21. 2. 2013 11:34
Ja som to pochopil ;-) A je pravda že sa to rovnať nemôže :yes:
VW a Čína
| 20. 2. 2013 22:26
Takove Lamborghini na V12 trva, tam si muzeme byt jisti. Jen na to mit.
Avatar - Ozzman
VW a Čína
| 20. 2. 2013 18:53
Je vidět, že si auto s downsizovaným turbomotorem neřídil.. Prč bys nemohl "predběhnút?" Turbo to dofouká a předjedeš stejne jako s klasickou atmosférou s o pů litru větším objemem... spolehlivost je otázka kvality výroby/šetřením a vychytáním všech much...
Avatar - dohc vtec
VW a Čína
| 20. 2. 2013 21:43
dofúka, ale ide aj o pocit, zvuk a podobne... radosť z jazdy a keď jazdíš s pocitom, že máš namiesto poriadneho motora motor z kosačky, ktorý v otáčkach zožerie podobne ako V6, 8, 12 ...
Avatar - Ozzman
VW a Čína
| 20. 2. 2013 23:33
Ano.. je to jen a jen pocti.. V otáčkách žere jako V6.. jezdils nekdy s atmo benzínovým motorem 1.4 1.6, 1.8? Já jo.. v otáčkách si tyto motory řeknou také přes 10 litrů... Stejně jako turbo a v klidném režimu si ten foukaný motor veme méně + poskytuje větší kroutící moment = plynulejší jízda bez nutnosti pořád řadit.. Svez se někdy a porovnej podobná porovnatelná auta atmoXturbomotor
Avatar - Skipper
VW a Čína
| 20. 2. 2013 18:56
JJ, atmosféra je atmosféra :)
VW a Čína
| 20. 2. 2013 18:09
Prosím tě, neblábol nesmysly. To mám rád, tyhle Evropany, co uměj jen nadávat na Evropu, svůj vlastní kontinent. Hochu, Čína má třikrát víc obyvatel než celá Evropa, takže by asi víc aut prodávat měla, ne? A protože zatím trojnásobek ani náhodou neprodává, je to furt ještě její ostuda. A věř mi, Evropa má a vždycky bude mít co nabídnout, protože jako celek je to kontinent s nejvyšší kvalitou života. Ani nevíte, co máte. Já mám rád velké motory, ale můžu tě ubezpečit, že snižování emisí je znak evropské vyspělosti. Jestli jsi někdy dýchal Peking, tak pochopíš, že jednou, až se Číňani vzmůžou, tak budou regulaci emisí potřebovat mnohem víc než Evropa. Kdyby Čína nějak hromadně používala V6 a V8 (což se samozřejmě nestane), tak by se udusila. Ale co ti to budu vysvětlovat.
VW a Čína
| 20. 2. 2013 18:54
Každý rád nadává, ale nikdo ruku k dílu (změně, vylepšení) nepřiloží. Ono totiž mlít pantem je zdaleka nejméně bolesné... >:D
Avatar - JDM
VW a Čína
| 21. 2. 2013 12:31
nepatřím k fanatickým evropanům co za každou cenu obhajují "evropské" , co je moje nebo naše je nejlepší a nejmodernější .
Avatar - MGRR
VW a Čína
| 21. 2. 2013 08:01
V8 si nikdy neměl, jinak by si nemohl takhle...

Umění, zvuk u poctivé atmosférické V8 začíná, a vždy bude nějaký výrobce který půjde proti stádu.

Vždy bude dost srdcařů, kteří při představě čtyřválce vidí rudě, u tříválce se jim zastavuje srdeční pumpa.

Neboj, ono to tříválcové oslení časem přejde..., "kvality" Ecoboost se už projevují... :-)

F1 by měla dostat na jednu sezonu tříválce, aby si pořádně užili :-)
Viděl si někdy nějakého ředitele automobilky jezdit v tříválci?

