Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva

Autosalon Ženeva

První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.

Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.

Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.

Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Ženeva 2020

Autosalon Ženeva 2019

 

Autosalon Ženeva 2018Autosalon Ženeva 2017
Autosalon Ženeva 2016Autosalon Ženeva 2015
Zpět na článek

Lexus IS: Třetí generace míří do Evropy jen s benzinovými motory

7 komentářů

Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Ty přední světla.
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
... prostě nádhernáá nááádhernáá nááádhernáááá áááá... Povedený kousek. A ta silueta, hmmm...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
dopadne v eu ako kizashi.... novy lexus IS sa mi paci ale v eu bez diesla si ani nepipne... este ze je tu USA :yes:
Avatar - gld
gld
Je to tak. Lexus sa systematicky snaží v Európe neuspieť a zatiaľ sa mu to aj vďaka tvrdohlavej ne-ponuke motorov darí. 2.5 liter atmosféra so 150 kw? To kde sme. Kúpi si to pár chronických individualistov, hybrid možno zopár hlávkových šalátov a sme (sú) doma.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suzuki to iste... kizashi by mohlo byt celkom uspesne auto keby ho ponukali s nejakym 120KW dieslom..... miesto toho to auto zabiju jedinym dnes uz nezmyselnym 2,4 litrovym stvorvalcom benzinom a potom sa japonci cuduju ze preco sa im nedari... systematicky sa snazia z eu vypadnut.... a casom aj poletia... :yes:
Atila_
Kizashi v Evrope nezabil jenom ten motor, ale hlavne zcela nesmyslne nastavena cena. Prodavat nezname auto vicemene nizsi stredni tridy za cenu prevysujici zavedene modely o tridu vyse byla ekonomicka sebevrazda.
Avatar - Belo13
Belo13
Kizashi je normálna stredna trieda, porovnatelne auto s passatom, accordom, mazdou 6 alebo Mondeom. Inak je to velmi vydarene auticko, len v Europe bohuzial takmer nepredajne.