Bezpečnost
to zvládnul :yes:
Je vidět že je nejen pěkný, ale i bezpečný :yes:
Je vidět že je nejen pěkný, ale i bezpečný :yes:
Keby namiesto blbých nič nehovoriacich všeobecných hviezdičiek proste a jednoducho bodovali, vyzeralo by to oveľa lepšie a človek by mal hneď jasno. Povedzme😒br />
1.priamy čelný náraz - 75 zo 100 (alebo 75😖
2.čelný náraz s čiastočnýnm prekrytím - 68
3.bočný náraz - 86
4.ochrana detí na palube - 83
5.ochrana chodcov - 55
6.pasívna bezpečnosť (značky, ukazovatele a pod) - 85
....atď. Z toho by mal človek aspoň reálnejšiu predstavu, kdežto z tých ich hviezdičiek viem vpodstate veľké howno....
2.čelný náraz s čiastočnýnm prekrytím - 68
3.bočný náraz - 86
4.ochrana detí na palube - 83
5.ochrana chodcov - 55
6.pasívna bezpečnosť (značky, ukazovatele a pod) - 85
....atď. Z toho by mal človek aspoň reálnejšiu predstavu, kdežto z tých ich hviezdičiek viem vpodstate veľké howno....
Honda zkrátka boduje i v oblastech, kterým dříve nebyla dávána dostatečná váha... pak je přece ok, pokud po přepočtu získá nějaké body navíc. Naopak kdo dříve jel jen dle metodik a ostatní zanedbával, mohl by o jednu hvězdu přijít...
Aby mohl automobil získat body za přítomnost asistenčních zařízení, musí být tato zařízení součástí výbavy 85 % vozů prodaných na trhu v Evropě (pro rok 2009). Tento požadavek se bude stupňovat a v roce 2012 bude vyžadována 100% přítomnost daného prvku ve vozech prodaných v Evropě.
1 bod za přítomnost stabilizačního systému lze udělit v tom případě, že je jím vybaveno alespoň 50 % vozů prodaných v Evropě a do 0 % až 35 % ostatních verzí je možné systém získat formou příplatkové výbavy.
Pro rok 2009 bude v platnosti pravidlo, že body za stabilizační systém dostává model, který má systém alespoň v 85 % případů prodaných vozů.