Ekonomika
se stejnou technikou, (zadní nápravu nemá cenu řešit, drtivá většina řidičů rozdíl nepozná, snad jen na okruhu) s o dost výhodnější cenou a navíc v hezčím kabátě.
SEAT Leon :yes:
SEAT Leon :yes:
To s tou zadni napravou sis precetl v SM, vid?
Pokud nejsi uplne drevo, tak rozdil samozrejme poznas - kdyz ne na jizdnich vlastnostech, tak na razech od zadni napravy. 😉
Pokud nejsi uplne drevo, tak rozdil samozrejme poznas - kdyz ne na jizdnich vlastnostech, tak na razech od zadni napravy. 😉
Nová Octavka má stejnou nápravu jako Leon a každý, kdo s ní jel si ji chválí. Neříkám, že tam nějaký ten rozdíl není, ale není rozhodně zásadní, tím spíš pro běžného uživatele.
63KW za 350 litrov 8-s ...
pritom kufor( priemer ) , razvor ( pomaly podpriemer ) , dizan ( bieda ) , zaruky ( tragedia ) , celkovy zjav a akesi vyvolanie emocii ( totalna nuda ) .......
za podobne peniaze mame skutocne na trhu podstatne lepsie a silnejsie auta staci sa len trosku pokukat po cennikoch :yes:
pritom kufor( priemer ) , razvor ( pomaly podpriemer ) , dizan ( bieda ) , zaruky ( tragedia ) , celkovy zjav a akesi vyvolanie emocii ( totalna nuda ) .......
za podobne peniaze mame skutocne na trhu podstatne lepsie a silnejsie auta staci sa len trosku pokukat po cennikoch :yes:
To ale musíš vysvetliť aj ľuďom , ktorí si to kúpia už len preto , lebo to má v Logu VW , je to akýsi módny trend mať ľudové autá o ktorých všetci vieme že ľudové nie sú 😉 :yes😒br />
Inak čo sa týka Kufra , tak je to Kompakt a stačí to a dizajn je subjektívna vec . Aj keď mne sa tiež nepáči
Kufr 350l- naprosto dostačující pro člověka co chce kompakt, rozvor v pohodě (místa uvnitř více než ve srovnatelných autech s větším rozvorem), design - to je věc názoru, ty upřednostňuješ korejská auta, které třeba mě připadají ukrutná, záruky - spolehlivost u nového golfu zatim neprověřena (test na 100tkm VW Touran, jen dvě drobné závady, takže na spolehlivosti asi ve Wolfsburgu zamakali)....za podobne penize nenajdes vyrovnanejsi auto, nazdar 😉
Toppere, toppere. Co ti ten Golf udělal? Já to auto také moc nemusím a nikdy bych si ho nekoupil (uznávám však některé jeho objektivní kvality), ale když už chceš argumentovat, tak si aspoň vymysli relevantní argumenty. Design... bída? Uvědom si, že to je subjektivní věc, a to, že je nudný, může být pro někoho naopak pozitivem! Takže argument naprosto mimo mísu. Celkový zjev a vyvolání emocí, totéž. Někdo se při řízení nechce usmívat od ucha k uchu, chce se jen někam dopravit. Takže z toho výčtu argumentů ti zbyla sotva polovina, když jsi všecko zapráskal "nudným designem". Koho probůh při koupí auta zajímá, jaký má jakýsi Topper názor na design? Když už se chceš k něčemu vyjadřovat, tak to aspoň nekomentuj obecně, ale doplň tam dvě slůvka "pre mňa", protože jinak plácáš nesmysly. Už se konečně rozhodni, zda píšeš objektivní nebo subjektivní hodnocení a podle toho uprav stavbu věty.
to toho po tom tvorečkovi chceš příliš mnoho,v medicíně by se napsalo Dg. F480 :-!
Tak zrejme keď to píše ON, bude to jeho názor a nie nejaká premisa, ktorou sa Vy dvaja chytrolíni alebo my všetci musíme riadiť. Myslím si, že má právo na svoj názor a nie je potrebné zdorazňovať, že je to jeho názor slovami "pre mňa". Čo tak "apoštolské" slová GTI-ho? Pri tých tľachoch Vám nevadí, že ide IBA o jeho názor a nepoužíva Tebou tak vnucované "pre mňa"? Takmer vždy sa (v nemerateľných parametroch) jedná o subjektívne pocity jedinca, dokonca i testér vozidla na auto.cz napíše do testu svoje subjektívne pocity a nemusí písať "pre mňa", nakoľko pod test sa podpíše, práve tak ako je topper autorom svojho príspevku.
