Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Polo na českém trhu od 244.500,-Kč, standardně s ESP

Na český trh se krátce po brněnském autosalonu dostává nový Volkswagen Polo. Ačkoli bude zpočátku k dostání pouze jako pětidveřový hatchback (třídveřový nebyl dosud odhalen) jsou základní ceny konstruovány tak, jakoby šlo o třídveřový model.
Zpět na článek
12. 6. 2009 15:23
12. 6. 2009 15:51
neregistrovaný "Smrtakzed"
12. 6. 2009 16:08
neregistrovaný "Smrtakzed"
12. 6. 2009 18:40
neregistrovaný "ouroboros15"
12. 6. 2009 16:11
neregistrovaný "Houbaa"
12. 6. 2009 16:43
12. 6. 2009 16:55
12. 6. 2009 16:46
12. 6. 2009 17:31
12. 6. 2009 19:36
12. 6. 2009 20:11
12. 6. 2009 20:27
12. 6. 2009 21:52
13. 6. 2009 10:53
neregistrovaný "Smrtakzed"
13. 6. 2009 14:12
14. 6. 2009 10:37
neregistrovaný "STI"
14. 6. 2009 12:27
neregistrovaný "STI"
15. 6. 2009 09:03
14. 6. 2009 12:21
neregistrovaný "STI"
15. 6. 2009 09:07
16. 6. 2009 06:46
15. 6. 2009 17:38
neregistrovaný "jericho"
15. 6. 2009 20:59
15. 6. 2009 21:03
17. 6. 2009 10:01
12. 6. 2009 15:23
Pierro Vs. GTI
Tak hošani, konec srandy. Kdo z vás dvou dnes první napíše ódu na POLOboha, je u mně GURU!

:-!
Rozbalit vlákno
16
Avatar - marek.g
12. 6. 2009 15:29
Re: Pierro Vs. GTI
ani jeden tu není.zbylo to na tebe tak jsem zvědav jak se s tím popasuješ >:-[]
12. 6. 2009 15:40
Re: Pierro Vs. GTI
já si na řečičky nepotrpím takže jak se říká u nás na vsi:

Skočíme na jedno točené? >:-[]
Avatar - marek.g
12. 6. 2009 15:46
Re: Pierro Vs. GTI
kdy?kde?mám žízeň jako trám >:D
12. 6. 2009 16:31
Re: Pierro Vs. GTI
A bacha, dnes je akce: tři pivka za 60 Kč! Akorát zatím si jich musíš dát minimálně pět (po třech je nedávají, kdo se s tím má točit, že) za kilo... :-)
12. 6. 2009 16:38
Re: Pierro Vs. GTI
teda Beaumonte, nevím do jakých lokálů chodíš ty, ale v naší vesnické čtyřkové putice jsou za 60Kč tři dvanáctky i bez nějaké akce! Je to kvalitní podnik, nemusí se podbízet cenou :-! I obrusy na stolech jsou čistý! (jednou za měsíc
>:-[] )
Avatar - marek.g
12. 6. 2009 16:48
Re: Pierro Vs. GTI
a ze záclon kape nikotin >:-[]
12. 6. 2009 16:52
Re: Pierro Vs. GTI
nechtěl jsem hned vytáhnout všechny tromfy >:-[] :-!
Avatar - marek.g
12. 6. 2009 17:00
Re: Pierro Vs. GTI
a kozatá macatá hostinská tam je? >:-[]
Avatar - white label
12. 6. 2009 17:10
Re: Pierro Vs. GTI
Macatá sice zrovna není...ale jinak je to fuckt koza jak prase... >:D
Avatar - marek.g
12. 6. 2009 16:49
Re: Pierro Vs. GTI
beru.kde to je?dyť říkam,že mám žízeň jako trám >:-[]
12. 6. 2009 16:54
Re: Pierro Vs. GTI
no je to kousek za Prahou. Něco pak domluvíme a když budete s Pierrem hodní, možná vás tam vemu. Pan majitel má old school A6, takže první generace Exea hezky zapadne do kolektivu >:-[]
Avatar - marek.g
12. 6. 2009 16:57
Re: Pierro Vs. GTI
bych tam dojel i na kole.můžou tam i cyklodrzci? >:-[]
12. 6. 2009 17:01
Re: Pierro Vs. GTI
tak v tom provozu jsou to spíš sebevrazi, ale samozřejmě můžou :-!

tak dnes už padla, internet nám ještě na vesnici furt nenatáhly, takže si asi ódy na POLOboha přečtu až v pondělí >:-[]
Avatar - marek.g
12. 6. 2009 17:05
Re: Pierro Vs. GTI
hezký víkend a pozdravuj v hospodě >:-[]
13. 6. 2009 10:12
Re: Pierro Vs. GTI
D-fens by tě za ta slova vytrestal. Cyklodrzek, fuj.To je Bursík. A co potom kuchtová? Cyklo...ka?
Avatar - igor77
12. 6. 2009 20:59
Re: Pierro Vs. GTI
panove, vam dvema (a pro me) jeste po malej zelenej, jestli se neurazite ;-)
nazdravi !!
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2009 15:40
Hmmm, a JEDINÁ verze ...
... co "zaujala" mne (1.2 TSi - kruciš já to "ef" začínám nějak "postrádat") zatím NE"ocenili" 8-s
Ale že Polo s tříválcem 44 kW 1.2 začíná na podobné ceně jako Hyundai i30, Kia Ceed či Citroën C4 je ÚSPĚCH (!) - to jsem se "obávala", že to bude i "horší" ;-)
Pěkný den :-)
Rozbalit vlákno
15
12. 6. 2009 15:44
Re: Hmmm, a JEDINÁ verze ...
je krize víme? v rámci katování kostů muselo "F" být vypuštěno :-!
neregistrovaný "Smrtakzed"
12. 6. 2009 15:51
Re: Hmmm, a JEDINÁ verze ...
No za ty prachy si koupit půl auta a půl motoru to jde >:D
Jsem toho názoru, že mnoho jedinců, po dnešním uvedení těchto cen už začíná počítat, kdy jim končí termínovaný spořící účty. Pak okamžitě bafnou svoje další 2 až 4 nohy a budou se soukat jak pavouci do showroomu.
Další možností bude touha po něčem novém a neokoukaném od koncernu, takže vyhulbrkové se zase plácnou po šrajtofli a jejich milenky budou zase o něco poslušnější...
Pak může taky dorazit GTI:
poklekne před showroomem a políbí zem, poté se odváží přiblížit k senzoru šoupaček a vstoupí na svatou půdu, zde v záři reflektorů spatří uprostřed svého nového Poloboha.
Obejme jeho sličnou tvář a pohledí reflektory... jen co mu ukápne slza radosti, tak se spustí stěrače...
Poté zasedne na trůn, který bude již předem vyhřátý a spustí si na sebe svěcený vzduch z klimatizace...
V tu chvíli dostane srdeční zástavu a stane se polomajitelem in memorial >:-[]
R.I.P. na věčné poločasy!
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2009 16:00
Re: Hmmm, a JEDINÁ verze ...
No to nééééEEe!
CO já budu dělat, když mi G-alina T-atjana i-vanovna "cípne"?
NEpřivolávejte to, milý Smrtakzed(e)!
PS: Ale jinak jste to HEZKY napsal... ;-)
Pěkný den :-)
neregistrovaný "Smrtakzed"
12. 6. 2009 16:08
Re: Hmmm, a JEDINÁ verze ...
Už dlouho Vás sleduji(ne kvůli kose), i tu nezkrotnou a bezmeznou oddanost vůči střídání velikosti písmenek... ;-)
Vzhledem k tomu, že pochvala GTÍčka je pro mě sebemrskačstvím, tak ale musím uznat, že obdivuji jeho výkony v rámci těchto diskusí :-)
samozřejmě i výkony jiných diskutérů jsou na yvsoké úrovni a já už jsem nemohl dnes odolat... ne u tohoto článku >:D
12. 6. 2009 16:41
Re: Hmmm, a JEDINÁ verze ...
nikdo nakonec neodolá :-!
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2009 20:41
Re: Hmmm, a JEDINÁ verze ...
Ehm - DĚKUJi :-)
Písmenka (i AUTí-čka) já MOC ráda ;-)
PS: A naše kazašská služebná G-alina T-atjana i-vanovna si svých 10€ měsíčně za CHVWÁLU některých vwýrobků OPRAVWDU zasvwouží..
(ale "píše" VSKUTKU "pěkně" - škoda že to není třeba o 9ff, Bristol, Alpina, Maserati, Pagani, Caparo, SL/CL AMG, ručně šitých (britských) botách - prostě ŠKODA, že NEpíše také o AUTECH ;-)
Pvwěkný (v nějakém povwedeném autě - spíše BEZ znáčku "vw" ;-)
12. 6. 2009 16:41
Re: Hmmm, a JEDINÁ verze ...
a jako darek k tomuto Polu tu mame i jednoho postarsiho pana co potrebuje svest do kramatoria >:D
Avatar - Mira328i
12. 6. 2009 21:14
Re: Hmmm, a JEDINÁ verze ...
..moc pěkně napsaný;-)..TO SEDÍ:-)
neregistrovaný "ouroboros15"
12. 6. 2009 18:40
Re: Hmmm, a JEDINÁ verze ...
nojo, tak zminovat takovou C4, ktera zlevnuje co chvili neni dobry priklad. za chvili ji budou pribalovat k necemu zdarma v supermarketech? a kdyz vidim ty dve u nas v ulici, co sice jezdej jenom vikendove, ale zato maj furt otevreny kapoty a z nich vyspuleny *, tak se ani nedivim.....
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2009 20:46
Re: Hmmm, a JEDINÁ verze ...
Božíčku CO mají u vás v ulici "vyspuleny *"?? ;-)
NEjsem "fanynka" ani C4 ani Ceed(u) ani ... ale na druhou stranu jestli Polo/Fabii s tříválcem 1.2 nebo třeba tu C4 - to bude docela SNADNÝ výběr, ne? :yes: ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - white label
12. 6. 2009 20:53
Re: Hmmm, a JEDINÁ verze ...
"Zadky"..., ale neboj..., to jsou jen Sebastianovi "ladiči"! ;-) >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2009 21:21
Re: Hmmm, a JEDINÁ verze ...
Ááááha, tak to ANO - SLYŠEL jste tu DĚSIVOU "novinu", že SEBastian po (asi) 1000 a 1 závodě NEzvítězil? ;-)
Pěkný den (když "ladit" Citroën, tak /jedině/ u CARLSSON :yes: :-)
Avatar - white label
12. 6. 2009 21:27
Re: Hmmm, a JEDINÁ verze ...
Jo, jo ... a díky za nadpis... :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2009 21:33
Re: Hmmm, a JEDINÁ verze ...
:-) - není zač ;-)
Avatar - white label
12. 6. 2009 21:41
Re: Hmmm, a JEDINÁ verze ...
...ale je... :-!
neregistrovaný "Houbaa"
12. 6. 2009 16:11
bravo
S tahle nastavenou cenou má podle mě Fabia hodně vážný problém. I kdyby jsem chtěl Fabii obhajovat tak nevím v čem. Polo je prostornější s novým podvozkem, design více neš slušný, výbava parádní (na tuto kategorii) a cena jen lehounce vyšší. Poctivý auto za slušný peníze.
Rozbalit vlákno
4
12. 6. 2009 16:43
Re: bravo
nemyslím, že by Polo mělo zálusk na nějakou větší skupinu zákazníků Fabie. Fungovali vedle sebe víceméně v pohodě doteď, budou určitě i nadále. Prodeje Pola bych viděl někde kolem pátého místa -/+ 2-3 pozice nahoru dolů, podle výkyvů počasí >:-[]
Avatar - marek.g
12. 6. 2009 16:55
Re: bravo
já bych ho samozřejmě viděl na 2 místě po tom správném přepočtu tabulky >:D >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
17. 6. 2009 17:24
Re: bravo
Polo jedině první. Protože supermainstream je jen jeden... :-!
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2009 20:35
Re: Milý Houbaa(o)!
Na "novém" je i IBIZA ... a STEJNĚ se URČITĚ bude NEJvíce prodávát ... z TĚCHto 3 ten nejZASTARALEJŠí model ;-)
PS: A "šanci" asi NEmají ty O TŘÍDU VÝŠ postavené Ceed a C4 a i30 a ...
Pěkný den :-)
12. 6. 2009 16:46
nepekne
mne sa polo pri prvych fotkach moc pacilo..len cim viac tie fotky vidim tak je skaredsie >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - marek.g
12. 6. 2009 17:31
Re: nepekne
asi nemáš to správný voko :-!
Avatar - white label
12. 6. 2009 18:45
Re: nepekne
Ale no tak..., čuš!... Čujo... ;-) >:D
12. 6. 2009 19:18
Cena je nastavena celkem agresivně
Zdá se, že celá skupina VW na českém trhu oproti minulým rokům mění celkem cenovou politiku. Přituhuje. Pravda je, že na to cenové sestupování mají rezervy.
Rozbalit vlákno
0
12. 6. 2009 19:29
Tragedií Pola jsou motory
mám dnes již staré Polo a kvalita velká bída.

A co říct k novému Polu. Velkou bídou jsou motory. U benzínových stojí za řeč pouze 1,2 TSI.
I 1,4 je již notně zastaralý. Asi vyměním Polo za I20, ten má alespoň dobré základní benzínové motory, které ve srovnání s Polem jezdí rychleji a úsporněji.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
12. 6. 2009 19:59
Re: Tragedií Pola jsou motory
No tak, Pepo..., si přece jednička,...tož neblbni... :*) ;-) >:D
12. 6. 2009 19:36
poznámka
Jen jednu poznámku.
Je zajímavé, že nové Polo je stejně drahé (ceníkově) jako mistr elegance... Já tomu nějak přestávám rozumět... On ten Fox je asi skutečně luxusním zbožím... Výbava proti tomu Polu žádná, je to menší a stojí to stejně... ještě k tomu se slabším motorem.. No totok... >:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
12. 6. 2009 20:11
Re: poznámka
Na to už jsem upozorňoval pod první oslavnou ódou na Fox.. ceny Pola jsou přijatelné, Fox je prostě mimo.
12. 6. 2009 20:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - igor77
12. 6. 2009 21:18
vitejte do lepsich casu (dalsi dil serialu)
takze lidi z kancelare importera vw konecne odlozili kalkulacky a stvorili cenik. - zaplatpambu. - a vysledek vubec neni spatny, prome/zame si mohli to esp klidne nechat a radeji zacit nabizet od 50kW.
jedna bezvyznamna story:
asi pred dvema mesici jsem se na novy polo stavil preptat u nejmenovanyho dealera vw a ten mi nutil stary polo "all in" 60ps a strasil me ze ceny novyho ale "budou uplne jinde".
jenze to uz byl venku na trhu megane 100ps s klimou za 300,- takze jsem mel pro strach udelano, a v duchu si jen poklepal na celo (ale vzasade me tim tehdy nastval)..
no a dnes je ta chvile, kdy jemu spadly kalhoty a da se konstatovat:
bravwo polo :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - micaello
12. 6. 2009 21:52
To je vyzva
1067kg (z toho 68kg ridic+7kg naklad), k tomu zakladni motor o objemu 1.2 se tremi valci, dvema ventily na valec (celych 6 ventilu) a vykonem 44kW. Damy a panove, to je vyzva!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - prekladys
12. 6. 2009 22:01
základní výbava
ale kuš chlapi. řešíte tu takové prkotiny jako deset litrů sem nebo tam, ale zdali někdo z vás zaregistroval, že to má "dveře a kliky standardně lakovány v barvě karoserie". no řekněte, kdo z konkurence má už v základu lakovaný dveře? a navíc stejnou barvou jako zbytek karosérie... >:-[]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
13. 6. 2009 00:26
Re: základní výbava
Lada to nemá lakované v základu, ale jen základním lakem...
:*) >:D
Avatar - Pekelná Micinka
13. 6. 2009 00:28
Re: základní výbava
No jo, ten marketing, člověk v tom snadno zbloudí... >:D
Avatar - white label
13. 6. 2009 00:34
Re: základní výbava
Tak ona to má i ta Lada lakované doslova v "základu", takže máš pravdu, že je těžké se v tom vůbec "vyznat"... >:-[]
12. 6. 2009 23:37
VW a cenová politika
Po tom, ako sa začalo nové Polo predávať na nemeckom trhu, mi po prepočítaní súčasným kurzom Eura vychádzali úplne nereálne ceny v CZK. Netrpezlivo som kontroloval stránky VW Česká republika a očakával české cenníky, nakoľko je nové Polo horúcim kandidátom na výmenu našej Fabie, ktorej to ťahá na 130 000 Km (bez jedinej poruchy). Možno sa pýtate, prečo ju teda meníme? :-) Nebudem to zakrývať, som príjemne prekvapený. Základné ceny sú stanovené príjemne, jasne, motorová paleta nič moc, ale nepredpokladám, že 1,2 TSI bude vo Fabii nejak výrazne cenovo výhodnejšie...
Takže poďme k výbavám. Ak si vezmem do úvahy Fabiu Elegance 1,4 63 Kw za aktuálnych 339 900 Kč a na túto výbavu približne dorovnám výbavu Pola, (climatronic, zadné parkovacie senzory, atď, Fabia na druhej strane nebude mať ESP plus nejaké drobnosti), dostávam sa na sumu okolo 350, max 360 000 Kč za plne vybavený automobil. Jasne, niekto bude namietať, že za to už sa dá poriešiť nižšia stredná trieda, ale okrem Kórejcov a Francúzov ma teda nenapadá nikto... Nepredpokladal by som, že tá cena by bola naozaj taká priaznivá, počítal som s cenou atakujúcou 400 000, bonusom voči Škode je prepracovanejší exteriér i interiér, príjemné detaily ako svetlá pre denné svietenie s podobným systémom ako u faceliftovanej Octavie, ani ceny príplatkových prvkov nie sú, narozdiel od cenníkov VW v minulosti, smrtiace, tá navigácia za 11 900, zaujímavé. Ešte tak k tomu HDD... :-)
"Sečteno podtrženo", som naozaj milo prekvapený a Polo má predpoklady na slušný predajný úspech, myslím si že nielen v ČR.
Otázkou len zostáva spoľahlivosť prvých ročníkov, kedy pravdepodobne potrápia "děstské nemoci".

P.S: Údajna cena vystaveného Pola na brnenskom Autosalóne bola, podľa slov dealerky, 550 000 Kč, myslím, že to bola motorizácia 1,4 dovezená z Nemecka, prevedenie Highline... Nech počítam ako počítam, ak si pamätám všetku tú výbavu, ktorú to Polo malo, aj tak sa nedostávam cez 450 000 Kč...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2009 23:44
Re: VW a cenová politika
Mne krom korejců a francouzů "napadají" i JAPONCi - Toyota (ta je myslím od 339 t. kč), nebo ITALOVÉ - prostě "Lidová auta" jsou dnes (krom "prémiových" značek) asi (určitě) NEJdražší ;-)
Pěkný den :-)
12. 6. 2009 23:50
Re: VW a cenová politika
Dovolím si reagovať. "Italové" si už len z princípu (a samozrejme situácie na trhu s ojazdenými vozidlami) nebudú držať tak dlho svoju hodnotu, a čo sa týka Toyoty, predpokladám, že narážate na Aurisa, treba si trošku preštudovať cenník, výbavy a ceny vyšších výbav a motorizácii, druhý najlacnejší Auris totiž stojí 385 000 Kč... Alebo sebavedomé ceny Mazdy 2 ;-\
Naviac, auto si myslím, aspoň čiastočne a v rámci možností, vyberá človek aj podľa designu, nehovorte, že nie, vy francúzska estétka ;-)
Ale ďakujem za tipy.
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 00:03
Re: Milý Relax(i)!
DĚKUJi za tu "francouzskou estétku".. :-)
.. ale já na design opravdu až tak moc NEdám. Celkem (velmi) SPOKOJENĚ jsem jezdila s první generací C5 (myslím tou před faceliftem), i když nad ní vzhledově všichni (no skoro-všichni) málem "ohrnovali" nos (ale UZNÁVÁM, že vzhled Auris(e) je trochu "podivný" :-)
PS: Ale čistě "teoreticky", já bych asi hledala/preferovala nějaký vůz "nižší střední" (jakýkoliv), neb to je konstrukce s kterou se dá "všechno" (slušně zvládne město a není o tolik větší a třeba spotřebou "náročnější" než malé auto a přitom s ním lze vyrazit i na delší a DLOUHOU cestu a tam je o DOST lepší než to malé auto ... a cenově je dnes často za velice PODOBNOU cenu - to je alespoň MŮJ názor ;-)
Dobrou noc :-)
Avatar - Katikakus
13. 6. 2009 08:44
Re: Milý Relax(i)!
Dulezite je, k jakemu ucelu to auto bude slouzit. Pokud jako druhy vuz do rodiny, nakupni taska pro manzelku, tak je to v poradku. Pokud to ovsem ma byt jedine auto v rodine tak Polo ani Fabia urcit nejsou vhodnymi kandidaty. Minimum je nizsi stredni. To jen tady v Cechach si Skodovka dovoli nazyvat Fabii rodinnym autem. :no:
Avatar - white label
13. 6. 2009 10:20
Re: Milý Relax(i)!
To není ani tak problém Škodováckého názvosloví, jako spíš důsledek většiny rozpočtů českých "rodin"... :-!
13. 6. 2009 13:12
Re: Milý Relax(i)!
To je práve ono, zatiaľ je pri voľbe rodinného auta u drvivej väčšiny kupujúcich rozhodujúca cena, priemerná česká rodina málokedy dosiahne na slušne vybavený automobil nižšej strednej striedy.
Avatar - chlapecx
14. 6. 2009 10:58
Re: Milý Relax(i)!
to je normální že na těch autosalonech a výstavách sou ty auta předražený.. a pak naopakkdo to tam za ty prachy nekoupí (byl by blázen) taknaopakmu to pak daj ze skladu jako předváděčku daleko levnějc proti ceníku....
Avatar - Pekelná Micinka
13. 6. 2009 00:11
Polonéza
A teď vážně. Zatímco Fox designem neohromí, tak Polo je jedním, né-li úplně nejelegantnějším zástupcem své třídy. To platí jak pro dosavadní, tak pro novou generaci. Zde bych se opravdu nebál použít zavedeného pojmu mistr elegance. Všechno sedí jak má, u dnešních aut spíše vyjímka než pravidlo. Takže jedno malé CELOBRAVO pro VW. :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ada je zase tady
13. 6. 2009 10:28
Re: Polonéza
Urcite pekne, kvalitni a elegentni. Mimo jine me prijemne prekvapila absence modnich kelimku od piva okolo tachometru a otackomeru. Naopak se mi nelibi do blatniku hluboce zarazena a prilis velka kola. Tomu auticku, ktere je primarne urceno do mesta a jako druhe auto pro manzelku by vice slusela 14 palcova kola a tak o 2 cm delsi pruziny perovani. Take stred volantu je urcite hezci, nez pripitomely "smajlik" na volantu novych skodovek. V kazdem pripade auticko, ktere vyzaruje sebejistotu a eleganci a ktere nestavi na odiv lacine pozlatko. Nelibi se me auta, ktera se patvary snazi zaujmout teenagery a dospelym jsou jen pro smich (jak je to typicke pro francouzske kreatury). Nove Polo nastesti do tehle pochybne spolecnosti nezapada.
Avatar - Pekelná Micinka
13. 6. 2009 12:30
Re: Polonéza
Co se týče kol, to je právě to, co dělá mimo jiné Polo vyvážené. Dnešní auta trpí "nedostatkem kol" zejména vzadu, kde se topí pod masou hmoty. Polo v tomhle směru taky není úplný střízlík v porovnání s macho vozy z let minulých, ale i tak nepůsobí jeho kola jako přespříliš malá. Myslím, že 15" mu sedí. O palec menší dostaneš sice v základu, ale také v plechu. Myslím, že ve VW to zvolili dobře, 15 není moc, to že české silnice jsou nadále kvalitou vzdálené minimálně těm německým, je spíš problém naší legislativy... Takže buď si opatříš 14" liťáky jinde, nebo se budeš muset spokojit s továrními plecháči a docela pohlednými (nové PoloPuklice jsem zatím neviděl) VW puklicemi přes ně. Holt si Ádo, měl stavět ty tvoje autobahnen rychlejc než Atlantickej val. Komunisti totiž počítali jen s provozem tanků, zpátky ni krok. ;-\
Avatar - Ada je zase tady
13. 6. 2009 13:39
Re: Polonéza
Ja nemam s vystavbou dalnic v Nemecku nic spolecneho :-) A Polo nekupuji - je to i na mou zenu trochu male - ale jen komentuji. :-!
Avatar - Pekelná Micinka
13. 6. 2009 14:20
Re: Polonéza
Ja netvrdím, že ho kupuješ. Komentuji tvůj komentář. ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 15:17
Re: Milý Ado jež jste zase tady!
I na vaši ženu je Polo(auto) trochu malé?
Bože! Snad nemá postavu jak "moje" Galina! 8-s
PS: OMLOUVÁM se - NEmohla jsem "odolat" :-)
"Chápu" a "doufám" že je jí Polo(auto) MALÉ ze STEJNÝCH důvodů jako mně ;-)
Pěkný den :-)
neregistrovaný "Smrtakzed"
13. 6. 2009 10:53
Ten, který s Liškou netančí...
Je krásné modré ráno a já připravuji snídani pro hladové krky. Pomalu vlévám mlíčko do misky s lupínky a promíchávám lžičkou, ale najednou, když vytahuji lžičku, tak v ní zahlédnu odraz něčeho neskutečného... Ohlédnu se z panelákového balkonu dolů a lžička mi údivem vypadává z ruky zpět do misky. Pod balkonem mi projíždí jemným krokem za šumu motoru krásný nový předváděcí vůz. Ohlédnu se zpět na stůl, kde vyprsklé lupínky z misky vytvořily na stole nápis POLO. Pomalu uklidňuji srdeční tep a převlékám se na cestu do práce s myšlenkou na jednu zastávku v autosalonu po cestě. Nastupuji do své nádherné předchozí generace a vydávám se na cestu. Po cestě na mě mávají krásně opálené slečny a já se v tom zmatku ještě ujišťuji, jestli jsem si nevzal omylem sousedovo stejný vůz s německými RZ. Naštěstí tomu tak není o čemž mě neustále přesvědčuje bzučivý zvuk motoru a ručička otáčkoměru.
Přijíždím pomalu k autosalonu a parkuji mezi všechny ty nádherné vystavené kusy. Vcházím dovnitř a podivný oční kontakt s prodejcem, který na mě ukazuje, že servis je vzadu v rohu, zřejmě vysvětlují moje trochu špinavé modráky. Nevadí, přistupuji ke středu, kde na mě září naleštěný nový kus POLO. Podlamují se mi kolena nad tou nádherou a nechtěně poklekám před vůz. Vůbec nevěnuji pozornost malé zelené skvrnce pod motorem a znovu se vzmáhám na nohy. V tu chvíli už ke mě běží svůdná prodejkyně. Po svolení nasedám do vozu a zkouším, jak moc vůz narostl. Nádherně se na mě dívají její vnady, když sedím na zadních sedadlech, které jsou opřené o ne zcela ztažené okénko zadních dveří. Po vysvětlení, jak úžasně levná je všechna ta příplatková výbava, svoluji ke zpracování leasingu.
Slečna po mě žádá nějaký doklad, ale já jí ujišťuji, že je mám ve voze na parkovišti, a že u sebe mám pouze permanentku do erotic DVD půjčovny, kterou jsem získal nedávno po zakoupení své předchozí generace, která slibovala nemalý zájem slečen o řidiče tohoto vozu a ztrátu manželky.
Leasing vypadá věru dobře, a tak zjišťuji výkup své předchozí generace a v tu chvíli mě málem zůstává stát tlukot srdce. Trh je prý plný ojetin a je o ně malý zájem, takže když budu chtít, tak prý 100 tis. a víc nic. Krev mi tuhne v žilách, ale odhodlání zůstává. Ptám se na klimatizaci a slečna rychle odpovídá, že jí opravdu u základního motoru 1,2 nebudu potřebovat. Do kopce prý jedině s otevřenými dveřmi s větrem za zády a v případě jízdy s protivětrem je prý lepší cestu nechat na jindy...
Pomalu se chystám zeptat na předváděcí jízdu, ale v tu chvíli začíná zvonit mobil, snažím se ho zvednout, ale zjišťuji že to je vlastně budík...
Ach áno... byla to má noční můra... převracím se na bok a ještě si chvilku nechám snad zdát o něčem příjemnějším...

věnováno památce GTI
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2009 11:25
Re: Milý Smrtak(u)zed(e)!
OCEŇUJi! :-) :yes: ;-)
13. 6. 2009 19:34
Re: Milý Smrtak(u)zed(e)!
hezké ;-)
Avatar - Andromeda
14. 6. 2009 14:03
Re: Milý Smrtak(u)zed(e)!
Hmm,dobré Zede ;-) ...Fakt dobrý ;-) ...
13. 6. 2009 14:12
Hodnocení
Zepředu hezký, světlomety s maskou se povedly. Z boku vynikají sportovní C-sloupky. Zadek je naprosto příšerný, korunu tomu dávají zadní světlomety. Strohý studený interiér je z roku raz dva. Benzínové motory kromě 1.2 TSI nestojí za řeč a dát za 1.6 TDI CR cirka 400 tisíc? :-|
Holt Volkswagen
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "STI"
14. 6. 2009 10:37
Povedené.
Tak jak je Škoda Fabia hnusná a celkově totálně nepovedená tak naopak musim uznat že VW Polo je hodně povedené auto.Po vzhledové stránce je jedno z nějhezčích ve své třídě.Koukal jsem na něj už v Lipsku a myslim že se bude hodně dobře prodávat.V současné době ho spolu s Fiestou,Corsou a Grande Puntem považuji za celkově nejpovedenější auto vůbec v tomhle segmentu.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - chlapecx
14. 6. 2009 11:04
Re: Povedené.
ale že těch hnusů tady už jezdí:( >:D >:-[]
a že ty hnusy Němci teďka skupujou po desítkách a stovkách >:D :-! >:-[] ;-\
Avatar - Katikakus
14. 6. 2009 12:15
Re: Povedené.
To vis, drtiva vetsina lidi nema zadny vkus a esteticke citeni :no: :-!
neregistrovaný "STI"
14. 6. 2009 12:27
Re: Povedené.
To máš pravdu ;-) .Stačí se kouknout jak u nás lidé chodí oblečeni nebo jak dokáží upravovat auta >:D .Jeden větší úlet než druhý.Možná by bylo dobré se občas zajet kouknout za hranice.
15. 6. 2009 09:03
Re: Povedené.
Trochu OT: Jak si s timhle nickem přišel k tomu autu snů ?
neregistrovaný "STI"
14. 6. 2009 12:21
chlapecx
Koukni se na cenik v Německu.V Lipsku byla Fabia když nebudu počítat Dacie a Korejce totálně nejlevnější auto ve své třídě!Po odečtení šrotovného to je pro Němce sakra dobrá koupě.Ono totiž VW Polo,Seat Ibiza,Ford Fiesta atd stojí v Německu o dost víc!To jen u nás lidé kupují Škodovky za ceny za které by byli v celé Evropě totálně neprodejné.A hlavně Fabia v Německu má v základu mnohem lepší výbavu než u nás! :-! .Když se ale koukneš na celkové prodeje v Evropě v dané třídě tak poznáš že to žádný etalon neni >:-[] .Prodá se jich nesrovnatelně méně než třeba Fiatu Grande Punto natož pak třeba Fordu Fiesta nebo Opelu Corsa!
Rozbalit vlákno
2
15. 6. 2009 09:07
Re: chlapecx
A jaké jsou důvody. Zůstávají Škodovce plné sklady ? Mám dojem že ne a naopak, že "co vyrobí, to prodají" a v tom případě je otázkou, jaké by byli prodeje při výrobní kapacitě toho Fordu a nebo Fiatu.
16. 6. 2009 06:46
Re: chlapecx
Tak toto staviaš trochu na hlavu. Keby sa Fabií predalo viac, radi rozšíria výrobu, a postavia hoci ďalšiu novú halu...tvrdenie, že nie je potrebné predávať viac kvôli obmedzeným výrobným kapacitám mi príde trochu z cesty...
neregistrovaný "jericho"
15. 6. 2009 17:38
Radsej pockat
a o rok bude za polovicu od ruky, niesom zastancom novych aut, to su zbytocne vyhodene peniaze....

[odkaz]

>:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - saldy
15. 6. 2009 21:13
Re: Radsej pockat
nejde o to že auto bude za pár let za polovinu ceny, nikdy nevíš co se s autem předtím dělo a jak je zajeté.Samozřejmě se může jednat o dobrou koupi ale pokud se auto začne sypat je to úplně bez záruky, já dám raději 400t za nové než za 2 roky jeté třebas lepší ale je to každého volba.
16. 6. 2009 06:48
Re: Radsej pockat
vivat prenosná záruka KIA >:D
Avatar - saldy
15. 6. 2009 20:59
polopolo
Někde jsem četl, jak si tisíce němců tohle auto zamluvili a ještě ho ani neviděli ;-\ Ty motory budou věřím spolehlivé ale ty výkony nic moc, je to dnes už slabota, je to jen průměrný auto co ničím kromě názvu nevyniká...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - saldy
15. 6. 2009 21:03
polopolo
Někde jsem četl jak si ho tisíce němců zamluvili a ještě ho ani neviděli ;-\ Ty motory maj slabej výkon na dnešní dobu...je to průměrný auto který kromě názvu ničím nevyniká.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
15. 6. 2009 21:12
Re: polopolo
A ty už tež furt nechlemtaj to pivisko...
Potem si ani nevšimneš, že už si to poslal jednúc... ;-) >:-[]
17. 6. 2009 10:01
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - miromen
17. 6. 2009 10:57
Re: pro redakci
Taky si řikam že musela redakce dostat lisky do kina protože reklama neni určitě zadara. A navic neni ani o co stat.