Testy
.... nedávno jsem s tím motorem jezdil a ač jsem dost velký odpůrce dieselů, tak musím říct, že se s tím jezdí parádně..... Časy roztřepaného 1.9JTD jsou dávno pryč (ale vzpomínám rád, byl dokonale bezúdržobový a nežral), 1.6 má krásně kultivovaný chod, měkoučkou spojku (posilovnu v autě fakt nechci) a jeho 320nM je luxusních....
Pro někoho, kdo s tím autem nebude hrkat jen po městě, to je ideální volba.... :yes:
Pro někoho, kdo s tím autem nebude hrkat jen po městě, to je ideální volba.... :yes:
No s tou 1.9JTD nevim nevim, mel jsem s nim tu cest asi 500 km v Puntu (pujceno od svagrove, uz ani nevim proc), ale jasne si pamatuju, ze to auto ve vyssich otackach netahlo, vibrovalo, hluk jak v traktoru, a spotreba krasnych 6.5 litru prumer na dlouhy trase. Pravda, nevim v jaky stavu bylo turbo a motor vubec, ale na to, ze melo mit najeto asi 180 tisic a tenkrat slo asi o 7 let stary auto, tak to byla teda bida :no:
Chcel by som vedieť, ktorý designér navrhoval tento "skvost" ešte kúsok a multipla má konkurenciu
vidis, mne sa napriklad dizajn paci. Zivy, vybocuje z radu a ked sa pozries na konkurentov v podobe citroenu atd. tak su podobne "neortodoxne". Silne nad tymto autom uvazujem kedze cakame prirastok do rodiny. Podla mna ma velmi dobry pomer medzi cenou a tym co clovek za to dostane. Chcel som povodne 1.6 diesel, lebo auto pouzivame viac na dlhe cesty, ale rozdiel skoro 4000 euro oproti 1.4 benzinu sa podla mna neoplati.
Tohle pro rodinu?? Cena vysoká.Kufr na *. Přední maska strašná. :no:
pre rodinu s jednym dietatom 400l plus dobra variabilita interieru podla mna staci. A cena? nasiel som napr. takuto ponuku: [odkaz] , za 13,6k euro mam najvyssiu vybavu s panoramatickou strechou atd. (samozrejme v inej farbe ako zltej)
Ak mas nejaky iny typ na auto ktore by bolo vhodne pre mna tak kludne napis...
Ak mas nejaky iny typ na auto ktore by bolo vhodne pre mna tak kludne napis...
za 339000 mám už téměř OKTÁVKU a nebo 1,5 Rapida >😒] Jakou dobrou variabilitu interiéru to má? Má to běžnou variabilitu.A kdo si koupí předražený 0,9? :no: Prý retrozvuk >😒] >😒] Až budu chtít retro,tak si koupím ŽIGULI 05 KOMBI.NEBO WARŤASE
mícháš jabka s hruškama (navíc oktávka za podobnou nebude mít takovou výbavu ani náhodou)
Ale bude mít motor >😒] Tohleto Fiat nevytrhne.Místo této legrace měli udělat Punto kombi.
to auto je prodejní hit.... vysvětlovat to gumě sice nemá cenu, ale čistě pro pořádek..... 😉
Pravda, Rapid 1,5 je světový unikát a jediný svého druhu 😉 Navíc jeho variabilita je úžasná, typické MPV. Posuvná zadní sedadla, nastavitelná opěradla vzadu... Je ta škrabka, safra, ta škrabka
Myslel jsem 1,5 Rapida. Tedy 1 +0,5 Rapida. Nebo pro blbce 1,5x Rapid.Cenově GUMO >😒]
[odkaz]
Zajímavé srovnání. Do výbavy jsi dal co se ti hodilo :no:
co sa mi hodilo? vybral som tri auta o kt. sme pisali, v najvyssej vybave, a s priblizne rovnakym vykonom v kW.
škoda,že jsi nevybral u nás cenově neprodejný 0,9T proti 1,2TSI >😒]I když je v Rapidu bohužel ještě stará verze.
[odkaz] stale je lacnejsi s vyssou vybavou a nizsou spotrebou. Kufor maju skodovky samozrejme vacsi. 1.4 motor so 4 valcami je aj tak podla mna lepsia volba, kedze nema turbo, je rokmi overeny a samorejme o dost lacnejsi.
