Snem každého automobilového výrobce určitě je, aby jeho auto mohlo mít alespoň dvě světové premiéry. Fiatu se to, zdá se, povedlo. Po světové premiéře vozu 500L Trekking v Los Angeles proběhne světová premiéra v Ženevě.
.... jednak píše tendenční pi*oviny a pak si to po sobě ani nepřečte ("auto vypadá déle než výchozí model" atd.).
Bravo Míšo, věřím, že podobně sarkastické slinty si od tebe přečteme i o autech o značek, jež na ACZ zhusta inzerují.... ;-)
Ten článek výše je neúspěšný pokus o vtipný blog.... rozhodně ne článek od redaktora moto-serveru....
Kdyby raději napsal něco o prodejích toho auta, ale já vím, to jsou suchá fakta a zájem je spíš o tu šlichtu kolem.... 8-s
Chápu, že je Fiat citlivé téma, ale pokud se automobilka pokouší, ať už záměrně nebo čistě z důvodu typického italského šlendriánu, udělat z novinářů pitomce, nelze se divit, že přijde rejpavý komentář.
Jinak pokud je mi známo, ty; "sarkastické slinty" nejsou u tohoto autora ničím výjimečným, bez ohledu na značku. Liší se tak jen aktuálně dopálené komunity. >:D
To je mi zase hodnotný článek. Asi taky budu dělat "redaktora. Smutné jak na auto.cz upravují články např. o prodejích nového Rapidu, protože dostali "kartáč" od tiskového oddělení Škody. Tak chápu, že je potřeba se potom realizovat jinde.
Dacia = stroj na smrt!!!!!!!!! >:-[] Podle nárazových trestů je Felicia r.v. 95 bezpečnější auto než Dacia Lodgy metelescu blescu .... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
to je po práškách... nebo už to tak zůstane?
Nejlepší je tahle věta: "Já vím, je to převýkonované monstrum, "... řeřená o 1.6 nafťáčkovi...
Seděl ten pán vůbec někdy v 500L? Nebo aspoň šel kolem - pochopil, že se nemluví o klasické 500?!
I když ani v té by 77kW nedávalo vzniknout "převýkonovanému monstru". 8-s
no... rozhodně si pod pojmem ironie představuju něco úplně jinýho.
Chápal bych jednu ironickou vcětu na adresu opakované "premiéry"...
Možná celej odstavec!
Ale v tom článku nic jinýho není... a i to, co tam je jsou úplný kraviny.
To auto - a zejména 1,6 d - je dobrý auto a už aby bylu u nás na trhu! Zmatky či nepřesnosti s premierama na tom nezmění vůbec nic.
Howgh.
Když pominu nesmyslný a tendenční článek.
Tak se mi to auto v této úpravě fakt líbí. Chtělo by to jen, aby i tady v Evropě byl v nabídce Multiair (já bych si, i když z relativně široké nabídky motorů, jen těžko vybral) - pro ty, co nechtějí naftu si jen těžko vybírají. A asi nejdůležitější bude nastavení cenové politiky. Jen aby to Fiat opět s cenou nepřestřelil. Já bych viděl, pro mě, reálnou cenu 450 000 Kč.
jde o to, co považuješ za reálnou cenu, pokud 500L Treking s 1.6 MJet, tak v poho. Pokud mluvíš o základu, tak je to holý šílenství ;-)
K článku, rozumím tomu tak, že autor nemá moc Fiat v lásce. Už jen proto, že velký Sergio pořád jen kecá a skutek utek. Současný Fiat je jen variace 500 a Pandy, zbytek nestojí za řeč... :no: Jinak je psaný tak trochu zvláštně, až kousavě, nicméně si to Fiat za svůj přístup k zákazníkům (mám na mysli Marketing a portfolio) zaslouží, upřímně bych do nich řezal i víc... >:D
To ericn:
Ano, myslel jsem cenu cca 450 za 500L Trekking.
A ještě k článku. Tento článek měl být pravděpodobně (zcela jistě) o připravované novince. Pokud chtěl pan autor psát o situaci Fiatu měl napsat článek o situaci ve Fiatu. A ještě lépe by bylo, kdyby své názory prezentoval ve svém blogu nebo článek byl označen jako komentář. Pak každý ví co rozklikává. Mě zajímají informace a názor už si dovedu vytvořit sám.
To Mr.Murphy:
Tak snad jsem tolik nenapsal. Právě naopak, vždyť jsem pochválil vzhled auta, sice si posteskl nad motory (nekritizoval jsem je jako takové, jen se mi zdají slabé kromě 1,6 MultiJet) a vyjádřil přání, aby byl v nabídce ještě jeden silnější motor + aby byla přijatelná cena této verze. O Marchioneho jsem slůvkem nezavadil.
A mimochodem já jsem velký fanda a zastánce Fiat group. Takže mi myslím nemáš co vyčítat.
To jste opravdu takový no nebudu radši řešit co jste za člověka, ale tohle mě u vás zaujalo : Už jsem asi zase kousavý, faktem ovšem je, že to poslední, co by chtěl majitel 500L Trekking dělat, je zkoušet jeho offroadové schopnosti, takže tenhle systém využije nanejvýš tak na silnici za podobného počasí, jaké máme teď. Je divné že když přišel oplastovaný roomster či fabia, ke kterým by tohle opravdu sedělo nikdo neřekl ani pul slova. Takže pane Fokte já byt váma a myslet to s novinařinou vážně tak jdu psát třeba nekrology tam totiž není co zkazit. I když ve vašem případě si tím nejsem až tak jistý.
Pan Fokt je *, pan Fokt je * korumpovaný škodovkou. Pan Fokt je *, pan Fokt je * korumpovaný škodovkou, pan Fokt je zakomplexovaný *, který má doma v garáži Škodovku jako výraz korupce, protože kdyby takový článek napsal o Škodovce nebo VW, tak je už bez místa dobytek jeden novinářský zkorumpovaný.... >:-[]:no: