Novinky
Němecné "prémiovky" z velké trojky na autech šetří už dávno. Nyní už Geely know how a technologie má. Nastává propuštění Švédských zaměstnanců. Zbývá posílit výrobu Geely v Číně a Volvo? Bye bye. Oni Asiaté v Evropě (usa) to neskupují pronic zanic, nebo aby z toho Evropa něco měla.
Stejně jako Daf/Paccard se neangažoval v Tatře pro nic jiného, než aby měl zajištěn odběr agregátů/kabin.
Stejně jako Daf/Paccard se neangažoval v Tatře pro nic jiného, než aby měl zajištěn odběr agregátů/kabin.
Gilgit
Promin, ale dost plácás. Vzhledem ke krizi v Evrope je na trhu mensí poptávka po vozech Volvo, Volvo je nuceno snízit výrobu a náklady a propustí prebytecné zemestnance. To je klasický postup. Ty tvoje kecy o Geely jsou vázne nesmyslné.
A predstav si, ze más pravdu v tom, ze DAF/Paccard se angazoval v Tatre pro to, aby si zvýsil odber agregátu a kabin. Co je na tom spatného. Zdá se, ze jsi jeste nepochopil systém podnikání. Firmy se proste snazí zvýsit odber svých výrobku a tím pádem i zisk. To je cílem investic, kooperací atd. Jak by sis to predstavoval jinak?
A predstav si, ze más pravdu v tom, ze DAF/Paccard se angazoval v Tatre pro to, aby si zvýsil odber agregátu a kabin. Co je na tom spatného. Zdá se, ze jsi jeste nepochopil systém podnikání. Firmy se proste snazí zvýsit odber svých výrobku a tím pádem i zisk. To je cílem investic, kooperací atd. Jak by sis to predstavoval jinak?
Třeba kdyby švédští převlíkli kabáty na červené s hvězdičkami, tak je vyhazovat nebudou >😁
petrumr
a už je to tady, předražený auta odmítají evropani kupovat, tak oko za oko >😁 Tuším, že volvo made in europe skončí jak saab a pro mně za mně, at si točínani pojmenují jak chcou. >😁
Pokud sníží kvalitu a zachovají ceny, je dle mého do 10 let s Volvem v Evropě konec. Na té automobilce má největší cenu právě ta značka. A pokud tu zabijí... zabijí i celou továrnu. Myslím, že tohle tuší i Číňani.
Volvo dle mého koupili, aby se naučili dělat auta (viz to nové centrum) a mohli legalizovat staré nebo nově ukradnuté technologie.
Volvo dle mého koupili, aby se naučili dělat auta (viz to nové centrum) a mohli legalizovat staré nebo nově ukradnuté technologie.
To nie je daky chybny preklad? Fakt tam mali 750 "konzultantov"? To sa potom necudujem, ze Volvo islo do krachu ked tam platili tolko darmozracov...