Misto keců by mohli něco začít dělat, ať se svezem, že jo.... ;-) Slovy Jakeše,My víme, to nám nikdo nemusí říkat, že je to s Alfou špatný.. vždyť ať vezmou nářadí a přijdou na pomoct. >:D
Tak tohle byl hodně zajímavý díl italské telenovely
Lancia zemřela za nevyjasněných okolností, vlastně možná nezemřela a jen je pohřešovaná a možná se v nějakém dalším pokračování vrátí, svatba s Chryslerem skončila rvačkou příbuzných na svatební hostině zatímco tamtéž mrška Alfa svedla bohatého bankéře. Už se těším na další díl.
Re: Tak tohle byl hodně zajímavý díl italské telenovely
Třeba bude tvůj život moc krátký, aby jsi tu telenovelu dokoukal. Podle mě moc žijeme dneškem a máme malou představivost. Nejen v autoprůmyslu nebude za pár let vše dle dnešních představ a dočkáme se mnoha překvapení. Jedním z nich třeba bude i ten Fiat a jeho parta. Stačí se podívat, jak dopadla Nokia. U aut ty změny nebudou tak asi tak rychlé, ale i zde je možné všechno.
Re: Tak tohle byl hodně zajímavý díl italské telenovely
K tomu, co nás čeká v této oblasti v budoucnosti, není potřeba žádná zvláštní představivost, stačí se podívat do hospodářských výsledků jednotlivých automobilek a je jasno. Překvapení budou jen ti, co doufají v zázrak, který samozřejmě nepřijde.
Ano, Fiat je schopen natočit mnoho nových dílů této telenovely, protože z evropských automobilek na tom není zdaleka nejhůře.
a vyrábět splehlivá auta s vynikajícím poměrem cena/hodnota. Vím, je to težší než vymrskout nové Quattropore nebo karbonovou Alfu, ale je to jediná cesta!
Re: Ale houby Sergeji, FIAT se musí vrátit ke kořenům
Když on se ten trh od té doby strašlivě změnil. Dřív si lidi koupili pro rodinu Pandu (nebo ještě dřív 500), protože na větší neměli. Dneska už ani Fabie nestačí, radši to bude oholená nebo olítaná oktávka. Životní úroveň šla za tu dobu výrazně nahoru (a ceny aut dolů).
Jenže nešla zase tak moc nahoru, aby měl každý druhé (malé) auto do města a pro manželku.
Takže Fiat umí dělat jen malá auta, která už lidi zas tak moc nepotřebují, ale ještě je ani zase znovu moc nechtějí. ;-\
Re: Ale houby Sergeji, FIAT se musí vrátit ke kořenům
Ty jsi asi nikdy nebyl v itálii nebo ve větším evropském městě. Malá auta jsou naopak na vzestupu. 90% aut ve větších městech a nebo přímořských státech jsou právě malá auta. Podle mého názoru by měl fiat přijít s nějakou levnější značkou - Dacia po italsku - více stylu . Nechat fiat vyrábět jen malá auta jako - panda,500, 500L, punto, Bravo konče. a užitkáče. Lancii nechat dělat sedany a vyšší třídu plus jedno GT. A nakonec alfu přeorientovat striktně na dizajn, styl, jízndní vlastnosti atd.
Začínám pochybovat, jestli se té nové Giulie ještě vůbec dožiju. Původně měla být v roce 2012, pak 2013 no a nejnovější zpráva hovoří o roce 2015... To jsem zvědav, kolik bývalých majitelů 159 na ni vydrží čekat a nekoupí si třeba novou skvostnou trojku od BMW...
Jelikož zatím špionážní fogorafové nezachytili ani kamuflovaný prototyp, vydím už to opravdu černě. Fakt by mě zajímalo v jakém stadiu TEĎ to auto je. Má už třeba definitivní design a dělají se už jen životnostní zkoušky, nebo ještě pořád existuje jen jako nepojízdná maketa? Nebo existuje jen na papíře? Pane bože Sergio, jak dlouho nás chceš ještě napínat :'-(:'-(:'-(
Tak ono tohle je potreba brat s rezervou jako vsechny plany Fiatu. Podle tech puvodnich uz mela byt Alfa Romeo x-let v zisku, prodavat pomalu vice aut nez Audi a byt etablovanym hracem na americkem trhu. Chudinka Alfa 159 skoncila drive nez ji na ten US trh stihli dodat. >:D
Tie síce nie sú tak "sexi", ale faktom ostáva, že pre veľké automobilky práve oni hlavne generujú zisk ... síce s malou maržou, ale vysokým počtom ....
Na a súperiť s BMW či Mercedesom sa dá len dlhodobo .... tam žiadne "veľké" peniaze revolúciu nevyrobia ....
Zase se bude investovat do Alfy a Lancia nic. :'-(:no: Začínám mít averzi nejen na Alfu, ale na celej Fiat. Kdyby se radši vykašlal na utápění peněz v Alfě a vrátili se k tomu, co před 20 lety opustili. Lancia potřebuje dělat zase auta pro řidiče a vrátit se do motorsportu, což je mimochodem i jedna z nejlepších reklam pro automobilku. Stačí se kouknout na francouze, jejich auta stojí za ho*no, ale všichni viděj jak Citroën sbírá jeden titul za druhým v rally a na silnicích to podle toho vypadá. A to přesto, že např. na Berlingu nápis hlásající titul mistrů světa v rally vypadá víc než úsměvně. Mám pocit, že se v hrobě musí otáčet nejen Vincenzo, ale i starej Agnelli. A bratři Maseratiové si nejspíš taky nikdy nepomysleli, že bude jednou trojzubec na autě v dehtu. :-( Sečteno podtrženo, pro fanoušky italských aut by bylo možná lepší, kdyby se celej Fiat položil, než aby je Marchionne dál mučil svými "nápady".
To je věc názoru a obliby. Pro mě by stačila funkční trojice Alfa, Maserati, Ferrari. Fiat jsem nikdy neměl moc rád a u Lancie už pomalu není co zachraňovat.