Švédská značka Volvo potřebuje ušetřit přes 200 milionů dolarů. Prostředky ke snížení nákladů budou propouštění a společný vývoj s čínskou automobilkou Geely.
Pod pojmem konzultant se schova kde co - lidi z marketingu, planovani, IT, podpory vyroby a logistiky atd. Ve finale pulku jejich kompetenci stejne nakoupi externe...
Němecné "prémiovky" z velké trojky na autech šetří už dávno. Nyní už Geely know how a technologie má. Nastává propuštění Švédských zaměstnanců. Zbývá posílit výrobu Geely v Číně a Volvo? Bye bye. Oni Asiaté v Evropě (usa) to neskupují pronic zanic, nebo aby z toho Evropa něco měla.
Stejně jako Daf/Paccard se neangažoval v Tatře pro nic jiného, než aby měl zajištěn odběr agregátů/kabin.
Pokud sníží kvalitu a zachovají ceny, je dle mého do 10 let s Volvem v Evropě konec. Na té automobilce má největší cenu právě ta značka. A pokud tu zabijí... zabijí i celou továrnu. Myslím, že tohle tuší i Číňani.
Volvo dle mého koupili, aby se naučili dělat auta (viz to nové centrum) a mohli legalizovat staré nebo nově ukradnuté technologie.