Autosalon Ženeva
První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.
Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.
Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.
Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.
Autosalon Ženeva 2020 |
|
Autosalon Ženeva 2018 | Autosalon Ženeva 2017 |
Autosalon Ženeva 2016 | Autosalon Ženeva 2015 |
A design - tlustá Berta naroubovaná na hodně nepovedené a zastaralé Bravo - pochopili všichni, je to vidět v prodejních statistikách.
Ale těžko to vysvětlovat někomu, kdo má místo hlavy...makovník.
Najvacsi problem je jednoducha zadna, ale to nie je zavodne auto, takze je naladene komfortne a tam nie je co riesit.
Platforma Punta + prebrandované Bravo?
Udělej si v tom Fiatguláši trochu pořádek...
Inak ako píše Makovník, i súčasná Delta je veľmi schopné a podľa mňa nedocenené auto s vynikajúcimi motormi, ale na rozdiel od neho vidím problém nie (len) v dizajne, ale najmä v cenách, za ktoré ľudia nie sú ochotní ju kúpiť. A ďalšia vec je, že priveľa ľudí ani nevie, že nejaká súčasná Delta existuje. 😒
Kdyby se Lancia raději pokusila v rámci třídy postavit pohledné auto s normálními rozměry a přestali se za každou cenu hrát si na "luxus", tak by možná měli větší úspěch.
Takhle to zůstane jakýsi "hybrid" hatchbacku a MPV s přestřelenou cenovkou 8-s
Prozatím by možná úplně stačilo, kdyby snížili cenu, protože auto to není vůbec špatné ... :-!