Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Toyota Verso 1,8 Valvematic – SkoroTouran

Když přišel nový Auris, Toyota současně zmodernizovala Verso. Většinu věcí ale nechala hezky při starém.
Zpět na článek
11. 3. 2013 14:48
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 14:56
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 16:25
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 21:54
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 14:31
11. 3. 2013 19:11
11. 3. 2013 14:54
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 15:12
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 16:28
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 21:59
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 3. 2013 06:38
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 3. 2013 08:26
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 3. 2013 12:20
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 14:53
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 15:17
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 3. 2013 12:24
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 3. 2013 12:26
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 14:52
11. 3. 2013 14:53
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 16:21
11. 3. 2013 15:05
11. 3. 2013 16:24
11. 3. 2013 17:01
11. 3. 2013 17:40
11. 3. 2013 18:39
11. 3. 2013 18:58
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 3. 2013 09:04
11. 3. 2013 19:36
11. 3. 2013 17:40
11. 3. 2013 15:17
11. 3. 2013 15:18
11. 3. 2013 19:02
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 21:00
12. 3. 2013 08:50
12. 3. 2013 19:02
12. 3. 2013 08:36
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 3. 2013 08:34
12. 3. 2013 08:53
13. 3. 2013 11:00
12. 3. 2013 09:22
12. 3. 2013 09:36
12. 3. 2013 09:47
12. 3. 2013 23:10
13. 3. 2013 01:02
12. 3. 2013 21:32
13. 3. 2013 07:15
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 3. 2013 20:13
6. 4. 2015 23:34
11. 3. 2013 14:19
1,6 auris dychavicna?
ako moze byt 1,6 v aurise dychavicna a 1,8 vo verse nie?
97 vs 108kw a cca 1350 vs 1545kg?
v aurise 1 kw je na mensi pocet kg, navyse auris je nizsi a teda vzduch mensiu barieru robi
tie motory su take rozdielne (napr. ten zdvih valcov), ze najpriek tomu vsetkemu je to versio lepsie s tou 1,8?

inak, preco zrusili z aurisu 1,8 motor? nikto to nekupoval?
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
11. 3. 2013 14:33
Re: 1,6 auris dychavicna?
Je tam dost radikální rozdíl v průběhu točivého momentu. 1,6 není špatná, do Aurisu dostačující, ale při zrychlování je potřeba ji hodně vytáčet.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 14:48
Re: 1,6 auris dychavicna?
"při zrychlování je potřeba ji hodně vytáčet."

Prirodzena vlastnost atmosferickych motorov....
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
11. 3. 2013 14:52
Re: 1,6 auris dychavicna?
Hodně znamená: chcete nějak zrychlit do kopce - musíte začít od čtyř tisíc otáček
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 14:56
Re: 1,6 auris dychavicna?
Moja 1.6 ma vykonove maximum nad 4000 otackami, hoci teraz neviem, aka je presna krivka krutiaceho momentu.

Takze stale neviem, kde je problem.
Avatar - gld
11. 3. 2013 16:15
Re: 1,6 auris dychavicna?
Nie problém. Ale točiť hoc benzínový motor nad 4000 už spadá do kategórie "hodně"
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 16:25
Re: 1,6 auris dychavicna?
Prosim????
Avatar - Aladeen
11. 3. 2013 19:16
Re: 1,6 auris dychavicna?
To si si asi pomýlil Benzín a Diesel chlape , pre natural a ešte k tomu atmosféru je 4000 ot. absolútne v poriadku keď potrebuješ výkon ;-) ;-)
Avatar - gld
11. 3. 2013 21:36
Re: 1,6 auris dychavicna?
Krista chlapi dneská je to tu ako v JDM škôlke. Mám odjazdené aj diesel aj točivé japonce ale nad 4000 vytáčam len pri dákom krkolomnom predbiehacom manévri.

Alebo ty aj so schizofrenikom nad tebou ráno nakopnete mašinu a radíte 1- po obmedzovač, 2 po obmedzovač...atď...?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 21:54
Re: 1,6 auris dychavicna?
Z dialnicnej benzinky na plnu dialnicu - nad 4000 sa dostanem vzdy.
Avatar - Aladeen
11. 3. 2013 22:10
Re: 1,6 auris dychavicna?
>:D Jasné že nie , ja som nepovedal že 4000ot. je bežné , ja som povedal že keď potrebuje človek výkon a to je pri prudkom predbiehaní , alebo zrýchľovaní na diaľnici .
Ja so svojím dvojlitrom tiež nechodím bežne nad 3000ot. ;-) Pán VaWerka to Verso určite kántril a chcel z neho vyžmýkať všetko čo sa dá a nakoniec to zdramatizoval !
13. 3. 2013 07:18
Re: 1,6 auris dychavicna?
Ne, pan Vaverka prostě napsal, že 1,6 je slabší, než 1,8.
Pro normálního člověka je to lehko pochopitelná informace.
11. 3. 2013 19:17
Re: 1,6 auris dychavicna?
Ak je to iba nad 4000 otackami, tak tam preboha nelej benzin >:D , ak to mas nad 6000 otackami, tak benzin liat mozes. Ale asi si chcel pisat, ze maximum krutiaceho momentu mas nad 4000 otackami. A zrychlenie je zavisle od krutiaceho momentu ( sily na ramene ) a maximalna rychlost zavisi od vykonu
11. 3. 2013 21:58
Re: 1,6 auris dychavicna?
Při dané rychlosti je vždy lepší vyšší výkon (je úplně jedno, jestli je vyhnaný otáčkami, nebo ne, o to se stará převodovka).
Avatar - Aladeen
11. 3. 2013 19:14
Re: 1,6 auris dychavicna?
Ale to je atmosféra P. Vaverka , od toho nič iné čakať nemôžete , to by ste museli mať 2,5L aby to ťahalo od 1900ot. . To predsa určite viete ;-)
Avatar - Emel
11. 3. 2013 14:53
Re: 1,6 auris dychavicna?
Jak kterých. Záleží na počtu ventilů, podčtvercové / nadčtvercové konstrukci... ostatně v článku je to zmíněno a vysvětleno.
Avatar - Cuba66
13. 3. 2013 16:51
Re: 1,6 auris dychavicna?
Haha, v testu Aurise tady na Auto.cz je závěrečné hodnocení:

Plusy
Výkonný, pružný a úsporný motor

A teď říkáte dýchavičný...bože, kde to jsme?
Avatar - Aladeen
11. 3. 2013 14:31
Interiér
Tak to je fakt hrôza 8-s hotová katastrofa aspoň že Exteriér nevyzerá vôbec zle ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - šmoula nešika
11. 3. 2013 15:26
Re: Interiér
Ano, já mám taky radši klasickou architekturu, nicméně v porovnání s některými francouzskými auty to vidím ještě pořád jako dost střízlivé.
Avatar - Aladeen
11. 3. 2013 19:11
Re: Interiér
Uvidíme naživo ! ;-)
11. 3. 2013 14:38
Nevýrazná image?
S tímto hodnocením bych si dovolil nesouhlasit, neboť podle mého názoru je Verso po faceliftu designově nejpovedenějším vozem MPV. Pro mě je určitě zajímavější než Touran (jak spolehlivostí, tak již zmíněným designem).
Rozbalit vlákno
1
Avatar - šmoula nešika
11. 3. 2013 15:29
Re: Nevýrazná image?
Nezapomeň na opravu [odkaz] . Ale jinak souhlas. Tomu novému designu jsem přišel na chuť až u Aurisu, proti VW je to ale nebe a dudy...
11. 3. 2013 14:41
zlata Venza ;))
to je trochu 'pidimotúrek" nie? >:D S benzinom okolo 200 koní a automatikou by to bolo dobré vozenie. Ach jo, keby sa tak Venza predávala v Európe...
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Emel
11. 3. 2013 14:52
Re: zlata Venza ;))
Keby se prodávala, koupil by sis ji? Podle mě vypadá to auto docela divně, je to takový crossover typu Freemont... ani MPV, ani SUV, ani kombi.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 14:54
Re: zlata Venza ;))
Ano. Je to jedno z najlepsich, najpraktickejsich a nejlepsie vyzerajucich aut na globalnom trhu.
Avatar - Emel
11. 3. 2013 15:01
Re: zlata Venza ;))
Hm, vzhled nechme stranou, já si takhle hezké auto nepředstavuju, ale budiž. V čem je nejlepší?

PS: dostalo mě, jak na stránkách hrdě prezentují udělené hodnocení z edmunds.com - 4.8 z 5 hvězdiček... na základě hodnocení 2 uživatelů :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 15:12
Re: zlata Venza ;))
1. povedal som jedno z najlepsich
2. co s tym ma metodika edmunds.com....
Avatar - Emel
11. 3. 2013 15:32
Re: zlata Venza ;))
No dobře, ale co je na tom autě tak skvělého? Motory? Podvozek? Ptám se, nikdy jsem to neviděl...

edmunds - jen to, že jako automobilka bych si nikdy nevyvěsil na web něco, co je založené na hodnocení pouhých dvou uživatelů.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 16:28
Re: zlata Venza ;))
Edmunds je nezavisla consumer advice website.
Toyota je automobilka a nemoze ovplyvnit, co sa objavi na strankach edmunds.com.
11. 3. 2013 16:51
Re: zlata Venza ;))
Viz [odkaz] Asi mu jde o to, že by mohli filtrovat hodnocení s malou vypovídající hodnotou (malým vzorkem), alespoň z hlavní stránky modelu.
Avatar - Emel
11. 3. 2013 19:39
Re: zlata Venza ;))
No, přijde ti cool, když se největší světová automobilka na hlavní stránce modelu chlubí tím, že má dva zákazníky, kteří jsou s Venzou spokojení?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 21:59
Re: zlata Venza ;))
Smarija, chlape, co ti nie je jasne na tom, ze Toyota nema vplyv na obsah stranok edmunds.com Ako moze Toyota dosiahnut, aby Edmunds stiahol z webu user reviews?

Nemyl si to so vztahom auto.cz a VAG ;-)
11. 3. 2013 22:47
Re: zlata Venza ;))
Proč by něco zařizovala? Stačí se o tom nezmiňovat. Snad zvládne změnit obsah svých vlastních stránek.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 3. 2013 06:38
Re: zlata Venza ;))
Svojich ano. Ale Toyota nemoze menit obsah stranok Edmunds.

Tie reviews nam napisali majitelia aut a napisali ich na stranky edmunds.com, nie na toyota.com.

Ale obdivujem ta, ze dokazes opakovane tvrdit absolutne hovadiny a takto tu predvadzat absolutnu neznalost zakladnych principov fungovania internetu.
12. 3. 2013 08:11
Re: zlata Venza ;))
Je ti 5 (let) ? Je velmi hloupé a směšné, když se sama automobilka chlubí spokojeností zákazníků, kdy toto znamená 2 (slovy DVA) uživatele. Toyota samozřejmě nezmění obsah edmunds.com, ale nemusí se na toto odkazovat. Mě spíš fascinuje, jak nevidíš (nebo nechceš vidět), jak toto vypadá směšně.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 3. 2013 08:26
Re: zlata Venza ;))
Ako sa Toyota chvali na strankach edmunds.com

Tie dva reviews pochadzaju od majitelov auta. Majitelia auta ich napisali na stranku edmunds.com. Ako moze toto Toyota ovplyvnit?

Navyse, tie dva prispevky su len pre modelovy rok 2013 - Toyota to ma na svojej stranke jasne uvedene.
Avatar - Emel
12. 3. 2013 09:02
Re: zlata Venza ;))
Toyota sa chválí na svých stránkách, na tom odkazu co ti poslal _MT_. Může prostě ten rating ze svých stránek vypustit. Pro mě je rating založený na dvou uživatelích k smíchu, takový rating bych raděj neuváděl vůbec. Ok, možná je to obecná politika Toyoty tam ten rating mít, možná ho má u všech aut a tady holt je těch recenzí málo... ale jako na náhodného návštěvníka to na mě působí směšně.
12. 3. 2013 09:49
Re: zlata Venza ;))
Také si to myslím, ale není problém napsat filtr, který ty (prozatím) nezajímavé vypustí. Popřípadě zahrnout i předchozí modelový rok, pokud je to možné (a samozřejmě o tom informovat). I pokud jde o interní hodnocení, hodně se mi líbí stránky, které napíší, že nemají dostatek dat. Tohle na mne prostě působí dobře.
12. 3. 2013 09:38
Re: zlata Venza ;))
Já totiž nevím, co jiného ti k tomu říct. Hodnocení produktů jsou roztroušená různě po Internetu a různých tištěných periodikách. Firmy se většinou chlubí prestižními oceněními a případně někde bokem mají kompletní seznam. Hodnocení Edmunds.com může být zajímavé, ale možná by se hodilo počkat, až bude založené třeba na stovce individuálních hodnocení. Problém je samozřejmě v tom, že hodnocení je omezeno na současný modelový rok. U tak velké automobilky se nad takovým číslem usměji a pokud to ke mně něco komunikuje, tak spíš, že se prodává málo. Což většinou není informace, kterou chceš komunikovat potenciálním zákazníkům.

Myslíš internet, nebo Internet? Když jsi takový odborník...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 3. 2013 12:20
Re: zlata Venza ;))
Neviem ako cestina, ale internet je v slovencine vzdy s malym i. Of course, English is different, but usage conventions vary among media outlets - some differentiate between 'the Internet' and 'the internet connection', others don't.
12. 3. 2013 12:45
Re: zlata Venza ;))
Ve slovenštině píšete vlastní jména s malým počátečním písmenem? To jsou mi novinky... Jinak je to totiž zkratka od internetwork, tedy propojení více sítí. Jedno takové uskupení se jmenuje Internet. Možná trošku nešťastně.

Sám to zase tak striktně nedodržuji a vím, že u většiny lidí je to z neznalosti, ale Internet je jen jeden, internetů je hodně. Typicky je tvoří státní správa, univerzity, výzkumná zařízení. Někdy jsou připojené k Internetu, jindy nejsou (například kvůli bezpečnosti), ale typicky nejsou jeho součástí (neumožňují transit) - jejich kapacita je dedikovaná například k vědeckým účelům. V rámci jedné organizace se pak většinou mluví o intranetu.
11. 3. 2013 16:12
Re: zlata Venza ;))
ano Venzu by som kupil. Nedavno pri kupe posledneho auta som zvazoval aj testovany Verso-stroj aj Prius v 7 miestnej verzii. Obe som vyradil kvoli nutnemu kompromisu v oblasti akceleracie a jazdneho komfortu s relativne slabym motorom v spojeni s automatikou. Nakoniec som si dal podmienku 4x4 no a teraz musim 2 roky "pretrpiet" v SUV >:D
12. 3. 2013 01:40
Re: zlata Venza ;))
Venza je hrozna krava, uplne jina kategorie.
11. 3. 2013 14:41
Skrytá reklama na jiné automobilky
Pane Vaverko proč do skoro každého článku píšete dle mého názoru skrytou reklamu na konkureci? V tomto článku je, dle mého názoru, skrytá reklama : nadpis článku + věta: Svět moderních turbomotorů, promyšleného designu a simply clever řešení nechává ostatním - myslím simply clever.

Osobně zastávám názor, že by tento i jiné články, šly napsat i bez těchto přirovnání a tím pádem bez upozorňování, na jiný produkt než je ten, o kterém je článek.
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 14:53
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
Presne to som sem isiel pisat!

"Svět moderních turbomotorů, promyšleného designu a simply clever"

Ak si to rozoberieme do detailov, tak o tom, ci su turbomotory moderne mozeme prinajmensom diskutovat, pretoze viac ako modernost ide o obycajnu modu.

Pri VAG by som si slova o premyslenom dizajne odpustil, pretoze ide planovo o nepremysleny a simplicisticky dizajn - ale uznavam, niekomu bez estetickeho citenia to staci.

Ale pouzit v teste Toyoty reklamny slogan Skody, navyse ako "argument" preco davam Toyote take nizke hodnotenie, je zo strany pana Veverku bud skryta reklama alebo absolutny amaterizmus.
11. 3. 2013 14:57
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
:yes: :yes: :yes:
Avatar - šmoula nešika
11. 3. 2013 15:31
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
:yes: :yes: :yes:
12. 3. 2013 08:24
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
VAG sa moze pacit iba niekomu bez estetickeho citenia, Toyota Venza jedno z najlepsie vyzerajucich aut na globalnom trhu...doma vsetko v poriadku inak ?

+ "Argument dizajnu som vam uz rozbil,", ty si pan
:yes:
12. 3. 2013 10:50
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
11. 3. 2013 14:59
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
Skyrtá (ani odkrytá) reklama to není, je to zasazení daného auta do aktuálního kontextu. Pro mnoho čtenářů to může být i ryze pozitivní charakteristika.

Nadpis je pochopitelně záměrně takový, protože nadpis má nalákat. Ve vašem případě se mi to podařilo :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 15:17
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
"aktuálního kontextu"
Skuste to trochu specifikovat... Argument dizajnu som vam uz rozbil, o charakteristike motorov sa mozem bavid ad nauseam, ale ako spomenutie reklamneho sloganu inej znacky vytvara kontext posobenia Toyoty na trhu je jasne asi len vam.

Ten "argument" o nalakavani je v kontexte opravnenej kritiky trochu lacny. Test som si precital kvoli Toyote, nie kvoli VAG modelu v TITULKU (nie v nadpise).
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
12. 3. 2013 08:29
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
Tím aktuálním kontextem je, co lze získat jinde - i v trochu jiných segmentech nebo jiném modelu stejné značky.
12. 3. 2013 10:49
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
Jasně. A ve vašem případě tou konkurencí je vždy (nahodou, samozřejmně) koncern 8-s

Tohle nebylo profesně košer. Ale to vy víte.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 3. 2013 12:24
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
Pan Veverka, zamotavate sa do toho cim dalej tym viac. Vacsiu uctu by ste si ziskali priznanim chyby a odstranenim prejavu amaterizmu z clanku.
Avatar - N6600
11. 3. 2013 15:27
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
Dlho som premyslal, ci na Vas reagovat. Ale nedalo mi to :-)

Musim sa pridat ku kritikom, ze vsetkeho vela skodi. Chapem, ak Avensis, ci Auris porovnavate s "etalonom" triedy. Ale Tourana za vzor, s ktorym sa ma porovnavat, nepovazujem. Za dalsie mi tiez nesedi to "simply clever reseni". Bolo to ozaj nutne?

A asi Vas sklamem, ale mna nadpis zaujal, lebo tam stalo "Toyota Verso 1,8" a SkoroTouran som uz nedocital. Ani mi v nadpise nechybal.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
12. 3. 2013 08:31
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
To je věc k diskusi, kdybyste trvdil, že nejlepším kompaktním MPV je Zafira Tourer a ne Touran, tak se s vámi přít nebudu. Ale Touran má k Versu koncepcí blíž.
Avatar - N6600
12. 3. 2013 19:01
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
Pointa mojho prispevku tkvie v tom, ze som zvyknuty, ze sa testovane auto porovnava s najlepsim autom v danej kategorii (tu konkretne MPV). Tak preco ta vynimka, ze SkoroTouran? Preco ste to neporovnali so Zafirou Tourer? Mna by to zaujimalo a ovela viac, ako s Touranom.

Viete, neviem sa zbavit pocitu, ze kazdy model od VW je automaticky etalon, s ktorym musime vsetky ostatne znacky porovnavat. Napriek tomu, ze Zafira je lepsia ;)
11. 3. 2013 17:18
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
Myslím, že by bylo lepší přiznat chybu a do budoucna se jí vyvarovat. :no:
Avatar - aproximus
11. 3. 2013 17:19
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
:no:
11. 3. 2013 18:28
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
Ziadny zdravo mysliaci clovek to nemoze povazovat za pozitivum, ked sa pri nejakej automobilke pouzije REKLAMNY SLOGAN cudzej automobilky.
Trochu si ujasnite pojmy a dojmy.
Tiez neviem, na ktorej medialnej skole vas ucili, ze sa dany model zasadzuje do nejakeho vymysleneho kontextu, ked to ma byt prave naopak - kontext sa tvori na zaklade faktov o aute. Prave preto, aby to nedopadlo, ako ste to tu predviedli.

Nadpis by nalakal urcite aj bez toho, aby tam bol zbytocny odkaz a automaticke ponizenie Versa ('skoro turan') voci cudzej automobilke.
Mne napr. stacilo vidiet obrazok, nie ten hlupy komentar za znackou auta.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
12. 3. 2013 08:39
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
Na jedné straně je to reklamní slogan, ale zároveň už to je ustálené slovní spojení - vždyť vy i další čtenáři zde v diskusi jste pochopili, co jsem tím chtěl říct. A není v tom kritika, jen pojmenování skutečnosti, která pro někoho může být chybou a pro jiného předností. Verso má jiné priority a jinou koncepci, která třeba mně osobně neoslovuje (ale ani nevadí), a v těch svých mantinelech je postavené dobře. I proto 3,5 hvězdičky - jako třeba základní Kia Cee'd, benzinová Mazda3 nebo VW Jetta, tzn. samá dobrá auta.
12. 3. 2013 11:01
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
Ahá - a to že je to ustálené slovní spojení určil kdo - vy? Já třeba, ač se o auta zajímám cca dvě desetilet,í stále v tomto pojmu jasno nemám (asi čtu málo PR texty Škodovky). Můžete mi, prosím, vysvětlit jako tříletému dítěti, co onen termín znamená (krom škrabky ve víčku nádrže, v případě nelowcostových modelů dokonce zamykatelné)?
12. 3. 2013 11:33
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
Ked je nieco reklamny slogan NIE JE to ziadne ustalene spojenie. Nie je to ani metafora, ani porekadlo ani ziadne zovseobecnene tvrdenie. Je to VZDY reklamny slogan. 'Simply clever' v principe nemoze byt ustalene spojenie, pretoze nepomenuva ziadny konkretny subor vyhod, ktore sa v beznej praxi pouzivaju! Je to vzdy o jedinej automobilke a marketingovom slogane.

Az bude v buducnosti nejake kei-car okomentovane ako "SkoroDasAuto", mame to chapat ako vtipnu narazku, ze 'auto' sa iba podoba na auto a je to len zhoda okolnosti?

Samozrejme, ze tunajsi obvykli prispievatelia pochopili (ten nevhodny vtip), ale ak to cita niekto, kto sa o auta hlbkovo nezaujima, vidi v tom len a len reklamu najma z dovodu nekonecnej masaze mnozstvom exterierovej a vysielacej reklamy, kde nanho dane spojenie vystekne vzdy.

Nerozumiem vasej snahe si to dalej obhajovat, ked vam to jednomyselne vytkli vsetci diskuteri... (teda pardon, az jednemu to nevadi)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 3. 2013 12:26
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
Ano, pochopili sme to. Chceli ste tym povedat, ze niet nad Skodu.

Akurat teraz to nechcete priznat.
11. 3. 2013 18:34
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
Děkuji za odpověď, toho si cením.

Nicméně s vaším vysvětlením nesouhlasím.

O nadpisu by se dalo ještě polemizovat (i když já jsem tento článek četl, protože mě zajímala Toyota Verso). Ale kdyby tam o Touranu nepadla zmínka, nic by se nestalo.

Avšak "simply clever řešení" je už pro mě za hranou. Je to slogan pouze jedné automobilky, není to tedy zasazení do aktuálního kontextu jak tvrdíte, ale pouze skrytá reklama na jednu automobilku, jelikož všichni ví, o koho se jednoznačně jedná.
11. 3. 2013 22:07
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
Mně to ani tak jako skrytá reklama nepřijde, pro mne je to v první řadě hloupé spojení. Nechci, aby se podobná pitomost zažila.
12. 3. 2013 11:01
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
:yes:
11. 3. 2013 19:22
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
Take me konkurencni slogan zarazil a je absolutne nevhodne umisteny. Mozna to je zamer, ale nesetka se s pochopenim. Turbomotory nejsou nic noveho, ale radeji budu za bezproblemovy motor nez neustale premyslet jak musim dochlazovat turbo, pokazde v servisu slyset abych se k motoru choval setrne, po kazdem nastartovani poslouchat jestli uz nerachoti rozvody, dekuji nechci.
Clanek jako takovy je dobry, ale ten konec jeho uroven snizuje a to je skoda.
11. 3. 2013 19:30
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
Co je moderne na benzinovom turbomotore, spotreba vo vysokom zatazeni ? Som zvedavy, co zas budu nemci pisat do autobildu o spotrebe Golfu 1,4 TSI a BMW530 na dialnici. Ak by musela automobilka platit rozdiel medzi tabulkovou a real spotrebou, tak by bolo rychlo po turbobenzinoch. Pan Vaverka, ctenare by pritiahol napis Spotreba Golfuv US o 2 litre vyssia ako v EU, moze za to Bermudsky trojuholnik ?! :-! Dobry namet, a zadarmo. Mohli by ste konecne testovat spotreby na jednej trase ako autobild o SUV s privesmi, to iste aj fernfahrer trucker. Inak sa tie clanky moc nelisia od blesku.
11. 3. 2013 22:38
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
Co si představuješ pod "real spotrebou"? Tu tvou? NEDC mne zrovna necharakterizuje, ale řeči o reálné spotřebě miluji.
12. 3. 2013 01:39
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
No a mne simply clever ani porovnani s VW vubec nevadi, naopak, myslim, ze je to zcela OK, porovnat auto kratce s hlavnimi konkurenty, resp. pristupy k reseni konkurencnich znacek. Jen bych se asi neomezoval na Skodu a VW.
13. 3. 2013 19:37
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
Pane Vaverko, pro koho je ryze pozitivní charakteristika ''skoro Touran''?

Slova jako ''skoro'' (ve smyslu skoro tak dobrý) čili horší jsou negativní a ne''ryze pozitivní''. :-)

Nepište nesmysly ;-)

Hezký den
11. 3. 2013 22:45
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
Tak ono to není poprvé, co nezaujatý novinář, objektivní pan VWavwerka rovnou v nadpise shodí testované auto a dává jasně najevo své sympatie... [odkaz]

Mně pobavila věta: "MPV od VW si ale dokáže získat větší sympatie, protože Toyota velkoryse rezignuje na první dojem." Hlavně, že VW je na první dojem krasavec. Krabice od vína patřej do Lídlu.

VW nemá ani nejlepší turbomotory, konkurence je dnes už daleko před koncernem. V naftě jsou Francouzi lepší, výkonnější a kvalitnější. A co se týče MPV, tam je VW na štíru, Japonci i Frantíci už uměj využít prostor daleko líp a útulněji.
15. 3. 2013 19:52
Re: Skrytá reklama na jiné automobilky
Jo k tomu že rezignuje na první dojem (tzn. je hnusná) by pan Vaverka také napsal: ''ryze pozitivní kritika''.
11. 3. 2013 14:52
NEVÝRAZNÉ?!
S tímhle testem si taky dovoluji nesouhlasit! Najezdil jsem dost kilometrů jak se starším Versem, tak i s tímhle uplně novým. Co se týká motorů a jízdního komfortu, nedá se tomu autu vytknout jediná věc. Ano, v interiéru se dá najít pár chyb, ale ukažte mi auto, kde je všechno dokonalý... ;) Interiér se někomu může líbit , někomu ne a tak rozhodně do objektivního testu nepatří kritika designu!!!!!!!!!!! ZA TO AUTO.CZ ÚPLNĚ NESNÁŠÍM! A věta "Nevýrazný design" mě doslova rozesmála, protože to může naspat jedině člověk, který má v popisu práce dělat reklamu VW group! >:D už jenom nadpis "SkoroTouran" nebo srovnání pouze s VW Touranem a nebo dokonce slogan "simply clever" ? >:D STYĎTE SE.
Opravdu přestávám být zvědavý na každodenní zmínky o nové Octavii atd... ;)
Jinak za mě osobně pro nové Verso obrovský palec nahoru :yes: :yes: :yes: :yes: :-)
(pro Auto.cz spíš naopak...)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 14:53
Re: NEVÝRAZNÉ?!
:yes:
Avatar - gld
11. 3. 2013 16:21
Re: NEVÝRAZNÉ?!
Nerád som ten, kto posiela po mokré hadry ale dnes by sa ti jeden hodil. Načo tie emócie? V prvom rade si treba uvedomiť, že "nevýrazný" neznamená to isté ako "zlý" alebo "nepodarený". Áno, toyoty posledných veľa rokov príliš vášne dizajnom nedvíhajú. A to je dobre, treba aj také automobilky.

Odkazy na koncern VW v každom druhom odstavci si autor mohol odpustiť, no test bol vcelku čitateľný a myslím, že aj objektívny.
11. 3. 2013 16:24
Re: NEVÝRAZNÉ?!
Dovolím si srovnání s Touranem, najel jsem s ním před Versem pár km, a jsem rád, že jsem ho vyměnil za Verso, ano desing jak vnějš,í tak vnitřku je trochu kontroverzni, ale na interiér jsem si rychle zvykl, všechno je tam kde mám být, nic nevrže, ale hlavně to všechno funguje, tak jak má. Auto je nenápadné, ale to považuji za výhodu, nikdo vám ho na parkovišti nepoškrábe, či neukradne. Čím víc s autem jezdím, tím je "lepší". Mám najeto zatím 70tkm, až na prasklou žárovku bez závad. Facelit autu úžasně pomohl, dnes ho řadím na špičku ve třídě kompaktních MPV. Za mě :yes: :yes: :yes:
Avatar - volvo s60
15. 3. 2013 12:17
Re: NEVÝRAZNÉ?!
A co ty totálně průserové naftové motory D-4D 2,2 vyraběné v Polsku!? Viz SM Diesel: Všechny diesely od roku 2006 jsou dnes křivé jak velbloudí tlama a selhávající těsnění pod hlavou se u nich stáva neopravitelnou zavadou!? Z vlastnich zkuseností, máme 2008 2,2 D-4D v maximálni výbavě a je to neprodejné!
11. 3. 2013 15:05
touran?
ja mam este tourana. som sa nechal obalamutit. vam poviem ze to ludove auto ak tu niekto dava za znacku kvality tak sa mu vysmejem do ksichtu. tolko trapenia co ja mam s tym srotom tak to je hroza. a to som kupoval nove. ziadna jazdenka. ma tri roky ale hnoj na entu.predtym som mal zafiru jazdenku a bola stokrat lepsia jak toto. no co,nabuduce nedam na rady takychto novinarou ;-\ predpokladam ze toyota je sto krat spolahlivejsia. teraz uz viem
Rozbalit vlákno
11
Avatar - šmoula nešika
11. 3. 2013 15:35
Re: touran?
A co máš konkrétně za problémy? Motor, převodovka, nebo se to rozesr@lo celý?
11. 3. 2013 16:24
Re: touran?
nic velke.ale napriklad neurobim 10tis km bez navstevy servisu. len vodicova sedacka 3krat menena v ramci zaruky.koza je snad z netopiera alebo co. a to sa nema velmi ako drat lebo vacsinov jazdim cez 1000km do prace a spet. 4 krat sa pokazilo stahovanie okien.a to raz tak ze pri minus 10 som stiahol dole tak 5 cm lebo som fajcil a uz neslo hore.a ja 800 km od domu.tak som este lepiace pasky kupoval a lepil.uz nefajcim v aute.a tak dalej. vrchol bol ked mi nesiel nastartovat potom a sa drbol ani neviem preco do nudzoveho rezimu vo svajci.cim viacej sa o neho staram tym je horsi. proste srot. stale nieco. furt sa len bat ze co nabuduce. zena ma 5 rocnu i30 z daleka tak nesetri auto ako ja a to auto nepozna servis len olej a nic viac.ja viem ze je to spotrebny material a obcas sa to pokazi ale zopar aut som uz mal a veru nekazili sa tak ako toto. nemci podla mna zaspali dobu co sa tyka spolahlivosti. aspon podla tychto skusenosti.
11. 3. 2013 17:01
Re: touran?
"uz nefajcim v aute" - alespoň něčemu to prospělo. ;-) Touran patří, řekl bych, mezi nejhůře hodnocené VW posledních deseti let. Chvály jsem na něj neslyšel, až teď v druhém testu na sto tisíc kilometrů AutoBildu. Přiznávám, že to není auto, které bych sledoval, ale občas o něco zavadím a tohle je můj dojem.
11. 3. 2013 17:40
Re: touran?
Nejvíc mě fascinujou lidi co kupují skřížené motyky ikdyž s něma mají jenom trápení a říkají že vlastně jezdí spolehlivě a stejně si jej koupí znovu....nechápu...v životě bych se té značce nevrátil...
11. 3. 2013 18:39
Re: touran?
skřížené motyky >:D >:-[] >:D :yes: slyším, teda čtu poprvé, pobavilo >:D >:D
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 18:58
Re: touran?
Jojo, skvela trefa :yes:
Avatar - dal
12. 3. 2013 09:04
Re: touran?
Za ty motyky :yes: :yes: :yes:
11. 3. 2013 19:26
Re: touran?
Mozna by pomohlo to nehulit ;-)
11. 3. 2013 19:36
Re: touran?
Predaj ho na terapeuticke ucely, odnauci fajcit >:D Aky je to paket vybavy ? Stastny ex VW group motorista, ale naco im do***e bolo DUCATI :no: :no: :no:
Avatar - Katikakus
11. 3. 2013 17:40
Re: touran?
Mam podobnou zkusenost. S Touranem jsem si "uzil" cca 30tis. km a stacilo. Nikdy vice.
11. 3. 2013 15:17
.
"dýchavičná šestnáctistovka, která se umí natrápit i v menším Aurisu" - auris s danym motorom mam a vobec nemam pocit ze by sa v aute trapil, je to pre auto optimalna motorizacia.
Auris sa mozno trapi so zakladnou 1.33, ale s 1.6 rozhodne nie.

A je to zvlastne, ale ked si tento clakon niekto precita, tak vidi, ze to je reklamny clanok na touran.
Rozbalit vlákno
0
11. 3. 2013 15:18
Proč ne Touran?
A kolik je rozdíl v ceně proti tomu Touranu? Letmým pohledem mi vychází asi 50.000Kč (v obou případech akční slevy), to už mi jako argument přijde.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Katikakus
11. 3. 2013 17:41
Dalsi VWavwerkovina...
:no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - šmoula nešika
11. 3. 2013 17:50
Re: Dalsi VWavwerkovina...
Nutno uznat, že by dokázal strčit reklamu na VW i do reportáže o Fordu T.
11. 3. 2013 18:38
Re: Dalsi VWavwerkovina...
Prave to iste mi skrslo, ked som docital hodnotenie v zavere.

Zaujimalo by ma, aky skvely prvy dojem poskytuje touran, ze nema zmysel uvazovat o Verse?? Ponuka stary X rocny interier? ci odkladacia schranka pred kvaltom robi ten skvely dojem?
Az dakto pouzije simply never vymysel, mal by ozrejmit jeho vyznam detailnejsie, nie iba formou reklamneho odkazu na cudzi produkt.
Avatar - petrumr
11. 3. 2013 18:51
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 3. 2013 19:02
Re: není to reklama
Pozeram, ze GTI za seba dnes nechal na fore brigadnika...

A) to, co si napisal, z testu nevyplyva
B) Toyota predava viac aut ako VW - nezabudaj, ze svet sa nekonci za hranicami CR. Ani hranicami Nemecka.
Avatar - N6600
11. 3. 2013 19:23
Re: není to reklama
Kludne si kup Tourana ;-) AutoBild odporuca! >:-[]
11. 3. 2013 19:25