Novinky
tohto prieskumu je ako ked sa 1 rocneho dietata pytaju ktore plienky ma radsej :no:
To by byl seriozni pruzkum detskych preferenci. Toto je k nicemu, protoze kazdy ma zkusenost s jinym autem. Ne vsichni ridili Ferrari.
Míra pocitu "nejšťastnější" za volantem nesouvisí vůbec s tím, s jakým vozidlem daný šofer jede, nýbrž vždy a výhradně s jeho vnitřním životem, s jeho vztahem ke garáži a světu obecně. Kdo může napsat, že zažil v životě větší volantový rajc, než když se posadil za volant své první vlastní káry, a třeba to byla obrezlá herka z pátého kolena? Tohle nemůže vyvážit ani pocit v BMW M5 těsně před penzí... A pokud ano (jakkoli je toto srovnání životně nesmyslné) pak za volantem té pětky nesedí šofér s velkým srdcem, nýbrž pouhý jeho... stín.
BRAVO SRDCE :yes: :-!
BRAVO SRDCE :yes: :-!
Ak bolo tvoje prve auto favori,tak ten pocit srdca zazijes az pri M5 a mezes byt srdcar aky chces!!!
Díky za lekci ze světa srdcí... Až ještě o pár desítek let povyrosteš, tak se přihlaš, takhle to na mně dělá jen dojem, že opisuješ slova z deníčku toho... stína.
Tys to nepochopil. 8-s
Naopak, GTI to chápe výborně.
Já když si vzpomenu na první auto, které jsem řídil (Ford Escort) tak mi je ho někdy až líto, protože je dávno v automobilovém nebi. Byl to dobrý pracant a vůbec první auto, které jsem měl možnost řídit, a je mi úplně jedno, že patří mezi úplně nejobyčejnější a nejprorezlejší ojetiny současnosti.. Je to prostě první auto a na to se nezapomíná.
Já když si vzpomenu na první auto, které jsem řídil (Ford Escort) tak mi je ho někdy až líto, protože je dávno v automobilovém nebi. Byl to dobrý pracant a vůbec první auto, které jsem měl možnost řídit, a je mi úplně jedno, že patří mezi úplně nejobyčejnější a nejprorezlejší ojetiny současnosti.. Je to prostě první auto a na to se nezapomíná.
v něčem musím souhlasit - když jsem si koupil v 18 první vlastní auto, byl to neskutečný pocit volnosti a rád na ten čas vzpomínám, ale před skoro dvěma lety jsem se do svého nynějšího auta zamiloval na první pohled přes plot, a hned jsem ho musel mít a od té doby si užívám už jen to když se na to auto podívám z okna a každým metrem za volantem jsem šťastnější a šťastnější - řek bych, že jsem šofér s velkým srdcem a né pouze svůj stín 😉
Na svý první auto stejně nikdy nezapomeneš, ani na ten pocit volnosti. Přijdou další auta, někdy lepší, někdy horší, ty ale zestárneš, některé auta úplně ze vzpomínek vytěsníš a stejně budeš vzpomínat na to své první. 😉
GTI: tu škodárnu si už moc nepamatuju, snad ten pocit, abych už měl něco lepšího, pamatuju si ale C-MAX - vezl jsem v něm poprvé mimino (a k tomu svoje 😉) v autě. To byl adrenalin, že na to nemůžu zapomenout. Cesta z porodnice s maximálním soustředěním, myšlením za všechny okolo, předvídáním možných scénářů provozu a snad bez brždění...
Ale bohužel...na 320d z mých aut ještě nic nemělo.
Ale bohužel...na 320d z mých aut ještě nic nemělo.
Stymto tvrdenim sa stotoznujem. Poznam vela vlastnikov BMW a tie usmevi za volantom tohoto skostu hovoria za vsetko!!!
Bravo BMW
Bravo BMW
Až tak moc majitelů BMW neznám, ale podle toho, co vidím na silnicích, jsou šťastní asi zejména z toho, jak ostatní na silnici oprasí.
Nechápu také, proč průzkum zmiňuje asi tak třetinu všech v Evropě běžných značek. 😲
Nechápu také, proč průzkum zmiňuje asi tak třetinu všech v Evropě běžných značek. 😲
>😁 >😁 ...a jezdí v tom samej cikán a zloděj. Kingu, už jsi jen k politování.