Zdravicko, len malu pripomienku. Minuly tyzden som s tou 1,4 jazdil v Nemecku. Dost slaby motor, boli sme v aute vzdy len 2, ale akceleracia doslova zufala, treba podradit az na 3, ked chces aby to islo. Ale zasa treba uznat, hodis 6, rychlost 70km/h a ide tichucko, mala spotreba, ale ako som uz pisal, chces zrychlit - podradujes az na 3.
Inak priestorovo velke, dvojite dno, pekne sa skladaju sedadla. Este som mal proble zo zaradovanim 6-teho stupna. Uz si zo mna kolega robil srandu - vymenili sme sa a to iste - nejde zaradit, doslova trapenie.
Inak priestorovo velke, dvojite dno, pekne sa skladaju sedadla. Este som mal proble zo zaradovanim 6-teho stupna. Uz si zo mna kolega robil srandu - vymenili sme sa a to iste - nejde zaradit, doslova trapenie.
A k čemu ti bude 1+1/2 Rapida, případně 2/3 Octavie? Proč nesrovnávaš s Roomsterem, který je 500L nejblíže a nemusel bys dělit auto na kousky.
Jinak pokud Ti Rapid nabídne stejnou službu jako MPV, nemám námitek. Ale srovnáváš dva příslovečně odlišné druhy ovoce.
Jinak pokud Ti Rapid nabídne stejnou službu jako MPV, nemám námitek. Ale srovnáváš dva příslovečně odlišné druhy ovoce.
Rapid je proti tomu posledny srot, iba za rovnaku cenu >😁 >😁 >😁 Okrem 150L kufra navyse nema absolutne nic viac co ponuknut = je horsi >😁
Preco je 500L horsie ako Rapi😜 nema skrabku (musite si ju kupit v lidli za 20Kc), chyba cca 4cm pre nohy zadnych pasazierov, zatial nema 122k motor (ale bude mat 135k), nema 550L kufor (iba 400L)
Preco je Rapid horsi ako 500L: vyssia cena, slabsia zakladna vybava, vacsi hluk v interieri, vyrazne nizsi komfort podvozka, horsi naftovy motor, mala variabilita interieru (takmer ziadna), uzsi interier , horsie sedacky (najma vzadu), nema vychytavky v interieri ako 500L (napr. kavovar >😒] ), batozinovy priestor bez vyskovo nast. dna; ....
...este pokracovat? >😁
Beznu variabilitu si radsej pozri, aby si sa dostal z kanala do sveta [odkaz] 😉
Preco je 500L horsie ako Rapi😜 nema skrabku (musite si ju kupit v lidli za 20Kc), chyba cca 4cm pre nohy zadnych pasazierov, zatial nema 122k motor (ale bude mat 135k), nema 550L kufor (iba 400L)
Preco je Rapid horsi ako 500L: vyssia cena, slabsia zakladna vybava, vacsi hluk v interieri, vyrazne nizsi komfort podvozka, horsi naftovy motor, mala variabilita interieru (takmer ziadna), uzsi interier , horsie sedacky (najma vzadu), nema vychytavky v interieri ako 500L (napr. kavovar >😒] ), batozinovy priestor bez vyskovo nast. dna; ....
...este pokracovat? >😁
Beznu variabilitu si radsej pozri, aby si sa dostal z kanala do sveta [odkaz] 😉
to video je úžasné, dal bych ho každému prodejci jako instruktáž. osobně jsem si prohlížel v listopadu a prodejce mě neupozornil na variabilitu sedaček a už vůbec na 1:08, kde se dveře sami zcela zavřou při menším otevření, ale viděl jsem ještě video, že stačí otevřít dveře, po té je asi ze vzdálenosti 10cm pustit a zavřou se, takže se z ničím nemlátí :yes:
Cena vysoka? a v porovnani s cim? Jedine s fabiou. Len ta sa nehrabe v nicom okrem tej ceny.
Kufor je zly v com? 400L objeme, nizkej nakladacej hrane, ci variabilite?
Kufor je zly v com? 400L objeme, nizkej nakladacej hrane, ci variabilite?
řekl bych hnusný.Asi kvůli ochraně chodců >😒] Je zde nějaký retromaniak,který má rád vibrace ,hluk a papírově malou spotřebu? Má někdo 0,9 f Turbu? >😁
Mal som možnosť si 500L dôkladne prezrieť (aspoň staticky) a to auto vyzerá v reáli fakt zaujímavo , podarená imidžovka , problém je ale v interiéri , konkrétne v palubnej doske , kedže je položená nízko a na výšku je dosť hrubá , tak ostáva málo miesta na nohy [odkaz] a koľajničky sú krátke , takže kto by chcel ísť viac dozadu tak to nie je možné .Auto Pre ľudí do 185cm 😒
ked si v tom nesedel tak tazko mozes sudit 😄
.... F500L je robene ako MPV neverim zeby to vfiat robil len pre nejakych malickych ludi hlavne ked to ma vysoku strechu ze do toho sadnes aj v klobuku... urcie to bude v poho... :yes😒br />
pri pohlade na tuto fotku co si sem hodil nevieme nic... je to umele foto zo zvlastneho uhla....
co povies na tuto foto? lepsie ze?
[odkaz]
a tu? [odkaz] [odkaz] [odkaz] miesta na nohy habadej aj pre basketbalistu :yes:
.... F500L je robene ako MPV neverim zeby to vfiat robil len pre nejakych malickych ludi hlavne ked to ma vysoku strechu ze do toho sadnes aj v klobuku... urcie to bude v poho... :yes😒br />
pri pohlade na tuto fotku co si sem hodil nevieme nic... je to umele foto zo zvlastneho uhla....
co povies na tuto foto? lepsie ze?
[odkaz]
a tu? [odkaz] [odkaz] [odkaz] miesta na nohy habadej aj pre basketbalistu :yes:
Ja som v tom ale sedel 😉 Je v predajni na Južnej triede ....
urcite je to robene aj pre vyssich ludi.. je to fakticky MPV..... neverim ze by tam bolo malo miesta na nohy... mala f500 je podstatne mensia a videl som v nej jazdit aj dlhanov
Do 500 sa zmestím aj ja :yes: Čo som bol prekvapený . Ja sm rozpísal SUBJEKTÍVNE dojmy z F500L , takže to nemusí znamenať že sa rovnako vysoký človešk ako ja tam nebude cítiť dobre , niekto má dlhší trup , niekto zase nohy ... Na výšku tam problém nie je .
Celkovo sa lepšie cítim v IX20 a Venge 😉
Celkovo sa lepšie cítim v IX20 a Venge 😉
samozrejme kazdy je iny...... pamatam este ako sme s kamaratom na skole robili vodicaky a na vtedy novom yarise ( r 2000 ) kosicka autoskola tonel sa s tym chvalila vtedy bol yaris novinka.... male vajicko s litrovym motorom... pozname vsetci.... kamarat tiez taky vyssi typ po jazde v autoskole skonstatoval ze yaris je lepsi a prestornejsi ako ich vtedajsia este uplne novucicka fabia....a preslo par mesiacov a miesto fabie mu pred barakom parkoval yaris... je to tak... treba si proste skusit neiekdy viac aut skusit ked clovek kupuje 😉 .. sam mozem potvrdit ze napr maly stary yaris je priestornejsi ako neiktore dnesne velke auta.... samozrejme vzadu to bola bieda ale miesto vpredu bolo kralovske .... akurat mi vadila ta dlha radiaca paka akoby zo skodovky 105ky 😉 ... a takisto ten digitalny rychlomer kdesi nacapeny na stredovom tunely bol neprehladny maly a mimo pohladu vodica....
A ty mas kolko vysku? 205?
Ja som to soferoval, od predajne pri cassosporte.
Ja som to soferoval, od predajne pri cassosporte.
197cm >😁
tak som sa dnes dockal.... asi okolo 10tej hodiny kosickeho casu som zbadal rapid zaparkovany pri infinity arene alebo ako sa vola ta sportova hala... a stal tam on.. sam velky rapid.... taky sedy... totalne nudne uzko a priserne na tych plechacoch to vyzeralo.. srpedu tiez... som sklamany .... vedel som ze nazivo outdoor to bude ine ako indoor v nakupnom centre ale to auto je proste strohe nudne ..... uz aj octavia 1 tour vyzera lepsie :yes:
Chod do Auparku, je tam teraz O3 a Rapid proti sebe.
Vcera, ked som tam bol, este neboli, hovada. Asi robia promo.
Vcera, ked som tam bol, este neboli, hovada. Asi robia promo.
Ja som Vcera omakaval OIII v Qalte , potom napíšem na Blog dojmy 😉
Potom s linkom aj uryvkami spamuj pod kazdym clankom o O3, to sa patri, majstri to tak robia >😁
To robí GTI , už som ho za to pár krát poslal do hája zeleného >😁 Ešte som blog nepísal , takže si to vyskúšam , určite to nebudem dávať do komentárov na auto.cz , kto si to bude chciet prečítať , tak si prečíta 😉
"Výhody přímého vstřiku dokážeme vynahradit chlazením výfukových svodů."
Priamovstrekovy Ecoboost a asi aj novy TSI 16v maju tiez chladane vyfukove svody
"TwinAir má i s konvenčním vstřikováním dobré složení emisí a dostatečně nízkou spotřebu v normovaném cyklu. "
Medzi emisie asi nerata pevne castice, ktore priamy vstrek produkuje.
Verim, ze normovanom cykle bude mat skvelu spotrebu 2.9l/100 pri 980otackach za minutu >😁
Takyto motor si mozu nechat vo Ferrari na pohananie stieracov.
Priamovstrekovy Ecoboost a asi aj novy TSI 16v maju tiez chladane vyfukove svody
"TwinAir má i s konvenčním vstřikováním dobré složení emisí a dostatečně nízkou spotřebu v normovaném cyklu. "
Medzi emisie asi nerata pevne castice, ktore priamy vstrek produkuje.
Verim, ze normovanom cykle bude mat skvelu spotrebu 2.9l/100 pri 980otackach za minutu >😁
Takyto motor si mozu nechat vo Ferrari na pohananie stieracov.
0,9 by nevzniklo za normálních okolností. Spotřeba v nějakém normovaném režimu je k * :no: V EU už není normální nic.Kdo konečně překoná strach a vrátí se ke kořenům? Kdo udělá jednoválec? >😁 3+1. Tři turba +1 válec :yes:
Mne stacia len turba, valce nepotrebujem :-!
Fiatu fandím,dělají konečně čim dál více kvalitní auta,Bravo "supr" kára za ty prachy s velice dobrou výbavou už v základu,Punto taky není vůbec špatný a Fiatek 500 levnější "stylovku" neznám.Mimochodem nevím zda mě tu neukamenují,ale dovolím si tvrdit,že Fiat má dnes z Evropské produkce jedny z nejlepších benzínových malooběmových motorů,malé TSI od VW by se mohly učit >😁
Fiat resp. Italové obecně byli vždycky špička, pokud jde o malé motory. V podstatě byli první, kdo v menších autech nabízel motory DOHC, pětkrát uložené klikové hřídele atd. I nástup turbín u malých motorů se v Evropě odehrával v 80. letech v italsko - francouzské režii.
tak, tak, kdyby nebylo Bravo tak dobré, tak bych ho za 500L vyměnil a 5 let záruka a 100 000km to u ŠKODA není, proč asi? :-!
Zdravim mozno dam teraz blby dotaz ale pre mna dolezity. Chcem sa opytat na antenu z fotiek vidiem ze je dlha ako rybarsky prut. Z takou dlzkou nevojdem do garaze bez toho aby sa neulomila. Otazka, je ta antena na nejakom klbe, zeby sa dala ohnut do lepsieho uhla pripadne do horizontaly?
Pripadna vymena za nieco do 15cm ?
Pripadna vymena za nieco do 15cm ?
Keby si byval tu, kde ja, kazdy mesiac ti ju ukradnu, uz by si kupil kratku a zalepil ju >😁
Ak mas vstupny otvor do garaze nad 180cm, vojdes aj so seriovou.
Ak mas vstupny otvor do garaze nad 180cm, vojdes aj so seriovou.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Akciova zlava je odratana v tej cene a dalsich 2500€ je vtedy, ak donesies stare auto na odkup, ale to treba aj rozumiet textu, nie len citat.
Podla konfiguratora je rozdiel ceny 700€, to si vyskusaj, ak si dost zrely, aby si to zvladol.
Ale co cakat od bezmozgovca, co ani pisat normalne nevie.
Podla konfiguratora je rozdiel ceny 700€, to si vyskusaj, ak si dost zrely, aby si to zvladol.
Ale co cakat od bezmozgovca, co ani pisat normalne nevie.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Urcite zlava; lebo vsetci su sprosti ako ty, a ked mozu dostat za auto 5000€, tak pojdu radsej do Citroena, kde im odrataju 2500€.
Silne lakadlo na hlupych.
Dementi objavili internet, ako ta mame moznost citat.
Nauc sa aspon klikat na tlacidlo "reagovat" a nepis stale novy prispevok bez suvislosti, nech nevyzeras ako uplny retard.
Silne lakadlo na hlupych.
Dementi objavili internet, ako ta mame moznost citat.