"Takhle nějak vypadá předváděčka tříválce v CZ :)" [odkaz]
VW a Čína
| 21. 2. 2013 08:47
By me zajimalo co mas proti kvalite ecoboostu :-)
a hlavne jaky motor pouzivas ty a kolik toho rocne najezdis :)))
VW a Čína
| 20. 2. 2013 20:58
Vw prodava v usa vic aut jak toyta v evrope, jen minuly rok stoupl prodej o 30%.
Avatar - 3_diamanty
gratulacia vw
| 20. 2. 2013 13:17
to su neskutocne predaje :yes:

ked tu bol nedavno clanok o najvacsich trhoch sveta.... ktosi ma tu presviedcal ze cina uz neporastie.... no uvidime

inak januar v eu bol hrozne slaby..... [odkaz] predaje aut v eu stale padaju ....

azia uz tradicne zachranuje europu :yes: kdeze by bez nej eu znacky boli.... v p...
Avatar - Aladeen
gratulacia vw
| 20. 2. 2013 16:21
Európsky trh je už nasýtený , teraz sa automobilky orientujú na Aziu a snažia sa tam presadiť :yes:
Avatar - 3_diamanty
gratulacia vw
| 20. 2. 2013 16:31
porastie aj afrika.. egypt alzirsko maroko v JAR vidim velky trh do buducna, nigeria ma obrovske rezervy.. tak ako dnes vyrobcovia objavili cinu a indiu tak za 10 rokov budu vsetci expandovat do alzirska maroka egypta... tieto trhy pojdu hore.... aj juzna amerika je zaujimava..... hlavne brazilia a argentina su velki hraci.,.... :yes: europa uz prestava byt dominantna.... a pridu casy ked bude eu na chvoste velkostou predaja ;-)
Avatar - Aladeen
gratulacia vw
| 20. 2. 2013 17:32
Outsideri pôjdu nahor , pretože my už nemáme kde stúpať :yes:
gratulacia vw
| 20. 2. 2013 18:13
Toppere, mnohdy uvažuješ dobře, ale s tou Afrikou je to nesmysl, věř mi. Alžírsko, Maroko, Egypt, zvlášť ty první dva jsou malé trhy, samé pickupy a plečky... Zase to posvátné nadšení při zatracování Evropy nepřežeňte. Evropa upadá už 2500 let, tak dlouho se to o ní píše, ale ještě furt to zvládá dost elegantně... Ty Alžírsko.
Avatar - 3_diamanty
gratulacia vw
| 20. 2. 2013 18:16
narazam aj na to ze napr v maroku sa vyrabaju auta.... a casom tam mozno pride aj viac vyrobcov....

egypt je velky trh a aj JAR...... alzirsko je slabe aj maroco ale o 10 rokov to moze byt inak.... vieme kde bola cina pred 10 rokmi.... hlboko za USA....
Avatar - HDR
gratulacia vw
| 20. 2. 2013 22:36
Arabasi budu zit v stredoveku dalsich par stoviek rokov...... To mozno India, Indonezia, Brazilia ale Arabasi nie.
Avatar - Atlis
Uvidime
| 20. 2. 2013 15:38
Ci budu take drtive aj na konci roka. Focusov sa totiz v Cine minuly rok predalo takmer 260tis.

Inak preco take clanky nie su oznacene ako PR?
Avatar - Choochoo
Uvidime
| 20. 2. 2013 17:59
:yes:
Cetls o Focusu, ze mel v Cine v listopadu rekordni prodeje??? Ja si teda nepamatuji
Ja uz to tady beru jako jedno velky VW-PR, bud clanky o sportakach za miliony, o nakladacich, Bentleyich, kluzkych vozovkach a o vsem co nabizi koncern vsude na svete >:D
Uvidime
| 20. 2. 2013 22:55
To bude tym, ze ked vyjde clanok o VW tak je tam hned 100 komentarov a ked o Skode, tak dokonca 480. Keby vysiel clanok o Focuse, tak ma 10 komentarov, aky strasny dizajn, ale pre Cinana dobry.
Avatar - Ham.
Uvidime
| 20. 2. 2013 18:24
Nejsou označené PR nejspíš ze stejného důvodu jako článek o úspěšných prodejích Focusu v roce 2012. :-)
Avatar - Choochoo
Uvidime
| 20. 2. 2013 18:27
Co clanek o lednovem evropskem prapadu Golfa o skoro 20%? Ten by se sem nehodil? >:D
Avatar - Ham.
Uvidime
| 20. 2. 2013 19:00
Ano, ten by se hodil, leden byl pro VW zcela katastrofální měsíc:

celkové prodeje plus 14,9%
v Evropě sice pokles, ale protože hlavní konkurence spadla daleko více tak nárůst market share z 23,6 na 24,4%, magické číslo 25% se blíží a to by si zasloužilo nejméně dvoustránkový oslavný článek >:-[] (Ford pokles z 8,3 na 6,7%, PSA pokles z 12,4 na 11,4%, Toyota pokles z 4,8 na 4,4%).
Ano Golf v Evropě - 18%, ovšem hlavní konkurent Focus - 21% a to v době kdy Golfu nabíhá výroba nového modelu a Focus je plně zavedený model.

Samozřejmě všechny značky koncernu, tedy VW, Audi, Škoda a tentokrát i Seat navýšily marketshare v Evropě, Škoda např. z 3,8 na 4,1%.
Avatar - twistedTSD
Uvidime
| 20. 2. 2013 21:00
Stěr.
Avatar - Aladeen
Hladná Čína
| 20. 2. 2013 16:19
Automobilky len nedávno "objavili" čínsky trh . A teraz je to pre nich ako ráj , Veľa ľudí nemá auto , zároveň sa ľudia stávajú bohatšími a môžu si to dovoliť .
Takéto čísla budeme môcť pozorovať každí rok , neskôr s mierne klesajúcou tendenciou, až sa to spomalí úplne ako v EU keď sa trh autami presýtil ;-)
Avatar - 3_diamanty
Hladná Čína
| 20. 2. 2013 16:22
ocakavam rast ciny ruska aj indie... tieto 3 trhy zvalcuju cely svet... za par rokov :yes:

europa bude za 10 rokov v predaji aut pomaly na chvoste .. v prvej desiatke bude mozno len nemecko ;-) taliani francuzi mozno vypadnu j z top 20...

do popredia sa derie thajsko, filipiny pakistan nejaka italia uz nebude zaujimava

v eu to pojde dole vodou aj tento rok :

[odkaz]

najviac na to doplatia prave znacky pre ktore je eu priorita ako PSA..... napr... cim skor by sa mali euznacky spamatat a zacat expandovat inde.... lebo mnohe z nich dalsich 5 rokov nepreziju....
Avatar - Aladeen
Hladná Čína
| 20. 2. 2013 17:36
To sa dalo čakať , nemôže predsa donekonečna niečo stúpať :yes: PSA by v prvom rade mala urobiť viac takých aut ako je C-Elysée a P301 , v rôznych karosárskych verziách a pustiť ich do Azie za dobrú cenu , inak to bude veľmi zle a možno prežije len jedna zo značiek 8-s Keď ostanú v € tak im dávam 10 rokov do krachu :-(
Avatar - 3_diamanty
Hladná Čína
| 20. 2. 2013 18:14
horsie je to ze azia tiez nebude donekonecna eu znacky zachranovat predajom... lenze pri cenovej politike europanov ( kto je vacsi pan ako ja? zaplat si kamo ) to eu znacky daleko nedotiahnu..... pri pohlade na ceny skodoviek... musi nejeden cech aj slovak zaplakat ked zisti ze japonec je lacnejsi...

PSA sa hraje na to co nie je.... citroen sa ide hrat na premiu a prisiel s radou DS.... pre koho? Ved okrem francuzska su DSka uplne nepredajnym tovarom..... bez nejakej tradicie bez buducnosti bez imidzu a vyzeraju skor gycovo ako premiovo.... a to si citroen dovolil prist s tymito maskaradami v case krizy v case ked jeho straty dosahuju z mesiaca na mesiac neskutocne hodnoty.... nezmyselny tah.. ktory citroen este viac pritlacil do kuta....

