Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

1,6 auris dychavicna?
| 11. 3. 2013 14:19
ako moze byt 1,6 v aurise dychavicna a 1,8 vo verse nie?
97 vs 108kw a cca 1350 vs 1545kg?
v aurise 1 kw je na mensi pocet kg, navyse auris je nizsi a teda vzduch mensiu barieru robi
tie motory su take rozdielne (napr. ten zdvih valcov), ze najpriek tomu vsetkemu je to versio lepsie s tou 1,8?

inak, preco zrusili z aurisu 1,8 motor? nikto to nekupoval?
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
1,6 auris dychavicna?
| 11. 3. 2013 14:33
Je tam dost radikální rozdíl v průběhu točivého momentu. 1,6 není špatná, do Aurisu dostačující, ale při zrychlování je potřeba ji hodně vytáčet.
1,6 auris dychavicna?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 11. 3. 2013 14:48
"při zrychlování je potřeba ji hodně vytáčet."

Prirodzena vlastnost atmosferickych motorov....
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
1,6 auris dychavicna?
| 11. 3. 2013 14:52
Hodně znamená: chcete nějak zrychlit do kopce - musíte začít od čtyř tisíc otáček
1,6 auris dychavicna?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 11. 3. 2013 14:56
Moja 1.6 ma vykonove maximum nad 4000 otackami, hoci teraz neviem, aka je presna krivka krutiaceho momentu.

Takze stale neviem, kde je problem.
Avatar - gld
1,6 auris dychavicna?
| 11. 3. 2013 16:15
Nie problém. Ale točiť hoc benzínový motor nad 4000 už spadá do kategórie "hodně"
1,6 auris dychavicna?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 11. 3. 2013 16:25
Prosim????
Avatar - Aladeen
1,6 auris dychavicna?
| 11. 3. 2013 19:16
To si si asi pomýlil Benzín a Diesel chlape , pre natural a ešte k tomu atmosféru je 4000 ot. absolútne v poriadku keď potrebuješ výkon ;-) ;-)
Avatar - gld
1,6 auris dychavicna?
| 11. 3. 2013 21:36
Krista chlapi dneská je to tu ako v JDM škôlke. Mám odjazdené aj diesel aj točivé japonce ale nad 4000 vytáčam len pri dákom krkolomnom predbiehacom manévri.

Alebo ty aj so schizofrenikom nad tebou ráno nakopnete mašinu a radíte 1- po obmedzovač, 2 po obmedzovač...atď...?
1,6 auris dychavicna?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 11. 3. 2013 21:54
Z dialnicnej benzinky na plnu dialnicu - nad 4000 sa dostanem vzdy.
Avatar - Aladeen
1,6 auris dychavicna?
| 11. 3. 2013 22:10
>:D Jasné že nie , ja som nepovedal že 4000ot. je bežné , ja som povedal že keď potrebuje človek výkon a to je pri prudkom predbiehaní , alebo zrýchľovaní na diaľnici .
Ja so svojím dvojlitrom tiež nechodím bežne nad 3000ot. ;-) Pán VaWerka to Verso určite kántril a chcel z neho vyžmýkať všetko čo sa dá a nakoniec to zdramatizoval !
1,6 auris dychavicna?
| 13. 3. 2013 07:18
Ne, pan Vaverka prostě napsal, že 1,6 je slabší, než 1,8.
Pro normálního člověka je to lehko pochopitelná informace.
1,6 auris dychavicna?
| 11. 3. 2013 19:17
Ak je to iba nad 4000 otackami, tak tam preboha nelej benzin >:D , ak to mas nad 6000 otackami, tak benzin liat mozes. Ale asi si chcel pisat, ze maximum krutiaceho momentu mas nad 4000 otackami. A zrychlenie je zavisle od krutiaceho momentu ( sily na ramene ) a maximalna rychlost zavisi od vykonu
1,6 auris dychavicna?
| 11. 3. 2013 21:58
Při dané rychlosti je vždy lepší vyšší výkon (je úplně jedno, jestli je vyhnaný otáčkami, nebo ne, o to se stará převodovka).
Avatar - Aladeen
1,6 auris dychavicna?
| 11. 3. 2013 19:14
Ale to je atmosféra P. Vaverka , od toho nič iné čakať nemôžete , to by ste museli mať 2,5L aby to ťahalo od 1900ot. . To predsa určite viete ;-)
Avatar - Emel
1,6 auris dychavicna?
| 11. 3. 2013 14:53
Jak kterých. Záleží na počtu ventilů, podčtvercové / nadčtvercové konstrukci... ostatně v článku je to zmíněno a vysvětleno.
Avatar - Cuba66
1,6 auris dychavicna?
| 13. 3. 2013 16:51
Haha, v testu Aurise tady na Auto.cz je závěrečné hodnocení:

Plusy
Výkonný, pružný a úsporný motor

A teď říkáte dýchavičný...bože, kde to jsme?
Avatar - Aladeen
Interiér
| 11. 3. 2013 14:31
Tak to je fakt hrôza 8-s hotová katastrofa aspoň že Exteriér nevyzerá vôbec zle ;-)
Avatar - šmoula nešika
Interiér
| 11. 3. 2013 15:26
Ano, já mám taky radši klasickou architekturu, nicméně v porovnání s některými francouzskými auty to vidím ještě pořád jako dost střízlivé.
Avatar - Aladeen
Interiér
| 11. 3. 2013 19:11
Uvidíme naživo ! ;-)
Nevýrazná image?
| 11. 3. 2013 14:38
S tímto hodnocením bych si dovolil nesouhlasit, neboť podle mého názoru je Verso po faceliftu designově nejpovedenějším vozem MPV. Pro mě je určitě zajímavější než Touran (jak spolehlivostí, tak již zmíněným designem).
Avatar - šmoula nešika
Nevýrazná image?
| 11. 3. 2013 15:29
Nezapomeň na opravu [odkaz] . Ale jinak souhlas. Tomu novému designu jsem přišel na chuť až u Aurisu, proti VW je to ale nebe a dudy...
zlata Venza ;))
| 11. 3. 2013 14:41
to je trochu 'pidimotúrek" nie? >:D S benzinom okolo 200 koní a automatikou by to bolo dobré vozenie. Ach jo, keby sa tak Venza predávala v Európe...
Avatar - Emel
zlata Venza ;))
| 11. 3. 2013 14:52
Keby se prodávala, koupil by sis ji? Podle mě vypadá to auto docela divně, je to takový crossover typu Freemont... ani MPV, ani SUV, ani kombi.
zlata Venza ;))
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 11. 3. 2013 14:54
Ano. Je to jedno z najlepsich, najpraktickejsich a nejlepsie vyzerajucich aut na globalnom trhu.
Avatar - Emel
zlata Venza ;))
| 11. 3. 2013 15:01
Hm, vzhled nechme stranou, já si takhle hezké auto nepředstavuju, ale budiž. V čem je nejlepší?

PS: dostalo mě, jak na stránkách hrdě prezentují udělené hodnocení z edmunds.com - 4.8 z 5 hvězdiček... na základě hodnocení 2 uživatelů :-)
zlata Venza ;))
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 11. 3. 2013 15:12
1. povedal som jedno z najlepsich
2. co s tym ma metodika edmunds.com....
Avatar - Emel
zlata Venza ;))
| 11. 3. 2013 15:32
No dobře, ale co je na tom autě tak skvělého? Motory? Podvozek? Ptám se, nikdy jsem to neviděl...

edmunds - jen to, že jako automobilka bych si nikdy nevyvěsil na web něco, co je založené na hodnocení pouhých dvou uživatelů.
zlata Venza ;))
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 11. 3. 2013 16:28
Edmunds je nezavisla consumer advice website.
Toyota je automobilka a nemoze ovplyvnit, co sa objavi na strankach edmunds.com.
zlata Venza ;))
| 11. 3. 2013 16:51
Viz [odkaz] Asi mu jde o to, že by mohli filtrovat hodnocení s malou vypovídající hodnotou (malým vzorkem), alespoň z hlavní stránky modelu.
Avatar - Emel
zlata Venza ;))
| 11. 3. 2013 19:39
No, přijde ti cool, když se největší světová automobilka na hlavní stránce modelu chlubí tím, že má dva zákazníky, kteří jsou s Venzou spokojení?
zlata Venza ;))
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 11. 3. 2013 21:59
Smarija, chlape, co ti nie je jasne na tom, ze Toyota nema vplyv na obsah stranok edmunds.com Ako moze Toyota dosiahnut, aby Edmunds stiahol z webu user reviews?

Nemyl si to so vztahom auto.cz a VAG ;-)
zlata Venza ;))
| 11. 3. 2013 22:47
Proč by něco zařizovala? Stačí se o tom nezmiňovat. Snad zvládne změnit obsah svých vlastních stránek.
zlata Venza ;))
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 12. 3. 2013 06:38
Svojich ano. Ale Toyota nemoze menit obsah stranok Edmunds.

Tie reviews nam napisali majitelia aut a napisali ich na stranky edmunds.com, nie na toyota.com.

Ale obdivujem ta, ze dokazes opakovane tvrdit absolutne hovadiny a takto tu predvadzat absolutnu neznalost zakladnych principov fungovania internetu.
zlata Venza ;))
| 12. 3. 2013 08:11
Je ti 5 (let) ? Je velmi hloupé a směšné, když se sama automobilka chlubí spokojeností zákazníků, kdy toto znamená 2 (slovy DVA) uživatele. Toyota samozřejmě nezmění obsah edmunds.com, ale nemusí se na toto odkazovat. Mě spíš fascinuje, jak nevidíš (nebo nechceš vidět), jak toto vypadá směšně.
zlata Venza ;))
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 12. 3. 2013 08:26
Ako sa Toyota chvali na strankach edmunds.com

Tie dva reviews pochadzaju od majitelov auta. Majitelia auta ich napisali na stranku edmunds.com. Ako moze toto Toyota ovplyvnit?

Navyse, tie dva prispevky su len pre modelovy rok 2013 - Toyota to ma na svojej stranke jasne uvedene.
Avatar - Emel
zlata Venza ;))
| 12. 3. 2013 09:02
Toyota sa chválí na svých stránkách, na tom odkazu co ti poslal _MT_. Může prostě ten rating ze svých stránek vypustit. Pro mě je rating založený na dvou uživatelích k smíchu, takový rating bych raděj neuváděl vůbec. Ok, možná je to obecná politika Toyoty tam ten rating mít, možná ho má u všech aut a tady holt je těch recenzí málo... ale jako na náhodného návštěvníka to na mě působí směšně.
zlata Venza ;))
| 12. 3. 2013 09:49
Také si to myslím, ale není problém napsat filtr, který ty (prozatím) nezajímavé vypustí. Popřípadě zahrnout i předchozí modelový rok, pokud je to možné (a samozřejmě o tom informovat). I pokud jde o interní hodnocení, hodně se mi líbí stránky, které napíší, že nemají dostatek dat. Tohle na mne prostě působí dobře.
zlata Venza ;))
| 12. 3. 2013 09:38
Já totiž nevím, co jiného ti k tomu říct. Hodnocení produktů jsou roztroušená různě po Internetu a různých tištěných periodikách. Firmy se většinou chlubí prestižními oceněními a případně někde bokem mají kompletní seznam. Hodnocení Edmunds.com může být zajímavé, ale možná by se hodilo počkat, až bude založené třeba na stovce individuálních hodnocení. Problém je samozřejmě v tom, že hodnocení je omezeno na současný modelový rok. U tak velké automobilky se nad takovým číslem usměji a pokud to ke mně něco komunikuje, tak spíš, že se prodává málo. Což většinou není informace, kterou chceš komunikovat potenciálním zákazníkům.

Myslíš internet, nebo Internet? Když jsi takový odborník...
zlata Venza ;))
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 12. 3. 2013 12:20
Neviem ako cestina, ale internet je v slovencine vzdy s malym i. Of course, English is different, but usage conventions vary among media outlets - some differentiate between 'the Internet' and 'the internet connection', others don't.
zlata Venza ;))
| 12. 3. 2013 12:45
Ve slovenštině píšete vlastní jména s malým počátečním písmenem? To jsou mi novinky... Jinak je to totiž zkratka od internetwork, tedy propojení více sítí. Jedno takové uskupení se jmenuje Internet. Možná trošku nešťastně.

Sám to zase tak striktně nedodržuji a vím, že u většiny lidí je to z neznalosti, ale Internet je jen jeden, internetů je hodně. Typicky je tvoří státní správa, univerzity, výzkumná zařízení. Někdy jsou připojené k Internetu, jindy nejsou (například kvůli bezpečnosti), ale typicky nejsou jeho součástí (neumožňují transit) - jejich kapacita je dedikovaná například k vědeckým účelům. V rámci jedné organizace se pak většinou mluví o intranetu.
zlata Venza ;))
| 11. 3. 2013 16:12
ano Venzu by som kupil. Nedavno pri kupe posledneho auta som zvazoval aj testovany Verso-stroj aj Prius v 7 miestnej verzii. Obe som vyradil kvoli nutnemu kompromisu v oblasti akceleracie a jazdneho komfortu s relativne slabym motorom v spojeni s automatikou. Nakoniec som si dal podmienku 4x4 no a teraz musim 2 roky "pretrpiet" v SUV >:D
zlata Venza ;))
| 12. 3. 2013 01:40
Venza je hrozna krava, uplne jina kategorie.
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 11. 3. 2013 14:41
Pane Vaverko proč do skoro každého článku píšete dle mého názoru skrytou reklamu na konkureci? V tomto článku je, dle mého názoru, skrytá reklama : nadpis článku + věta: Svět moderních turbomotorů, promyšleného designu a simply clever řešení nechává ostatním - myslím simply clever.

Osobně zastávám názor, že by tento i jiné články, šly napsat i bez těchto přirovnání a tím pádem bez upozorňování, na jiný produkt než je ten, o kterém je článek.
Skrytá reklama na jiné automobilky
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 11. 3. 2013 14:53
Presne to som sem isiel pisat!

"Svět moderních turbomotorů, promyšleného designu a simply clever"

Ak si to rozoberieme do detailov, tak o tom, ci su turbomotory moderne mozeme prinajmensom diskutovat, pretoze viac ako modernost ide o obycajnu modu.

Pri VAG by som si slova o premyslenom dizajne odpustil, pretoze ide planovo o nepremysleny a simplicisticky dizajn - ale uznavam, niekomu bez estetickeho citenia to staci.

Ale pouzit v teste Toyoty reklamny slogan Skody, navyse ako "argument" preco davam Toyote take nizke hodnotenie, je zo strany pana Veverku bud skryta reklama alebo absolutny amaterizmus.
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 11. 3. 2013 14:57
:yes: :yes: :yes:
Avatar - šmoula nešika
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 11. 3. 2013 15:31
:yes: :yes: :yes:
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 12. 3. 2013 08:24
VAG sa moze pacit iba niekomu bez estetickeho citenia, Toyota Venza jedno z najlepsie vyzerajucich aut na globalnom trhu...doma vsetko v poriadku inak ?

+ "Argument dizajnu som vam uz rozbil,", ty si pan
:yes:
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 12. 3. 2013 10:50
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 11. 3. 2013 14:59
Skyrtá (ani odkrytá) reklama to není, je to zasazení daného auta do aktuálního kontextu. Pro mnoho čtenářů to může být i ryze pozitivní charakteristika.

Nadpis je pochopitelně záměrně takový, protože nadpis má nalákat. Ve vašem případě se mi to podařilo :-)
Skrytá reklama na jiné automobilky
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 11. 3. 2013 15:17
"aktuálního kontextu"
Skuste to trochu specifikovat... Argument dizajnu som vam uz rozbil, o charakteristike motorov sa mozem bavid ad nauseam, ale ako spomenutie reklamneho sloganu inej znacky vytvara kontext posobenia Toyoty na trhu je jasne asi len vam.

Ten "argument" o nalakavani je v kontexte opravnenej kritiky trochu lacny. Test som si precital kvoli Toyote, nie kvoli VAG modelu v TITULKU (nie v nadpise).
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 12. 3. 2013 08:29
Tím aktuálním kontextem je, co lze získat jinde - i v trochu jiných segmentech nebo jiném modelu stejné značky.
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 12. 3. 2013 10:49
Jasně. A ve vašem případě tou konkurencí je vždy (nahodou, samozřejmně) koncern 8-s

Tohle nebylo profesně košer. Ale to vy víte.
Skrytá reklama na jiné automobilky
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 12. 3. 2013 12:24
Pan Veverka, zamotavate sa do toho cim dalej tym viac. Vacsiu uctu by ste si ziskali priznanim chyby a odstranenim prejavu amaterizmu z clanku.
Avatar - N6600
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 11. 3. 2013 15:27
Dlho som premyslal, ci na Vas reagovat. Ale nedalo mi to :-)

Musim sa pridat ku kritikom, ze vsetkeho vela skodi. Chapem, ak Avensis, ci Auris porovnavate s "etalonom" triedy. Ale Tourana za vzor, s ktorym sa ma porovnavat, nepovazujem. Za dalsie mi tiez nesedi to "simply clever reseni". Bolo to ozaj nutne?

A asi Vas sklamem, ale mna nadpis zaujal, lebo tam stalo "Toyota Verso 1,8" a SkoroTouran som uz nedocital. Ani mi v nadpise nechybal.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 12. 3. 2013 08:31
To je věc k diskusi, kdybyste trvdil, že nejlepším kompaktním MPV je Zafira Tourer a ne Touran, tak se s vámi přít nebudu. Ale Touran má k Versu koncepcí blíž.
Avatar - N6600
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 12. 3. 2013 19:01
Pointa mojho prispevku tkvie v tom, ze som zvyknuty, ze sa testovane auto porovnava s najlepsim autom v danej kategorii (tu konkretne MPV). Tak preco ta vynimka, ze SkoroTouran? Preco ste to neporovnali so Zafirou Tourer? Mna by to zaujimalo a ovela viac, ako s Touranom.

Viete, neviem sa zbavit pocitu, ze kazdy model od VW je automaticky etalon, s ktorym musime vsetky ostatne znacky porovnavat. Napriek tomu, ze Zafira je lepsia ;)
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 11. 3. 2013 17:18
Myslím, že by bylo lepší přiznat chybu a do budoucna se jí vyvarovat. :no:
Avatar - aproximus
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 11. 3. 2013 17:19
:no:
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 11. 3. 2013 18:28
Ziadny zdravo mysliaci clovek to nemoze povazovat za pozitivum, ked sa pri nejakej automobilke pouzije REKLAMNY SLOGAN cudzej automobilky.
Trochu si ujasnite pojmy a dojmy.
Tiez neviem, na ktorej medialnej skole vas ucili, ze sa dany model zasadzuje do nejakeho vymysleneho kontextu, ked to ma byt prave naopak - kontext sa tvori na zaklade faktov o aute. Prave preto, aby to nedopadlo, ako ste to tu predviedli.

Nadpis by nalakal urcite aj bez toho, aby tam bol zbytocny odkaz a automaticke ponizenie Versa ('skoro turan') voci cudzej automobilke.
Mne napr. stacilo vidiet obrazok, nie ten hlupy komentar za znackou auta.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 12. 3. 2013 08:39
Na jedné straně je to reklamní slogan, ale zároveň už to je ustálené slovní spojení - vždyť vy i další čtenáři zde v diskusi jste pochopili, co jsem tím chtěl říct. A není v tom kritika, jen pojmenování skutečnosti, která pro někoho může být chybou a pro jiného předností. Verso má jiné priority a jinou koncepci, která třeba mně osobně neoslovuje (ale ani nevadí), a v těch svých mantinelech je postavené dobře. I proto 3,5 hvězdičky - jako třeba základní Kia Cee'd, benzinová Mazda3 nebo VW Jetta, tzn. samá dobrá auta.
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 12. 3. 2013 11:01
Ahá - a to že je to ustálené slovní spojení určil kdo - vy? Já třeba, ač se o auta zajímám cca dvě desetilet,í stále v tomto pojmu jasno nemám (asi čtu málo PR texty Škodovky). Můžete mi, prosím, vysvětlit jako tříletému dítěti, co onen termín znamená (krom škrabky ve víčku nádrže, v případě nelowcostových modelů dokonce zamykatelné)?
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 12. 3. 2013 11:33
Ked je nieco reklamny slogan NIE JE to ziadne ustalene spojenie. Nie je to ani metafora, ani porekadlo ani ziadne zovseobecnene tvrdenie. Je to VZDY reklamny slogan. 'Simply clever' v principe nemoze byt ustalene spojenie, pretoze nepomenuva ziadny konkretny subor vyhod, ktore sa v beznej praxi pouzivaju! Je to vzdy o jedinej automobilke a marketingovom slogane.

Az bude v buducnosti nejake kei-car okomentovane ako "SkoroDasAuto", mame to chapat ako vtipnu narazku, ze 'auto' sa iba podoba na auto a je to len zhoda okolnosti?

Samozrejme, ze tunajsi obvykli prispievatelia pochopili (ten nevhodny vtip), ale ak to cita niekto, kto sa o auta hlbkovo nezaujima, vidi v tom len a len reklamu najma z dovodu nekonecnej masaze mnozstvom exterierovej a vysielacej reklamy, kde nanho dane spojenie vystekne vzdy.

Nerozumiem vasej snahe si to dalej obhajovat, ked vam to jednomyselne vytkli vsetci diskuteri... (teda pardon, az jednemu to nevadi)
Skrytá reklama na jiné automobilky
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 12. 3. 2013 12:26
Ano, pochopili sme to. Chceli ste tym povedat, ze niet nad Skodu.

Akurat teraz to nechcete priznat.
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 11. 3. 2013 18:34
Děkuji za odpověď, toho si cením.

Nicméně s vaším vysvětlením nesouhlasím.

O nadpisu by se dalo ještě polemizovat (i když já jsem tento článek četl, protože mě zajímala Toyota Verso). Ale kdyby tam o Touranu nepadla zmínka, nic by se nestalo.

Avšak "simply clever řešení" je už pro mě za hranou. Je to slogan pouze jedné automobilky, není to tedy zasazení do aktuálního kontextu jak tvrdíte, ale pouze skrytá reklama na jednu automobilku, jelikož všichni ví, o koho se jednoznačně jedná.
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 11. 3. 2013 22:07
Mně to ani tak jako skrytá reklama nepřijde, pro mne je to v první řadě hloupé spojení. Nechci, aby se podobná pitomost zažila.
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 12. 3. 2013 11:01
:yes:
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 11. 3. 2013 19:22
Take me konkurencni slogan zarazil a je absolutne nevhodne umisteny. Mozna to je zamer, ale nesetka se s pochopenim. Turbomotory nejsou nic noveho, ale radeji budu za bezproblemovy motor nez neustale premyslet jak musim dochlazovat turbo, pokazde v servisu slyset abych se k motoru choval setrne, po kazdem nastartovani poslouchat jestli uz nerachoti rozvody, dekuji nechci.
Clanek jako takovy je dobry, ale ten konec jeho uroven snizuje a to je skoda.
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 11. 3. 2013 19:30
Co je moderne na benzinovom turbomotore, spotreba vo vysokom zatazeni ? Som zvedavy, co zas budu nemci pisat do autobildu o spotrebe Golfu 1,4 TSI a BMW530 na dialnici. Ak by musela automobilka platit rozdiel medzi tabulkovou a real spotrebou, tak by bolo rychlo po turbobenzinoch. Pan Vaverka, ctenare by pritiahol napis Spotreba Golfuv US o 2 litre vyssia ako v EU, moze za to Bermudsky trojuholnik ?! :-! Dobry namet, a zadarmo. Mohli by ste konecne testovat spotreby na jednej trase ako autobild o SUV s privesmi, to iste aj fernfahrer trucker. Inak sa tie clanky moc nelisia od blesku.
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 11. 3. 2013 22:38
Co si představuješ pod "real spotrebou"? Tu tvou? NEDC mne zrovna necharakterizuje, ale řeči o reálné spotřebě miluji.
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 12. 3. 2013 01:39
No a mne simply clever ani porovnani s VW vubec nevadi, naopak, myslim, ze je to zcela OK, porovnat auto kratce s hlavnimi konkurenty, resp. pristupy k reseni konkurencnich znacek. Jen bych se asi neomezoval na Skodu a VW.
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 13. 3. 2013 19:37
Pane Vaverko, pro koho je ryze pozitivní charakteristika ''skoro Touran''?

Slova jako ''skoro'' (ve smyslu skoro tak dobrý) čili horší jsou negativní a ne''ryze pozitivní''. :-)

Nepište nesmysly ;-)

Hezký den
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 11. 3. 2013 22:45
Tak ono to není poprvé, co nezaujatý novinář, objektivní pan VWavwerka rovnou v nadpise shodí testované auto a dává jasně najevo své sympatie... [odkaz]

Mně pobavila věta: "MPV od VW si ale dokáže získat větší sympatie, protože Toyota velkoryse rezignuje na první dojem." Hlavně, že VW je na první dojem krasavec. Krabice od vína patřej do Lídlu.

VW nemá ani nejlepší turbomotory, konkurence je dnes už daleko před koncernem. V naftě jsou Francouzi lepší, výkonnější a kvalitnější. A co se týče MPV, tam je VW na štíru, Japonci i Frantíci už uměj využít prostor daleko líp a útulněji.
Skrytá reklama na jiné automobilky
| 15. 3. 2013 19:52
Jo k tomu že rezignuje na první dojem (tzn. je hnusná) by pan Vaverka také napsal: ''ryze pozitivní kritika''.
NEVÝRAZNÉ?!
| 11. 3. 2013 14:52
S tímhle testem si taky dovoluji nesouhlasit! Najezdil jsem dost kilometrů jak se starším Versem, tak i s tímhle uplně novým. Co se týká motorů a jízdního komfortu, nedá se tomu autu vytknout jediná věc. Ano, v interiéru se dá najít pár chyb, ale ukažte mi auto, kde je všechno dokonalý... ;) Interiér se někomu může líbit , někomu ne a tak rozhodně do objektivního testu nepatří kritika designu!!!!!!!!!!! ZA TO AUTO.CZ ÚPLNĚ NESNÁŠÍM! A věta "Nevýrazný design" mě doslova rozesmála, protože to může naspat jedině člověk, který má v popisu práce dělat reklamu VW group! >:D už jenom nadpis "SkoroTouran" nebo srovnání pouze s VW Touranem a nebo dokonce slogan "simply clever" ? >:D STYĎTE SE.
Opravdu přestávám být zvědavý na každodenní zmínky o nové Octavii atd... ;)
Jinak za mě osobně pro nové Verso obrovský palec nahoru :yes: :yes: :yes: :yes: :-)
(pro Auto.cz spíš naopak...)
NEVÝRAZNÉ?!
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 11. 3. 2013 14:53
:yes:
Avatar - šmoula nešika
NEVÝRAZNÉ?!
| 11. 3. 2013 15:32
:yes:
Avatar - gld
NEVÝRAZNÉ?!
| 11. 3. 2013 16:21
Nerád som ten, kto posiela po mokré hadry ale dnes by sa ti jeden hodil. Načo tie emócie? V prvom rade si treba uvedomiť, že "nevýrazný" neznamená to isté ako "zlý" alebo "nepodarený". Áno, toyoty posledných veľa rokov príliš vášne dizajnom nedvíhajú. A to je dobre, treba aj také automobilky.

Odkazy na koncern VW v každom druhom odstavci si autor mohol odpustiť, no test bol vcelku čitateľný a myslím, že aj objektívny.
NEVÝRAZNÉ?!
| 11. 3. 2013 16:24
Dovolím si srovnání s Touranem, najel jsem s ním před Versem pár km, a jsem rád, že jsem ho vyměnil za Verso, ano desing jak vnějš,í tak vnitřku je trochu kontroverzni, ale na interiér jsem si rychle zvykl, všechno je tam kde mám být, nic nevrže, ale hlavně to všechno funguje, tak jak má. Auto je nenápadné, ale to považuji za výhodu, nikdo vám ho na parkovišti nepoškrábe, či neukradne. Čím víc s autem jezdím, tím je "lepší". Mám najeto zatím 70tkm, až na prasklou žárovku bez závad. Facelit autu úžasně pomohl, dnes ho řadím na špičku ve třídě kompaktních MPV. Za mě :yes: :yes: :yes:
NEVÝRAZNÉ?!
| 11. 3. 2013 17:37
:yes: souhlas
Avatar - volvo s60
NEVÝRAZNÉ?!
| 15. 3. 2013 12:17
A co ty totálně průserové naftové motory D-4D 2,2 vyraběné v Polsku!? Viz SM Diesel: Všechny diesely od roku 2006 jsou dnes křivé jak velbloudí tlama a selhávající těsnění pod hlavou se u nich stáva neopravitelnou zavadou!? Z vlastnich zkuseností, máme 2008 2,2 D-4D v maximálni výbavě a je to neprodejné!
touran?
| 11. 3. 2013 15:05
ja mam este tourana. som sa nechal obalamutit. vam poviem ze to ludove auto ak tu niekto dava za znacku kvality tak sa mu vysmejem do ksichtu. tolko trapenia co ja mam s tym srotom tak to je hroza. a to som kupoval nove. ziadna jazdenka. ma tri roky ale hnoj na entu.predtym som mal zafiru jazdenku a bola stokrat lepsia jak toto. no co,nabuduce nedam na rady takychto novinarou ;-\ predpokladam ze toyota je sto krat spolahlivejsia. teraz uz viem
Avatar - šmoula nešika
touran?
| 11. 3. 2013 15:35
A co máš konkrétně za problémy? Motor, převodovka, nebo se to rozesr@lo celý?
touran?
| 11. 3. 2013 16:24
nic velke.ale napriklad neurobim 10tis km bez navstevy servisu. len vodicova sedacka 3krat menena v ramci zaruky.koza je snad z netopiera alebo co. a to sa nema velmi ako drat lebo vacsinov jazdim cez 1000km do prace a spet. 4 krat sa pokazilo stahovanie okien.a to raz tak ze pri minus 10 som stiahol dole tak 5 cm lebo som fajcil a uz neslo hore.a ja 800 km od domu.tak som este lepiace pasky kupoval a lepil.uz nefajcim v aute.a tak dalej. vrchol bol ked mi nesiel nastartovat potom a sa drbol ani neviem preco do nudzoveho rezimu vo svajci.cim viacej sa o neho staram tym je horsi. proste srot. stale nieco. furt sa len bat ze co nabuduce. zena ma 5 rocnu i30 z daleka tak nesetri auto ako ja a to auto nepozna servis len olej a nic viac.ja viem ze je to spotrebny material a obcas sa to pokazi ale zopar aut som uz mal a veru nekazili sa tak ako toto. nemci podla mna zaspali dobu co sa tyka spolahlivosti. aspon podla tychto skusenosti.
Avatar - šmoula nešika
touran?
| 11. 3. 2013 16:33
OK
touran?
| 11. 3. 2013 17:01
"uz nefajcim v aute" - alespoň něčemu to prospělo. ;-) Touran patří, řekl bych, mezi nejhůře hodnocené VW posledních deseti let. Chvály jsem na něj neslyšel, až teď v druhém testu na sto tisíc kilometrů AutoBildu. Přiznávám, že to není auto, které bych sledoval, ale občas o něco zavadím a tohle je můj dojem.
touran?
| 11. 3. 2013 17:40
Nejvíc mě fascinujou lidi co kupují skřížené motyky ikdyž s něma mají jenom trápení a říkají že vlastně jezdí spolehlivě a stejně si jej koupí znovu....nechápu...v životě bych se té značce nevrátil...
touran?
| 11. 3. 2013 18:39
skřížené motyky >:D >:-[] >:D :yes: slyším, teda čtu poprvé, pobavilo >:D >:D
touran?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 11. 3. 2013 18:58
Jojo, skvela trefa :yes:
Avatar - dal
touran?
| 12. 3. 2013 09:04
Za ty motyky :yes: :yes: :yes:
touran?
| 11. 3. 2013 19:26
Mozna by pomohlo to nehulit ;-)
touran?
| 11. 3. 2013 19:36
Predaj ho na terapeuticke ucely, odnauci fajcit >:D Aky je to paket vybavy ? Stastny ex VW group motorista, ale naco im do***e bolo DUCATI :no: :no: :no:
Avatar - Katikakus
touran?
| 11. 3. 2013 17:40
Mam podobnou zkusenost. S Touranem jsem si "uzil" cca 30tis. km a stacilo. Nikdy vice.
.
| 11. 3. 2013 15:17
"dýchavičná šestnáctistovka, která se umí natrápit i v menším Aurisu" - auris s danym motorom mam a vobec nemam pocit ze by sa v aute trapil, je to pre auto optimalna motorizacia.
Auris sa mozno trapi so zakladnou 1.33, ale s 1.6 rozhodne nie.