Nevíš, že tady platí pouze jednostranná objektivita? Kritici produktů VW musí být ponižováni, aby nedošlo k poškození posvátné "VW-aury".
Vtip je v tom, že ti kritici VW se většinou odstřelí sami, ale vysvětlovat to zrovna tobě je asi zbytečné.
Včera jsem koukal staticky na nového Golfa uvnitř vypadá dobře. Z venku na pěkných kolech taky se dá ikdyž žádny odvaz. Ale ty ceny jsou moc vysoké. Kdyby byla rozumně vybavená 1,4 90kw za 380 tak je to solidní. Takže 50 dolu a bude to trhák😊
... STOP ree😜ortům! 😉 Třetina u nás prodaných Golfů za poslední tři měsíce byla vyvezena zpět do Německa...
Navíc v článku nebylo zmíněno,že dealeři mají nyní na voze také poloviční marže... Takže poloviční slevy 😉
Navíc v článku nebylo zmíněno,že dealeři mají nyní na voze také poloviční marže... Takže poloviční slevy 😉
Při rozdílu cen (obecně napříč běžnými značkami) oproti Německu se divím, že těch přeprodejů není mnohem víc.
Škoda toho spojení silnější 1.4 s highline. To znamená základní cenu 475 tisíc za multilink, highline je přitom z mého pohledu minimální přínos oproti comfortline. Navíc v té výbavě pořád dost věcí chybí. No nedá se nic dělat, vw si zjevně na základě loňských výsledků hodně věří.
Je otázkou, co je skutečnou příčinou zvýšení ceny - docela dobře to taky mohou být ree😜orty do SRN, kde je Golf podstatně dražší...
Ať je to jakkoli, fakt je ten, že Golf se prodává ve srovnání s konkurencí dobře, nic nenasvědčuje tomu, že by se mu v Evropě kdokoli dokázal byť jen přiblížit.
Pokud VW nestíhá Golfy vyrábět, tak je zúžení modelové nabídky jak je provedeno v posledním ceníku (chceš silnější motor, kup rovnou i vyšší výbavu) logickým krokem - o peníze jde vždy v první řadě....
Ať je to jakkoli, fakt je ten, že Golf se prodává ve srovnání s konkurencí dobře, nic nenasvědčuje tomu, že by se mu v Evropě kdokoli dokázal byť jen přiblížit.
Pokud VW nestíhá Golfy vyrábět, tak je zúžení modelové nabídky jak je provedeno v posledním ceníku (chceš silnější motor, kup rovnou i vyšší výbavu) logickým krokem - o peníze jde vždy v první řadě....
Tak já bych řekl, že to bude asi jen marketing, přesný opak toho, co dělají u Hondy. VW začal s cenou u některých verzí dost nízko (neříkám u všech), vybudoval si image levného auta "od ..." Teď z toho může žít a ty ceny švihnout směrem výše. Honda to dělá s Civicem přesně naopak. Cenu střelila docela dost vysoko, teď snižuje, ale pořád je v povědomí jako drahá. Teď po slevách bude možná i znatelně výhodnější než Golf (nevím, ceníky jsem nezkoumal a nesrovnával jednotlivé výbavy), ale ten image drahého auta už asi jen tak nezmizí.
S cenou Civicu to Honda podle mého názoru udělala naprosto špatně, tak vysoko být neměla už na začátku. Ne každý leží od rána do večera v nových cenících, takže je to přesně jak píšeš - Civic je drahý, i když už zdaleka tak drahý není...
Podobný problém, tedy nereálnou cenu, má aktuálně i Škodovka s Rapidem. Jeho aktuální zlevnění jistě není letos poslední.
Tvorba ceny Golfu, tedy začít dole a v případě úspěchu zdražovat, mi přijde daleko vhodnější.
Podobný problém, tedy nereálnou cenu, má aktuálně i Škodovka s Rapidem. Jeho aktuální zlevnění jistě není letos poslední.
Tvorba ceny Golfu, tedy začít dole a v případě úspěchu zdražovat, mi přijde daleko vhodnější.
Koupit si tuto pýchu německého inženýrství může jen hlupec obecný 😄 A když vidím ten obsah a cenu,tak ultrahlupec >😁 :no:
S tím "prohloupÝ" jsi to všem těm ultrahlupcům co si koupí Golf pěkně nandal.
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁
Jít v dnešní době s cenou nahoru? Jste odvážní ,to se musí nechat ,sem zvědav ,ale jak dlouho.
Za tu cenu dostanu mnohem lepší nabídku.TAK 😄
Za tu cenu dostanu mnohem lepší nabídku.TAK 😄
Takže: děkuji vám soudruzi od VW a dám vydělat Nošovicům 😉
Ikdyz I30 v kombiku take nevypada zle 😉
Ale tohle jsou věcy, které lidem co jim vyjde pět-když si dají dvě a dvě dohromady, nevysvětlíš >😁
Většinou se nové auta berou na lízačku, hned po jejím splacení musí jít auto pryč, jinak ztratí i poslední zbytky hodnoty, kterou má. Z 9 let je z auta neprodejný vrak.
On to chape, ale ta uvaha mu neprijde vzdy OK. Ty rozdily po 5 letech jsou u min. generace I30 tak 20-30tis. a u nove to bude urcite mene ne-li zadny, kdyz kazdy vi jak je TSI vyhlaseny drzak >😒] Do 5 let stareho TSI bych nesel, snad jedine, ze by oproti GDI bylo o tech 50 tis levnejsi 😉. Vetsina soukromniku je rada ze koupi nove auto, natoz aby ho za 3-5 let prodavali. Udivila me uvaha kamose, kdy resil zustatkovou hodnotu auta a pritom je rad ze ho zaplati na leasing a ze by kupoval nove po 5 letech bych neveril ani trochu. Misto toho bych pochopil, kdyby hledal neco co ma nadprumernou spolehlivost a tech 10 let to vydrzi jezdit s min. poruch 😉
Tady jde o to, že jako fyzická osoba uvalíš za auto třeba půl milionu, za těch 9 let bude mít auto desetinovou cenu. A to do něho ještě navalíš hromadu peněz za servis a palivo.
Jde o nejhorší inestici, jakou můžeš udělat, že si auto necháš déle, než je potřeba. 😉
Ja si osobne kupujem auto nie na 5 rokov , ale až pokiaľ sa nerozpadne . Keď niekto predá auto po 5 rokoch bude mať síce peniaze, ale auto mať nebude a za predajnú hodnotu si nové auto na porovnateľnej úrovni so starým autom človek nekúpi ... 😉
PS. Nenadávaj na ostatných , pokiaľ chceš aby on nenadával na teba 😄
Pre svoju smiešnu záruku je pre mňa naozaj iná liga ... ale tá druhá :-!
Pokým mi niekto neponúkne na nové auto minimálne 5 ročnú záruku (a aspoň 120 tis.) km tak sa o takom voze ani nebudem baviť ....
To "dokazovanie", že sa vlastne kratšia záruka sa vlastne oplatí, čo mi predviedol ten manažér Škody je tak pre malé deti ...
Ale povedať, že sa im oplatí ušetriť na pár zúfalých zákazníkoch pre zisky na väčšine spokojných sotva niekto prizná ....
No a co na tom, že po dvou, třech letech demagogické argumentace a lhaní VW budou muset znovu pod tlakem uživatelů přistoupit na kulance, na to se přece musí co nejrychleji zapomenout, aby to ani v nejmenším nepoškodilo "hospodskou" auru naprosto nejkvalitnějších aut (rozuměj: "Pepa v hospodě řikal, že jedině folxfágn a táhne to vocpoda")...
Pěkná blbost. Ale co od tebe čekat, že? >😁
Až tak hloupí určitě nejsou.
Opačně, je to výsledek jejich zabedněnosti a umanutosti, kdy se snaží vytloukat klín klínem a všechny přesvědčovat, že řetěz je špatný a s řemenem se jim to nestane. Ale dlouhodobou zkušenost s řemeny v těchto motůrkách nemají. A pokud jim prošly testy, jak jim teď věřit, když tenkrát určitě testovali i ty řetězy?
Zkus to teď prosím hlavou.
P.S. A co sa tyka koncernu VW...za par "drobnych" mozes mat tkz.predlzenie zaruky na 3,4,5 rokov...az do 250.000km!!!
Napr. Ford 4r/100000, Citroen 4r, Mazda 3+doplatok za 4a alebo 5, Honda 3r, Opel dokonca 6r.
Len velekoncern dava 2roky a navyse sa doplaca. Dokonca na ich stranke o zaruke nenajdes nic pri jednotlivych modeloch.
Takže mít rozdíl v ceně 7,5% a vybírat mezi Golfem a korejcem, pro mne jasná volba.
A dynamicky se ani jeden na Fabii s 77kW pod turbem nechytají, protože ta má sprint za 10,1, zatímco Focus III 77kW za 12,4. A spotřeby jsou opět dle uživatelů: FII 1.2TSi 77kW - 6,72. FoFo II 74kW - 7,85. FoFo III 77kW - 7,45.
A spotřeby dle Spritmonitor: Fabia 6,73 vs. Bravo 7,42. Takže kde ta praxe poráží teorii? Větší a silnější motor jede obdobně a to ještě s větší spotřebou.