Ekonomika
volvo s60
0
Už 3 a 1 Oc3!
Přejít do diskuze
Jo a kde? ńorové prodeje aut v číně a indii byly na sestupu, v Indii byly nejhroší asi za posledních 20 let.
Boom skončil, i slovutný koncern vW se bude muset podrbat na kouli a přehodnotit plány.
Boom skončil, i slovutný koncern vW se bude muset podrbat na kouli a přehodnotit plány.
Koncern ted pojal nove generace ponekud lacineji. Muze se stat, ze se to zakaznikum nebude libit a budou davat jeste vetsi prednost H/K, ale hodnotil bych az kolem leta 😉
Ja vidim u Superba rust 17,9%, Fabie je hnus, tam se nedivim a OIII se rozjede, chce to pockat a porovnavat cerven, cervenec. Preci jen ma co nabidnout. Rapid se taky rozjizdi 😉
No jo, pane ekonome...
Škoda proklamovala, že očekává pokles prodejů v prvním kvartálu 2013 (oproti stejnému období minulého roku) už relativně dávno. Takže s tím počítají a jsou realisté, kteří si, věřím, dokaží věci dobře naplánovat.
Za další - napsal si, že klesal i Superb - v článku se však píše, že rostl o 17,9%.
Co se týče Octavie, tak to je vcelku zřejmé - nemožnost objednat druhou generaci a třetí ještě pomalu nabíhá a celý rok bude postupně prostupovat na trhy po celém světě + přidají se nové varianty.
Yeti má dle mého názoru relativně omezený prostor na trhu, který se asi právě vyplňil - částečně také může jít o to, že se chystá FL, ale to bych nepředpokládal, že má tahový význam.
Fabii asi docela užral Rapid a také již ztrácí na popularitě - to je bez debat.
Rapid má podle mě relativně slušné prodejní výsledky - nevím, kolik chcete, aby se jich prodávalo.
Roomster se asi také již okoukal a trošku nesedí v rámci Škodovky.
Citigo má na svůj omezený podíl trhu také slušné výsledky.
Shrnuto podtrženo - Škoda s největší pravděpodobností prodejně neklesne oproti minulému roku.
Škoda proklamovala, že očekává pokles prodejů v prvním kvartálu 2013 (oproti stejnému období minulého roku) už relativně dávno. Takže s tím počítají a jsou realisté, kteří si, věřím, dokaží věci dobře naplánovat.
Za další - napsal si, že klesal i Superb - v článku se však píše, že rostl o 17,9%.
Co se týče Octavie, tak to je vcelku zřejmé - nemožnost objednat druhou generaci a třetí ještě pomalu nabíhá a celý rok bude postupně prostupovat na trhy po celém světě + přidají se nové varianty.
Yeti má dle mého názoru relativně omezený prostor na trhu, který se asi právě vyplňil - částečně také může jít o to, že se chystá FL, ale to bych nepředpokládal, že má tahový význam.
Fabii asi docela užral Rapid a také již ztrácí na popularitě - to je bez debat.
Rapid má podle mě relativně slušné prodejní výsledky - nevím, kolik chcete, aby se jich prodávalo.
Roomster se asi také již okoukal a trošku nesedí v rámci Škodovky.
Citigo má na svůj omezený podíl trhu také slušné výsledky.
Shrnuto podtrženo - Škoda s největší pravděpodobností prodejně neklesne oproti minulému roku.
A v jiných zase je. Jsou země, kde je zejména Octavia i ke konci výroby překvapivě úspěšná.
A ty by sis měl přiznat, že Česká republika není pupek světa. Místní ceny neříkají vůbec nic o cenové politice Škody ve světě.
Coz je uplne jedno, protoze casy se meni. Rapid udelal medvedi sluzbu a v cenach leda tak chaos. Vidam opravdu hodne sluzebnich i30 a i40, Skoda uz to ted nema jiste ani u fleetu a pro rodiny je predrazena, jak Rapid, tak nova Octavia. Fabia a Roomster jsou jiz jednou nohou v propadlisti dejin, potencial Yetiho se vycerpava, konkurence neustale narusta. Muselo k tomu dojit, bodem zlomu se stava.....rok 2013.
V Česku a na Slovensku sa ich predá všade dosť , ľudia si stále naivne myslia že škodovka je domáca , tak je zároveň aj najlepšia a niekedy už predbežne vylúčili konkurenciu . V iných krajinách to ale zase taká sláva nie je 😄
Osobne si nemyslím že dosiahnú také výsledky , aké chceli , trh je už presýtený , prosperovať bude hlavne na východe 😉
bude zaujimave sledovat co sposobi nabeh novej octavky.... ale necakam nejaky brutalny narast... este stale chyba v ponuke kombik a aj 4x4 octavka kombik... navyse je octavia dost uz draha ... myslim ze skodovka tento rok poklesne... ale je to normalny stav... aj korejcov to uz coskoro caka
"Já to předpovídal," řekl Švejk, "ale v blázinci o tom ještě nic nevědí, ačkoliv by to měli mít z první ruky."
uz januarove predaje v eu naznacovali znacny pokles skody... februar to len potvrdil....
je blbost mysliet si ze kazdy caka na novu octaviu... ked okrem octave klesali aj yeti fabia superb 😉
je blbost mysliet si ze kazdy caka na novu octaviu... ked okrem octave klesali aj yeti fabia superb 😉
No hlavne, ze si Skodovka naivne zduvodnuje pokles cekanim na novou Octavii.
Kdyby radsi priznala, ze jeji auta jsou trochu drazsi. A ze by to taky mohlo byt tim, ze lide proste nemaj na novy auta prachy, nebo taky presli k levnejsi konkurenci. Skoda tezi hlavne tim, ze hodne firem preferuje octavii jako sluzebni vuz. Mne by spis zajimalo kolik skodovek se proda mezi bezne lidi a ne do firem.
Kdyby radsi priznala, ze jeji auta jsou trochu drazsi. A ze by to taky mohlo byt tim, ze lide proste nemaj na novy auta prachy, nebo taky presli k levnejsi konkurenci. Skoda tezi hlavne tim, ze hodne firem preferuje octavii jako sluzebni vuz. Mne by spis zajimalo kolik skodovek se proda mezi bezne lidi a ne do firem.