Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes třídy S, model 2014, chce být nejlepší luxusní sedan na světě

Michal Fokt
Diskuze (39)
Uniklá prezentace nového eSkového Mercedesu nás nechává nahlédnout do blízké budoucnosti auta, které by mělo částečně kompenzovat i zrušení Maybachu.

Světová premiéra nové generace vozu Mercedes-Benz třídy S, nesoucí označení W222/V222, proběhne 15. května letošního roku. Automobilce ale už teď utekla jeho prezentace, která nám prozrazuje spoustu podrobností o autě, jež musí nejen navázat na tradici nejprodávanějšího luxusního sedanu světa, ale současně i zaplnit mezeru, která vznikla po uzavření automobilky Maybach.

Co se designu týče, nemáme prý očekávat žádné revoluční změny, vzhled bude vycházet z aktuální generace, o to větší pozornost ale bude zaměřena na techniku. Začne to už u karoserie, očekávejte hybridní konstrukci, tvořenou hliníkem a ocelí, řada dílů ale bude i čistě hliníková, například střecha nebo přední partie vozu. S novou karoserií bude souviset i vypiplaná aerodynamika, která potlačí aerodynamický hluk na dosud nevídaně nízké hodnoty. Taktéž se máme těšit na redukci vibrací a rázů a to i přesto, že škála obutí začíná na 19" a pokračuje 20" koly.

Na novou úroveň luxusu se posune i kabina samotná. Kromě dnes už vcelku běžného vyhřívání i zadních sedadel budou temperovány i loketní opěrky a dveřní panely. Zadní sedadla budou stavitelná v 10 směrech a nebudou chybět ani stavitelné opěrky nohou nebo sklopné stolečky v opěradlech předních sedadel. Těšit se můžete i na sedadla s masážní funkcí Hot Stone Masssage se sedmi programy, audiosystémy Burmester nebo paket Air Balance, jenž má na práci tvorbu ionizovaného vzduchu. Pasažéry vzadu budou také chránit airbagy v bezpečnostních pásech.

Řidič bude mít k dispozici dva zobrazovací displeje s úhlopříčkou 12,3", přičemž jeden z nich převezme plně roli přístrojového štítu. Lepší detekci zvířat i lidí zajistí třetí generace nočního vidění Nightview Assist Plus a vylepšené Surround View zajistí prvotřídní přehled o dění okolo auta. Na našich silnicích neocenitelný bude systém Magic Body Control, jehož součástí bude i kamera, sledující kvalitu povrchu vozovky. Mercedes-Benz třídy S V222 bude prvním vozem značky, u něhož vnější i vnitřní osvětlení kompletně zajistí LED. V roce 2015 nabídku obohatí barevný head-up displej a touchpad.

V nabídce bude 11 laků karoserie, pět variant ozdobných dekorů a šest kombinací kůže. Prodej zahájí v září 2013 verze S 550 a v průběhu dalších dvou měsíců přibudou varianty S 550 4Matic a S 63 AMG 4Matic, ve všech případech v kombinaci se sedmistupňovým automatem. Jde o informace pro americký trh, v Evropě to tedy může být jinak a přibudou pochopitelně i nějaké ty diesely.

http://www.auto.cz/spy-video-mercedes-benz-s-72427

Michal Fokt
Diskuze (39)
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2013 00:50
Re: MB
To že automobilky "nechteji prodavat svoje auta" je TOTÁLNĚ šílená - a hlavně VAŠE "vize" (no spíš SLOVA ;-)
Vidím že ani druhé čtení NE"pomohlo" :-)
Jinak VELKÉ DÍKY za "osvětlení" že 99% automobilek se snaží "maximalizovat prodeje a zisk" (mimochodem KTERÁ/které jsou v tom 1%? ;-)
No a když už se tak "známe", asi bych o sobě mohla říci něco "víc" - jsem vzděláním a profesí EKONOMka :-)
PERLY (doslova) NESMÍRNÉ, typu "pomalé benzíny se na naftové NEchytají" (to je bez diskuzí na ZLATÝ VENTILEK - to snad FAKT NAVRHNU! >:-[] ), či ještě lepší "základní 6ti v. diesel je RYCHLEJŠÍ než jakýkoli benzín včetně V12 bi-turbo 65 AMG" - to na ten Z. ventilek už FAKT JE :yes: >:D ) - docela dlouho jsme se doma TAKhle NEnasmálismálismálismálismálismálismáli :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2013 00:49
Re: MB
...ale já Citroënjehistorie neumím vyjmenovat ŽÁDNÉ >:D
PS: Modla je HODNĚ NE"vhodné" slovo (snad "Auto snů" - a to mám: Ferrari FF :yes: :-)
27. 2. 2013 16:30
Re: MB
Lepsi auto nez vase modla C5? :-) Tech je spousta >:-[]
27. 2. 2013 13:49
Re: MB
To ze automobilky nechteji prodavat svoje auta je jen vase lehce silena vize, s tim ja nic nenadelam. Ve skutecnosti se automobilky snazi samozrejme maximalizovat zisk, coz pro 99% automobilek znamena maximalizovat prodeje. Kdo neprodava, prohrava.
Ten zbytek je uz uplne mimo misu. Jak uz jsem psal na tom "jedinem kontinentu co je cim dali tim mene vyznamny" proda Mercedes stale dvojnasobek aut nez kdekoliv jinde. Prave, ze pro velke limuziny jsou dieselove motory tim nejvhodnejsim pohonem, coz ostatne ukazuji i jejich vetsinove prodeje. Velka limuzina je o rychlem presunu na velke vzdalenosti a tam se pomale benziny na diesely nechytaji. I zakladni sestivalcovy diesel je rychlejsi nez jakykoliv benzin vcetne S65AMG ac tento stoji dvakrat tolik.
Oznaceni W220 za rezavejici vehikl je naopak velmi presne, protoze koroze byla obrovskym problemem a zaroven ostudou techle aut. Predfaceliftove W220 ci C215 rezly uz po dvou letech provozu, coz u aut s cenovkou tri az pet mega byl masakr obzvlaste, kdyz o generaci starsi w140 takove problemy nikdy nemely.

Avatar - Hammunasakra
27. 2. 2013 02:14
Re: MB
Za tím úvodním "Aha" pokračuje ale HODNĚ NEsmyslná věta.. :-)
..zkuste si má slova přečíst ještě jedno, třeba to napodruhé (už) "chytnete" ;-)
PARAMETR PRODEJNOSTI VĚTŠINOU NEŘÍKÁ VŮBEC NIC - tak co? Už? >:-[]
Čtu dále a v tomhle příspěvku vám to FAKT NEjde a NEjde...
...aneb 8mi válcovou naftu nabízí JEDEN JEDINÝ výrobce (ostatní výrobu těchto motorů ukončili - v luxusní limuzíně je to nepříliš vhodné palivo, které se prodává ve větším množství stále JEN na jediném kontinentu - navíc čím dál tím méně "významném" ;-)
Napsat o MERCEDESu S-Klasse "rezavejici vehikl" to jsou vskutku VELKÁ SLOVA :yes: :-)
..i když nevím proč mluvíte o (skoro už) předminulé generaci (právě KONČÍCÍ generace nese interní označení W221 - jak možná VÍTE (i když těžko říci - o pohonných jednotkách současné S-Klasse vs motorizace "soupeřů", tam "nic moc" ;-)