Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový účinný policejní systém pro zastavování vozidel (2x video)

Nová zařízení pro zastavování zločinců podle amerického výrobce zastaví auto rychle, bezpečně a jednoduše.
Zpět na článek
10. 3. 2013 11:20
10. 3. 2013 14:26
10. 3. 2013 14:56
10. 3. 2013 15:00
10. 3. 2013 18:23
10. 3. 2013 19:02
10. 3. 2013 19:45
11. 3. 2013 11:58
10. 3. 2013 16:09
10. 3. 2013 19:24
10. 3. 2013 19:42
10. 3. 2013 20:02
10. 3. 2013 20:31
10. 3. 2013 20:44
10. 3. 2013 20:52
10. 3. 2013 21:05
10. 3. 2013 21:26
10. 3. 2013 22:37
10. 3. 2013 22:50
10. 3. 2013 18:25
10. 3. 2013 20:21
10. 3. 2013 14:26
10. 3. 2013 15:00
10. 3. 2013 16:07
10. 3. 2013 19:37
10. 3. 2013 19:44
10. 3. 2013 20:02
10. 3. 2013 20:13
10. 3. 2013 20:37
10. 3. 2013 20:39
10. 3. 2013 20:43
10. 3. 2013 21:10
11. 3. 2013 17:53
11. 3. 2013 18:25
11. 3. 2013 20:28
12. 3. 2013 21:20
11. 3. 2013 18:29
11. 3. 2013 19:26
11. 3. 2013 20:32
11. 3. 2013 20:59
11. 3. 2013 22:20
11. 3. 2013 23:55
12. 3. 2013 21:34
11. 3. 2013 20:30
10. 3. 2013 19:48
10. 3. 2013 19:51
10. 3. 2013 20:08
10. 3. 2013 20:26
10. 3. 2013 20:41
10. 3. 2013 20:58
10. 3. 2013 21:05
10. 3. 2013 21:13
10. 3. 2013 21:30
10. 3. 2013 21:35
10. 3. 2013 21:44
10. 3. 2013 22:01
13. 3. 2013 19:28
10. 3. 2013 21:40
10. 3. 2013 21:46
10. 3. 2013 21:47
10. 3. 2013 21:50
10. 3. 2013 22:00
10. 3. 2013 22:08
10. 3. 2013 22:12
10. 3. 2013 22:30
10. 3. 2013 22:37
10. 3. 2013 22:13
10. 3. 2013 22:18
10. 3. 2013 22:26
10. 3. 2013 22:33
10. 3. 2013 22:41
10. 3. 2013 22:46
10. 3. 2013 22:56
10. 3. 2013 22:56
10. 3. 2013 22:58
10. 3. 2013 23:00
10. 3. 2013 23:02
10. 3. 2013 23:06
10. 3. 2013 23:10
10. 3. 2013 23:16
10. 3. 2013 23:47
11. 3. 2013 00:45
10. 3. 2013 22:57
10. 3. 2013 22:58
10. 3. 2013 23:52
11. 3. 2013 11:37
11. 3. 2013 11:47
11. 3. 2013 12:46
10. 3. 2013 11:20
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
47
10. 3. 2013 11:30
Re: zbytečný
Je vidět, že jediný tvoje informace jsou z blesku. Když o něčem nevíš, tak o tom nepiš. Nevinej civilista: to myslíš toho 17letýho hajzlíka, na kterýho zavolá policajty sám otec, kterýmu bez dovolení ukradl auto??? Kterej jede jako hovado po dálnici a neumí zastavit na výzvu??? Asi hodnej synáček.
A ten zátaras: víš jak vypadá zátaras? Tys ho na tý dálnici viděl? Já teda ne. Jen vím, že se auta řadila do jednoho jízdního pruhu, aby druhej zůstal volnej na průjezd. A že to ten magor vzal úplně nepochopitelně někam, kam se nevešel.

Schválně: jak bys to řešil ty? Napiš, rád se pobavím. ;-)
10. 3. 2013 13:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - positivemind
10. 3. 2013 14:15
Re: zbytečný
Tady je potřeba poukázat na ještě jeden fakt a to ten, že ten kluk byl podle všeho dost namol :-(

Tenhle postup byla v případě takového řidiče prostě hloupost, pokud opravdu fičel 200 a bylo mu 17 a ještě k tomu byl opilej, je podle mého pohledu taková reakce neadekvátní.
Prostě už z principu, tohle je stejná blbost jako kdybys zastavil v pravym pruhu a čekal, co se stane, kdo to do tebe napálí
10. 3. 2013 14:26
Re: zbytečný
Tyhle odkazy na komentáře lidí, kteří o tom vědí ho*no mě fakt baví a ty jim to hezky žereš, gratuluju
Avatar - KubikCv
10. 3. 2013 14:56
Re: zbytečný
amen Airbagu :yes:
Avatar - KubikCv
10. 3. 2013 15:00
Re: zbytečný
ty články ze psa a ten blog nemají žádnou vypovídací hodnotu..opět je to jen subjektivní názor internetového "čumila" .Ono se na to chce podívat i z druhé strany...pokud by PČR nezasáhla tak by zase každý odborník (včetně Tomia Okamury) vyjadřoval na netu svoje rozhořčení,jaktože policie nezabránila tomu aby se opilej fracek pohyboval v autě.

Holt kluk má další gameover,kterej už nerozchodil.Jsem rád,že se takovej blb vyřadil z genofondu sám :yes:
10. 3. 2013 17:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
10. 3. 2013 18:23
Re: zbytečný
přej a bude Ti přáno :-)

stejně tak jako tam byla uzavírka PČR tam mohla být kolona,nebo někdo kdo měl na krajnici poruchu.Tvoje argumenty jsou naprosto o ničem :-)
Kluk byl blb a žádná škoda jeho života.
10. 3. 2013 18:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
10. 3. 2013 19:02
Re: zbytečný
sebrat tátovi auto,jet se do Brna ožrat ke kamarádovi a pak se honit ve dvou kilech? To je normální?
10. 3. 2013 19:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
10. 3. 2013 19:45
Re: zbytečný
auto je zbraň...tím spíš když s ním uhání někdo kdo s tím má jen počítačové zkušenosti :yes: :yes:
10. 3. 2013 19:10
Re: zbytečný
Ty jsi fakt mimo. Tak naposled. Žádnej zátaras vytvořenej nebyl. Dálnice se zastavila a všechny auta se štosovala do pravého pruhu, aby levej byl volnej k průjezdu. Holt že v ČR je za volantem spousta lidí, co prostě do levýho nikdy nepojedou, je věc jiná. (viz obyčejnej ZIP) To že ten ma.g.or vjel do odstavnýho pruhu a sešrotoval tam octu, to bohužel. Ale dle tvého kdyby mohl taky třeba někde vlítnout do plně obsazený dodávky... Co když se chtěl zabít??? Viděls dneska Rohanský nábřeží? Taky frajer v Superbu myslel, jak je dobrej řidič v pořádný káře... Tyhle lidi mi na silnici fakt nebudou chybět. Mám rodinu, a takovýho blba bych dodělal teleskopem. Dokud se nenaučíme respektovat druhý, a chovat se podle základních pravidel, nebude se čemu divit, že budou umírat i nevinný. Auto je zbraň, a v rukách takovýho mentla nemělo co dělat.

No utírej slzy pro jednoho pablba, co v 17ti letech myslí, že je nedotknutelnej mistr světa. Dokázal jsi, že tvoje info pramení z bulváru. A naposledy tě prosím, napiš mi, jak bs to řešil ty... A hlavně nepiš, že ho měli v klidu nechat dojet domů... Takovou kravinu asi nikdo nemůže myslet vážně... Pak tady nemusíme mít žádný zákony a pravidla... Asi jako když do americký školy přijde někdo s pistolí. Počkáme, dokud někoho nezastřelí, vždyť on si jen přišel s pistolí pro kafe...

Ale ty víš všechno nejlíp, takže tohle byl můj poslední příspěvek jako reakce na tebe.
10. 3. 2013 19:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 3. 2013 07:10
Re: zbytečný
Ty si taky dobrej magor! Že v 17-ti letech v pubertě udělal chybu (a ne malou, ale kdo žádnou neudělal, že) neznamená, že si nezasloužil žít a musel zemřít! Za 5 let by třeba pobral rozum, stal se otcem atd. Ale to tobě jako zabedněnci ani ve třiceti nedochází... Takový lidi co nepoužívaj mozek a nic jinýho než sebe neřeší fak miluju! A to, že akce pánů policistů byla neadekvátní situaci, nebudu rozebírat. Snad jsou lehká zranění pryč, obětního beránka pustí z nemocnice a zaplatí se škody, co způsobili.
Avatar - Mireon
11. 3. 2013 11:58
Re: zbytečný
Kdyby tam někdo stál v odstavným a měl poruchu tam by ho dávno sundal ten policejní passat který z nepochopitelného důvodu ho pronásledoval odstavným pruhem což je podel mě veliká prasárna.
11. 3. 2013 13:43
Re: zbytečný
Prasárna? Nemyslíš, že to byla jediná možnost, jak ho předjet??? Myslíš, že v tom odstavnym jel celou dobu? Zkoušel jet někdy odstavnym? Že tys viděl exclusivní záběr, co měl 20 vteřin???Já bych vás všechny chtěl vidět za volantem toho stíhacího vozidla. Ono je to totiž úplně jiný, když ti nad hlavou řve maják, musíš kontrolovat provoz před sebou a ještě sledovat stíhaný vozidlo, který se snažíš předjet a zastavit tak, aby nebyli ohrožení další lidé. Víš o tom, že v rychlosti nad 120 km/h už řidič za sebou maják neslyší??? Ach jo, tady se zas našlo teoretiků...

Taky se směju, jak mu měl táta zavolat na mobil... Pochybuju, že to nezkoušel. A ještě by mladej ve dvoustovce bral mobil. No ty bláho...
Nebo informační tabule: Chlapečku, zastav, tatínek má o tebe strach...
Počkat až někde sjede??? Jasně. Co kdyby nesjel a jel do centra Prahy?
A zátaras PČR ŽÁDNEJ NETVOŘILA. Mluvčí řekla jen počáteční info, kdy nikdo nevěděl, co se děje. Ale chápu, že je to jedinej argument Alamberta. PRVNÍ pravidlo u zátarasu vytvořenýho z vozidel je opustit vozidlo. Mimochodem, jak by šel vytvořit zátaras na dálnici, kde furt dojížděj vozidla? Prostě někde ten konec kolony bude vždycky. A že to ten blbec vzal v plný rychlosti do tý octy svědčí o tom, že mu bylo jedno, co způsobí.

Lidi myslete a nepište kraviny...
Avatar - 4hill
10. 3. 2013 16:09
Re: zbytečný
V případě že by ten hlupák nebyl zastaven a o několik kilometrů dál by někoho zabil by jsi opět útočil na policii? Plácáš páté přes deváté..Otec by si měl dát přes hubu hlavně proto jak dlouho vyčkával a pitomečkovy dal čas dostat se až na dálnici.
10. 3. 2013 17:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 3. 2013 18:23
Re: zbytečný
Takže podle tebe ho PČR donutila zezadu to do tý Octy narvat??? Ty jsi dobrej mamlas. Mám dojem, že normální člověk zastaví, když vidí STOP od PČR. * začne ujíždět a ohrožovat ostatní, a jen člověk, co se chce zabít, to narve do auta, co stojí.

Alamberte, víš o tom kulový, házíš sem odkazy, který jsou k smíchu, takže klid. A zatím jsi mi nenapsal, jak bys to řešil ty, chytrolíne. Ani netušíš, co to je zátaras, a jaký jsou pravidla při jeho stavění. A věř, že GIBS je ta poslední instituce, který věřím. Jsou i jiný (oficiální) cesty, jak se dostat k pravdivým informacím. A když jsme u toho bychaření, co kdyby ten magor sejmul tebe s tvojí rodinou ještě před tím, než začal ujíždět hlídce???

Takovýhle siláci a chytrolínci, co čtou Blesk a koukaj na Novu jako ty, těch je... >:D
10. 3. 2013 18:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 3. 2013 19:24
Re: zbytečný
Takze schvalujes jizdu pod vlive nezletilemu parchantovi bez papiru v "kradenem" aute v 200km/h po dalnici? Treba to mohl narvat do autobusu o kilometr dal...treba ale to je uplne irelevantni. Kdyby v te octavii nekdo zemrel tak diky tomu klukovi ne kvuli policii protoze ta v audi nesedela. Stacilo seslapnout brzdovy pedal.
Clovek aby si setril na marauder pokud to povazujes za normalni potom muzeme PCR uplne orezat a necha jen oddeleni ktera se budou starat o spravne udelovani pokut.
10. 3. 2013 19:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 3. 2013 19:42
Re: zbytečný
No vetsi pravdepodobnost ze budu u loupezneho prepadeni je ze nejaky dement seslapne plynovy pedal ale uz ne ten brzdovy. To ze by si me policista vzal jako stit mi prijde uplne mimo a je to jasne pochybeni. Jsem nucen napsat ze na policejnim zatarasu nevidim nic spatneho ale i ten se da udelat spatne (o kauzu se moc nezajimam co jak bylo atp.)Davam ti prostor pro argument ktery ale nebude mit zadnou vahu a proto na to uz nebudu reagovat. Kazdopadne stale trvam na tom ze bych policii nevinil protoze stacilo proste slapnout na brzdu. Neni se o cem bavit proste me zastavit a tecka.
Kazda situace je jedinecna a nejde predpokladat vsechny jeji konce a podle toho jednat.
10. 3. 2013 19:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 3. 2013 20:02
Re: zbytečný
Ano kdyby nekoho zabil v te skode tak prece za to muze v prvni rade ten kluk a pote ta policie nebo snad ne ? Skoda slov nevim zda li to byl tvuj kamarad nebo proc ho tak branis ale uvedom si ze auto neni hracka [odkaz]
10. 3. 2013 20:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 3. 2013 20:31
Re: zbytečný
jedinej zabednenec jsi tu ty pokud si myslis ze cesty bez policie by byli mnohem bezpecnejsi. Nemuzes nechat behat deti s nabitou zbrani po ulici a necine se na to koukat . Pochop ze to ze mohl umrit nevinej clovek zapricinil v prvni rade ten kluk. Vem si ze bych mel 50 potomku ve veku 17 let kterym bych nakoupil auta dal jim kazdy den placatku na cestu a nechal je radit kazdy den na dalnici za jak dlouho by se asi neco stalo. Ano pri nezodpovednem jednani jedincu umiraji i nevinni lide pokud nebudou nezodpovedni lide nebudou umirat nevinni lide a nebude potreba policie.
10. 3. 2013 20:34
Re: zbytečný
Tam děkujeme, že jsi nám osvětlil, jak bys to řešil ty. Ty teoretiku. Živej štít? Ty taky moc hraješ akční hry... Ale věřím, že jako čumil se vetřeš všude.
A naposled. Žádnej zátaras Policie nestavěla, přestaň věřit Blesku. Že sváděla dopravu do jednoho pruhu a doprava zhousta, to se mohlo stát i bez Policie. ZÁTARAS se dělá jinak. Ale to ty asi nepochopíš. My všichni jsme očíslovaný zabedněnci, jen ty jsi nejlepší... >:D
10. 3. 2013 20:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 3. 2013 20:44
Re: zbytečný
pro me neexistuje reseni jak z toho ty nevinne lidi proste vynechat. Pokud nejake mas napis
10. 3. 2013 20:48
Re: zbytečný
Jedno existovalo. Stačilo na první výzvu zastavit a chovat se jako člověk...
10. 3. 2013 20:52
Re: zbytečný
to ma napsane uz v prvnim prispevku ale to se mu nejak nepozdava mu jde o to ze policie ohrozila i nevinne lidi tim ze udelala zataras. To ze ti lide byli ohrozeni uz pred zatarasem nechce videt.
10. 3. 2013 21:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 3. 2013 20:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 3. 2013 21:05
Re: zbytečný
Jo takže frajer jede bez řidičáku v kradenym autě, vožralej, ale není nutný ho stavět, protože vlastně nic neudělal. Dobrý...

Obětovat jiná vozidla... Kdyby zastavil hned, dneska je doma v teple, žádná honička nebyla, všichni jsou zdraví, a ty tady nepíšeš kraviny... Hlavně že za to může vlastně Policie, která jednala na popud jeho otce...

Čeho se tady člověk ještě dočká???
10. 3. 2013 21:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 3. 2013 21:05
Re: zbytečný
Blbost me nezajma co by kdyby. Zajimaji me fakta. To ty porad z rovnice vynechavas brzdovy pedal. To ze to byla zpatecni cesta nemeni nic na tom ze nereaguje na vyzvu k zastaveni.To je argument jako ze jsem jednou letel po dalnici 320 a nic se nestalo tak proc by se priste melo sakra neco stat ? Proc ti varianta zastavit a nechat se odvezt domu prijde jako z jineho vesmiru ?
10. 3. 2013 21:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 3. 2013 21:26
Re: zbytečný
Jak se to teda melo resit ?
10. 3. 2013 22:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 3. 2013 22:37
Re: zbytečný
Normalne uz se mi na tu spagetu ani nechce odpovidat. K cemu vrtulnik tusim ze vedeli kdo je v aute. Normalni clovek kteremu jeblo_ a mam pred ocima film volny pad. Jen on vi co se mu honilo hlavou. sehnat psychologa rodinu atp radio ktere to pusti do eteru a jeste mu predat zpravu at naladi radio mi prijde i na dnesni dobe dost scifi. Ani v roce 2013 nezachranime vsechny lidske zivoty dokud se nenaucime pouzivat primarne vlastni rozum misto hlasu mamky nebo tatky bylo mu preci jen 17 let zadne batole to nebylo.
10. 3. 2013 22:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 3. 2013 22:50
Re: zbytečný
jasne urcite by to slo udelat jak pises a nebo proste stacilo pouzit mozek. Pokud vim tak mu nikdo neumrel ze by mel mit tak zatemnou mysl. Predne mel brat ohled na vsechny okolo a ne spolehat na tu super vyspelou dobu fosilnich paliv, vody v plastu a mobilnich telefonu ktere vydzi jeden den nabite.
10. 3. 2013 23:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
10. 3. 2013 18:25
Re: zbytečný
kdyby byly v p*deli ryby,nemusely by bejt rybníky >:D
Avatar - peV
10. 3. 2013 20:21
Re: zbytečný
Těžko vinit policii, pokud jednala dle předpisů, což ale neznamená, že ty předpisy jsou správný (nejsou, kdyby ho nechali jet, asi by udělali líp, i když kdo ví, kolik lidí by třeba sestřelil. Jenže na kdyby se nehraje. Jak jsem se doteď ne čeksé dálnici necítil bezpečně, tak potomhle to bude ještě horší.

Úplně jiná věc je, že redakce CENZURUJE odkazy na konkurenční autoforum.cz. Ostatní odkazy fungují, jen ten na auto_forum je poškozený (hvězdičky místo několika písmen). To jste se v redakci už dočista zbláznili??! Bojujte kvalitou webu a ne proboha živýho cenzurou! Obzvlášť, když zrovna tenhle Walter Kraft píše příšerně.
Avatar - Pekelná Micinka
10. 3. 2013 12:45
Tatra...
Tatra má dohušťování. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
10. 3. 2013 14:26
Slušnej vercajk,
ty vystřelovací hroty by snad hodily na záda i obrněné vozidlo. Amící se s tím nemažou :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - poterienko
10. 3. 2013 15:00
Lekl..
...kdyby mi ta druhá věcička vstřelila před autem, tak se asi tak leknu, že bych přejel jednak ten kufr a pak zbytek čety četníků, co by čekala za keřem.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - deliqent4
10. 3. 2013 16:07
stará věc
tohle jsem už kdesi viděl nejmíň před 4 rokama takže nevím co je tohle za novinku. :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
10. 3. 2013 16:12
Naprosto geniální řešení,
ten vystřelovací systém by mohli používat i u nás ve spojení se stacionárním radarem. Jedeš 55 mezi poli ale ještě nebyl konec obce? Šup, všechny 4 kola v háji, ty zabijáku :-)
Rozbalit vlákno
0
10. 3. 2013 19:37
Zátaras
Prosím vás, lidi, vysvětlete někdo alambertovi, že každej zátaras má svý pravidla, a prvním je, opustit vozidlo. Vysvětlete mu někdo, že kdyby tam byl vytvořenej zátaras, vytvořili by ho ze dvou nebo třech kamionů. Já už nevím, jak mu ty blbosti, co píše, vymluvit.

Mně jenom udivuje, že vlastně ten mladíček za nic nemohl... Vždyť kdyby zastavil, mohl dostati max. podmínku za krádež auta, přes hubu od tatínka, a zákaz na PC od maminky. Jeho svobodná volba, tak na to šláp, a ta hanebná PČR ho ÚMYSLNĚ A ZCELA ZJEVNĚ NECHALA NABOURAT DO ZÁTARASU, KTEREJ SVĚT NEVIDĚL... Oni ho schválně honili dvoustovkou po dálnici. To jsou teda lumpové. Jak si to mohli vůbec dovolit??? Je to marný... 8-s
Rozbalit vlákno
19
10. 3. 2013 19:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 3. 2013 20:02
Re: Zátaras
Ty jsi fakt mimo realitu. Ve filmu... Jasný...O týhle problematice vím víc, než si můžeš představit... >:D Tobě asi nedošlo, že každý zastavení vozidla, každej způsob, a každej zákonnej prostředek k zastavení (pásy, zátaras...) maj jasně daný pravidla a říděj se min. zákonem o Policii. Takže ty siláku, napiš nám tvůj způsob řešení situace. Žádám tě o to po 4. A ještě nic. Přestaň žvanit, a ukaž se. Mám dojem, že jsi jen velkej teoretik a žvanil...
Kde jsi vzal, že zátaras se dělá s vědomím, že do něj někdo nabourá??? Jo pokud se chceš zabít, pak ano. Pokud jsi myslící člověk, zastavíš. Ale ty bys to tam asi taky narval, viď...

PS: Ještě že se takovej ma.gor nenajde v Praze, kde jsou zácpy furt. To by tady Bert psal elaboráty, jak Policie neumožnila volnej průjezd,jak neměl zelenou vlnu......
10. 3. 2013 20:13
Re: Zátaras
On to asi bere tak ze kdyz je to mladej clovek tak pro nej pravidla neplati. Ted nechci vyznit jako systemova ovce (vseho moc skodi) ale zde mi jista pravidla sedi. Je smula ze umrel mladej clovek ale vybral si sam pokud byl pricetnej pokud ne mel doma "slintat" v kresle a papat diazepam nebo se nemel dostat ke klickum od auta.
10. 3. 2013 20:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JDM
10. 3. 2013 20:39
Re: Zátaras
nemá cenu mu něco vysvětlovat on ví svoje , patří ke skupině populace která ví jak a co se má dělat ale z taktických důvodů o tom mlčí pouze kritizuje , možná kdyby se vžil do jedno z několika desítek lidí ze strany policie , jak rychle musí reagovat , vymyslet postup plán zvolit správné řešení , zákonné řešení , a nebo si představit co by dělal kdyby měl na sobě uniformu a seděl v policejním autě a měl zasáhnout , myslím že o bezpečnost a ochranu lidí jde policii vždy na prvním místě , však tam pracují lidi jako my , ne nejsou to žádní superhrdinové ani nad lidi co vždy a vše zvládnou na jedničku a nemýlí se . keci o tom jak urna rozstřílela půlku dálnice , jak policie použila k zátarasu civilních aut a osob jsou fakt šílený , podle toho jak to dopadlo je zřejmý že ten kluk do toho šel na plno , byl extrémně nebezpečnej a spíš by měli být všichni rádi že se nikomu nic nestalo až na jednu rozbitou oktávku.
10. 3. 2013 20:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
10. 3. 2013 21:10
Re: Zátaras
tak si představ,že to vozidlo bezp.agentury které kluka sledovalo bylo z firmy jeho otce...takže oni sami kluka sledovali a nahlásili PČR
11. 3. 2013 17:53
Re: Zátaras
Člověče, vemte rozum do hrsti. Říkáte, že první pravidlo "zátarasu" je opustit auto. Takže Vy když zastavíte v koloně na dálnici, tak vystupujete automaticky z auta? Asi ne, že? Myslíte, že ti lidí věděli, že tam stojí jako "zeď" na toho mladíka? Že jim to Policie ČR řekla? Víte, že by jim to policie řekla? Nevíte! Policisté těm lidem v koloně neřekli nic. Udělali špunt a čekali, kdo to odskáče. Tohle Vám přijde jako profesionální řešení? Vyhrotit to do extrému a pak čekat na výsledek?

Co bránilo policii v tom, když viděli, že nezastavuje a "mastí" to jak o život a přitom jistě věděli, že se blíží k zátarasu z ostatních aut, kde seděli lidé (!), aby se to pronásledované auto stáhlo, vypnulo majáky a další dva civilní Passáty toho kluka za jízdy v klidu zablokovali a zbrzdili? Kluk by se trochu uklidnil, když by přestal vidět majáky ve zpětným a jedno auto, co by na něj "čekalo" v provozu by ho přibrzdilo (bez majáku) zepředu (ostatně jako tolik lidí dělá na dálnici běžně, takže z toho by policii nepodezíral) a druhý auto + to původní třetí ho v tom zpomalení zablokují zezadu a zboku. Mají vysílačky, tohle zorganizovat, nemůže být problém.
11. 3. 2013 18:25
Re: Zátaras
A jaj, další. Doporučoval bych pročíst diskuzi, všechno bylo vysvětleno.

Ale ve zkratce: žádnej zátaras dělanej nebyl, provoz se stahoval do pravého pruhu, aby byl levý volný k průjezdu. Že český řidič není schopný pochopit ZIP, natož opustit království levého pruhu, to je známá věc. Proto ten špunt. Taky asi nikdo nečekal, že ten de.b.il napálí první auto, co mu stojí v cestě.
Kdyby před ním jelo policejní auto, neznamená to, že by ho zastavili. Ono se to totiž těžko provede bez následků. Vytlačit ho ze silnice? Jé to by byl humbuk. Nebo ho měli z okýnka poprosit? Jako u McDrive??? Proto se ho snažili předjet. Nebo si jako myslíš, že těch policejních aut jezdí po dálnici tolik...???Boha jeho.

TAKŽE PROSÍM PROČÍST CELOU DISKUZI.

Vy všichni teoretici jste chytrý.Já bych chtěl vidět vás,jak v tom provozu zajistíte naprosto bezproblémový zastavení řidiče, kterýmu je všechno jedno, a kterej zastavit nechce.

POMOOOOOOOC
11. 3. 2013 20:28
Re: Zátaras
To nic nemění na tom, že ta auta tam stála (nejméně v jednom pruhu) v koloně. Podle toho, co píšeš, tak i v levém. O tom zipu to ale je přesně naopak. Auta se stahují až na konci u zúžení, nikoliv průběžně. Pokud tedy policie zavřela levý pruh a stahovala auta u uzavírky do pravého pruhu, tak tam ta kolona byla správně v obou pruzích, tj. i v levém a pravém a před uzavírkou levého se vozidla z levého průběžně měla napojovat do pravého. Kolona tam tedy podle toho, co píšeš, stála v obou pruzích. Tudíž tam byla kolona aut v obou pruzích, laicky řečeno špunt na dálnici, je to tak?

A k tomu zastavení. Existoval snad nějaký důvod se domnívat, že ten řidič by auto před sebou vytlačil ze silnice? Jistě mu tam mnohokrát někdo vjel z pravého a sestřelil někoho? Ne. Takže když by mu to tam takto (jako spousta řidičů, kteří považují zpětné zrcátko za luxus a klidně omezují a ohrožují auta v levém) jiný policejní Passát "poslal" a začal postupně brzdit, tak pochybuju, že by ten kluk šlápnul na plyn. Byl ve stresu, že to jsou další policajti, by ho nenapadlo (ty Passáty vypadají stejně jako všechny ostatní), takže by si myslel, že je to nějaký pitomec, co ho školí, ale ne že to jsou policajti.

Policisté mají vysílačky, ostatní auto nebo auta by jela za ním a zavřela by jej zezadu nebo zboku. Na to stačí dvě auta. Bezproblémový by to nebylo. Pašíci by byly asi obouchaný a policajti v ohrožení zdraví a života, ale co? Za to, aby nesli riziko, jsou placení. Ti lidé v koloně ne.

Z představy, že policajti "ženou" před sebou takovýho kluka a já stojím s rodinou jako poslední auto tý kolony, se mi ježí vlasy na hlavě. Bylo to zbytečný riziko pro ostatní. Jestli měl někdo nést riziko zranění a ohrožení života, tak policisté v autě a ne okolní řidiči. Udělat to mohli jinak, anebo se o to alespoň pokusit, ale ne ho tlačit jak dělovou kouli před sebou do tý kolony. To bylo to nejhorší řešení.

A hlavně, a na to se zjevně zapomíná. Riskantní se ta jeho jízda stala až v důsledku nahánění policií. Co si ti policajti asi mysleli, že ten kluk udělá. Byl ve stresu a jednal zkratkovitě. Místo, aby tu situaci uklidnili, tak to jen vyhrotili. Nepochopím, že tohle kovbojské nezodpovědné jednání policie někdo ještě může hájit.

Znáte pojem krajní nouze? Říká, že se o ní nejedná v případě, kdy hrozící následek je v nepoměru k původními nebezpečí. A to je přesně tento případ. Dokud ho nezačli honit, není indicií, že něco hrozilo, ale fíci to vyhrotili a pak nebezpečí, kterému se snažili zamezit (řidič bez papírů v ukradeném autě) bylo nic proti tomu, když se auto velmi rychle žene do stojící kolony, o které její řidič nemá ponětí, nemyslíte?
Avatar - Rampa89
12. 3. 2013 21:20
Re: Zátaras
Naprostý souhlas!
11. 3. 2013 18:29
Re: Zátaras
Ještě dodatek. I kdyby před ním jely další dva passaty, můžu se odborníků zeptat, jak se staví a stahuje z dálnice auto, který jede nepředvídatelně a agresivně? Pokud si někdo myslí, že prostě pojedeme vedle sebe pomalu, a on za náma zpomalí, je blázen. Ale odborníků tady je evidentně dost.
Avatar - Ham.
11. 3. 2013 19:26
Re: Zátaras
Když to ten vypatlanec, který si nejspíše připadal jako v NFS, byl schopný napálit do stojícího auta tak nějaké zpomalovací manévry by skončily nespíš jeho agresivním najetím do těchto aut.
Jediné co by se asi dalo použít je metoda amerických poldů v Interceptorech, nikoliv tedy zepředu brzdit, ale zezadu vytlačit z dálnice nebo ťukesem roztočit, ale to by asi teprve byl řev zdejších "odborníků" kdyby se při takovém manévru něco stalo někomu okolo, nehledě na to, že na to nejsou naši poldové cvičení a nemají na to ani auta (Interceptor má vepředu "radlici" právě pro tyto účely a tamní poldové mají speciální výcvik na tyto manévry).
11. 3. 2013 20:32
Re: Zátaras
Zapomínáte, že jel rychle, byl ve stresu a ta kolona tam stála. A navíc neměl papíry, tudíž málo zkušeností. Nevím, kolik jel a nechci ho hájit, ale když to v méně přehledném úseku hodně osolíte, za horizontem bude kolona, tak to možná taky neubrzdíte. Víc bych v tom neviděl. Možná chtěl, ale už to nedokázal. Nebo se prostě špatně rozhodnul.
Avatar - Ham.
11. 3. 2013 20:59
Re: Zátaras
Když při předchozí jízdě poničil osm aut a dvakrát naboural i do policejního auta tak není důvod myslet si, že do kolony nechtěl nabourat. Prostě cokoliv mu stálo v cestě tak do toho napálil. Nebezpečný šílenec co si z NFS přesedl za skutečný volant.
11. 3. 2013 22:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
11. 3. 2013 23:55
Re: Zátaras
….. Mladík nejprve směřoval po D1 směrem na Vyškov a sledovalo jej auto bezpečnostní agentury, poté sledování převzali policisté. Ve Vyškově ujíždějící auto otočilo a vracelo se směrem na Prahu. Na 207 kilometru jej začala sledovat hlídka z oddělení v Chrlicích. Na 168 kilometru se za ním vydala další hlídka z oddělení Domašov. Té se Audi podařilo na 139. kilometru předjet ve velmi vysoké rychlosti a snažila se jej zastavit. Mladík do policejního vozu dvakrát narazil a pokračoval vysokou rychlostí dál a na výzvy k zastavení nereagoval.....
Takže už někde od Brna bude určitě na policejním videu z Passatů zdokumentováno jak skoro 100km které ještě ujel dodržoval dovolenou rychlost 130km/h a jak se ohleduplně choval k ostatním účastníkům provozu.
Avatar - Rampa89
12. 3. 2013 21:34
Re: Zátaras
Člověče, je ale dost podstatný rozdíl mezi najetím do policejních aut, která ho mají za úkol zastavit, a nebo do civilních, která se do dané situace dostanou následkem zásahu policie, bez ohledu na to, zda tu někdo bazíruje nad smyslem pojmu zátaras (v tomto případě byl důsledek uplně stejný, ale škody diametrálně odlišné - k tomu zátarasu). Samozřejmě, že všelijaké metody, které policie v takových případech může použít, spolu nesou nějaké riziko, to je ale zase úkolem policie to riziko minimalizovat a tedy, např., neroztáčet pronásledované vozidlo (nárazem do zadní části, tzv PIT manévr) v blízkosti ostatních, na honičce nijak interesovaných, řidičů, což by mohlo mít stejný výsledek, ne-li horší, jako zásah, o kterém se tu vedou spory.
11. 3. 2013 20:30
Re: Zátaras
Promiň, ale co uděláš, když to tam někdo pošle z pravého? Taky ho sundáš? A proč si myslíš, že by ten kluk reagoval jinak? A i kdyby to do toho Passátu před sebou napálil, tak co? Od toho to policejní auto je.
Avatar - KubikCv
10. 3. 2013 19:48
Nechápu
Nechápu tuhle internetovou generaci dětí samý vlogy..pařby a kraviny

[odkaz]
Rozbalit vlákno
13
10. 3. 2013 19:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
10. 3. 2013 20:08
Re: Nechápu
>:D jo začínám si připadat staře...vlogy a RIPvidea jdou prostě nějak mimo mě...tady je vidět,že ty lidi žijou trochu mimo realitu.Doufám že nikdy nebudu pobíhat po městě s telefonem namířeným na xicht a natáčet něco podobnýho
Avatar - positivemind
10. 3. 2013 20:21
Re: Nechápu
Nežijou mimo realitu, takhle se dnes prostě komunikuje. Jak sám píšeš, jde to mimo tebe :-) (a to nemyslím nijak špatně)
Avatar - KubikCv
10. 3. 2013 20:26
Re: Nechápu
a je otázka jestli pak někomu realita nesplývá s počítačovou realitou...
10. 3. 2013 20:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
10. 3. 2013 20:58
Re: Nechápu
tak se podívej na jeho videa >:D taky jsem si zahulil...zachlastal,ale abych v 17ti cestoval autem za kamarádama se ožrat...to by mě fakt nenapadlo.
Frčet dvě kila...a dvakrát nabourat policejní auto...to není videohra ale realita
10. 3. 2013 21:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
10. 3. 2013 21:13
Re: Nechápu
když tak moc vidíš v lidech co byli na té dálnici rukojmí,tak pro tebe mám jednu citaci

Muj manzel na te dalnici byl a ten mladik ho malem smetl.Policiste nasazovali sve zivoty,aby ostatni ridice ochranili pred timto silencem,ktery mohl byt masovym vrahem.Ja jim za to dekuji
10. 3. 2013 21:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 3. 2013 21:35
Re: Nechápu
Ty si vazne myslis ze jit na na namesti s nabitou zbrani a strilet kolem sebe a nikoho nezabit je v poradku ? Chces snad dalsi dukaz aby jsi si uvedomil co dokaze vuz a ze to neni hracka ? ;-\
10. 3. 2013 21:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 3. 2013 22:01
Re: Nechápu
odpovez radeji vise jak by jsi to resil... To ze mas zbran neznamena ze chces nekoho zabit.Zbran je proste jen vec vec jako auto nebo nuz. Muzes strile kolem sebe a zkouset jak dlouho to vydrzis aniz by jsi chtel trefit cloveka.
Auto si muzes vzit stejne jako zbran s primarnim ukolem nekoho zabit. Od neuposlechnuti si vybral onu sekundarni funkci auta. Kazda pricina ma svuj nasledek.
Avatar - Ronault.
13. 3. 2013 19:28
Re: Nechápu
Proklikal jsem v rychlosti pár videí a nejvíc mě pobavil tenhle, který tvrdí, že politici nevymyslí nic jiného než se někomu drží policajti za *... a kdyby ho nechali jet, tak by to v pohodě projel, protože Marty byl dobrý řidič, jak jsme mohli vidět v mnoha hrách...

[odkaz]

to hovoří za vše a Alambert by se měl přestat zastávat svých vrstevníků... 8-s
10. 3. 2013 21:40
ach jo
Řekněte někdo alambertovi, ať se jde vybrečet jinam a nekritizuje tady zasahující policisty, kteří dělali co mohli, aby fracka zastavili. To, že to ten idiot napálil do nevinného člověka není chyba policistů, ale toho kluka. Zaplatil bohužel nejvyšší cenu, měl to brát na vědomí. Já v jeho letech kradl zrezavělý krám a jezdil tak, abych nic nezpůsobil a žádného policistu nepotkal.
Rozbalit vlákno
24
Avatar - KubikCv
10. 3. 2013 21:46
Re: ach jo
zrovna mi dneska kamarád který "emigroval" (oženil se) na SVK psal příhodu s tamní políciou.
"dneska co se nestalo, fízli SK stali na hranicnim moste u Lanzhota .... jeli jsme 4 auto v kolone,první Dojčák letel jak prase a oni zastavi me s trabikem
rikam dbry den, proc jste nezastavili to nemecky prase, letel jak blazen ....
on mi odpovedel protoze jel moc rychle..... ty vole v ten moment jsem si vzpomnel na vsecky vtipy o policajtech a radsi sem drzel hubu.... skontroloval mi papiry rekl ze mam pekny auto a doviďěňá"

Buďme rádi za aktivní policii.Bohužel jsou okrsky kde nemají na palivo aby mohly jezdit hlídky.
10. 3. 2013 21:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
10. 3. 2013 21:50
Re: ach jo
to není možný >:D řekni mi co bereš...dal bych si tak dvacet deka :yes:
10. 3. 2013 22:00
Re: ach jo
Jak to vím?? Protože já jsem živý a zdravý, nikomu jsem neublížil, narozdíl od toho kluka, co je teď mrtvý, zranil nevinného a udělal velkou škodu!
10. 3. 2013 22:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
10. 3. 2013 22:12
Re: ach jo
jak jsem ti už psal..jeho otec má bezp.agenturu která auto i s klukem našla a dali echo PČR..tak a teď můžeš svůj hněv obrátit na zaměstnance tý agentury..kdyby ho nechali jen jet a sledovali tak by podle tebe nikomu neublížil?
10. 3. 2013 22:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
10. 3. 2013 22:37
Re: ach jo
běž dělat na ministerstvo dopravy...lidí jako ty je tam potřeba >:D
10. 3. 2013 22:13
Re: ach jo
Náhoda >:D Jeho povinností bylo policii zastavit, on do ní ještě najížděl (viz. poškozený passat r36) , rozhodl se ujíždět, a proto to tak dopadlo, dobrou noc.
10. 3. 2013 22:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 3. 2013 22:26
Re: ach jo
Jenže to s tím souvisí, ty sis prostě zamanul, že za to může policie, protože si vůbec dovolila se ho pokusit zastavit. Ano, kdyby ho nechytala, tak se možná nic nemuselo stát, jenže takto argumentovat nejde, to bychom pak mohli policii zrušit, protože může být někdo zastřelen při pokusu o zadržení bankovního lu*** atd atd... jenže to by pak zavládl chaos a anarchie.
10. 3. 2013 22:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 3. 2013 22:41
Re: ach jo
Ke každému případu se musí přistupovat individuálně, riziko je vždy a nevinné klienty bych rozhodně nechtěl vystavit nebezpečí. Jenže i to uzavření dálnice byl prostředek k tomu, jak ochránit nevinné civilisty na dálnici, bohužel to ten mladík nepochopitelně napálil do jednoho z nich. Ale kdyby pokračovali tak mohlo dojít k ještě daleko větší tragédii. Co kdyby ve snaze setřást policii udělal myšku kamionu a ten pak rozmačkal pár osobních aut, ve kterých by byly děti (například) .
10. 3. 2013 22:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 3. 2013 22:56
Re: ach jo
Já ti rozumím, jenže ty jsi mohl být taky ten, kterému se nic nestalo díky tomu zátarasu. Já policii tu práci nezávidím, kdy se musí rychle a co nejlépe rozhodnout, protože v sázce je hodně. Jak se říká, po bitvě každý generál. Já proti tomuto zákroku nic nemám, někteří ano, snad se ten řidič z octavie uzdraví a buďme rádi, že to dopadlo alespoň takhle, tím bych to uzavřel.
10. 3. 2013 22:56
Re: ach jo
takto se tu muzem hadat do nekonecna mohlo mohlo mohlo kazda situace ma nekonecne mnoho moznych reseni. A neni v nasich silach zmenit co se stalo ale muzem si vzit ponauceni vsichni at uz jako rodice pri vychove nasich fakanu nebo policie pri hledani nejefektivnejsiho reseni pri kterem nebudou ohrozeni zadni lide.
10. 3. 2013 23:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 3. 2013 23:02
Re: ach jo
To už je na nás lidech.
10. 3. 2013 23:06
Re: ach jo
Vzdy tu budou minimalne dve strany jedna bude rikat ANO druha NE jako lidstvo se nikdy vsichni neshodnem ani na tak jednoznacne otazce jako: zaslouzi si lidsto zit nebo ne. A proto se nikdy nebudeme mit vsichni dobre. Ale to uz jsme hooodne daleko od tematu. Dobrou noc
10. 3. 2013 23:10
Re: ach jo
Alambert - nevim, co ti tak strasneho udelala PCR, abys musel byt tak hysterickym kritikem jejiho zasahu, ktery si to vubec nezaslouzi. Protoze si pletes pojmy a dojmy, nejsi schopen pochopit, ze ne PCR, ale ten kluk si bral jako rukojmi ostatni ucastniky provozu, prootze kdyby tam byli na cele D1 sami, urcite by si s nim poradili s prehledem.
Staci si shrnout par zakladnich fakt, aby bylo kazdemu s alespon marginalnim smyslem pro chapani reality, kde je zacatek a pricina retezce udalosti, ktere skoncily bohuzel tragicky. Vedes dopredu zcela ztracenou bitvu.
1. ridil auto, ktere de facto odcizil
2. nemel ridicske opravneni a presto ridil
3. ridil velmi nebezpecnym zpusobem
4. opakovane nereagoval na vyzvy PCR k zastaveni
Je to smutne, ze to skoncilo, jak to skoncilo, ale policie zde skutecne vinu nema. I daleko mladsi lide musi dnes a denne osvedcovat dobry usudek nad moznymi nasledky sveho konani.
10. 3. 2013 23:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 3. 2013 23:47
Re: ach jo
Pokud se shodneme na tom, ze termin blabol popisuje s realitou nekoherentni, nesmyslny vyrok, obavam se ze se zde vetsina shodne na tom, ze se spise hodi k popisu tvych prispevku. Pokud se kdokoliv pohybuje po nasich dalnicich za daneho provozu rychlosti jako onen mladik, je to neddiskutovatelne velmi nebezpecne. Nasledky ilustruje dobre tento pripad. Pokud nejsi schopen pochopit ani toto, je jakakoliv diskuse zbytecna.
Takze dopravni policie by mela byt uniformovanou obsluhou radaru a kamer, nezasahovat a jen posilat slozenky.
At se snazis jak se snazis, argumentacne jsi to nezvlad, ale nic si z toho nedelej, kde nic neni, ani cert nebere. ;-)
11. 3. 2013 00:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
10. 3. 2013 22:57
Zlí fízli
Koukám, že stejně jako všude jinde, se zde množí kritika policie v případě té Audi...To by mě tedy zajímalo, jak měla policie reagovat? Měli nechat 17letého kluka, který nikdy neměl řidičák, možná ještě s (zbytkovým) alkoholem v krvi, aby si to frčel v Audině přes půl republiky, a doufat že nikoho po cestě nesejme, aby ho pak mohli dohledat?...Dle mého názoru byl sice konec tragický, ale pouze z důvodu jeho nezodpovědnosti.
Rozbalit vlákno
8
10. 3. 2013 23:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
11. 3. 2013 13:15
Re: Zlí fízli
Kde jsem napsal, že by to bylo samozřejmé? Jen říkám, že tam riziko bylo, a policie přece nemohla jen přihlížet.
11. 3. 2013 11:37
Re: Zlí fízli
Postup policije měl být následující ... Po informaci kde se auto nachází měli vyslat hlídku v neoznačeném voze a v civilu. Jednalo se o nezodpovědného 17 letého kluka a tak se dala čekat nezodpovědná reakce vystrašeného teenagera. Auto s povzdálí sledovat a čekat zda někde nesjede, nezastaví na pumpě a nebo nebude nucen spomalit a nebo úplně zastavit ( kolona apod. ) . Pokusit se o spojení s mladíkem - například mohl zavolat otec a mít připravenou nějakou řeč společně s policejním psychiatrem. Nicméně se to stalo jak se stalo a policisté jednali dosti omezeně, ale v rámci svých pravomocí. Co vidím jako nešťastné je stavění zátaras z aut civilů. Kdyby tam sešrotoval 2 auta po 5 lidech asi by měli policajti velký průser.
11. 3. 2013 11:47
Re: Zlí fízli
Žádný zátaras z civilů nestavěli, ten vytvořili oni sami, civilisté jen dojížděli a zastavovali, že to ten kluk nevybral a napálil do nich není chyba zátarasu.
11. 3. 2013 12:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 3. 2013 12:46
Re: Zlí fízli
Pleteš se. Pokud zastavíš dálnici tak se dá předpokládat vytvoření kolony a pokud tohle nemáš nijak posichrované tak za ty lidi v těch autech neseš plnou zodpovědnost. Víš policajti nás pořád nutí předvídat ... a tady je vidět, že to sami neumí.