Soused ho má od novoty, teď cca 7. rokem. Leta si ho chválil..., teď už ne. Po překročení hranice 200tkm se mu sype pod rukama a už nejezdí dál, než je akční rádius jeho známých, co ho případně dotáhnou domu. Sice to bývají blbiny typu rozpadající se kostření elektriky atp, ale za poslední rok už 3x odtah.
zlatej 2,4d měli jsme ho ve firmě a když putoval do šrotu tak mel najeto cca 800 tis km.samozrejmě taky nebyl bez chyby a ke konci se pořád něco sralo ale zato co odvozil tak na to měl právo
zlatý byl v T4 2,5 Tdi pětiválec.krom toho,že origo váha vzduchu odešla kolem 90tis km s tím nebyl problém. Motor dimenzovaný na pravidelnou zátěž v těžkém autě(sanitka) :yes:
Bude mít takový špalek okolo půl milionu km. A takovému nájezdu poměrně přesně odpovídá i stav, který je v článku popsán = například potah sedadla řidiče vydrží okolo 350 tis km. Motor je samozřejmě OK, zavěšení kol se mění po cca 300 tis km, ale pokud se s tím jezdilo převážně v zahraničí, může vydržet i více.
Tohle auto máme ve firmě od podzimu 2006. Na 10.000km odešla převodovka - opraveno v záruce. Dalších 120.000 km byl klid. Pak odešly všechny vstřiky, turbo, všechny tlumiče, spojka, převodovka, elektrika atp... No, po investici několika (hodně) desítek tisíc Kč zatím už cca 20.000 km drží. Jak se něco začne kazit, jde do šrotu :-)
A víš co je největší umění výrobce aut? Udělat ho blbuvzdorný. Zatím jsem měl všechny auta z druhé až třetí ruky a nikdy jsem neměl problémy a turbo turbovalo i po 500tkm, v jiném autě zas common raill fungoval navzdory nájezdu 60tkm ročně bez zaváhání až do totálky ve 220tkm. Spojku jsem na žádném autě nikdy neměnil i když si auta nechávám v průměru na 100tkm, ale měl jsem i 250tkm na jednom autě. A to ty auta dostávaj za uši až to není hezký ;-\ , krátký trasy v létě v zimě, MPVčka stále naložený k horní hranici užitečné hmotnosti, často vozík, a navíc se na autech střídáme s manželkou. Že bych bral jinou naftu/benzín než ostatní? Že bych jezdil jak "klobouk"? Jestli to jen náhodou nebyly spíš kvalitnější auta ;-)