Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

První statické dojmy: Rolls-Royce Wraith není ani přes svůj výkon žádný sportovec

20 komentářů

Avatar - guze
guze
A co jste čekali, 6:41 na Nordschleife?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak veru sportiak to nebude ale to ani nikto necakal 😉 pravdu mas

to otvaranie dveri mi pride velmi neprakticke .... by ma zaujimalo ako si otvorene dvere sofer zavrie ked sedi v aute.... asi to nebude velmi pohodlne... to otvaranie dveri aj s tym celym spatnym zrkadlom posobi ako zo scifi 😉
Avatar - guze
guze
Myslím si, že řídič tohoto RR použije jakési tlačítko na zavření dveří >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tlacitko riesi co? nic... pol minuty otvarat a zatvarat dvere pomocou tlacitka to asi by ma porazilo.... navyse tymto sposobom otvarania dveri musi byt ovela viac priestrou medzi autami pri parkovani aby clovek bezpecne a pohodlne vystupil... ano viem ... nie je to auto do mesta >😁 :yes: ale viac by sa mi pozdavali klasicke dvere no co 😉 aj toto je jedinecnost rollsa --- aj ked ide to na ukor praktickosti 😄
Avatar - guze
guze
[odkaz] najdi si čas 22:25, pul minuty to opravdu netrvá 😉
gil54
Moje první auto (Citroën 11BL, pak i jeden z mých Fiatů 500) mělo přední návětrné (jak se dnes říká sebevražedné) dveře. Nastupování i vystupování je neporovnatelně pohodlnější oproti druhé variantě. A to i v omezeném prostoru. Proto byly dříve značně rozšířené. Jen z hlediska bezpečnosti se později prosadily, prakticky dominantně, dveře uchycené na pantech vpředu.

Když je někdo schopen napsat to co ty, je jasné, že se s tímto řešením do fyzického kontaktu nikdy nedostal.
Avatar - bigsoul
bigsoul
Ježis Topper keby tam bol znak KIA ci Huyndeeee, tak tu vyonanuješ aj šroubek, aky je praktycký. Ty sa daj liečiť si chory totiž 😄
_MT_
Tys opravdu případ. Když už to chceš kritizovat a neseděl jsi v tom, co si takhle alespoň najít video? Mám takový pocit, že to ukazoval i Rasťo Chvála na auto.sme.sk.
Avatar - 4hill
4hill
Je to jen RR..Pohodlně jako u Kii to určitě nepůjde >😒] >😒]
_MT_
Stiskne tlačítko a dveře se zavřou. Jak jinak?
Avatar - white label
white label
I kdyby tam žádné tlačítko neměl, tak když sedíš (opřený) v sedačce, tak tyhle dveře zavřeš snadněji při úplném otevření, než úplně otevřené dveře s panty vpředu, ke kterým se musíš nahýbat mnohem víc dopředu, kdežto tady máš část dveří u pantu (vzadu) víc po ruce a čím si delší (tím sedíš i více vzadu) tím lépe.
_MT_
Přesně. Jen máš při zavírání menší páku (a že jsou to hodně těžké dveře, pokud mohu soudit podle ostatních modelů), ale to vyřeší servo dovírání.
Avatar - white label
white label
Ano. Myslel jsem tohle zavírání obecněji, tedy i u (mnohem) starších a méně luxusních aut.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Samozřejmě, ale nedávno jsem se nudil, tak jsem si pustil Autosalon a tam Pepa s Bentley... ta akcelerace... a přitom jsem si říkal, že RR bude mít menší odpor vzduchu. Je vidět, že u tak těžkých aut hodně záleží na točivém momentu.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
>😁 no jezdit rychle a rovně by to mělo umět, ale také bych od tohoto aristokrata nečekal nějaký neurotický kvedlačkový výkon
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
... ja osobne čas pod 6😁0 😉
Avatar - white label
white label
Vím, že jsou už nějakou dobu odstíny hnědé trendy, ale tahle barevná dvojkombinace mi ze všeho nejvíc připomíná KinderNutellu, kterou jsme si vozili v 3L flašce od okurek ještě z Jugoslávie (později Chorvatska). >😒]
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
>😁

A teď k RR: Za mě opět ne! :no:
Avatar - white label
white label
V těchto vodách zatím ani lovit nemůžu, ale od RR raději lux limuzínu, lux kupé spíš od Bentley, ale ani po něm bych nějak zvlášť nešílel, tedy i kdybych na to měl, táhlo by mě to jinam, navíc auta nejsou jediná příjemná věc do které se dá téměř "bezedně" investovat.
Avatar - vabis
vabis
Vysoký výkon je proto, aby se s tím dobře jezdilo! Ten uvolňující pocit , 1200 ot, symbolicky plynu, šup a je předjeto, samozřejměji než je tiché lusknutí prstů 😉 Ne dojet, vyčíhnout mezeru, podřadit, hezktické úsilí, změny nekonzistentního tahu nedejbože kopance, zvuková kulisa, frkání, dokončení manévru, odřazení atd. Moc úkolů, moc stresu brrr 8-s

Dveře se zavřou do cca 3sec, je to krásně pohodlné, je to je o zvyku a paráda. Aku jsou proto 2ks, na jízdu a na komfortní systémy. Osobně mi spíš vadí dávat klíček vlevo (jak Porsche) nebo že nastavování sedadel je ukryto v kaslíku. (vše Phantom, Ghost jsem zatím nejel). To zlatý S-klasse. Jinak je to ale paráda, ta tichost uvnitř je absolutní! S-klasse nebo 7er je uvnitř hlučnější v násobcích - právě srovnání tohoto většinu lidí vždycky zajímá.