Zase to nepřeháněj. Nevidím na BMW jako značce nic moc zajímavého, jinými slovy nemám důvod k úsměvu. V předchozím GTI jsem se smál o hodně více, byl to pro mě větší zážitek, než nějaký mnichovský kombík s průměrnými vlastnostmi a průměrnou kvalitou zpracování (alespoň verze F10/F11 je někdy spíš k pláči, všude něco vrže a díry ve vozovce jsou spíše za trest).
"Zase to nepřeháněj" od tebe legrační věta, vrzale. Jo, a zapoměls na silentbloky na zadní nápravě. >😁 :no:
Ale Stealthe to můžeš reklamovat jenom sám u sebe. BMW je fajn, ale v kombi provedení se základním dieselem nemůžeš čekat tu radost, která tě čeká v 330i,
M135i nebo 550i... nebo S 1000 RR :yes:
měl jsem 525d a bylo to fajn, ale s 650i to byl každodenní orgasmus.
Fakt je ten, že Ferrari jako takové moc řidičů/řidičů neřídí. Zato takové Porsche 911 GT3
si pózér prakticky nekoupí...
M135i nebo 550i... nebo S 1000 RR :yes:
měl jsem 525d a bylo to fajn, ale s 650i to byl každodenní orgasmus.
Fakt je ten, že Ferrari jako takové moc řidičů/řidičů neřídí. Zato takové Porsche 911 GT3
si pózér prakticky nekoupí...
stealth: obyčejný 320xdT dodá min stejně zábavy jak GTI 6. Minimálně podvozek je daleko čitelnější a pevnější. Vl. zkušenost.
Jasné stelth napísať p jednom z najlepšich podvozkov toto čo ty a hodnotit ako priemerne vlasnosti a povišovať ned BMW nejaky GTi može len hulpačik, ale to si už o sebe dokazal 😄
srdcom, nie volantom...nezabudnem na Skodovku 1000 a likvidaciu polnych ciest (auta?), driftovanie v nej na silvestrovskych chatach, cestu v 3 na disco v starom Fiate 500 a 600 (esteze som mohol sediet vzadu sam a napriec 😉 , 5 ludi a gitara v Matize, cesta v kufri v Kii Sephia...ale co sa tyka aktualneho soferovania, naozaj vacsi vykon = zabava? Chodte sa dnes prejst na BMW M5 po dialnici (odporucam D1 na SK ci cesky tankodrom) a po vytlkanych okreskach musite ist pomalsie nako na beznom Golfe, lebo auto skuci...na okruh ide tak 5% diskutujucich, ale na to uz radsej ultralighty/placky ako cestovne auta...
Myslím, ze mnoho majitelu Mazdy by napsalo, ze si jizdu uzivaji. Rekl bych, ze by byla na urovni BMW. Duraz na zabavu a pocit z jizdy, sepeti ridice a auta je u Mazdy silny. 😄
Ale jako casto je moc mala a tak ji v anketach kazdy ignoruje ;-\
BMW mozna neco z toho ciste ridicskeho ztraci v posledni dobe - jsou super, to je jasne, ale cim dal vice technicky orientovany vykon (elektronika atd. viz posledni modely M jsou velmi tezka auta a nahrazuji to precizni elektronikou a rychlosti, ale pocit z jizdy trochu ustupuje do pozadi, mam na mysli to sepeti s vozem, prima vazba rizeni a podobne). Naopak Mercedes myslim jde v tomto ohledu nahoru - viz. nova trida A aj.
Ale jako casto je moc mala a tak ji v anketach kazdy ignoruje ;-\
BMW mozna neco z toho ciste ridicskeho ztraci v posledni dobe - jsou super, to je jasne, ale cim dal vice technicky orientovany vykon (elektronika atd. viz posledni modely M jsou velmi tezka auta a nahrazuji to precizni elektronikou a rychlosti, ale pocit z jizdy trochu ustupuje do pozadi, mam na mysli to sepeti s vozem, prima vazba rizeni a podobne). Naopak Mercedes myslim jde v tomto ohledu nahoru - viz. nova trida A aj.
s tím musím souhlasit - za volantem mazdy zábava opravdu je ať už je to mx 5, nebo M6 ve střední třídě, vždycky se v tom krásně jezdí 😄
Přesně, nemusíte mít nějaký jasně sportovní model od nich, ale charakter Jinba-Itai (vztah Kůň-Jezdec 😉 ) se snaží Mazda "propašovat" do všech aut v rámci svých možností... 😄
A také řidiči, co si Mazdy kupují, často tento aspekt jízdy preferují a hledají, i proto by byla vysoká pravděpodobnost té spokojenosti a potěšení z jízdy právě u nich, stejně jako právě u řidičů BMW.
Já osobně se tedy bavím jízdou v Mazdě 3 i RX-8, která samo je na to více orientovaná (i to má logicky své vyšší náklady). Ale to řízení, řazení a celková přesnost je výborná i v té běžné 3ce. Koho to baví, tak radím ať dá Mazdě šanci při výběru svého auta >😁
A také řidiči, co si Mazdy kupují, často tento aspekt jízdy preferují a hledají, i proto by byla vysoká pravděpodobnost té spokojenosti a potěšení z jízdy právě u nich, stejně jako právě u řidičů BMW.
Já osobně se tedy bavím jízdou v Mazdě 3 i RX-8, která samo je na to více orientovaná (i to má logicky své vyšší náklady). Ale to řízení, řazení a celková přesnost je výborná i v té běžné 3ce. Koho to baví, tak radím ať dá Mazdě šanci při výběru svého auta >😁
Jenže ono to jaksi vůbec není o technických řešeních, výkonech, motorech atd...
díval jsem se na fotku, kde máte rx 8 i tu 3 😄 já se bavím jízdou v autě stejné značky - Protege MP3 - speciální edice - (v evropě nebyla na prodej) a jsem maximálně spokojený a jízdu si maximálně užívám >😁
Já vím a znám, vždyť se známe z Mazda fóra - Machbuster 😉 😄 :yes:
to asi ne 😄 já jsem jen na 323f.cz klubu a tam mám přezdívku miki, na mazdaclubu nejsem a to už mám druhou mazdu v pořadí 😄 žeby tam měl někdo stejné auto jako já? to bych moc rád viděl - kdyžtak prosím odkaz 😄
Přesně to jsem si hned říkal, že jeden z aspirantů na vrchní příčky - Mazda - tam prostě chybí. Jenže co chtít od pochybného testu, kde vyzpovídali pouhých 2000 lidí. Těžko dělat závěry, když se k některým menším značkám patrně vyjádřilo jen velmi málo lidí.
Mohl by to být zajímavý námět na test, ale udělaný pořádně, napříč všemi značkami. Vždyť tu nechybí jen Mazda, ale řada podstatných značek. Toto jen dobré jako klikačka na webu, aby návštěvníci generovali zisk z reklamy, ale to je asi tak všechno...
Mohl by to být zajímavý námět na test, ale udělaný pořádně, napříč všemi značkami. Vždyť tu nechybí jen Mazda, ale řada podstatných značek. Toto jen dobré jako klikačka na webu, aby návštěvníci generovali zisk z reklamy, ale to je asi tak všechno...
Áno, užívajú si jazdu. A potom sa mi stane, že keď idem v noci cez mesto, tak ma obieha 18 ročný zasran na 6,7 ročnom BMW a ide 90. Ale som veľmi rád, že si tu jazdu užíva, skutočne.
Alebo keď sa vraciam domov a idem mimo mesta v súvislej kolóne áut, kde prebiehať nemá zmysel, keďže všetci idú 70 nie preto, že by chceli ale je jednoducho hustá premávka. A už len vidím de*ila na X5-tke, ktr. proste prebieha vkuse hore dole, tlačí sa pred každé druhé auto a všetci musia brzdiť a každému zbytočne dvihne tlak.
Som rád, že si jazdu užíva.
Je mi to ľúto, že to tak je, ale v našich končinách Česka a Slovenska sú takéto autá v drvivej väčšine prípadov len nástroje pre arogantnú jazdu.
V Kanade to tak napr. nie je, viem to z vlastnej skúsenosti. Je úplne bežné, ak si tam niekto kúpi nejaké to AMG-čko, alebo 911-tku. Neznamená to ale, že by sa vyvyšoval nad ostatných. Dokáže sa s tým vyrovnať.
Alebo keď sa vraciam domov a idem mimo mesta v súvislej kolóne áut, kde prebiehať nemá zmysel, keďže všetci idú 70 nie preto, že by chceli ale je jednoducho hustá premávka. A už len vidím de*ila na X5-tke, ktr. proste prebieha vkuse hore dole, tlačí sa pred každé druhé auto a všetci musia brzdiť a každému zbytočne dvihne tlak.
Som rád, že si jazdu užíva.
Je mi to ľúto, že to tak je, ale v našich končinách Česka a Slovenska sú takéto autá v drvivej väčšine prípadov len nástroje pre arogantnú jazdu.
V Kanade to tak napr. nie je, viem to z vlastnej skúsenosti. Je úplne bežné, ak si tam niekto kúpi nejaké to AMG-čko, alebo 911-tku. Neznamená to ale, že by sa vyvyšoval nad ostatných. Dokáže sa s tým vyrovnať.
Před chvílí takhle přede mnou prasil chlapec v orezlé xantii, což je auto, které si jako nástroj pro arogantní jízdu moc představit neumím. A co?! Tvůj blábol má stejnou vypovídací hodnotu, jako celá tahle anketa o "štěstí za volantem"... k ničemu. Ale plků pod tím na tři strany, asi jde hlavně o ně.
Konečně někomu došlo, že neexistuje "absolutně" skvělé auto, pouze více či méně úspěšný "match" mezi očekáváním a naplněním očekávání.
Všechna "Auta Roku", DEKRA Pannenstatistiken, NCAP hvězdné války a podobné žebříčky se snahou a absolutní seřazení dle nějakého parametru (výše úplatků pro hlasující novináře v COTY, testující západoněmecké soudruhy z DEKRY nebo počty pípajících a blikajících bezpečnostních upozornění v NCAP testech), dostaly konečně po frňáku.
Pro mne není překvapením, že na prvních místech je Bávo a Lexus - v obou se člověk cítí jako v kvalitním obleku ušitém na míru. Nejsou ani největší ve svých segmentech, ani nejkufrovatější, ani nejrychlejší, ani nejdražší, ani nejúspornější....přesto jsou mezi majiteli nejoblíbenější. A vo to k.rva v.le kráčí, to je smyslem "vlastnictví" auta.
Myslím si, že toto je velmi vypovídající statistika.
Všechna "Auta Roku", DEKRA Pannenstatistiken, NCAP hvězdné války a podobné žebříčky se snahou a absolutní seřazení dle nějakého parametru (výše úplatků pro hlasující novináře v COTY, testující západoněmecké soudruhy z DEKRY nebo počty pípajících a blikajících bezpečnostních upozornění v NCAP testech), dostaly konečně po frňáku.
Pro mne není překvapením, že na prvních místech je Bávo a Lexus - v obou se člověk cítí jako v kvalitním obleku ušitém na míru. Nejsou ani největší ve svých segmentech, ani nejkufrovatější, ani nejrychlejší, ani nejdražší, ani nejúspornější....přesto jsou mezi majiteli nejoblíbenější. A vo to k.rva v.le kráčí, to je smyslem "vlastnictví" auta.
Myslím si, že toto je velmi vypovídající statistika.
Musím souhlasit. Jenom s tou Toyotou si nejsem jistý, i když o novém GS už se mluví velmi hezky i v testech.
Maximalne sklamanie bol spoluziakov Lexus 600h. Spoluziak ma uz 40, mali sme stretnutie z priemyslovky po 20 rokoch.
Nirvana bol kamosov focus ST170 prvej generacie, aj napriek tomu, ze bol v seriovom stave a v kombiku. Dokonale auto, dokonaly podvozok, dokonale riadenie.
Nirvana bol kamosov focus ST170 prvej generacie, aj napriek tomu, ze bol v seriovom stave a v kombiku. Dokonale auto, dokonaly podvozok, dokonale riadenie.
Tak s tím bych si tedy dovolil nesouhlasit. S BMW jezdím každý den a rozhodně to nebyl takový zážitek jako když jsem se díky https😐/autozazitek.cz/…izda-ve-ferrari/ mohl na hodinku projet ve Ferrari, to je prostě naprosto jiná liga.
A takový člověk, než se nasouká do nízkého a placatého auta, ve kterém není zrovna dvakrát místa ani extrémního pohodlí, může být již od začátku frustrován a to se ještě ani nerozjel...
To mi připomíná video myslím z minulého roku, jak někdo z redakce tuším EVO jel v zimě Caterham. 😄
Z řidičského hlediska patří na špičku toho, co si můžeš koupit. Jen ten vzhled, no. 😄 Hračka pro skutečné nadšence.
Servisovat lze všechno. Je to jen otázka peněz. Jen ty opravdu krátké intervaly nejsou zrovna příjemné. A náklady na provoz pak letí do nebe.