Ono AMG nikdy moc výkonu nepobralo. Byť jízda je "starou" atmosférou V8 6.3 je zážitek. Tak krásný a klasický motor s přirozenou charakteristikou aby pohledal. To Brabus byl vždy ultimativnější . Byť to už říkával starý pán Shelby, není problém 1000HP, problém je dostat je na vozovku a hezky zkrotit a ovládat.
To je sice pravda, ale připadají mi ti úpravci vedle AMG jako šroty.... nemyslím jen Brabus, ale i Lorinser. Těmto vozům padá tovární záruka a pokaždé, co přijedu na servis tam vidím některý z těchto vozů , kterému shořela jednotka, odešlo turbo atp. Navíc ty plastové díly nevypadají dobře. Není nad AMG, které má v Affalterbachu úplně jiné zázemí amožnosti testování.
6.3 byla skvělá. Ale nové 5,5 biturbo v SL taky není špatné. Z kraje jsme byl skeptický, ale není důvod.
Už delší dobu volám při těchto obrovských výkonech po AWD a ono to přišlo. Pořád říkám, že my amatéři nešaháme ani po kotníky těm nejhorším závodníkům a dovedeme max pořádně dupnout po plynu, aby to jelo na rovině. Jak to zařadí trojku tak už jedeme tak rychle, že nejzatíženější sval je svěrač. Přiznejme si kdo si opravdu troufne projet zatačku ve 120ti na limitu.