Ekonomika
Sergio Marchionne: Lékem na problémy Fiatu jsou obří investice do Alfy Romeo a Maserati
26 komentářů
KANKUNEN
0
ty škrty ve vývoji byla blbost, teď musíme vyvíjet ve velkém. >😁
King of rain
0
No je to hot a čehý....i když , v evropě bude bída, tak či onak....
Nicco
0
Blbost to bola, ale razil by to dalej nebyt politickych tlakov.
Misto keců by mohli něco začít dělat, ať se svezem, že jo.... 😉 Slovy Jakeše,My víme, to nám nikdo nemusí říkat, že je to s Alfou špatný.. vždyť ať vezmou nářadí a přijdou na pomoct. >😁
Lancia zemřela za nevyjasněných okolností, vlastně možná nezemřela a jen je pohřešovaná a možná se v nějakém dalším pokračování vrátí, svatba s Chryslerem skončila rvačkou příbuzných na svatební hostině zatímco tamtéž mrška Alfa svedla bohatého bankéře. Už se těším na další díl.
Třeba bude tvůj život moc krátký, aby jsi tu telenovelu dokoukal. Podle mě moc žijeme dneškem a máme malou představivost. Nejen v autoprůmyslu nebude za pár let vše dle dnešních představ a dočkáme se mnoha překvapení. Jedním z nich třeba bude i ten Fiat a jeho parta. Stačí se podívat, jak dopadla Nokia. U aut ty změny nebudou tak asi tak rychlé, ale i zde je možné všechno.
K tomu, co nás čeká v této oblasti v budoucnosti, není potřeba žádná zvláštní představivost, stačí se podívat do hospodářských výsledků jednotlivých automobilek a je jasno. Překvapení budou jen ti, co doufají v zázrak, který samozřejmě nepřijde.
Ano, Fiat je schopen natočit mnoho nových dílů této telenovely, protože z evropských automobilek na tom není zdaleka nejhůře.
Ano, Fiat je schopen natočit mnoho nových dílů této telenovely, protože z evropských automobilek na tom není zdaleka nejhůře.
a vyrábět splehlivá auta s vynikajícím poměrem cena/hodnota. Vím, je to težší než vymrskout nové Quattropore nebo karbonovou Alfu, ale je to jediná cesta!
jasně to souhlasím,prostě nástupce třeba Idei nebo stila nebo dalších modelů jinak nevím co bude z fiatem
Když on se ten trh od té doby strašlivě změnil. Dřív si lidi koupili pro rodinu Pandu (nebo ještě dřív 500), protože na větší neměli. Dneska už ani Fabie nestačí, radši to bude oholená nebo olítaná oktávka. Životní úroveň šla za tu dobu výrazně nahoru (a ceny aut dolů).
Jenže nešla zase tak moc nahoru, aby měl každý druhé (malé) auto do města a pro manželku.
Takže Fiat umí dělat jen malá auta, která už lidi zas tak moc nepotřebují, ale ještě je ani zase znovu moc nechtějí. ;-\
Jenže nešla zase tak moc nahoru, aby měl každý druhé (malé) auto do města a pro manželku.
Takže Fiat umí dělat jen malá auta, která už lidi zas tak moc nepotřebují, ale ještě je ani zase znovu moc nechtějí. ;-\
Ty jsi asi nikdy nebyl v itálii nebo ve větším evropském městě. Malá auta jsou naopak na vzestupu. 90% aut ve větších městech a nebo přímořských státech jsou právě malá auta. Podle mého názoru by měl fiat přijít s nějakou levnější značkou - Dacia po italsku - více stylu . Nechat fiat vyrábět jen malá auta jako - panda,500, 500L, punto, Bravo konče. a užitkáče. Lancii nechat dělat sedany a vyšší třídu plus jedno GT. A nakonec alfu přeorientovat striktně na dizajn, styl, jízndní vlastnosti atd.
Panovi Dr. Marchionnemu treba konecne vysadit Vicodin. A ked sa preberie z rausu, tak potom mozno pristupi na eutanaziu Fiatu.
R.I.P. Fiat
R.I.P. Fiat
Začínám pochybovat, jestli se té nové Giulie ještě vůbec dožiju. Původně měla být v roce 2012, pak 2013 no a nejnovější zpráva hovoří o roce 2015... To jsem zvědav, kolik bývalých majitelů 159 na ni vydrží čekat a nekoupí si třeba novou skvostnou trojku od BMW...
Jelikož zatím špionážní fogorafové nezachytili ani kamuflovaný prototyp, vydím už to opravdu černě. Fakt by mě zajímalo v jakém stadiu TEĎ to auto je. Má už třeba definitivní design a dělají se už jen životnostní zkoušky, nebo ještě pořád existuje jen jako nepojízdná maketa? Nebo existuje jen na papíře? Pane bože Sergio, jak dlouho nás chceš ještě napínat 😢 😢 😢
Jelikož zatím špionážní fogorafové nezachytili ani kamuflovaný prototyp, vydím už to opravdu černě. Fakt by mě zajímalo v jakém stadiu TEĎ to auto je. Má už třeba definitivní design a dělají se už jen životnostní zkoušky, nebo ještě pořád existuje jen jako nepojízdná maketa? Nebo existuje jen na papíře? Pane bože Sergio, jak dlouho nás chceš ještě napínat 😢 😢 😢
Tie síce nie sú tak "sexi", ale faktom ostáva, že pre veľké automobilky práve oni hlavne generujú zisk ... síce s malou maržou, ale vysokým počtom ....
Na a súperiť s BMW či Mercedesom sa dá len dlhodobo .... tam žiadne "veľké" peniaze revolúciu nevyrobia ....
Na a súperiť s BMW či Mercedesom sa dá len dlhodobo .... tam žiadne "veľké" peniaze revolúciu nevyrobia ....
neboť zde očekávám do tří let krach na burze. tyhle fantasmagorie můžou vzniknout jen v itálii.
Zase se bude investovat do Alfy a Lancia nic. 😢 :no: Začínám mít averzi nejen na Alfu, ale na celej Fiat. Kdyby se radši vykašlal na utápění peněz v Alfě a vrátili se k tomu, co před 20 lety opustili. Lancia potřebuje dělat zase auta pro řidiče a vrátit se do motorsportu, což je mimochodem i jedna z nejlepších reklam pro automobilku. Stačí se kouknout na francouze, jejich auta stojí za ho*no, ale všichni viděj jak Citroën sbírá jeden titul za druhým v rally a na silnicích to podle toho vypadá. A to přesto, že např. na Berlingu nápis hlásající titul mistrů světa v rally vypadá víc než úsměvně. Mám pocit, že se v hrobě musí otáčet nejen Vincenzo, ale i starej Agnelli. A bratři Maseratiové si nejspíš taky nikdy nepomysleli, že bude jednou trojzubec na autě v dehtu. 😒 Sečteno podtrženo, pro fanoušky italských aut by bylo možná lepší, kdyby se celej Fiat položil, než aby je Marchionne dál mučil svými "nápady".
aneb vyberte si co chcete, Fiat vám všechno splní, neb všechno je v plánu a jednou, výhledově to bude v prodeji. Termín: do nazimy >😁 >😁 >😁
...že Sergio-nikdovámnedávícnežjáslíbím-Marchi… tu má hustej fanklub, půjčte mu někdo sluneční brejle.
Do historie už každopádně vstoupil - jako jednoznačně největší tlučhuba autobranže.
:no:
Do historie už každopádně vstoupil - jako jednoznačně největší tlučhuba autobranže.
:no: