Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva

Autosalon Ženeva

První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.

Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.

Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.

Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Ženeva 2020

Autosalon Ženeva 2019

 

Autosalon Ženeva 2018Autosalon Ženeva 2017
Autosalon Ženeva 2016Autosalon Ženeva 2015
Zpět na článek

Lancia Delta 2013: Edice Momodesign a nové LPG Turbo

15 komentářů

zlysoused
Plánuje Lancia vůbec nějakého nástupce, nebo sem místo Delty bude časem vozit nějaký přeznačkovaný Sebring?
Avatar - Fe
Fe
Lancia radšej nič neplánuje.. Ona je rada, že je >😒]
Nicco
Myslis, ze konecne vytvoria schopne auto?
Makovnik
To auto je velmi schopne, len zial plebs nepochopil dizajn. Skatule od topanok sa cenia viac.
Avatar - sendador
sendador
Mne se Delta moc libi a narozdil od Thesise nebo Lybry je pro me jeji vzhled bez problemu stravitelny. Kdyby se delalo kombi (u Fiatu obehrana pisnicka), tak mi stoji v garazi.
MariAchi
Podle ceny to není zrovna auto pro plebs.
A design - tlustá Berta naroubovaná na hodně nepovedené a zastaralé Bravo - pochopili všichni, je to vidět v prodejních statistikách.
Ale těžko to vysvětlovat někomu, kdo má místo hlavy...makovník.
Avatar - Plautus
Plautus
Záleží od toho, čo očakávaš... Ak Deltu po vzore súčasného Focusu ST, tak budeš asi sklamaný, ak priestrannejšie a pohodlnejšie auto s nádychom luxusu, tak tomu by som i ja sám rád veril, že sa k tomu budú snažiť viac priblížiť 😄
Nicco
Veci ktore mne vadia: je to iba prebrandovane Bravo, z toho plynu nedostatky - predne ramienka ako zapalky, jednoducha zadna naprava, velky predny prevys a nesumerny profil, platforma punta = malo miesta, windowsy v audiu. Taliani asi tento segment chapu ako valku kabelku do mesta, takze ziadne super auto od nich a tu nemozeme ocakavat.
Makovnik
Malo miesta asi tazko, kedze vzadu mas viac ako v OII a vpredu toboz viac ako v Megane alebo Focuse. Windows je sporna vec, tiez by som to tam rad nevidel. Previs vpredu nie je problem, pozri si ide modely ktorejkolvek znacky, o kolko vacsi je predny previs proti zadnemu.
Najvacsi problem je jednoducha zadna, ale to nie je zavodne auto, takze je naladene komfortne a tam nie je co riesit.
MariAchi
Trochu to plantáš ne?
Platforma Punta + prebrandované Bravo?
Udělej si v tom Fiatguláši trochu pořádek...
Nicco
Delta je prebrandovane Bravo a Bravo je nafuknute Punto s rovnakou technikou podvozku.
MariAchi
Aspoň že ty v tom máš jasno...
Makovnik
Mas v tom misung. Bravo je platforma zo Stila, navyse v Delte je natiahnuta a s upravenym podvozkom. S Puntom to nema absolutne nic.
Avatar - Plautus
Plautus
Zachytil som info o Chrysleri 100, čo by mala byť prevzatá AR Giulietta, a cca v roku 2015 by mala prísť nová Delta tiež na platforme Giulietty... Ale či to tak nakoniec bude je vo hviezdach.
Inak ako píše Makovník, i súčasná Delta je veľmi schopné a podľa mňa nedocenené auto s vynikajúcimi motormi, ale na rozdiel od neho vidím problém nie (len) v dizajne, ale najmä v cenách, za ktoré ľudia nie sú ochotní ju kúpiť. A ďalšia vec je, že priveľa ľudí ani nevie, že nejaká súčasná Delta existuje. 😒
Avatar - del42sa
del42sa
Problém Delty je v tom, že se snaží být něčím čím není. Je to v podstatě takový "vyšperkovaný" Fiat Bravo s prodlouženým rozvorem a nafouklý do všech směrů. Stejnou politiku už zkusil Fiat s modelem Croma a ten taky dopadnul neslavně...

Kdyby se Lancia raději pokusila v rámci třídy postavit pohledné auto s normálními rozměry a přestali se za každou cenu hrát si na "luxus", tak by možná měli větší úspěch.

Takhle to zůstane jakýsi "hybrid" hatchbacku a MPV s přestřelenou cenovkou 8-s

Prozatím by možná úplně stačilo, kdyby snížili cenu, protože auto to není vůbec špatné ... :-!