A je to zvlastne, ale ked si tento clakon niekto precita, tak vidi, ze to je reklamny clanok na touran.
Proč ne Touran?
| 11. 3. 2013 15:18
A kolik je rozdíl v ceně proti tomu Touranu? Letmým pohledem mi vychází asi 50.000Kč (v obou případech akční slevy), to už mi jako argument přijde.
Avatar - Katikakus
Dalsi VWavwerkovina...
| 11. 3. 2013 17:41
:no:
Avatar - šmoula nešika
Dalsi VWavwerkovina...
| 11. 3. 2013 17:50
Nutno uznat, že by dokázal strčit reklamu na VW i do reportáže o Fordu T.
Dalsi VWavwerkovina...
| 11. 3. 2013 18:38
Prave to iste mi skrslo, ked som docital hodnotenie v zavere.

Zaujimalo by ma, aky skvely prvy dojem poskytuje touran, ze nema zmysel uvazovat o Verse?? Ponuka stary X rocny interier? ci odkladacia schranka pred kvaltom robi ten skvely dojem?
Az dakto pouzije simply never vymysel, mal by ozrejmit jeho vyznam detailnejsie, nie iba formou reklamneho odkazu na cudzi produkt.
Avatar - petrumr
není to reklama
| 11. 3. 2013 18:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
není to reklama
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 11. 3. 2013 19:02
Pozeram, ze GTI za seba dnes nechal na fore brigadnika...

A) to, co si napisal, z testu nevyplyva
B) Toyota predava viac aut ako VW - nezabudaj, ze svet sa nekonci za hranicami CR. Ani hranicami Nemecka.
Avatar - N6600
není to reklama
| 11. 3. 2013 19:23
Kludne si kup Tourana ;-) AutoBild odporuca! >:-[]
Avatar - Choochoo
není to reklama
| 12. 3. 2013 08:54
:yes: >:D
není to reklama
| 11. 3. 2013 19:25
Zajimavé že čísla statistik spolehlivosti ukazují stále to samé! Pokud někdo bude hnětat že sou ty čísla přestřelené tak se někdo pletl peknych par desitek let. To VW je někde ....víš kde...
Je jasny že evropane preferuji auta podle pravítek, tady se Toyota nikdy poradne nechytne a kdyz se u nejakeho zakaznika chytne tak ji uz neopusti! znam mrdu znamych co meli skvele nemecke vozy a presli jinam..
není to reklama
| 11. 3. 2013 19:47
Takze naj auto podla tvojej logiky je LADA ( v Rusku najpredavanejsia ). Je dobre, ze kupujucich treba upozornovat nato, ze toyota sa moze pokazit. U VW to kupujuci tak nejak automaticky dostava vo vybave bez priplatku. A ak budes mat cas, tak pozri AUTO MOTOR UND SPORT TV relaciu DAS WERK 2 diel, ako Omarovia skladaju nemecke auta v nemecku >:D . Nemal som a nemam toyotu, toho Landcruisera strasne dogebali :no:
není to reklama
| 11. 3. 2013 20:23
Veru vynechaj, s tak silnym autom by si si mohol ublizit.
Kazdemu predsa s prehladom musi stacit 47-51kW z troj-raketaka.
Avatar - petrumr
není to reklama
| 12. 3. 2013 18:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Rampa89
není to reklama
| 12. 3. 2013 22:26
Když jdu kolem, můžu se zeptat OT, čím tedy ty tvé bývalé +15 let staré (japonské) toyoty nestíhaly na koncern? Jestli si dobře vzpomínám... nějak jsem to tehdy z tvých odpovědí nevyčetl.

K tématu, ne není to reklama, dalo by se říct Touran konečně prošel dlouhodobým testem Auto Bildu - nic není nemožné! :-)
Avatar - petrumr
není to reklama
| 13. 3. 2013 19:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Rampa89
není to reklama
| 14. 3. 2013 01:08
No ty to člověče měníš jak boty :-), já čerpal hlavně z toho tvého tehdejšího příspěvku kde jsi psal, že jsi měl carinu [odkaz] , takže rozhodně +15, a nepůsobí to na mě celkově zrovna důvěryhodně. Jinak jestli to tedy dobře chápu, v těchto věcech tedy nestíhaly na koncern ano? Tehdejší konkurenci? Dál už se o tom asi nemá cenu bavit, protože to tvoje tehdejší tvrzení prostě obhájit nedokážeš - konkrétně : "Já jsem měl dvě japonský toyoty a ty už se nemohli koncernu vyrovnat", kde se to týkalo té corolly a cariny, o Ravce nepadlo ani slovo, o tom polemizovat nehodlám, protože ano, v době, kdy se začal vyrábět Yeti už byly lepší časy toyoty dávno pryč. Ta tvá corolla ti v tebou vyjmenovaných věcech vyhovovat nemusela, ale pořád si neuvedl ani jedinou věc, která se skutečně objektivně dala posuzovat jako nedostatek vůči, opakuji tehdejšímu, koncernu - leda G3, jinak Felicie? Když octavie nebyla ani na papíře?? Klidně pokračuj, jen se bohužel obávám, že se budeš opět kroutit a k tomu tvrzení se nic nedozvím. :'-(
Staronové Verso?
| 11. 3. 2013 20:32
Hmmm exteriér už začíná vypadat k světu a dokonce bych řekl, že si mi i líbí. Černá sluší, design se konečně dostal k moderním linkám.