Nauc sa aspon klikat na tlacidlo "reagovat" a nepis stale novy prispevok bez suvislosti, nech nevyzeras ako uplny retard.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No zjavne si nepochopil, kde je tlacidlo reagovat...sprosty si az sa internet kazi.
Naco by si predaval auto, aby si dostal 2500 zlavu, ty dement, ked ho predas inde v bazari za 5000??? To si doteraz nepochopil?? Oni ti nedaju plnu cenu stareho auta+ zlavu na nove,ak si to tvoja duta lebka myslela.
Staci sa spytat? tak sa chod spytat, ci ti tu zlavu daju aj bez auta >😁
Jedine potuka po tvojej dutej lebeni a ukaze ti kde su dvere . Alebo sa zlutuju, ked taku trosku uvidia a dostanes to rovno zadara >😁
Naco by si predaval auto, aby si dostal 2500 zlavu, ty dement, ked ho predas inde v bazari za 5000??? To si doteraz nepochopil?? Oni ti nedaju plnu cenu stareho auta+ zlavu na nove,ak si to tvoja duta lebka myslela.
Staci sa spytat? tak sa chod spytat, ci ti tu zlavu daju aj bez auta >😁
Jedine potuka po tvojej dutej lebeni a ukaze ti kde su dvere . Alebo sa zlutuju, ked taku trosku uvidia a dostanes to rovno zadara >😁
tohle auticko s 1.6 naftou je ideal... teda pro ideal je treba dodat jeste tu elktronickou uzavwrku, aby se to nebalo trochy snehu... 😉
Tak jsem se v tom povozil... a dovolim si shrnout😒br />
- jede se v tom vyborne... mista je dost - mám "jen" 182cm, ale skoro 50 let a 95 kilo, takže žádná padavka...
- zkoušel jsem 1.4 16V benzin a 1.6 diesel... ten diesel jede o něco málo lépe a určitě i o něco úsporněji - to na předváděčce nezjitíte... ale 80tis rozdíl v ceně to nedá.
Když k tomu přičtu vyšší spolehlivost a nižší servisní náklady toho bezínu - tak moje volba je jasná...
😄
- zkoušel jsem 1.4 16V benzin a 1.6 diesel... ten diesel jede o něco málo lépe a určitě i o něco úsporněji - to na předváděčce nezjitíte... ale 80tis rozdíl v ceně to nedá.
Když k tomu přičtu vyšší spolehlivost a nižší servisní náklady toho bezínu - tak moje volba je jasná...
😄
Jediná "výhoda" je pro výrobce, protože takový motor má papírově velmi nízké emise. Jenže takový motor zase klade vysoké konstrukční nároky (dmychadlo, chlazení, EGR a další "vychytávky") a tudíž je dlouhodobá spolehlivost s otazníkem.
V konečném efektu mi přijde řešení ala Mazda a její Sky-G lepší řešení jak tohle. Taky bych si tipnul, že ten dvoulitr od Mazdy bude mít možná i lepší spotřebu než tenhle dvouválcovej paskvil....
Ten motor sa treba naucit drzat v normalnych otackach, ako ostatne turbobenaly. Ked sa to toci, tak to zere, ale aj 1.2TSI by mal 7-10L na PP, keby sa to drzalo trvale na 3-5000.
Twinair tiez nespravi v jednom modeli 5.5 a v dalsom 9.
Ked robi v lahsej a slabsej Pande za nova 5.5, tak v tazsom a silnejsom 500L nech bude za nova aj 7 po zabehnuti 6.5, tak bude dobre.
Roomster konci tiez na 77kW, takze nie je ani rychlejsi a s HTP motorom je to este vacsia zdochlina, na slusnu jazdu na urovni 1.4FIRE treba zobrat 1.2TSI 63kW.
Fiat ma problem s cenami lepsich motorov, to je pravda. Za oturbenu 1.4 odhadujem priplatok aspon 100tis. aj kvoli vybavovemu stupnu, kedze od zakladu to nedaju.
Najkonkurencnejsia je ix20, ma momentalne najsilnejsie motory, hoci dynamickymi parametrami to velmi nedokazuju, ale tiez najlepsi pomer cena/vybava. I ked ako auto to nie je nic extra.
Roomster je z nich najdrahsi, preco by si teda mal brat R.?
Kombik nechcem takze zostava len trieda MPV alebo SUV. Ako protikadidata k 500l ma Yetiho, len ten je o dost drahsi a pokial ho nekupim so 4x4 tak neviem ci ma zmyslel...
PS: Video by nebolo? Mamina dobrý, ale... :-!