Profi
píšete len o výhodách a úspornosti ale čo bezpečnosť takýchto návesov a prívesov? u dvojmontáže ešte ako tak, ale ak dostane vo vysokej rýchlosti na diaľnici na takomto návese/prívese s jednomontážou tzv. šlusdefekt, tak potom dovi-dopo... nechcem si ani len predstaviť, čo to spraví s celou súpravou. videl som, čo to spravilo s trojnápravovým návesom na diaľnici, keď mu strelila jedna pneumatika, ako to s ním pekne zakývalo. pri jednej náprave a jednomontáži to bude o život...
A tak nějak bych mohl ještě chvíli pokračovat, ale shrnuto a podtrženo můžu říct😒br /> Neskutečně nestabilní plachetnice na malinkých kolech, vyžadující až nadpřirozené soustředění a koncentraci a především pohotovou a vytříbenou mysl.
Téměř nikdo na cestě ani ve firmě ani jinde nechápe úroveň řidičských schopností potřebných k řízení takového vozidla, takže vás mají za ***a.
Neskutečně nevděčná práce, která vás totálně vyčerpá jak psychicky, tak i fyzicky, vyžadující tvrdý přístup k technickému stavu vozidla. Neexistuje jiný stav než 100%.
Chytit defekt si snad ani nechci představit.
Obutí kol se musí měnit, i když hloubka dezénu stále splňuje normy stanovené zákonem.
Fakt to není normální jízda s kamionem. Je to " High skill drive " , kde stejně nakonec tu chybu každý udělá.
Držte mi palce a věřte, že to není sranda.
šílený řidič33letý Amidonis
DE- sorgen sie nicht, ich bin schon tot.
EN- don`t wory, im already death. :-!