Miesto toho keby miesto rady DS prisiel citroen s niecim ako ma renault v podobe dacie.... tak by dnes citroeny nahanali minimalne opel a ford v europe.... komu dnes treba drahe gycove auta? Nikomu.... doba sa meni.. prichadzaju opat casy praktickych a lacnych aut... ludia zistili ze donekonecna kupovat vacsie luxusnejsie dahsie a nezmyselnejsie auta uz nema zmysel.... coskoro aj vw pride s lacnou znackou a casom bude v eu aj datsun... a mozno aj dalis yrobcovia pochopia ze na prenos z bodu a do bodu b mi netreba milionove auta... ludia potrebuju hlavne prakticke poctive auta... nie imidovky na kotrych zakaznikov este aj zdieraju....

Dacia bude este velmi uspesna znacka .... sa dosmeju aj ovela vacsi vyrobcovia :yes:
Avatar - Choochoo
Hladná Čína
| 20. 2. 2013 18:08
Ten skoro 20% pokles Golfu je divnej, vzdyt jsme tu preci byli informovani dulezitym odbornym clankem, jak maji 40tis zavaznych objednavek a jak jde na odbyt ;-) Nedavno na idnesu odborny clanek jak koncern s MQB konkurenci utekl a doplnen o prej tichy souhlas Toyoty >:-[] Sice az po jejim rocnim predstaveni, ale opakovani je matka moudrosti. PR clanek v pravy cas >:-[]
Avatar - 3_diamanty
Hladná Čína
| 20. 2. 2013 18:23
novy golf sa zdaleka nepredava tak extremne dobre ako si kazdy mysli... a prichod novej octavie leona a A3ky prerozdeli tieto cisla opat ..... golf ale nadalej ostane v eu neohrozenym kralom... avsak na nejake rekordne predaje mozeme zabudnut nakolko cely trh v eu rapidne klesa ;-)
Hladná Čína
| 20. 2. 2013 21:00
Kdyby golf z kufrem -jetta nemel jine jmeno, byl by nejprodavanejsim autem sveta
Avatar - qwert88
VW v Číně válí
| 20. 2. 2013 18:33
VW Lavida čínský Passat
Avatar - Ozzman
VW Jetta vs VW Sagitar
| 20. 2. 2013 19:06
Může mi někdo vysvětlit rozdíl mezi těmito auty? :-) Dle gůglu je Sagitar vlastně Jetta...
Avatar - 3_diamanty
VW Jetta vs VW Sagitar
| 20. 2. 2013 19:16
mozno je to nieco ako u nas ked bola octavia a octavia tour.... sagitar je vlastne stara jetta no anova jetta je nova jetta.... zrejme tam predavaju aj novu aj staru generaciu.... neviem.... cina je zahadny trh.. kopec zahadnych aut a znaciek... ;-)
Avatar - Ozzman
VW Jetta vs VW Sagitar
| 20. 2. 2013 19:20
Jenže když se podíváš pořádně tak i pod Sagitarem to najde novou Jettu :-) To je to co mne mate... Stejně stará Jetta vypadá líp >:D
Avatar - 3_diamanty
VW Jetta vs VW Sagitar
| 20. 2. 2013 20:03
ja som pod sagitarom nasiel toto [odkaz]

ano sagitar je krajsi :yes:
Avatar - Ozzman
VW Jetta vs VW Sagitar
| 20. 2. 2013 23:30
JJ takový podobný Sagitar máme v garáži:D Akorát je na tom napsáno Jetta:D
Proti gustu....
| 20. 2. 2013 21:15
Už hodně dlouho jsme neviděl tak ošklivý, (skoro bych řekl až odporný) sedan. Ale když se to tak Číňamům líbí, mají to mít ;-) Holt, jiný kraj, jiný mrav (a jiný "vkus"). VW to konec konců může být jedno, hlavně že se to tam dobře prodává :yes:
P.S. Kdyby ještě existovala polská automobilka FSO, měla k dispozici moderní technologie a rozhodla se postavit retro verzi svého sedanu Warzsava ze 60. let (licenční GAZ Poběda s vlastní stupňovitou zádí), jejich výtvor by vypadal přesně takhle >:-[] >:-[] >:-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku