Technika
Už se na něj těším. Kvůli těmto motorům jsem koupi o rok odložil. Příští jaro, v březnu, ho chci mít v garáži. Snad se to nijak nezhatí (dostupnost financí a cena)....
Pro ten czenglish patvar "aktuátor" 8-s existuje spisovný český výraz běžně používaný v literatuře vztahující se k automatizaci - "akční člen". 😉
Na druhou stranu ma Fiat, spolu s VW, Renaultem a PSA asi nejzajimavejsi nabidku ctyrvalcu, at uz spaluji naftu, nebo benzin.
U AR me chybi skutecny tah na branku. Jak se muze stat, ze vyvinou model MiTo, ktery fantasticky vypada, ma kvalitni interier (vse se ocekava) a naladeni podvozku a rizeni dotahnou az po kritice novinaru po prvnich testech? Proc uz dva roky oddaluji nastupce typu 166? Kde je slibovana AR Milano? Tech otazniku je strasne moc. Stejne je to s Lancii. Delta je spise hatchbackem stredni tridy, zastupce v nizsi stredni nemaji... Proste cesta, kterou se vydali je mozna aktualne ekonomicky uspesna, ale do budoucna prilis omezena. Costcutting je vyborna vec, ale je pouze krokem A, krok B je udrzet naklady nastavene krizovym managementem za soucasneho rozvoje (nemusi byt nutne rust) portfolia. A tam hosi uz par let preslapuji v lepsim pripade na mrtvem bode.
S TS souhlas, tech problemu bylo dost 😉 . Ja mel kdysi 156 2,4JTD a to byl zase naprosto prijemny cestak, na zacatku noveho milenia prekvapive rychle auto, nicmene pro me neprilis dlouha story. Jeden z mala pripadu, kdy jsem za neprilis vysoky dluh dodavatele koupil a pak uspesne prodal. 😉
Jinak Milano pod make-upem zde😒br />
[odkaz]