Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Sergio Marchionne: Lékem na problémy Fiatu jsou obří investice do Alfy Romeo a Maserati

Šéf Fiatu má nový záchranný plán. Analytici jsou ale skeptičtí a myslí si, že je (už zase) příliš riskantní. Bude při Fiatu stát štěstěna i nadále?
Zpět na článek
7. 3. 2013 13:23
7. 3. 2013 14:15
8. 3. 2013 11:03
Avatar - KANKUNEN
7. 3. 2013 13:06
To zní jako by řekl,
ty škrty ve vývoji byla blbost, teď musíme vyvíjet ve velkém. >:D
Rozbalit vlákno
2
7. 3. 2013 13:25
Re: To zní jako by řekl,
No je to hot a čehý....i když , v evropě bude bída, tak či onak....
7. 3. 2013 23:04
Re: To zní jako by řekl,
Blbost to bola, ale razil by to dalej nebyt politickych tlakov.
7. 3. 2013 13:23
klasika
Misto keců by mohli něco začít dělat, ať se svezem, že jo.... ;-) Slovy Jakeše,My víme, to nám nikdo nemusí říkat, že je to s Alfou špatný.. vždyť ať vezmou nářadí a přijdou na pomoct. >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - flyboyeda
7. 3. 2013 14:15
Re: klasika
Přežijou jenom silní hráči: GM,TOYOTA a VW
Avatar - Ham.
7. 3. 2013 14:21
Tak tohle byl hodně zajímavý díl italské telenovely
Lancia zemřela za nevyjasněných okolností, vlastně možná nezemřela a jen je pohřešovaná a možná se v nějakém dalším pokračování vrátí, svatba s Chryslerem skončila rvačkou příbuzných na svatební hostině zatímco tamtéž mrška Alfa svedla bohatého bankéře. Už se těším na další díl.
Rozbalit vlákno
3
7. 3. 2013 14:53
Re: Tak tohle byl hodně zajímavý díl italské telenovely
tak možná v Emérice....
7. 3. 2013 17:58
Re: Tak tohle byl hodně zajímavý díl italské telenovely
Třeba bude tvůj život moc krátký, aby jsi tu telenovelu dokoukal. Podle mě moc žijeme dneškem a máme malou představivost. Nejen v autoprůmyslu nebude za pár let vše dle dnešních představ a dočkáme se mnoha překvapení. Jedním z nich třeba bude i ten Fiat a jeho parta. Stačí se podívat, jak dopadla Nokia. U aut ty změny nebudou tak asi tak rychlé, ale i zde je možné všechno.
Avatar - Ham.
7. 3. 2013 21:35
Re: Tak tohle byl hodně zajímavý díl italské telenovely
K tomu, co nás čeká v této oblasti v budoucnosti, není potřeba žádná zvláštní představivost, stačí se podívat do hospodářských výsledků jednotlivých automobilek a je jasno. Překvapení budou jen ti, co doufají v zázrak, který samozřejmě nepřijde.
Ano, Fiat je schopen natočit mnoho nových dílů této telenovely, protože z evropských automobilek na tom není zdaleka nejhůře.
7. 3. 2013 16:07
Ale houby Sergeji, FIAT se musí vrátit ke kořenům
a vyrábět splehlivá auta s vynikajícím poměrem cena/hodnota. Vím, je to težší než vymrskout nové Quattropore nebo karbonovou Alfu, ale je to jediná cesta!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - paolo90
7. 3. 2013 16:46
Re: Ale houby Sergeji, FIAT se musí vrátit ke kořenům
jasně to souhlasím,prostě nástupce třeba Idei nebo stila nebo dalších modelů jinak nevím co bude z fiatem
7. 3. 2013 20:11
Re: Ale houby Sergeji, FIAT se musí vrátit ke kořenům
Když on se ten trh od té doby strašlivě změnil. Dřív si lidi koupili pro rodinu Pandu (nebo ještě dřív 500), protože na větší neměli. Dneska už ani Fabie nestačí, radši to bude oholená nebo olítaná oktávka. Životní úroveň šla za tu dobu výrazně nahoru (a ceny aut dolů).
Jenže nešla zase tak moc nahoru, aby měl každý druhé (malé) auto do města a pro manželku.

Takže Fiat umí dělat jen malá auta, která už lidi zas tak moc nepotřebují, ale ještě je ani zase znovu moc nechtějí. ;-\
8. 3. 2013 09:10
Re: Ale houby Sergeji, FIAT se musí vrátit ke kořenům
Ty jsi asi nikdy nebyl v itálii nebo ve větším evropském městě. Malá auta jsou naopak na vzestupu. 90% aut ve větších městech a nebo přímořských státech jsou právě malá auta. Podle mého názoru by měl fiat přijít s nějakou levnější značkou - Dacia po italsku - více stylu . Nechat fiat vyrábět jen malá auta jako - panda,500, 500L, punto, Bravo konče. a užitkáče. Lancii nechat dělat sedany a vyšší třídu plus jedno GT. A nakonec alfu přeorientovat striktně na dizajn, styl, jízndní vlastnosti atd.
7. 3. 2013 18:05
No, a zase blaznivy Dr. Fiat a jeho bludy!
Panovi Dr. Marchionnemu treba konecne vysadit Vicodin. A ked sa preberie z rausu, tak potom mozno pristupi na eutanaziu Fiatu.
R.I.P. Fiat
Rozbalit vlákno
0
7. 3. 2013 19:00
Jak dlouho ještě?!
Začínám pochybovat, jestli se té nové Giulie ještě vůbec dožiju. Původně měla být v roce 2012, pak 2013 no a nejnovější zpráva hovoří o roce 2015... To jsem zvědav, kolik bývalých majitelů 159 na ni vydrží čekat a nekoupí si třeba novou skvostnou trojku od BMW...
Jelikož zatím špionážní fogorafové nezachytili ani kamuflovaný prototyp, vydím už to opravdu černě. Fakt by mě zajímalo v jakém stadiu TEĎ to auto je. Má už třeba definitivní design a dělají se už jen životnostní zkoušky, nebo ještě pořád existuje jen jako nepojízdná maketa? Nebo existuje jen na papíře? Pane bože Sergio, jak dlouho nás chceš ještě napínat :'-( :'-( :'-(
Rozbalit vlákno
1
7. 3. 2013 21:25
Re: Jak dlouho ještě?!
Tak ono tohle je potreba brat s rezervou jako vsechny plany Fiatu. Podle tech puvodnich uz mela byt Alfa Romeo x-let v zisku, prodavat pomalu vice aut nez Audi a byt etablovanym hracem na americkem trhu. Chudinka Alfa 159 skoncila drive nez ji na ten US trh stihli dodat. >:D
7. 3. 2013 21:51
A čo tak sa vrhnúť na "normálne" autá ....
Tie síce nie sú tak "sexi", ale faktom ostáva, že pre veľké automobilky práve oni hlavne generujú zisk ... síce s malou maržou, ale vysokým počtom ....

Na a súperiť s BMW či Mercedesom sa dá len dlhodobo .... tam žiadne "veľké" peniaze revolúciu nevyrobia ....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - aproximus
7. 3. 2013 22:23
doporučuji investorům prodat zbývající akcie
neboť zde očekávám do tří let krach na burze. tyhle fantasmagorie můžou vzniknout jen v itálii.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
7. 3. 2013 23:00
Ať jde už do pr...!
Zase se bude investovat do Alfy a Lancia nic. :'-( :no: Začínám mít averzi nejen na Alfu, ale na celej Fiat. Kdyby se radši vykašlal na utápění peněz v Alfě a vrátili se k tomu, co před 20 lety opustili. Lancia potřebuje dělat zase auta pro řidiče a vrátit se do motorsportu, což je mimochodem i jedna z nejlepších reklam pro automobilku. Stačí se kouknout na francouze, jejich auta stojí za ho*no, ale všichni viděj jak Citroën sbírá jeden titul za druhým v rally a na silnicích to podle toho vypadá. A to přesto, že např. na Berlingu nápis hlásající titul mistrů světa v rally vypadá víc než úsměvně. Mám pocit, že se v hrobě musí otáčet nejen Vincenzo, ale i starej Agnelli. A bratři Maseratiové si nejspíš taky nikdy nepomysleli, že bude jednou trojzubec na autě v dehtu. :-( Sečteno podtrženo, pro fanoušky italských aut by bylo možná lepší, kdyby se celej Fiat položil, než aby je Marchionne dál mučil svými "nápady".
Rozbalit vlákno
2
8. 3. 2013 09:59
Re: Ať jde už do pr...!
To je věc názoru a obliby. Pro mě by stačila funkční trojice Alfa, Maserati, Ferrari. Fiat jsem nikdy neměl moc rád a u Lancie už pomalu není co zachraňovat.
Avatar - del42sa
8. 3. 2013 12:52
Re: Ať jde už do pr...!
Bohužel si také myslím, že pro Lancii už je pozdě. Fiat to prostě nechal zajít příliš daleko....
Avatar - Barrichello
8. 3. 2013 08:24
Imported from nowhere
aneb vyberte si co chcete, Fiat vám všechno splní, neb všechno je v plánu a jednou, výhledově to bude v prodeji. Termín: do nazimy >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
8. 3. 2013 11:04
Re: Imported from nowhere
Podle mně by to do 30.2. mohl všechno stihnout.
A pokud ne, tak do 31.2. určitě.
Avatar - Barrichello
8. 3. 2013 12:42
Re: Imported from nowhere
Ano, 30.2 je velmi realistické datum pro premiéry těchto vozů >:D >:D >:D

31.2. představí auto co bude generovat benzín >:D
8. 3. 2013 11:03
Koukám...
...že Sergio-nikdovámnedávícnežjáslíbím-Marchi… tu má hustej fanklub, půjčte mu někdo sluneční brejle.

Do historie už každopádně vstoupil - jako jednoznačně největší tlučhuba autobranže.

:no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - del42sa
8. 3. 2013 12:53
Re: Koukám...
asi tak..., i když se tu pořád najde dost lidí, kteří ho budou stále obhajovat 8-s