Co ale auto neskutečně brzdí je interiér. Nenápadná přístrojová deska, hlavně pak střední panel a naprosto příšerné umístění "budíků". Pane bože vraťte je zpět před řidiče, a´t se na to dá alespoň koukat ;-)

Co je přímo ostudné na MPV, je velikost zavazadlového prostoru. 484 l je výsměch všem vícepočetným rodinám, to nestačí ani na víkend na chalupě, natož třeba na zimní dovolenou na horách :no: U středního MPV by měl kufr atakovat 600l, aby byl použitelný. Z vlastní zkušenosti vím, že nemám problém naplnit mých 679l v P5008 a někdy bych potřeboval i větší ;-)

Verso se mi celkem líbí, a kdyby výrobce opravil 3 zmíněné věci, tak by se mohla konkurence zahrabat. Nicméně takhle je to jedno MPV z mnoha >:D
Staronové Verso?
| 11. 3. 2013 21:59
A co chcete na ty vikendy nebo tyden na horach tahat ? Pulku baraku, celou lednici ? Vetsina ro´din s detma si jede odpocinout a ne tam pobihat u plotny a varit pro celou rodinu - to muzou zustat doma. Drtiva vetsina vyuzije minimalne polopenze, lyze na strechu nebo do boxu na strese, kola na strechu nebo na kouli dozadu. To ze tahate zbytecnosti vy neznamena, ze nekdo jiny ty zbytecnosti taha take.
Mimochodem Verso ma velky prostor pod dvojitou podlahou, je to trochu i zmineno v clanku.
Co se tyce pristroju uprostred, tak je vyborne, nadherne citelne a hlavne prirozene. Pomlouvaji to samozrejme ti, kteri to nikdy nezkusili.
Avatar - pumpkin
Staronové Verso?
| 11. 3. 2013 23:25
:yes: Budíky sú fajn, ale lepšie to má vyriešené Renault Scénic.
Avatar - petrumr
Staronové Verso?
| 12. 3. 2013 18:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Staronové Verso?
| 11. 3. 2013 23:34
Hlavně, že ty jsi určitě zkoušel. Já ano, než jsem vyměnil Grand Picasso za 5008, znovu jsem si prošel konkurenci a Verso právě odsoudili k nezdaru ty 3 věci, které jsem napsal ;-)
C4GP má také velmi přehledný displej uprostřed, ale uprostřed! 4 letá zkušnost. Tohle je tak někde mezi řidičem a středem auta a je to dost hnusné a nepříjemné. :no:

Ohledně toho kufru, až budeš mít někdy 3 děti, pak si to povíme. Jen kočárek ti zabere s přehledem půl kufru + 2 tašky z věcma a 500l je pryč >:D Takže ty kecy o převážení půl baráku si nech, jelikož nevíš o čem mluvíš :no: Navíc pod dvojitou podlahu se ti vejdou tak macimálně řetězy, kompresor a pár drobností. Tašku tam nedáš...
Staronové Verso?
| 12. 3. 2013 08:47
Ano budiky nejsou uplne uprostred, ale k tomu prostredku maji velmi blizko, hrat si na centimetry nema smysl. Pro vas je to hnusne, pro me idealni a dle meho je to jen hledani hole na psa.
Mam 2 deti, to treti je na ceste za par mesicu, takze vim o cem pisu. Kocarek s hlubokou korbou se vozi maximalne rok, pak uz z se vozi maximalne podvozek se sportovni nastavbou, ktera je o neco skladnejsi. Za dalsi rok uz se vozi maximalne golfky.
Dvojita podlaha pojme dve velke tasky - osobne vyzkouseno tuto nedeli pri dnu otevrenych dveri v toyote.
Avatar - DoubleSix
Staronové Verso?
| 12. 3. 2013 09:23
Kočárek už dlouho nevozím, ale i tak mi s 3 dětmi přijde někdy kufr P5008 malý (ještě že mám dělící síť a rovnám až po střechu :-) ).
Navíc hraju hokej a potřebuju, aby se mi do kufru vešly 4 hokejové výstroje. Ty bych do Versa nedal ani náhodou. I v P5008 je to na hraně.
Staronové Verso?
| 12. 3. 2013 08:14
Já mám Grand Scénica a jenom 2 děti a přesto je někdy místa v kufru málo. Letos jsem jel na hory a řešil, jestli nechat doma tchýni nebo sáňky. Prostě kočár s hlubokou korbou, brusle, hadry, boby,,... zaberou hodně místa. a to jsem měl ještě lyže na střeše. Jídlo jsem samozřejmě nebral.
Staronové Verso?
| 12. 3. 2013 08:24
Tak nějak ;-) Předpokládám, že si raději vzal tchýni, sáňky totiž nedovedou hlídat děti >:D
Staronové Verso?
| 12. 3. 2013 08:59
:-) ...a vařit
Staronové Verso?
| 12. 3. 2013 08:48
Ano kocar s hlubokou korbou zaberou hodne mista, to beru, ale to by clovek musel mit autobus. Ale velky kocar s korbou se vozi maximalne rok, pak uz jen sportovni nastavba a nakonec jen golfky.
Staronové Verso?
| 12. 3. 2013 10:09
Sestřenka s manželem si kvůli tomu koupili Multivan. :-) Hlavně kvůli hlídací tchyni.
Avatar - petrumr
Staronové Verso?
| 12. 3. 2013 19:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Staronové Verso?
| 12. 3. 2013 20:27
Tak to bylo trefné ;-)
auto.cz
| 11. 3. 2013 21:00
Opět děkuji za reklamu na produkt VW.

Na auto.cz mě už baví akorát diskuze, kde se pořád mohu dočíst normální názory.

Četba obdobného článku je ztráta času. Stačil mi závěr. Kdybych byl z rodu Porsche, asi bych to nenapsal líp ;-)

Přikládám hodnocení značek nezaujaté předsudky (nebo max. pozitivními k domácím značkám..): [odkaz]

V USA asi spíš než pózu upřednostňují value for money, narozdíl od ČR.

Objektivitě zdar

PS VW je v USA na 31 místě ze 34 hodnocených značek
:-)
PPS Mezi uvedenými nevýhodami na konci hodnocení p. Vaverky je špatná image >:D
Avatar - Choochoo
auto.cz
| 12. 3. 2013 08:50
:yes:
Ja uz to take neresim, nazor si udela clovek sam dle toho co vidi v okoli jezdit, nejezdit. Clanky uz take vetsinou nectu, pac cist jak autor hleda nesmyslne minusy a nebo nekde zas pochybne plusy me fakt neba.
Avatar - petrumr
auto.cz
| 12. 3. 2013 19:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
Odfláknutý test
| 11. 3. 2013 23:17
Ako nič v zlom vážená redakcia, ale tento test ste trochu odflákli. Celkovo recenzia pôsobí že "Hm, narýchlo Verso otestujeme, ale Touran je aj tak lepší."
Hlavne nerozumiem, kde ste nabrali mínusy na konci testu.
Dizajn je subjektívna vec, ale nemyslím, že Touran by bol na tom lepšie. Budiš...
Ďalej malé odkladacie priestory. Ste si istí, že viete o všetkých? Bol som ich teraz v garáži spočítať a je ich požehnane:

Dve schránky v prístrojovej doske pred spolujazdcom (z toho jedna s nastaviteľným chladením určená na veľkú PET fľašu)
Zásuvka pod sedadlom spolujazdca
Mini "kapsy" na kľúče po bokoch riadiacej páky
Objemná schránka s dvojitým dnom pod lakťovou opierkou vpredu
Dva držiaky nápojov predu
Schránky vo dverách
Kapsy a stolíky s držiakmi na nápoje zo zadnej strany predných sedadiel,
Dve schránky v podlahe v druhom rade sedadiel
Kufor (5. miestna verzia):
Menšia odkladacia schránka pod podlahou ideálna na povinnú výbavu
Väčšia schránka s možnosťou zníženia podlahy kufra, alebo ideálna na odloženie krycej roletky kufra
Dve menšie postranné schránky za zadnými svetlami

Nestačí? Dobrú polovicu ste ani nespomenuli a pri rodinnom MPV je to predsa dôležité.
A načo potrebujete vyberateľné zadné sedadlá, keď sa sklápajú do podlahy a tvoria tak rovnú ložnú plochu? Navyše stredný rad sedadiel považujem za komfortný, hlavne vďaka nastaviteľnému sklonu operadiel a lakťovej opierke v strednom operadle.

No a hlavne nerozumiem, ako niekto môže pred novým Versom uprednostniť zastaralý a drahý Touran. Nevidím jediný dôvod ho kúpiť, jedine, že by predajca dal neuveriteľne veľkú zľavu.
Odfláknutý test
| 12. 3. 2013 07:45
Na dasauto.cz je predem dano, ze VW, at uz nespolehliva krabice jmenem Touran je vzdy lepsi nez spetova spicka.
Odfláknutý test
| 12. 3. 2013 08:53
Aktualne uvazuji o MPV pro rodinu a zaujala me reklamni akce na Touran - Comfort myslim se jmenuje. Zakladni cena 480 tisic s 1.2 TSi mi prijde vzhledem ke konkurenci hodne prehnana cena. Za to uz je Verso v nejvyšší výbavě.
Avatar - petrumr
Odfláknutý test
| 13. 3. 2013 19:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
vaverko, chce to lepší brýle
| 12. 3. 2013 06:03
a snad i pestřejší stravu - zjevně chybí něktetré stopové prvky. Co je prosímvás na tom Versu podobného Touranu? Volant? Čtyři kola? Proč nezní nadpis "Toyota Verso 1.8 Valvematic - japonský scénic"?
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
vaverko, chce to lepší brýle
| 12. 3. 2013 08:41
Když má Verso výrazně lepší např. odhlučnění nebo jízdní vlastnosti než Scénic, tak by mně nepřišlo moc hezké ho k němu přirovnávat.
vaverko, chce to lepší brýle
| 12. 3. 2013 09:05
To ale píšete jenom Vy a to je stejné jako by to nepsal nikdo. Vás už nikdo vážně brát nemůže. :
Scénic je vítězem většiny srovnávacích testů v Evropě a je i nejprodávanějším kompaktním MPV v Evropě. Proto se s ním, jako etalonem této třídy, většinou ostatní srovnávají a nikoho to asi neuráží.-)
Avatar - Katikakus
vaverko, chce to lepší brýle
| 12. 3. 2013 09:37
:yes:
vaverko, chce to lepší brýle
| 12. 3. 2013 12:02
Tak to je dost trapná výmluva z (nenapsaného leč implikovaného) obvinění, že nám tady podsouváte snahu Toyoty o napodobení krabice jménem Touran. (oĘ°WDĺ,nČĄüéó’ËÉWfDM~Y) Chcete-li se v budoucnosti stát kvalitním motoristickým novinářem, přestaňte takhle okatě lézt VW do .... otvoru.
Jinak zůstanete amatérem typu GTi (Vy aspoň umíte dělat lepší fotky aut).
DALSI SLENDRIAN NA DASAUTO.CZ
| 12. 3. 2013 07:41
...nebo spis jeden z mnoha. Uz nadpis shazuje "test" na uroven Blesku. Pote se podivam, kdo test sesmolil a uz je vse jasne.
V nadpise zni : Toyota Verso....-skoro Touran. Snad si autor nemysli, ze je Verso skoro tak spatnym automobilem jako Touran?
Dale me rozesmala veta, ve ktere podle autora Toyota resignuje na prvni dojem. Jako protipol zde zmineny nabizi krabici bez jakehokoliv designerskeho napadu, VW Touran. Nemel bych nic proti, kdyby pisalek konroval Scenicem, nebo Picassem.

Zde bych mel navrh pro redakci dasauto.cz: Piste uz do nadpisu kdo clanek sesmolil, at na nej nemusim zbytecne klikat.
Avatar - Choochoo
DALSI SLENDRIAN NA DASAUTO.CZ
| 12. 3. 2013 08:33
Kdyz tu pises, ze neni skoro tak spatna jako Touran, tak jsem si vzpomel na firemni dasauto a urcite tak spatna neni.
Tak jsem se pred nedavnem poptal u kolegy, ze prej nam ve firme umrelo 1,8 TSI(uz jsem tu zminoval drive) v Superbu a kolik ze jich nam to umrelo celkem. Kolega se jen usmal pod vousy >:D a rika 2 kousky. Rikam si 2 ;-) neni malo, tak jeste doplnuji dotaz "z kolika?" Kolega uz vesele dodava ze 3 >:-[] Jeden odesel v 85tis a druhy ve 105tis. >:-[] Neni pochyb o tom, ze tam kde je japonec slusne zajety, je dasauto vysypany >:-[] :no:
Skoda te 1,8, ze neni nabizena v Aurisu, to by byla vyborna kombinace ;-)
Avatar - dal
DALSI SLENDRIAN NA DASAUTO.CZ
| 12. 3. 2013 09:23
A můj kluk jde už po třetí s TSI do servisu, což beru jako normální věc, protože má najeto už 67tis. km. Manželka mu nadává co to koupil za křáp, má Atose s 95tis. najeto a bez problému. Myslel jsem si, že je to ojedinělý případ a že jsme prostě měli smůlu, ale když potkáte v autosalonu lidi se stejnými problémy, tak víte, že jste koupili šrot. VW už ani náhodou.
Avatar - Choochoo
DALSI SLENDRIAN NA DASAUTO.CZ
| 12. 3. 2013 09:44
"Uz" 67 tis >:-[]
Omlouvam se ze to vypada, ze se smeji cizimu nestesti, neni to tak. Smeji se vyrobci, jak muze byt nekdo takovy neumetel. Neni to nic proc se na to jit divat do saloonu.
Minuly tyden jsem kouknul v praci na OIII a prislo mi to jak navrat ke korenum, OI. Kdyby prisla v roce 2003 byl by to asi trochu pokrok, ale dnes. Pusobilo to na me jako slusny plastak. Nejvetsi pecka byla bila leskla lista ve dverich, neskutecne lacina, tu snad dovazej z Ciny. I30 na me pusobila asi lepe, urcite ale srovnatelne. Reklama to tu pak poda, ze neni nic lepsiho snad ani o tridu vyse, tj, opravdovou stredni tridu >:-[] Tady koncern zivi spousty lidi, takze jich asi moc nadavat nebude ;-)
Dost uz o podradnych autech a pojdme se venovat Toyote ;-)
DALSI SLENDRIAN NA DASAUTO.CZ
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 12. 3. 2013 08:36
Ale prisiel by si o zabavu z debaty.

Auto.cz kleslo na uroven kombinacie reklamneho magazinu pre VAG a bulvaru, kde nejde o informacie, ale o vyvolanie skandalu a propagovanie jednej automobilky. Samozrejme, ze to vyvola reakcie, pretoze niekto sa tu pod plastikom objektivity snazi prezentovat absolutne priemerne znacky ako elitu kvality a progresu.

Predstav si, ze by niekto napisal, ze Rick Astley bol najlepsi umelec 80.rokov. Samozrejme, ze kazdy, kto sa vyzna v hudbe, bude protestovat.

Vaverka je obycajny internetovy troll, ktory sa tvari ako novinar.
Avatar - Choochoo
DALSI SLENDRIAN NA DASAUTO.CZ
| 12. 3. 2013 08:51
Ta zabava z debaty to je to jedine >:D
Avatar - bubucci
Autosalon
| 12. 3. 2013 08:34
Před pár týdny byl v Autosalonu test (nevzpomínám si přesně, ale nejspíš testovali diesel) a měl jsem z recenze naprosto opačný pocit jako tady z toho článku. Testovali MPV a tak k testu i přistupovali. Tady mi příjde, že autor o důležitých věcech, a většinou to bývají jedny z hlavních důvodů, proč si zákazníci MPV vybírají, nezmiňuje a přistupuje k testu MPV stejně jako k testu kompatního hatchbacku.
Důležitější informace byly v příspěvku např. od uživatele Pumpkin a skušenosti vlastníků Versa a Touranu, než v rádoby seriózním testu.
Avatar - Iv8
Autosalon
| 12. 3. 2013 08:53
Navrhuji přejmenovat tento web na "auto.vw" a hned bude všem jasné, o co jde.
Koncernové brýle jsou nepřehlédnutelné téměř u všech rádoby testů.
Autosalon
| 13. 3. 2013 11:00
tak, tak >:-[]
toyota
| 12. 3. 2013 09:22
v poslednej dobe aspiruje na cenu Red Hnus design awards ;-\
Tip
| 12. 3. 2013 09:36
Zajímalo by mě, k čemu by přirovnal Herr VW Peugeot 2008 nebo Renault Captur. Já si tipnu, že v nadpise bude stát: ... - francouzské Polo cross.

Fakt je, že když vidím, kdo test píše, přečtu si jen mínusy, usměju se, a jdu pryč... Ono co taky čekat od profíka, kterej neví, jak se aktivuje tempomat, jak se stahujou okna bez nastartovaného motoru, nebo který neví, jak v Mazdě otevřít kufr. 8-s
Avatar - KANKUNEN
Tip
| 12. 3. 2013 09:47
Dokonce neumí zacházet ani s metrem. Někdo zde již psal, že naměřil délku kufru M6 105 cm, AutoTip taky 105, auto.cz 101. Délka sedáku M6 Autotip 49 cm (stejně jako Insignia a i40), auto.cz 47 cm. Brzy se dočteme v mínusech, že ve srovnání s VW je kabina zbytečně moc odhlučněná a proto je jízda odtažitá.
Tip
| 12. 3. 2013 23:10
a spotrebu hybridu testuje na dialnici :-)
Avatar - Katikakus
Tip
| 13. 3. 2013 01:02
Jo, tak to jsem taky koukal jako blazen... 8-s :no:
Este trosku a Toyota si moze gratulovat :D
| 12. 3. 2013 09:42
Takze Verso je skoroTouran, no podla ohlasov na Touran a jeho poruchovost, staci Toyote znizit spolahlivost a bude uz ale uplne ako Touran >:D >:D
Avatar - N6600
Este trosku a Toyota si moze gratulovat :D
| 12. 3. 2013 19:16
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - petrumr
Este trosku a Toyota si moze gratulovat :D
| 12. 3. 2013 21:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
"Závěr"
| 12. 3. 2013 21:32
"Závěr

Závěrečné hodnocení je tentokrát záludnou disciplínou. Toyota Verso totiž postrádá výraznější slabé stránkym ale současně nedává mnoho důvodů, proč ji chtít. Něco podobného nabízí i Volkswagen Touran – dobře vymyšlené auto pro každodenní bezstarostný provoz."

TAKU KOKO...TINU MOZE NAPISAT LEN VAVWERKA!!!! :-!

Ja reku test Toyoty a nie PR najporuchovejsieho VW.
tak jsem se sem řítil dštít oheň a síru...
| 12. 3. 2013 21:47
ale koukám, že je to zbytečný - nejsem první ani jedinej, takže to netřeba celý opakovat.
Akorát teda dodám, že patřím ke skupině těch zhnusených a otrávených z VW... nebo z auto.cz ... nebo z VW na auto.cz
To už je na prášky a je to prostě vadný.
A to co mě na tom asi nejvíc ničí je to vědomí, že je to přesně zacílený na skupinu těch "jednodušších"... kterých je ale kolem mě nějak čím dál tím víc.
Odporné.
Vím, že se všichni musíme něčím živit... ale člověk by měl mít svou hranici, za kterou nejde.
:-!
tak jsem se sem řítil dštít oheň a síru...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 13. 3. 2013 07:15
Well said, sir :yes:
tak jsem se sem řítil dštít oheň a síru...
| 13. 3. 2013 10:59
:yes:
tak jsem se sem řítil dštít oheň a síru...
| 18. 3. 2013 14:45
autorství pana VWaVWerky pro mne znamená, že test nemá ani smysl číst. Upřímně, v téhle kategorii se prodává lépe snad i to Verso, ale premianti/etalony třídy jsou někde jinde.
Avatar - Hajzlík
Jízdní vlastnosti nejsou priorita a standardem je traverza?
| 13. 3. 2013 00:13
Spíš bych řekl, že většina MPV této třídy je odvozená z HB nižší střední a tudíž většina konkurentů má vzadu víceprvek (Ford, VW) nebo alespoň vylepšenou traverzu (Opel/Wattův přímovod) a je s podivem, že Verso, které je odvozeno z Aurisu, víceprvek vzadu nemá, to bych spíše nazval šetřením na nepravém místě.
Jízdní vlastnosti nejsou priorita a standardem je traverza?
| 13. 3. 2013 10:58
Sedni si, svez se, ale více než jeden km a potom hodnoť. ;-)
Avatar - Hajzlík
Jízdní vlastnosti nejsou priorita a standardem je traverza?
| 13. 3. 2013 13:02
Ani 100000 km z vlečky víceprvek neudělá. :-)
Jízdní vlastnosti nejsou priorita a standardem je traverza?
| 13. 3. 2013 14:33
To máš pravdu, ale mi řekni kdo jede tak aby to potřeboval u MPV? Verso sedí jako přišité, pokud nejsi pako a nejedeš tak.
Avatar - Hajzlík
Jízdní vlastnosti nejsou priorita a standardem je traverza?
| 13. 3. 2013 16:20
Víceprvek je nezávislé zavěšení, které vede kola daleko přesněji především na rozbitém povrchu, přenáší méně rázů do karoserie, je tišší, dá se lépe nastavit na velký rozsah užitečného zatížení etc.
Avatar - petrumr
Jízdní vlastnosti nejsou priorita a standardem je traverza?
| 13. 3. 2013 18:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hajzlík
Jízdní vlastnosti nejsou priorita a standardem je traverza?
| 13. 3. 2013 18:48
Ano, vždy je něco za něco, kvalita nějaký prostor stojí.
Jízdní vlastnosti nejsou priorita a standardem je traverza?
| 13. 3. 2013 19:42
No u Verza by se díky víceprvku stalo z již tak (na MPV) malých 484l kufru , třeba jen 420l a to už by byla katastrofa >:D
Avatar - Hajzlík
Jízdní vlastnosti nejsou priorita a standardem je traverza?
| 13. 3. 2013 21:05
Myslím, že podvozková platforma (Auris) je připravená na montáž obou typů náprav bez dopadu na prostor v kufru (prostě u víceprvku je prostor "vespod" kompletně využit, při instalaci traverzy je tam prázdný prostor). Takže dopad by byl nulový, je to jenom o šetření na nepravém místě podobně u Aurisu nebo u Octavie.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Jízdní vlastnosti nejsou priorita a standardem je traverza?
| 13. 3. 2013 15:51
Právě VW s Fordem a Mazdou jsou jediné výjimky...
Verso
| 15. 3. 2013 20:13
Tento motor bych chtel mít s 6ti kvaltem v Yarisu....
Avatar - petopavlov
rozdiel
| 6. 4. 2015 23:34
tak priatelia, neviem ako vy (vlastne viem - na základe diskusií viem), ale ja som asi staromódny a auto pre mňa znamená motor a volant (podvozok), max. klíma. preto ja keď porovnávam verso a touran, tak u mňa na plnej čiare (fakt s veľkým rozdielom) vyhráva verso. pretože: ak u tourana chcem nájsť podobnú morizáciu (výkon) idem na nejakých 20490 eur (1,4 tsi motor, 103 kW). na slovensku zoženiem testované verso (1,8 Valvematic, 108 kW) za nejakých 17990 (cenníkových) eur, čo je rozdiel 2500 eur. žabomyšie vojny vo výbave oboch áut neriešim. voľba je na vás ..., teda na nás.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku