Japonská automobilka Toyota návštěvníkům ženevského autosalonu představí svou nejnovější vizi ideálního prostředku pro individuální dopravu přeplněnými městskými ulicemi.
....až každý autobus MHD nebo uhlíři s Avií to budou před sebou agresivně hrnout. Na městském okruhu taky fajn s maximálkou 45 km/h, ale dojezd je naproti tomu famózních 50 km, alespoň se dá vždycky dostat domů pěšky. Další bezvadná věc jsou tři stopy, je vždy jistota, že díře nebo kanálu se nikdy nedá vyhnout. Desítka vzadu je zbytečně velká, když to má přední náhon tak by stačilo kolečko z kancelářské židle. Divokých 5,5 koně si hravě poradí, dejme tomu, se 460 kg (ve dvou) a kdejakého cyklistu to zanechá za sebou v oblacích spálené gumy z protáčejících se kol.
Je to urcene skor pre staty, kde diery a prepadnute kanaly poznaju iba z TV (nakrucane u nas).
Rychlost je vsak skutocne zavratna, pri vykloneni z kabiny urcite veju usi.
Mohli nastavit limit aspon 60km/h; snad tomu neodpadnu kolesa, ked to zvladne hociktory normalny bicykel.
nevěřím že kdokoliv jiný se dokáže popasovat se zatáčejícím zadním kolečkem. Je skutečně tristní, že se tak velká automobilka nezmůže na něco smysluplného. V porovnání s tímto je Reliant Rialto naprosto dokonalé vozidlo.
Přibrzdi, prosím, na obranu té kraviny............... zatáčejí samozřejmě kola přední. Stejně jako na již běžně jezdících věcech jako je Gilera Fuoco nebo Piagio MP3, kde to funguje velmi dobře. Až výborně, rozhodně s větší jistotou než u klasického uspořádání jedné stopy běžných skútrů. Není to však zase, jako vždy, zadarmo.