Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nejšťastnější jsou řidiči za volantem BMW, jízdu ve Ferrari si moc neužívají

Řidiči si užívají jízdu spíše s luxusnějším vozem. Není to však pravidlem, i v některých drahých autech majitelé šťastní nejsou.
Zpět na článek
15. 3. 2013 09:04
15. 3. 2013 10:06
15. 3. 2013 10:24
15. 3. 2013 10:39
15. 3. 2013 10:51
15. 3. 2013 10:57
15. 3. 2013 22:45
15. 3. 2013 10:53
15. 3. 2013 10:55
15. 3. 2013 10:58
15. 3. 2013 11:00
15. 3. 2013 11:13
15. 3. 2013 11:16
15. 3. 2013 11:23
15. 3. 2013 13:01
15. 3. 2013 11:19
15. 3. 2013 11:15
15. 3. 2013 11:23
15. 3. 2013 13:05
15. 3. 2013 13:35
15. 3. 2013 14:48
16. 3. 2013 00:53
15. 3. 2013 13:12
15. 3. 2013 13:48
15. 3. 2013 14:50
15. 3. 2013 15:13
18. 3. 2013 08:15
15. 3. 2013 11:25
15. 3. 2013 13:06
15. 3. 2013 11:25
15. 3. 2013 15:15
15. 3. 2013 15:42
15. 3. 2013 17:45
18. 3. 2013 08:17
15. 3. 2013 17:58
15. 3. 2013 19:31
16. 3. 2013 00:54
16. 3. 2013 02:23
18. 3. 2013 08:19
15. 3. 2013 19:38
15. 3. 2013 20:29
15. 3. 2013 20:39
15. 3. 2013 21:41
15. 3. 2013 23:05
16. 3. 2013 00:56
16. 3. 2013 02:18
15. 3. 2013 11:05
15. 3. 2013 11:11
15. 3. 2013 10:48
15. 3. 2013 09:26
15. 3. 2013 09:34
15. 3. 2013 10:29
15. 3. 2013 10:52
15. 3. 2013 12:11
15. 3. 2013 15:09
15. 3. 2013 15:12
17. 3. 2013 07:28
15. 3. 2013 11:00
15. 3. 2013 12:13
15. 3. 2013 14:51
15. 3. 2013 15:00
15. 3. 2013 15:13
15. 3. 2013 17:53
15. 3. 2013 20:00
15. 3. 2013 11:01
15. 3. 2013 12:11
15. 3. 2013 12:17
15. 3. 2013 19:38
15. 3. 2013 20:15
16. 3. 2013 00:58
15. 3. 2013 16:25
neregistrovaný "SR20"
16. 3. 2013 11:51
30. 4. 2020 23:46
Avatar - Kolouš
15. 3. 2013 09:04
nuda
Chapu, 458 musi byt hrozna nuda :-)
Rozbalit vlákno
48
15. 3. 2013 10:06
Re: nuda
Ber to spíš tak, že tyto auta si nekupují lidé, kteří jsou duší závodníci, ale spíš uspěšní byznysmeni, kteří to auto mají spíš jako důkaz svého úspěchu.

A takový člověk, než se nasouká do nízkého a placatého auta, ve kterém není zrovna dvakrát místa ani extrémního pohodlí, může být již od začátku frustrován a to se ještě ani nerozjel...
Avatar - iudex
15. 3. 2013 10:24
Re: nuda
A potom je tu obava, aby neskončil ako taliansky týpek v poslednom videu na mokrej diaľnici. Holt 400-600 koňový superšport je aj o rozmýšľaní a zodpovednosti a možno aj trochu rešpektu či strachu pred jeho potenciálom. To potom ide radosť a nadšenie bokom.
15. 3. 2013 10:57
Re: nuda
:yes: Pokud má tedy dotyčný rozum. Podle mne je to hlavně o respektu. Navíc sporťáky bývají mnohem temperamentnější než podobně výkonné sedany, i když jejich temperament je dnes mírnější než v dobách minulých.
15. 3. 2013 10:53
Re: nuda
Jinak si to taky vysvětlit neumím. Pak není divu, že jsou majitelé supersportů tak neoblíbení, tenhle přístup je fakt na hlavu.
15. 3. 2013 10:55
Re: nuda
Tak si má koupit na machrování třeba A8 nebo něco reprezentativního. Koupit si na machrování něco v čem se mi blbě jezdí teda nechápu.
15. 3. 2013 10:58
Re: nuda
V A8 jezdí denně do práce. ;-)
15. 3. 2013 11:00
Re: nuda
Znám několik lidí, kteří mají Ferrari na firmu a jezdí s ním denně do práce. :-)
15. 3. 2013 11:13
Re: nuda
Já znám zase ty, co jezdí do práce v té A8 a nebo Cayennu. ;-)
15. 3. 2013 11:16
Re: nuda
Já kdybych si mohl vybrat, tak radši to Ferrari. Čert vem nějakou těžkou nemotornou pixlu :-)
15. 3. 2013 11:23
Re: nuda
Stačí, aby se trochu ochladilo a tvé pohodové večery se změní v neutuchající pátrání po předpovědi počasí na zítřejší ráno, křížené s obavami, jak bude probíhat následná cesta do práce... ;-)
15. 3. 2013 13:01
Re: nuda
Detailisto :-) Tak na zimu bych si holt pořídil třeba STi
15. 3. 2013 11:19
Re: nuda
Ty znám samozřejmě taky. :-) A je jich rozhodně víc.
15. 3. 2013 11:15
Re: nuda
Taky bych jezdil kdybych ho měl a nepohodlí sporťáku by mě ani trochu nevadilo. ;-)
15. 3. 2013 11:23
Re: nuda
Bylo by zajímavé sledovat, jak dlouho by ti to přesvědčení vydrželo. Nechce to jen to auto, ale i vhodnou cestu do práce. Ano, pak by to mohlo být dokonalé.

To mi připomíná video myslím z minulého roku, jak někdo z redakce tuším EVO jel v zimě Caterham. :-)
15. 3. 2013 13:05
Re: nuda
Proč by mi nemělo vydržet? V autě dávám přednost výkonu a jízdnímu projevu před pohodlím a výbavou, takže by mě to určitě nevadilo. Do práce to mám sice 8 km, ale asi bych si to každej den někudy objel ;-)
15. 3. 2013 13:35
Re: nuda
No spíš, jestli to máš do práce 20 km městem a zácpami, nebo 20 km po pěkných horských silničkách. :-) Jezdit za 30 litrů a poskakovat v zácpě na radosti nepřidá.
15. 3. 2013 14:48
Re: nuda
U služebního by mi těch 30L nevadilo, ale poskakovat moc zácpami naštěstí moc nemusím a když chci tak jsem z města hned. Bydlím na kraji takže ideální. Jen to služební Ferrari ještě chybí ;-)
16. 3. 2013 00:53
Re: nuda
U služebního? Kdybys to měl platit z vlasní (služební) kapsy, dost bych se divil. >:D
15. 3. 2013 13:12
Re: nuda
Tak nemusel bych mít zrovna targu nebo gabro, ale není mi jasný copak Caterham nemá aspoň plátěnou střechu? Jinak s tím letí pěknou palici. Řikal jsem si sakra to má uzavřenou trať a v tu chvíli prolítlo kolem auto, ale vodí se to auto teda pěkně :-)
15. 3. 2013 13:48
Re: nuda
Na tom sněhu ho spíš jen tak lechtal. Má nějakou celtu. Ale tu spíš použiješ přes noc, abys ráno neměl v autě půl metru sněhu. >:D V základu nemá ani topení, to je zbytečný luxus. :-)
15. 3. 2013 14:50
Re: nuda
ale na tý silnici to vedl hezky. Je vidět, že to auto pěkně poslouchá. Ale na tom sněhu no nazdar. To bych si vzal aspoň motocyklovou helmu aby mi netáhlo na makovici. Topení by do toho ale dát mohli aspoň elektrický. Motor má výkonu dost ;-)
15. 3. 2013 15:13
Re: nuda
Za topení si myslím můžeš připlatit. Měl s sebou čepici, jako předchozí den, jen ji využíval na otírání skla, pokud jsem dobře viděl. :-)

Z řidičského hlediska patří na špičku toho, co si můžeš koupit. Jen ten vzhled, no. :-) Hračka pro skutečné nadšence.
18. 3. 2013 08:15
Re: nuda
Možná s ní otíral sklo, protože zjistil, že mu je tak víc užitečná než na hlavě kde stejně profoukne. Je mi z toho videa zima jen to vidím. ;-)
15. 3. 2013 11:25
Re: nuda
Ty máš ještě mladý kosti a žádnej pupek. ;-)
15. 3. 2013 13:06
Re: nuda
No relativně mladej ještě sem. Obzvlášť když vezmu v potaz jak to mám daleko do důchodu >:D
15. 3. 2013 15:15
Re: nuda
Heč a já znám hromadu lidí, kteří do práce ve Ferrari nejezdí!
15. 3. 2013 15:42
Re: nuda
Ferrari na denní ježdění /místo dieselového sedanu střední třídy/ je podle mně blbost. Stačí se podívat na nájezdy těch prodávaných krasavců. Ceny servisu drtivou většinu lidí odsoudí k tomu, aby je využívali skutečně spíš svátečně. Odhaduju, že servis prodraží každý km jízdy tak o deset korun... Čest výjimkám, které netlačí, že jezdí na žehlícím prkně do práce a stojí je to dvacet korun na km...
15. 3. 2013 17:45
Re: nuda
Povětšinou to nedělají z nadšení, to auto je pro ně doplněk, symbol úspěchu podobně jako hodinky za 40 tisíc €. Jen máloco v tomhle dokáže soupeřit s Ferrari. Také to nejsou obchodníci s nájezdem 50 tisíc km ročně.
18. 3. 2013 08:17
Re: nuda
Já žil do dneška v přesvědčení, že Ferrari si pořídí jen člověk, který tyhle auta miluje a má na to. Koupit si to jako doplněk... no nevím. ;-\
Avatar - eliot
15. 3. 2013 17:58
Re: nuda
Třeba můj známý měl Ferrari ,pravda , měl ho hlavně na machrování před kamarády a obchodními partnery . V zimě s ním nejezdil ,avšak aspon v létě ho chtěl používat téměř každý den, ale protože zjistil ,že se to tak šíleně nevyplatí ,tak skončil pouze u těch občasných projížděk a později to Ferry nahradil Porsche 911TSCabriolet a když se mu zpozdilo dodání nového ML na běžné ježdění ,tak to poršátko dokázalo s přehledem zvládat denní provoz ,je tišší, praktičtější a pohodlnější a při běžném ježdění se s ním dá v poho jezdit za 14l ,teda pokud na to nešlápnete a nehrajete si na závodníka ,ve městě by to bylo stejně o hubu. Takže sice Porsche na první pohled nebudí takovou pozornost jako Ferrari , ale opravdu zjistil ,že Ferrari je jen a jen o image a zdaleka mu takovou radost nepřineslo. Původně to s tím denním ježděním v Porsche mělo být jen dočasné řešení ,ale nakonec s tím MB jezdí jen v zimě(hlavně ,když je sníh) a když ví ,že ho bude potřebovat kvůli zvýšenému podvozku ,jinak z jako původně druhého auta pro zábavu se z Porsche paradoxně stalo to hlavní auto na denní ježdění. Takže bych souhlasil s tvrzením ,že si řidiči ježdění ve Ferrari tolik neužívají , nejvíc si ho užívají asi ti ,kteří si ho jen půjčí na 2 kola po okruhu , těm bych věřil.
15. 3. 2013 19:31
Re: nuda
911 je, dá se říct, typická volba, pokud jde o sporťák na každý den. Opravdu to umí dobře. Jak říkáš, přijdeš o tu pozornost, což je pro někoho dobře, pro někoho špatně.
16. 3. 2013 00:54
Re: nuda
911 to je prostě sporťák pro každej den. Omílá se to tu furt dokolečka. Neexistuje univerzálnější auto, než je 911. :-! :yes:
16. 3. 2013 02:23
Re: nuda
Range Rover si dovolí nesouhlasit. ;-) Asi jsi myslel sporťák.
18. 3. 2013 08:19
Re: nuda
Jestli Range Rover umí jezdit zatáčky bokem, pak uznávám, že je to skutečně univerzální auto ;-)
15. 3. 2013 19:38
Re: nuda
Co se nákladů týče, dnes Ferrari dává servisní paket na nějakých 7 let zdarma. Spíš budeš mít problémy při využívání potenciálu na okruhu než při každodenním courání se.
15. 3. 2013 20:29
Re: nuda
Tak to jsem si spletl s Lambem možná... vím, že známý svoje ježdění s Bentley GT omezil značně poté, co zjistil, že servis je po 15 tisících a vyjde ho na 6000 EUR...
15. 3. 2013 20:39
Re: nuda
Mají to rok, nebo dva, takže jsi možná opravdu myslel Ferrari.
15. 3. 2013 21:41
Re: nuda
7 let tuším nově u F12
15. 3. 2013 23:05
Re: nuda
Začalo to FF, 458 a Californií v USA. Později globálně.
16. 3. 2013 00:56
Re: nuda
O servis nejde, jde o četnost. Jak chceš servisovat auto, který se "rozesere" díky městskýmu ježdění po 2 tis. km? :-!
16. 3. 2013 02:18
Re: nuda
Řekl bych, že dnes v podobném režimu jezdí většina. Není to tak hrozné, jako to bývalo. Vydrží víc, ale rozhodně tím trpí. Když mu budeš dávat pořádně za uši na okruhu, tak na tom nebude o nic líp. Vím o 458, která ve městě udělala asi 20 tisíc km a pořád jezdí. A o dalším kousku, který má najeto přes 70 tisíc, to je na Ferrari slušná hodnota.

Servisovat lze všechno. Je to jen otázka peněz. Jen ty opravdu krátké intervaly nejsou zrovna příjemné. A náklady na provoz pak letí do nebe.
15. 3. 2013 11:05
Re: nuda
Snad nechceš porovnávat Audi s Ferrari? :-) Ženy také trpí nepohodlné boty a oblečení.
Avatar - Kolouš
15. 3. 2013 11:11
Re: nuda
jde to rict 6-ti slovy, nebo par souvetimi... ano
15. 3. 2013 10:48
Re: nuda
To by ses divil, kolik lidí má podobná auta jako "služební". Pak se v tom kodrcají městem zácpami. Ne, že by to nešlo, ale je to pro otrlé nadšence. Jinak si tenhle status symbol vybere svou daň.
Avatar - pretekar
15. 3. 2013 09:16
Vypovedna hodnota
tohto prieskumu je ako ked sa 1 rocneho dietata pytaju ktore plienky ma radsej :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - peter_ko
15. 3. 2013 09:25
Re: Vypovedna hodnota
no neviem aj to ročné diťa má viac rozumu ako táto tabulka...
15. 3. 2013 09:47
Re: Vypovedna hodnota
To by byl seriozni pruzkum detskych preferenci. Toto je k nicemu, protoze kazdy ma zkusenost s jinym autem. Ne vsichni ridili Ferrari.
Avatar - VL4D
15. 3. 2013 10:41
Re: Vypovedna hodnota
Přesně. Taková tabulka je k ničemu, protože každý řídí něco jiného, a taky preference jsou různé. Mně překvapil ten Lexus, opravdu překvapil.. Před dvěma lety bych souhlasil, protože jsem tehdy jezdil na GS 300, dnes se však chytám za hlavu.
15. 3. 2013 09:26
MÍRA ŠTĚSTÍ
Míra pocitu "nejšťastnější" za volantem nesouvisí vůbec s tím, s jakým vozidlem daný šofer jede, nýbrž vždy a výhradně s jeho vnitřním životem, s jeho vztahem ke garáži a světu obecně. Kdo může napsat, že zažil v životě větší volantový rajc, než když se posadil za volant své první vlastní káry, a třeba to byla obrezlá herka z pátého kolena? Tohle nemůže vyvážit ani pocit v BMW M5 těsně před penzí... A pokud ano (jakkoli je toto srovnání životně nesmyslné) pak za volantem té pětky nesedí šofér s velkým srdcem, nýbrž pouhý jeho... stín.

BRAVO SRDCE :yes: :-!
Rozbalit vlákno
17
Avatar - bigsoul
15. 3. 2013 09:33
Re: MÍRA ŠTĚSTÍ
Ak bolo tvoje prve auto favori,tak ten pocit srdca zazijes az pri M5 a mezes byt srdcar aky chces!!!
15. 3. 2013 09:38
Re: MÍRA ŠTĚSTÍ
Díky za lekci ze světa srdcí... Až ještě o pár desítek let povyrosteš, tak se přihlaš, takhle to na mně dělá jen dojem, že opisuješ slova z deníčku toho... stína.
15. 3. 2013 10:08
Re: MÍRA ŠTĚSTÍ
Tys to nepochopil. 8-s
Avatar - VL4D
15. 3. 2013 10:48
Re: MÍRA ŠTĚSTÍ
Naopak, GTI to chápe výborně.

Já když si vzpomenu na první auto, které jsem řídil (Ford Escort) tak mi je ho někdy až líto, protože je dávno v automobilovém nebi. Byl to dobrý pracant a vůbec první auto, které jsem měl možnost řídit, a je mi úplně jedno, že patří mezi úplně nejobyčejnější a nejprorezlejší ojetiny současnosti.. Je to prostě první auto a na to se nezapomíná.
15. 3. 2013 10:50
Re: MÍRA ŠTĚSTÍ
Tak to chápeš přesně jako GTI a já. ;-)
Avatar - VL4D
15. 3. 2013 11:00
Re: MÍRA ŠTĚSTÍ
Pardon. Zdálo se mi, že reaguješ na původní příspěvek od GTI. To bude tím ránem. ;-) :yes:
Avatar - sargis
15. 3. 2013 10:52
Re: MÍRA ŠTĚSTÍ
:yes: :yes:
Avatar - iudex
15. 3. 2013 10:25
Re: MÍRA ŠTĚSTÍ
Tak mi napadá: kde je v tejto tabuľke Porsche? 8-s
15. 3. 2013 10:31
Re: MÍRA ŠTĚSTÍ
v něčem musím souhlasit - když jsem si koupil v 18 první vlastní auto, byl to neskutečný pocit volnosti a rád na ten čas vzpomínám, ale před skoro dvěma lety jsem se do svého nynějšího auta zamiloval na první pohled přes plot, a hned jsem ho musel mít a od té doby si užívám už jen to když se na to auto podívám z okna a každým metrem za volantem jsem šťastnější a šťastnější - řek bych, že jsem šofér s velkým srdcem a né pouze svůj stín ;-)
15. 3. 2013 10:44
Re: MÍRA ŠTĚSTÍ
Na svý první auto stejně nikdy nezapomeneš, ani na ten pocit volnosti. Přijdou další auta, někdy lepší, někdy horší, ty ale zestárneš, některé auta úplně ze vzpomínek vytěsníš a stejně budeš vzpomínat na to své první. ;-)
15. 3. 2013 10:56
Re: MÍRA ŠTĚSTÍ
samozřejmě u některých lidí to tak bude, ale u mě asi ne, protože vím určitě, že nejvíc budu vzpomínat na právě to auto které mám, a které si chci nechat i do budoucna na víkendové jezdění pro radost a jinak samozřejmě jezdit s novějšími a možná i lepšími auty ;-)
Avatar - VL4D
15. 3. 2013 10:42
Re: MÍRA ŠTĚSTÍ
Tečka. :yes:
15. 3. 2013 10:57
Re: MÍRA ŠTĚSTÍ
Zcela výjimečně souhlas. :yes:
Avatar - CHerokee
15. 3. 2013 13:42
Re: MÍRA ŠTĚSTÍ
Souhlas s GTI. Pěkně napsáno. A je to pravda... jen už na to dost řidičů zapomnělo.
15. 3. 2013 14:57
Re: MÍRA ŠTĚSTÍ
GTI: tu škodárnu si už moc nepamatuju, snad ten pocit, abych už měl něco lepšího, pamatuju si ale C-MAX - vezl jsem v něm poprvé mimino (a k tomu svoje ;-)) v autě. To byl adrenalin, že na to nemůžu zapomenout. Cesta z porodnice s maximálním soustředěním, myšlením za všechny okolo, předvídáním možných scénářů provozu a snad bez brždění...

Ale bohužel...na 320d z mých aut ještě nic nemělo.
15. 3. 2013 15:04
Re: MÍRA ŠTĚSTÍ
První kára - na tu se nezapomíná! :yes:
Avatar - bigsoul
15. 3. 2013 09:34
BMW
Stymto tvrdenim sa stotoznujem. Poznam vela vlastnikov BMW a tie usmevi za volantom tohoto skostu hovoria za vsetko!!!
Bravo BMW
Rozbalit vlákno
13
Avatar - King
15. 3. 2013 10:29
Re: BMW
Až tak moc majitelů BMW neznám, ale podle toho, co vidím na silnicích, jsou šťastní asi zejména z toho, jak ostatní na silnici oprasí.

Nechápu také, proč průzkum zmiňuje asi tak třetinu všech v Evropě běžných značek. :-O
Avatar - sargis
15. 3. 2013 10:52
Re: BMW
Ostatne znacky su high-tech a soferuju sa autopilotom >:D
Avatar - Dinar
15. 3. 2013 12:11
Re: BMW
>:D >:D ...a jezdí v tom samej cikán a zloděj. Kingu, už jsi jen k politování.
Avatar - bigsoul
15. 3. 2013 15:09
Re: BMW
njn typicky komentar cloveka čo nezazil a nevie. Ale kludne tlachaj dalej :-)
15. 3. 2013 15:12
Re: BMW
Třeba jich AXA v Británii víc nepojišťuje...
Avatar - bigsoul
17. 3. 2013 07:28
Re: BMW
BMW je v prvom rade o riadeny auta a skvelej dinamike ich motorov. Taky posed ma len malo aut a taku manevrovatelnost ci odozvu volantu od vozovky. Je to fakt skveli pocit ked auto nieje len vozitko bez duse >:D
15. 3. 2013 11:00
Re: BMW
Zase to nepřeháněj. Nevidím na BMW jako značce nic moc zajímavého, jinými slovy nemám důvod k úsměvu. V předchozím GTI jsem se smál o hodně více, byl to pro mě větší zážitek, než nějaký mnichovský kombík s průměrnými vlastnostmi a průměrnou kvalitou zpracování (alespoň verze F10/F11 je někdy spíš k pláči, všude něco vrže a díry ve vozovce jsou spíše za trest).
Avatar - Dinar
15. 3. 2013 12:13
Re: BMW
"Zase to nepřeháněj" od tebe legrační věta, vrzale. Jo, a zapoměls na silentbloky na zadní nápravě. >:D :no:
15. 3. 2013 14:51
Re: BMW
Ale Stealthe to můžeš reklamovat jenom sám u sebe. BMW je fajn, ale v kombi provedení se základním dieselem nemůžeš čekat tu radost, která tě čeká v 330i,
M135i nebo 550i... nebo S 1000 RR :yes:
měl jsem 525d a bylo to fajn, ale s 650i to byl každodenní orgasmus.
Fakt je ten, že Ferrari jako takové moc řidičů/řidičů neřídí. Zato takové Porsche 911 GT3
si pózér prakticky nekoupí...
15. 3. 2013 15:00
Re: BMW
stealth: obyčejný 320xdT dodá min stejně zábavy jak GTI 6. Minimálně podvozek je daleko čitelnější a pevnější. Vl. zkušenost.
Avatar - bigsoul
15. 3. 2013 15:13
Re: BMW
Jasné stelth napísať p jednom z najlepšich podvozkov toto čo ty a hodnotit ako priemerne vlasnosti a povišovať ned BMW nejaky GTi može len hulpačik, ale to si už o sebe dokazal :-)
Avatar - escorpion
15. 3. 2013 17:53
Re: BMW
Také tragické to nie je, nepreháňaj. Priemerné jazdné vlastnosti aj kvalita spracovania ? 8-s
15. 3. 2013 20:00
Re: BMW
Pětkové BMW touring má vzadu vzduchové tlumiče, věřím tomu, že to může dávat rány, jako každý vzduchový podvozek.
Avatar - sargis
15. 3. 2013 11:01
riad sa...
srdcom, nie volantom...nezabudnem na Skodovku 1000 a likvidaciu polnych ciest (auta?), driftovanie v nej na silvestrovskych chatach, cestu v 3 na disco v starom Fiate 500 a 600 (esteze som mohol sediet vzadu sam a napriec ;-) , 5 ludi a gitara v Matize, cesta v kufri v Kii Sephia...ale co sa tyka aktualneho soferovania, naozaj vacsi vykon = zabava? Chodte sa dnes prejst na BMW M5 po dialnici (odporucam D1 na SK ci cesky tankodrom) a po vytlkanych okreskach musite ist pomalsie nako na beznom Golfe, lebo auto skuci...na okruh ide tak 5% diskutujucich, ale na to uz radsej ultralighty/placky ako cestovne auta...
Rozbalit vlákno
0
15. 3. 2013 11:01
MAZDA - typicky na ni zapominaji :-)
Myslím, ze mnoho majitelu Mazdy by napsalo, ze si jizdu uzivaji. Rekl bych, ze by byla na urovni BMW. Duraz na zabavu a pocit z jizdy, sepeti ridice a auta je u Mazdy silny. :-)
Ale jako casto je moc mala a tak ji v anketach kazdy ignoruje ;-\
BMW mozna neco z toho ciste ridicskeho ztraci v posledni dobe - jsou super, to je jasne, ale cim dal vice technicky orientovany vykon (elektronika atd. viz posledni modely M jsou velmi tezka auta a nahrazuji to precizni elektronikou a rychlosti, ale pocit z jizdy trochu ustupuje do pozadi, mam na mysli to sepeti s vozem, prima vazba rizeni a podobne). Naopak Mercedes myslim jde v tomto ohledu nahoru - viz. nova trida A aj.
Rozbalit vlákno
8
15. 3. 2013 11:07
Re: MAZDA - typicky na ni zapominaji :-)
s tím musím souhlasit - za volantem mazdy zábava opravdu je ať už je to mx 5, nebo M6 ve střední třídě, vždycky se v tom krásně jezdí :-)
15. 3. 2013 11:15
Re: MAZDA - typicky na ni zapominaji :-)
Přesně, nemusíte mít nějaký jasně sportovní model od nich, ale charakter Jinba-Itai (vztah Kůň-Jezdec ;-) ) se snaží Mazda "propašovat" do všech aut v rámci svých možností... :-)
A také řidiči, co si Mazdy kupují, často tento aspekt jízdy preferují a hledají, i proto by byla vysoká pravděpodobnost té spokojenosti a potěšení z jízdy právě u nich, stejně jako právě u řidičů BMW.
Já osobně se tedy bavím jízdou v Mazdě 3 i RX-8, která samo je na to více orientovaná (i to má logicky své vyšší náklady). Ale to řízení, řazení a celková přesnost je výborná i v té běžné 3ce. Koho to baví, tak radím ať dá Mazdě šanci při výběru svého auta >:D
15. 3. 2013 11:21
Re: MAZDA - typicky na ni zapominaji :-)
Jenže ono to jaksi vůbec není o technických řešeních, výkonech, motorech atd...
15. 3. 2013 11:29
Re: MAZDA - typicky na ni zapominaji :-)
však není - je to o tom jak si řidiči užívají jízdu a je pravda, že mazda taková auta která je radost řídit staví, nebo se o to alespoň snaží
15. 3. 2013 11:26
Re: MAZDA - typicky na ni zapominaji :-)
díval jsem se na fotku, kde máte rx 8 i tu 3 :-) já se bavím jízdou v autě stejné značky - Protege MP3 - speciální edice - (v evropě nebyla na prodej) a jsem maximálně spokojený a jízdu si maximálně užívám >:D
15. 3. 2013 11:39
Re: MAZDA - typicky na ni zapominaji :-)
Já vím a znám, vždyť se známe z Mazda fóra - Machbuster ;-) :-) :yes:
15. 3. 2013 11:54
Re: MAZDA - typicky na ni zapominaji :-)
to asi ne :-) já jsem jen na 323f.cz klubu a tam mám přezdívku miki, na mazdaclubu nejsem a to už mám druhou mazdu v pořadí :-) žeby tam měl někdo stejné auto jako já? to bych moc rád viděl - kdyžtak prosím odkaz :-)
15. 3. 2013 12:20
Re: MAZDA - typicky na ni zapominaji :-)
Přesně to jsem si hned říkal, že jeden z aspirantů na vrchní příčky - Mazda - tam prostě chybí. Jenže co chtít od pochybného testu, kde vyzpovídali pouhých 2000 lidí. Těžko dělat závěry, když se k některým menším značkám patrně vyjádřilo jen velmi málo lidí.

Mohl by to být zajímavý námět na test, ale udělaný pořádně, napříč všemi značkami. Vždyť tu nechybí jen Mazda, ale řada podstatných značek. Toto jen dobré jako klikačka na webu, aby návštěvníci generovali zisk z reklamy, ale to je asi tak všechno...
15. 3. 2013 12:11
bmw
Áno, užívajú si jazdu. A potom sa mi stane, že keď idem v noci cez mesto, tak ma obieha 18 ročný zasran na 6,7 ročnom BMW a ide 90. Ale som veľmi rád, že si tu jazdu užíva, skutočne.

Alebo keď sa vraciam domov a idem mimo mesta v súvislej kolóne áut, kde prebiehať nemá zmysel, keďže všetci idú 70 nie preto, že by chceli ale je jednoducho hustá premávka. A už len vidím de*ila na X5-tke, ktr. proste prebieha vkuse hore dole, tlačí sa pred každé druhé auto a všetci musia brzdiť a každému zbytočne dvihne tlak.
Som rád, že si jazdu užíva.

Je mi to ľúto, že to tak je, ale v našich končinách Česka a Slovenska sú takéto autá v drvivej väčšine prípadov len nástroje pre arogantnú jazdu.
V Kanade to tak napr. nie je, viem to z vlastnej skúsenosti. Je úplne bežné, ak si tam niekto kúpi nejaké to AMG-čko, alebo 911-tku. Neznamená to ale, že by sa vyvyšoval nad ostatných. Dokáže sa s tým vyrovnať.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
15. 3. 2013 12:17
Re: bmw
Před chvílí takhle přede mnou prasil chlapec v orezlé xantii, což je auto, které si jako nástroj pro arogantní jízdu moc představit neumím. A co?! Tvůj blábol má stejnou vypovídací hodnotu, jako celá tahle anketa o "štěstí za volantem"... k ničemu. Ale plků pod tím na tři strany, asi jde hlavně o ně.
15. 3. 2013 19:38
Re: bmw
mas problem s 6 letým vozem ? Jako že je starý ? Mam 6leté bmw a je ve skvělym stavu.
15. 3. 2013 20:15
Re: bmw
no ja dost silno pochybujem o tom, ze 18 rocni zasrani maju 6 az 7 rocne bmw >:D skor si chcel napisat 16 az 17 rocne >:D teda ak to nie su dietka nejakych movitejsich rodicov.
15. 3. 2013 14:43
Konečně normální "automotive survey"
Konečně někomu došlo, že neexistuje "absolutně" skvělé auto, pouze více či méně úspěšný "match" mezi očekáváním a naplněním očekávání.

Všechna "Auta Roku", DEKRA Pannenstatistiken, NCAP hvězdné války a podobné žebříčky se snahou a absolutní seřazení dle nějakého parametru (výše úplatků pro hlasující novináře v COTY, testující západoněmecké soudruhy z DEKRY nebo počty pípajících a blikajících bezpečnostních upozornění v NCAP testech), dostaly konečně po frňáku.

Pro mne není překvapením, že na prvních místech je Bávo a Lexus - v obou se člověk cítí jako v kvalitním obleku ušitém na míru. Nejsou ani největší ve svých segmentech, ani nejkufrovatější, ani nejrychlejší, ani nejdražší, ani nejúspornější....přesto jsou mezi majiteli nejoblíbenější. A vo to k.rva v.le kráčí, to je smyslem "vlastnictví" auta.

Myslím si, že toto je velmi vypovídající statistika.
Rozbalit vlákno
4
15. 3. 2013 14:53
Re: Konečně normální "automotive survey"
Musím souhlasit. Jenom s tou Toyotou si nejsem jistý, i když o novém GS už se mluví velmi hezky i v testech.
15. 3. 2013 16:40
Re: Konečně normální "automotive survey"
Nevim jak toyota, ale lexus is250 ma jednoznacne nejprijemnejsi cockpit whatsoever.
do lexu is clovek nenastupuje, lexus is si clovek oblika...
15. 3. 2013 17:29
Re: Konečně normální "automotive survey"
Nech mně hádat. Jezdíš s Lexusem IS 250:-)
15. 3. 2013 19:45
Re: Konečně normální "automotive survey"
:-)
neregistrovaný "SR20"
15. 3. 2013 16:25
Sklamanie vs nirvana.
Maximalne sklamanie bol spoluziakov Lexus 600h. Spoluziak ma uz 40, mali sme stretnutie z priemyslovky po 20 rokoch.
Nirvana bol kamosov focus ST170 prvej generacie, aj napriek tomu, ze bol v seriovom stave a v kombiku. Dokonale auto, dokonaly podvozok, dokonale riadenie.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - romgator
15. 3. 2013 16:46
Seat mě tedy překvapil,
jediný z koncernu. To je tedy co říci.
Rozbalit vlákno
0
16. 3. 2013 11:51
???
Jaktože na první příčce neskončila Hnujdajka hmmm? Taková diskriminace..... :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
30. 4. 2020 23:46
ferrari
Tak s tím bych si tedy dovolil nesouhlasit. S BMW jezdím každý den a rozhodně to nebyl takový zážitek jako když jsem se díky https://autozazitek.cz/…izda-ve-ferrari/ mohl na hodinku projet ve Ferrari, to je prostě naprosto jiná liga.
Rozbalit vlákno
0