"Mercedes třídy S, model 2014, chce být nejlepší luxusní sedan na světě" :-O Kým čím, chce být... nejlepším luxusním sedanem na světě. Navíc, auto samotné těžko může něco chtít, ale budiž.
Ale KDEPAK - MB S-Klasse byl (od)vždy NEJ- a KRÁL své kategorie - jen "naváže" na své dlouhodobé postavení..
PS: Know-how MERCEDESu v této (ve "vyšších") kategorii je MIMOŘÁDNÉ (jen těžko dostihnutelné..
Tohle platilo naposledy u W140, to byla kategorie sama pro sebe, auto bez konkurence. Od te doby uz je jenom jedno auto ze tri. Nekomu vyhovuje top model od znacky A, nekomu od znacky B, ale realne tam neni zasadni rozdil.
Nemám NIC proti konkurečním modelům (třeba XJ je mi dokonce dost "sympatický" ale...
..králem je jen jeden - a to nebyl vtip že know-how, zkušenostem a popravdě ani motorizacím se v (nej)vyšší kategorii konkurence prostě NErovná :-)
No on KRÁL je vlastně i "ten druhý" RR ;-)
Já se tedy na nový Rolls Royce s motorem V16 velmi Velmi VELMI těším, ale to je přece jen "jiná kategorie" (i cena). "Normální" auta (začínající ... kolínskými 3čaty? :-) ) končí (právě) MERCEDESem S-Klasse
PS: Aneb král MB S-Klasse respektuje císaře RR - šlo by to "takhle"? ;-)
...lebo tí ostatní ešte nedorástli na kráľov, čiže princov nerátam. A bohužiaľ korunného princa v tejto triede nevidím.
Korunného princa som videl v inom článku a v inej triede - a to Bertone Jet 2+2. Ale ako poznám angličanov, tak predpokladám, že túto šancu - ako vždy - prepasú...
S tím (rozhodně) NEsouhlasím (jsou tací kteří měli KRÁLOVSTVÍ ještě dříve než někteří z těch které považujete za krále ;-) ) - snad by šlo říci že někteří mají menší království no a někteří větší :-)
Pri pohledu na prodeje a s ohledem na fakt, ze cena spickove trojky je plus minus stejna je vice nez zrejme, ze zakaznici v tomto segmentu vidi konkurencni modely jako alternativu bez ohledu na vas nazor.
Proč zrovna (jen) "trojky"? ;-)
"Parametr" prodejnosti (nejen) aut většinou neříká (vůbec) NIC :-)
PS: A to že know-how právě MERCEDESu je v této třídě NEJ"dál" (včetně toho že má proti konkurenci třeba NEsrovnatelnou nabídku pohonných jednotek) je nikoli (jen) MŮJ názor (typu "made in doma po večerech ;-)
PPS: Nicméně VŠICHNI (nejen 2) ostatní výrobci vozů luxusní třídy pochopitelně JSOU alternativou - o tom žádná!
Aha, takze cilem automobilek neni prodavat auta. Auta vyrabi automobilky jen proto, aby se s nimi zalibily Ms. Kylie. Tak to pak jo. >:-[]
A ta nabidka motoru pro tridu S je opravdu "nesrovnatelna", konkretne ma S-klasse nesrovnatelne slabe diesely proti konkurenci, coz je dano tim, ze jako jedina nenabizi v aktualni generaci osmivalcovy diesel. Mozna proto, ze v minule generaci Mercedes experimentalne dokazal, ze osmivalcove diesely fakt delat neumi, protoze 400CDI byl celkem slusny pruser ostatne jako cela W220. ;-) Jak jsem psal doba vylucnosti S-klasse skoncila s W140, posledni S-klasse "engineered like no other car in the world", pak nastoupili ekonomove a jejich produkt - osizeny rezavejici vehikl pod nazvem W220.
Za tím úvodním "Aha" pokračuje ale HODNĚ NEsmyslná věta.. :-)
..zkuste si má slova přečíst ještě jedno, třeba to napodruhé (už) "chytnete" ;-)
PARAMETR PRODEJNOSTI VĚTŠINOU NEŘÍKÁ VŮBEC NIC - tak co? Už? >:-[]
Čtu dále a v tomhle příspěvku vám to FAKT NEjde a NEjde...
...aneb 8mi válcovou naftu nabízí JEDEN JEDINÝ výrobce (ostatní výrobu těchto motorů ukončili - v luxusní limuzíně je to nepříliš vhodné palivo, které se prodává ve větším množství stále JEN na jediném kontinentu - navíc čím dál tím méně "významném" ;-)
Napsat o MERCEDESu S-Klasse "rezavejici vehikl" to jsou vskutku VELKÁ SLOVA :yes::-)
..i když nevím proč mluvíte o (skoro už) předminulé generaci (právě KONČÍCÍ generace nese interní označení W221 - jak možná VÍTE (i když těžko říci - o pohonných jednotkách současné S-Klasse vs motorizace "soupeřů", tam "nic moc" ;-)
To ze automobilky nechteji prodavat svoje auta je jen vase lehce silena vize, s tim ja nic nenadelam. Ve skutecnosti se automobilky snazi samozrejme maximalizovat zisk, coz pro 99% automobilek znamena maximalizovat prodeje. Kdo neprodava, prohrava.
Ten zbytek je uz uplne mimo misu. Jak uz jsem psal na tom "jedinem kontinentu co je cim dali tim mene vyznamny" proda Mercedes stale dvojnasobek aut nez kdekoliv jinde. Prave, ze pro velke limuziny jsou dieselove motory tim nejvhodnejsim pohonem, coz ostatne ukazuji i jejich vetsinove prodeje. Velka limuzina je o rychlem presunu na velke vzdalenosti a tam se pomale benziny na diesely nechytaji. I zakladni sestivalcovy diesel je rychlejsi nez jakykoliv benzin vcetne S65AMG ac tento stoji dvakrat tolik.
Oznaceni W220 za rezavejici vehikl je naopak velmi presne, protoze koroze byla obrovskym problemem a zaroven ostudou techle aut. Predfaceliftove W220 ci C215 rezly uz po dvou letech provozu, coz u aut s cenovkou tri az pet mega byl masakr obzvlaste, kdyz o generaci starsi w140 takove problemy nikdy nemely.
To že automobilky "nechteji prodavat svoje auta" je TOTÁLNĚ šílená - a hlavně VAŠE "vize" (no spíš SLOVA ;-)
Vidím že ani druhé čtení NE"pomohlo" :-)
Jinak VELKÉ DÍKY za "osvětlení" že 99% automobilek se snaží "maximalizovat prodeje a zisk" (mimochodem KTERÁ/které jsou v tom 1%? ;-)
No a když už se tak "známe", asi bych o sobě mohla říci něco "víc" - jsem vzděláním a profesí EKONOMka :-)
PERLY (doslova) NESMÍRNÉ, typu "pomalé benzíny se na naftové NEchytají" (to je bez diskuzí na ZLATÝ VENTILEK - to snad FAKT NAVRHNU! >:-[] ), či ještě lepší "základní 6ti v. diesel je RYCHLEJŠÍ než jakýkoli benzín včetně V12 bi-turbo 65 AMG" - to na ten Z. ventilek už FAKT JE :yes: >:D ) - docela dlouho jsme se doma TAKhle NEnasmálismálismálismálismálismálismáli :-)
Zajímalo by mě jestli nezůstane jen u S63 a budou mít koule navzdory ekoteroristům z Bruselu pustit do výroby S65 AMG s dvanáctiválcem biturbo 480kw..Pokud jo tak doufám,že dostane taky pohon 4matic. A taky jsem zvědav zda dostane 7-kvalt z SL65(kde těch 1000Nm neni problem)...nebo ten údajnej 9-ti kvalt.. a nebo zůstane při zadním pohonu a 5 stupňovým automatu??:DD I tak pokud to pustěj(ať už s jakoukoli převodovkou) tak mají můj největší respekt...protože současná S65 je neskutečná mašina jak na pohled tak výkonama a technologií..a kdyby už nic jiného tak je to správná facka všem eko blbounům:)
Já vím :-)
PS: Trochu (od aut) "odbočím" - tak nějak jsme si "zvykli" vše "svádět" na (cosi jménem) BRUSEL - nicméně tam se schválí JEN to co jednotliví zástupci zúčastněných krajin navrhnou a VŠICHNI schválí (takže za vás nějaký ČESKÝ a za mne RAKOUSKÝ) - ten "BRUSEL" je jen výsledek (a mám takový dojem že stačí když se JEDEN postaví proti a věc NEplatí... ;-)
PPS: Pamatuji že jako svého NEJvyššího zástupce v EU jste měli (původním povoláním zřejmě KOMIKa) nějakého Špidlu.. :-)
Děkuji designérům (a podle obrázků doufám), že nebude mít tak humpolácké lemy blatníků jako současný model. Esko roku 2002 a ještě lépe S65 AMG V12 biturbo to byla klasa!:)
Pokud nějaké info uniklo - tak kde je??? Ruské, Arabské servery či německá fóra jsou plné průběžných informací už dávno. Díky zaměstnání jsem v prototypu seděl, a žeby vzhledově vycházelo z w221 se říci moc nedá, spíš w218. Celkově to má být návrat na trůn, částečně přímý útok na Ghost. Zejména interér. Elektronika všechna možná, od Continentalu senzory monitorující cestu před autem s následným přednastavením podvozku, průběžné přifukování bočních buřtů v sedačkách v zatáčkách, brzdný airbag pod PN, autopilot atd.
:yes::-)
PS: Tohle není 1ní "lepší" auto o kterém se tu (moc) NEpíše netuším proč) - třeba o nových modelech Maserati tu myslím zatím nebyla "ni zmínka" :-|
PPS: Možná kdyby šlo o modely jednoho automobilového koncernu (který se prý má psát s velkým "Ká" ;-)