Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Test: Peugeot Boxer dvojkabina 350 L3 2.2 HDi - Valník na béčko

10 komentářů

Avatar - m.z.
m.z.
Já jsem s autem spokojený, nic z toho, co se tu popisuje teda neznám. Splnilo to, co jsem od něj čekal, hrb u bočních dveří mají snad všechna auta, nebo se pletu?
jets_cz
my máme na motoru logo Ford 😄, viděl jsem ho jak jsme měnili EGR ventil 😉
jets_cz
to právě nejde, když máš otevřené jakékoliv dveře tak auto nezamkneš
s tím sněhem mi to řekli přímo v servisu když jsme tam auto dotáhli k řešení. Pod oknem byl sníh tak i to ten mechanik hned popsal, že prý jsme nebyli první. Pod sklem je takový plast a tam je odtok. Ten byl ucpaný sněhem a jak stálo auto na slunku tak tající sníh neměl kudy odtékat tak si našel cestu přímo na alternátor, no a do rána mrzlo tak bylo o zábavu postaráno.
Nejvíc mě ale štvou ty boční dveře, když jsem ho kupoval tak jsem tomu moc nerozumněl a na prospektu jsem viděl na půdorysu 4 palety tak jsem to bral jako 4paletové. Místo toho vozíme palety 3. Dnes jsem byl u Forda a Tranzit je takto tupě vyřešený taky 😒
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
kilvap
naše má 420tis km, a len jazdí a jazdí, vstreky pôvodne, turbo pôvodné, údržbu si vyžiadali hlavne nápravy.

Niekedy mám dojem, že sa autá viacej ničia, keď stoja na parkovisku, ako keď si odjazdia 200-300 km denne, ako to naše. 😄
jets_cz
Máme boxera ve firmě😒br /> Nejvíc mi vadí jen 125cm široké boční dveře a přepážka, která ještě zasahuje do prostoru dveří - paleta na šířku se nedá naložit. S odřenýma ušima a gumama na dveřích max 1m vysoká. Pískající brzdy servis nevyřešil ani na třetí pokus, pískající klíňák taky ne. EGR ventil už odešel 2x a to ho máme 5 let a má najeto jen 60tis.. Když jsem chtěl jednou na vánoce vytáhnout baterku tak jsem zjistil že se dveře spolujezdce nedají zamknout, protože tam není mechanický zámek. Když se otevřou zadní dveře tak nejde zamknout kabina, takže někam nacouvat s otevřenýma dveřma a pak si zamknout nejde. Jednou nám tající sníh z okapové lišty pod čelním sklem kapal na přímo na laternátor a do rána to zmrzlo takže bylo doježděné. Rezerva nešla dát dolů - oprava v záruce a potom ještě svolávací akce a druhá výměna. No prostě nedotažené a bídně zpracované auto 😒
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Už tak v 50t km, jsme měli vybité uložení listů zadní nápravy a vepředu se toho už taky vyměnilo dost do 90t a to jezdíme málo zatížení. Pokud by to šlo, pak bych udělil všem co mají vinu na tak nekvalitních dílech výchovný liskanec tím listovým pérem. Další přátelské údery by vyfasovali madlem od dveří, které zasahuje do interieru tak 20 cm a špiní se i pohledem. Systém skládaní druhé řady sedadel vymyslel jedině retardovaný člověk, sedadla nejde složit a opřít k přední řadě. Výborný je motor, ale ten je snad forďácký