Novinky
Němecné "prémiovky" z velké trojky na autech šetří už dávno. Nyní už Geely know how a technologie má. Nastává propuštění Švédských zaměstnanců. Zbývá posílit výrobu Geely v Číně a Volvo? Bye bye. Oni Asiaté v Evropě (usa) to neskupují pronic zanic, nebo aby z toho Evropa něco měla.
Stejně jako Daf/Paccard se neangažoval v Tatře pro nic jiného, než aby měl zajištěn odběr agregátů/kabin.
Stejně jako Daf/Paccard se neangažoval v Tatře pro nic jiného, než aby měl zajištěn odběr agregátů/kabin.
Třeba kdyby švédští převlíkli kabáty na červené s hvězdičkami, tak je vyhazovat nebudou >😁
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pokud sníží kvalitu a zachovají ceny, je dle mého do 10 let s Volvem v Evropě konec. Na té automobilce má největší cenu právě ta značka. A pokud tu zabijí... zabijí i celou továrnu. Myslím, že tohle tuší i Číňani.
Volvo dle mého koupili, aby se naučili dělat auta (viz to nové centrum) a mohli legalizovat staré nebo nově ukradnuté technologie.
Volvo dle mého koupili, aby se naučili dělat auta (viz to nové centrum) a mohli legalizovat staré nebo nově ukradnuté technologie.
To nie je daky chybny preklad? Fakt tam mali 750 "konzultantov"? To sa potom necudujem, ze Volvo islo do krachu ked tam platili tolko darmozracov...