Ekonomika
uz januarove predaje v eu naznacovali znacny pokles skody... februar to len potvrdil....
je blbost mysliet si ze kazdy caka na novu octaviu... ked okrem octave klesali aj yeti fabia superb 😉
je blbost mysliet si ze kazdy caka na novu octaviu... ked okrem octave klesali aj yeti fabia superb 😉
"Já to předpovídal," řekl Švejk, "ale v blázinci o tom ještě nic nevědí, ačkoliv by to měli mít z první ruky."
bude zaujimave sledovat co sposobi nabeh novej octavky.... ale necakam nejaky brutalny narast... este stale chyba v ponuke kombik a aj 4x4 octavka kombik... navyse je octavia dost uz draha ... myslim ze skodovka tento rok poklesne... ale je to normalny stav... aj korejcov to uz coskoro caka
Combi bude u dealerů od 14.4.2013.Ceník na 4x4 koncem května 2013. :-!
Coz je uplne jedno, protoze casy se meni. Rapid udelal medvedi sluzbu a v cenach leda tak chaos. Vidam opravdu hodne sluzebnich i30 a i40, Skoda uz to ted nema jiste ani u fleetu a pro rodiny je predrazena, jak Rapid, tak nova Octavia. Fabia a Roomster jsou jiz jednou nohou v propadlisti dejin, potencial Yetiho se vycerpava, konkurence neustale narusta. Muselo k tomu dojit, bodem zlomu se stava.....rok 2013.
Osobne si nemyslím že dosiahnú také výsledky , aké chceli , trh je už presýtený , prosperovať bude hlavne na východe 😉
No jo, pane ekonome...
Škoda proklamovala, že očekává pokles prodejů v prvním kvartálu 2013 (oproti stejnému období minulého roku) už relativně dávno. Takže s tím počítají a jsou realisté, kteří si, věřím, dokaží věci dobře naplánovat.
Za další - napsal si, že klesal i Superb - v článku se však píše, že rostl o 17,9%.
Co se týče Octavie, tak to je vcelku zřejmé - nemožnost objednat druhou generaci a třetí ještě pomalu nabíhá a celý rok bude postupně prostupovat na trhy po celém světě + přidají se nové varianty.
Yeti má dle mého názoru relativně omezený prostor na trhu, který se asi právě vyplňil - částečně také může jít o to, že se chystá FL, ale to bych nepředpokládal, že má tahový význam.
Fabii asi docela užral Rapid a také již ztrácí na popularitě - to je bez debat.
Rapid má podle mě relativně slušné prodejní výsledky - nevím, kolik chcete, aby se jich prodávalo.
Roomster se asi také již okoukal a trošku nesedí v rámci Škodovky.
Citigo má na svůj omezený podíl trhu také slušné výsledky.
Shrnuto podtrženo - Škoda s největší pravděpodobností prodejně neklesne oproti minulému roku.
Škoda proklamovala, že očekává pokles prodejů v prvním kvartálu 2013 (oproti stejnému období minulého roku) už relativně dávno. Takže s tím počítají a jsou realisté, kteří si, věřím, dokaží věci dobře naplánovat.
Za další - napsal si, že klesal i Superb - v článku se však píše, že rostl o 17,9%.
Co se týče Octavie, tak to je vcelku zřejmé - nemožnost objednat druhou generaci a třetí ještě pomalu nabíhá a celý rok bude postupně prostupovat na trhy po celém světě + přidají se nové varianty.
Yeti má dle mého názoru relativně omezený prostor na trhu, který se asi právě vyplňil - částečně také může jít o to, že se chystá FL, ale to bych nepředpokládal, že má tahový význam.
Fabii asi docela užral Rapid a také již ztrácí na popularitě - to je bez debat.
Rapid má podle mě relativně slušné prodejní výsledky - nevím, kolik chcete, aby se jich prodávalo.
Roomster se asi také již okoukal a trošku nesedí v rámci Škodovky.
Citigo má na svůj omezený podíl trhu také slušné výsledky.
Shrnuto podtrženo - Škoda s největší pravděpodobností prodejně neklesne oproti minulému roku.
Kdyby radsi priznala, ze jeji auta jsou trochu drazsi. A ze by to taky mohlo byt tim, ze lide proste nemaj na novy auta prachy, nebo taky presli k levnejsi konkurenci. Skoda tezi hlavne tim, ze hodne firem preferuje octavii jako sluzebni vuz. Mne by spis zajimalo kolik skodovek se proda mezi bezne lidi a ne do firem.