No já nevím, i Veneno umí stovku pod 3 s (2.8), maximálku má o 5 km/h vyšší a netahá s sebou nějaké nesmyslné baterky.
Na to, že je Veneno o 200 kg težší a má o cca 200 koní méně, tak mu tohle Ferrari nijak zásadně neujíždí.
Veneno je čtyřkolka. Uvidíme jaký bude mít čas 0-300 tam se teprve vše ukáže. Já asi nevím co znamená 350+ když vemeno má o 5 km vyšší a jede 354 to nějak nevychází ne?
Auto je to nádherné a jistě bude i velmi rychlé. Název "LaFerrari" je však děsný. Když pojmenovali minulý supersport "Enzo", fanouškovská komunita vůz přejmenovala na Enzo Ferrari, aby nemuseli vyslovovat jméno zakladatele pozpátku. Tady to však asi bude ještě větší oříšek...
tak ho volajte F70 no...ja len dúfam že bude podrobnejší článok oficiálnych informácii je totiž neúrekom, zišlo by sa z toho spraviť pekný článok pre každého :-) [odkaz]
Meno je podla mna v pohode. Slovo Ferrari ako auto sa v taliancine pouziva v zenskom rode a "la" je urcity clen pre zensky rod v jednotnom cisle, auto Ferrari je preto po taliansky "la ferrari". Inak vo francuzstine je to rovnako. Nikto normalny nebude hovorit Ferrari LaFerrari, staci LaFerrari. Inak je to nadherne auto: ako obraz, tak zvuk :yes: Vemeno pri nom vyzera ako zly vtip.
GTO... Do moderního auta, které má být limitem současných technologii a možností Maranela mi to příjde zcela nepatřičné. Ostatně jako celý vzhled, který ani zdaleka není tak vyjimečný jako v této řadě býval.... :no::no:
Název trochu obskurní, kára nádherná. Jen z toho nadhledu se mi ne úplně líbí ten š***tý čumák, trochu moc to připomíná novou Corvette a Lambo obecně, ale naživo z přirozeného pohledu to bude bomba. Naopak, zadek je nádherný už od prvního pohledu, těším se na video.
Ten ostrý čumák mi trochu připomíná studii supersportu Hispano Suiza, který byl před pár lety (tuším dvěma) taky k vidění v Ženevě. Každopádně v sobotu si to autíčko prohlédnu naživo. :-)
Tak až tam uvidíš běhat někoho v mikině Fred Mello z edice Mille Miglia nebo Tazio Nuvolari (ještě nevím, kterou vezmu), tak se ozvi. ;-)
Jinak Masaryk jezdil Škodou Hispano Suiza, ale jinak byla Hispano Suiza španělská luxusní automobilka. A nedávno se objevila studie supersportu, která nesla její jméno. Tohle jsem měl na mysli: [odkaz]
K předmětnému Ferrari lze jen vzhlížet jako k jednomu z vrchlů dnešní automobilové produkce.Funkčnost, technologie, efektiva, emoce. Stále tvrdím, že za posledních cca. 15 let je nejvíce vidět cílevědomá práce a posun značky u Hyundai/Kia a Audi a až nyní si vlastně uvědomuji, že i u Ferrari, byť to nemusí být na první pohled tak patrné. Rychlá auta vyráběli vždy, ale posun k lepší ergonomii, funkčnosti, zpracování je cítit až poslední dobou a s nově představovanými modely graduje. Velké bravo.
A opět je zde i ta humorná stránka věci. Neochvějná jistota, jak je LaFerrari nejlepší, P1 je nejlepší, Veneno je vemeno a nemá šanci. >:D O tom, jak je to mezi P1 a LF se dříve či později dozvíme (a bude to hodně zajímavé). S Venenem, díky počtu vyrobených kusů na 99% nelze počítat do jakéhokoliv testu. Určitě škoda. O tom autě z technického hlediska nevíme nic moc. Jaká je vlastně pohnutka u Lamborghini. Opět hra na efekt a šok ? Nebo postavit prakticky okruhové prototypy se zkušenostmi Audi z LeMans ? Pro kohokoliv mimo pár vyvolených na této planetě, kteří jsou schopni toto posoudit a rozlišit (za volantem) bude jakékoliv z těchto aut (a spousta dalších) za volantem nejlepší. Hned, okamžitě. Gratuluji tedy místní (šaškům) Alonsům, Schumacherům, Badoerům a Hamiltonům, že už mají jasno.
P.S. Klidně bych si vsadil, že celosvětově se bude podstatně více lidí podivovat nad LaFerrari, než v rámci omezenosti české kotliny nad ceckem. :-!