V těchto vodách zatím ani lovit nemůžu, ale od RR raději lux limuzínu, lux kupé spíš od Bentley, ale ani po něm bych nějak zvlášť nešílel, tedy i kdybych na to měl, táhlo by mě to jinam, navíc auta nejsou jediná příjemná věc do které se dá téměř "bezedně" investovat.
Vysoký výkon je proto, aby se s tím dobře jezdilo! Ten uvolňující pocit , 1200 ot, symbolicky plynu, šup a je předjeto, samozřejměji než je tiché lusknutí prstů ;-) Ne dojet, vyčíhnout mezeru, podřadit, hezktické úsilí, změny nekonzistentního tahu nedejbože kopance, zvuková kulisa, frkání, dokončení manévru, odřazení atd. Moc úkolů, moc stresu brrr 8-s
Dveře se zavřou do cca 3sec, je to krásně pohodlné, je to je o zvyku a paráda. Aku jsou proto 2ks, na jízdu a na komfortní systémy. Osobně mi spíš vadí dávat klíček vlevo (jak Porsche) nebo že nastavování sedadel je ukryto v kaslíku. (vše Phantom, Ghost jsem zatím nejel). To zlatý S-klasse. Jinak je to ale paráda, ta tichost uvnitř je absolutní! S-klasse nebo 7er je uvnitř hlučnější v násobcích - právě srovnání tohoto většinu lidí vždycky zajímá.
Vím, že jsou už nějakou dobu odstíny hnědé trendy, ale tahle barevná dvojkombinace mi ze všeho nejvíc připomíná KinderNutellu, kterou jsme si vozili v 3L flašce od okurek ještě z Jugoslávie (později Chorvatska). >:-[]
I kdyby tam žádné tlačítko neměl, tak když sedíš (opřený) v sedačce, tak tyhle dveře zavřeš snadněji při úplném otevření, než úplně otevřené dveře s panty vpředu, ke kterým se musíš nahýbat mnohem víc dopředu, kdežto tady máš část dveří u pantu (vzadu) víc po ruce a čím si delší (tím sedíš i více vzadu) tím lépe.
Tys opravdu případ. Když už to chceš kritizovat a neseděl jsi v tom, co si takhle alespoň najít video? Mám takový pocit, že to ukazoval i Rasťo Chvála na auto.sme.sk.
Samozřejmě, ale nedávno jsem se nudil, tak jsem si pustil Autosalon a tam Pepa s Bentley... ta akcelerace... a přitom jsem si říkal, že RR bude mít menší odpor vzduchu. Je vidět, že u tak těžkých aut hodně záleží na točivém momentu.
Moje první auto (Citroën 11BL, pak i jeden z mých Fiatů 500) mělo přední návětrné (jak se dnes říká sebevražedné) dveře. Nastupování i vystupování je neporovnatelně pohodlnější oproti druhé variantě. A to i v omezeném prostoru. Proto byly dříve značně rozšířené. Jen z hlediska bezpečnosti se později prosadily, prakticky dominantně, dveře uchycené na pantech vpředu.
Když je někdo schopen napsat to co ty, je jasné, že se s tímto řešením do fyzického kontaktu nikdy nedostal.
tlacitko riesi co? nic... pol minuty otvarat a zatvarat dvere pomocou tlacitka to asi by ma porazilo.... navyse tymto sposobom otvarania dveri musi byt ovela viac priestrou medzi autami pri parkovani aby clovek bezpecne a pohodlne vystupil... ano viem ... nie je to auto do mesta >:D:yes: ale viac by sa mi pozdavali klasicke dvere no co ;-) aj toto je jedinecnost rollsa --- aj ked ide to na ukor praktickosti :-)
tak veru sportiak to nebude ale to ani nikto necakal ;-) pravdu mas
to otvaranie dveri mi pride velmi neprakticke .... by ma zaujimalo ako si otvorene dvere sofer zavrie ked sedi v aute.... asi to nebude velmi pohodlne... to otvaranie dveri aj s tym celym spatnym zrkadlom posobi ako zo scifi ;-)