Design
Příď Airlounge je pro mě vrcholem elegance ve francouzském pojetí a je škoda, že se neprosadila u C8. Zadní část bych uvítal v konezervativnějším pojetí, ale svislá světla bych zachoval.
petrumr
třeba v mojím výběru má mínus grand picasso , že nutí mět 7 sedaček, sklo až nad hlavou a příšerný roletky s clonítky,odporný tunel pod přístrojovkou alá žigul, radio a navigace je v dnešní době zaspání oí století a nemožnost si objednat střešní okno, co se odsune... :-!
Ten nový Citroen Technospace doufám je jen studie, protože vzhledově je to horší než Multipla nebo Ssangyong Actyon. Předek připomíná svými dvěma patry Pontiac Aztec. Grafiku zadních světel použili z VW, bok taky hrůza. Proti tomuhle slepenci je i posmívaná Lodgy auto s krásně vyváženým, líbivým a elegantním designem.
Fakt u Citroenu ztratili veškerou soudnost?
Fakt u Citroenu ztratili veškerou soudnost?
s těmi dvěma patry jsi to trefil. člověk má snahu se tak podvědomě kouknout autu do "očí" a tady neví do kterých. jsou to ty úzký nahoře, nebo větší umístěné atypicky níže? prostě postrádá to klasický ksicht.
V Prima Autosalonu zaznělo z úst nějaké (myslím) zástupkyně, že je to velmi blízké sériovému modelu. Takže bohužel.
souhlas. je to jen další důkaz francouzského harakiri na evropském trhu.
Interier ovšem nic moc
[odkaz]
[odkaz]
Hezké to je, ale žádnou převratnou pecku v tom nevidím.