Novinky
[odkaz]
:yes: >😒]
:yes: >😒]
Skutečně trochu takový ten východní styl (vše na oko hezké, ale šetřim)... Je to zajímavé, jedná se o auto pro rozvojový trh, které tam evidentně bude mít pozici širší technologické špičky, přesto v Evropě by zaostávalo. Hlavně všude chrom, ale auto si budu otvírat klíčkem a budu brzdit bubnovejma brzdama. Chci automat, ale vejfuk ať mi klidně zrezne. Chci "reprezentativní" sedan, ale už mi nevadí špatně odhlučněnej motor. Kufr vypolstrovanej nechci, ale okýnka si musim otvírat elektricky. Bůh ví o jaký další (na první pohled neviditelný) vymoženosti čínský rapid přišel...
Jakej asi je Rapid na slovenskem trhu? Preji si poradnou naloz fotografii 😄
Vida, v Číně jdou stahovat i zadní el. okna [odkaz] >😒] Výplně dveří jsou snad i čalouněné, to u nás nedává ani Octavia III... Docela smutné, že na Čínskou verzi je pomalu radostnější pohled 8-s ... ano, až na ten kufr.
Konečně se může rozjet import opravdu levných ND z Číny a konečně to může být i originál! Konečně nastane škodofkářský ráj na Zemi 😉
Konečně se může rozjet import opravdu levných ND z Číny a konečně to může být i originál! Konečně nastane škodofkářský ráj na Zemi 😉
Tak nevím, ale měl jsem za to, že evropský Rapid to má taky, ne?
Ne, u našho Rapidu nelze ovládat zadní elektrická okna z místa řidiče. A čalouněnou výplň dveří taktéž nemá, stejně jako Octavie III, všude tvrdý plast...
Ovladani z mista ridice uz ma i evropska verze a ty dvere calounene nevypadaji ani v cinske verzi.
Odkdy? Že by už po pár měsících udělali upgrade? 😲
Asi jo. [odkaz]
hmmm, zajímavé. Tak nevím, jak je to ve skutečnosti nyní, nicméně Rapidy, co máme ve firmě mají stahování zadních oken pouze na zadních dveřích, ale je pravdou, že k nám se Rapidy dostaly mezi prvními zákazníky vůbec (mimochodem teď mají najeto kolem 8-10 000km a jejich interiéry jsou již rozvrzané jak u vylítaného Favoritu). Teď jsem koukal na konfigurátor Škodovky a u položky "el. stahování předních a zadních oken" mají stále fotku ovladače pouze předních oken a dětské pojistky na okna zadní. Je ale možné, že jen neaktualizovali, těžko říct...
Tak zvenku je to stejné, akorát ten zadek vypadá hůř... Ale interiér a výplně dveří jsou naproti tomu hezčí u čínského provedení... ;-\
Tema uplne na titulku...do oci bijuci hnus,velebnosti! :no:
Pri rovnakej výbave a rovnakej cene (a s rovnakým interiérom a miestom vzniku) by bolo veľmi zaujímavé zistiť, v ktorých častiach Európy ktorému variantu zákazníci dávajú prednosť. Škodovka ako jediná značka má potenciál to v tejto triede zistiť.
prodá tam ročně pětadvacet procent produkce, loni to bylo skoro 236 tis. kusů, letos to může už cinknout o značku 250 tisíc. Určitě stojí za to udělat čínskému spotřebiteli, co se mu na očích vidí. A určitě je na místě, aby o tom ACZ informovalo. Pro srovnání pár obrázků čínských specifikací škodovek: [odkaz] (Edit: Sorry, koukám, že tam někdo dolů přihodil české obrázky, takže je v tom maglajz. Edit2: Napravuji pro pořádek - tady jsou pořádné fotky čínské verze Octy, lze se proklikat zpátky i na Fabii a Superb: [odkaz]
Zdá se, že si škodováčtí designéři s velkou chutí střihli u Rapidu čistokrevný sedan. Imho předvedli, že kufr umí pěkně na auto nasadit a v detailech nešli zbytečně do kolen, Jak se píše na pekingském CarNewsChina: široké chromové olištování grilu se v Číně bude líbit - a zároveň prý mnoha Číňanům vyhovuje věcný designový jazyk Škody. Ještě je tam poznámka, že se v Číně čeká na uvedení prodlouženého Yetiho a pouze pro Čínu určeného MPV. ([odkaz] ).
Zdá se, že si škodováčtí designéři s velkou chutí střihli u Rapidu čistokrevný sedan. Imho předvedli, že kufr umí pěkně na auto nasadit a v detailech nešli zbytečně do kolen, Jak se píše na pekingském CarNewsChina: široké chromové olištování grilu se v Číně bude líbit - a zároveň prý mnoha Číňanům vyhovuje věcný designový jazyk Škody. Ještě je tam poznámka, že se v Číně čeká na uvedení prodlouženého Yetiho a pouze pro Čínu určeného MPV. ([odkaz] ).
Indický Rapid má zadní světla daleko hezčí, než náš. 😒
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
dam ruku do ohna, ze az dojde na facelift rapid/octavia, prve co zmizne bude ta hrana pri zadnej spz
koukám na to horem dolem a přijde mi, že čínskej rapid má blíž k aktuální vw santana než k českýmu rapidu. z něj má snad jen čelo a volant.
Ci ide o automobilku domacu, pre mna nie je, alebo martansku, ma na automobilovom serveri netrapi, pretoze je to irelevantne.
To, že je domácí, rozhodně relevantní je, protože je o ni mezi českými čtenáři abnormální zájem.