Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Jaguar XF Sportbrake 2,2D – Lord chatař

106 komentářů

lukas13
Jaguar. V kombíku. S dehtovým čtyřválcem. 8-s

Jsou věci, které se mi přijímají ve světě aut velice těžko. Tohle je jedna z nich.

Jaguary miluji už od dětství. XF v sedanu, benzínový třílitr, to ano. To je jiná káva. :yes😒br />
Jinak autorovi děkuji za moc pěkný test :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
No na tradice se už dnes bohužel nikde nehledí.

Nicméně tento kombík mě neuráží, co se týče karoserie Callum to zvládl na jedničku a ačkoliv vůbec nejsem příznivcem kombíků, tenhle by mi nijak zvlášt nevadil. Ty tvary sou velmi pdovedené, s 3,0 V6 S/C to musí být velmi zajímavý vůz.
lukas13
Jj, souhlas. A já si i uvědomuji že je to můj osobní "problém". U jiných značek mi přítomnost kombíku nevadí, spíše naopak, ale u mojí srdcovk - tedy Jaguaru - má stále s přijetím kombíku problém. Liftback by podle mého byl lepším řešením.

O čtyřválcovém dehtu se asi shodneme - to do tohoto aristokrata nepatří 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Tak taky mam nejradši sedany a zadokolky, bohužel v dnešní době už jaguar neuživí no, díky pošahanému Bruselu a bláznivé módě tuhle kombinaci už skoro nikdo nekupuje.

A mimo evropu Jaguar nemá dostatečně hustou dealerskou sít a navíc pro takového průměrného amíka je příliš drahý. Takže bohužel auta tohohle typu potebuje, ale aspon by se měl sanžit o trochu důstojnější cestu no.

Osazení dehtovým 4válcem tou cestou bohužel není...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jen otázka.. pro průměrného Evropana je Jaguar dostupný?😊
Avatar - Anonym
Anonym
Stejně jako cokoliv z D3
Avatar - Ozzman
Ozzman
Potom si rozumíme😊
webpaja
Benzín ve SB zatím vůbec není...
Avatar - Anonym
Anonym
2,2D je pro XF ostuda, navíc jeho spojení s 8st ZF je ryze neštastné a toto jako celek výrazně degraduje jinak nádherný vůz.

Když už je někdo dehtomil, tak jednoznačně V6, ale víc zajímavá volba je 3,0 V6 kompresor navíc ted i s 4x4. Tajně doufám že právě 4kolka si své zákazníky najde.

Co by bylo velmi zajímavé by byla verze s motorem 5,0 V8 S/C, otázka je zda k tomu najde Jaguar odvahu. Byla by to ideální odpověd na superrychlé německé kombíky.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Mně se to nějak NE"zdá" - znám ten motor (kdysi dávno opakovaně Světový motor roku do 2,5 litru) ve spojení s 6ti stupňovým automatem Aisin (a trochu vyšším výkonem 150 kW/450 Nm z CITROËNu C5 2.2 HDi) a mám-li věřit popisu, v Jaguar ve spojení s NEJlepší současnou převodovkou je "až VÝRAZNĚ horší"??? 😐
Navíc jsem četla test(y) "nekombi" verze když byla tato kombina novinka (snad i zde?) a takovýto "ODSTŘEL" to rozhodně nebyl, dokonce "málem naopak"!
SOUHLASím že pro XF je optimum V6 (ať benzín či nafta), ale...
Atila_
To ze to je stejny motor neznamena, ze bude stejne fungovat, kdyz se nacpe do jineho auta a jinak poladi. Treba 2.2HDI v Citroenu C5 fungovalo vyrazne lepe nez stejny motor ve Fordu Mondeu, tam jako 2.2TDCI.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..ano VÍM že ta "FORDí" verze vždy fungovala "nějak hůře", nicméně že je to v "prémiovém" JAGUARu (navíc s tak POVEDENOU převodovkou jako je ZF8HP) dle všeho "horší" než v "tuctovém" Citroën C5 - to bych NEčekala..
webpaja
Ten motor tam nepatří, přesto se velmi slušně prodává. Nicméně bych ho opravdu nechtěl.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslím že "patří" - já osobně bych sice (jednoznačně) také volila V6 (starší naftové znám, nový benzín na mne působí až VELMI dobře), ale...
..konkureční 520 rsp. 525d se prodávají jak housky a jejich 135 rsp. 160kW "většině naprosto stačí", nemluvě o jejich nastupující verzi 140 a 170 kW. Podobně je na tom pokud vím i 250 CDi (tedy Blue Tec) - prý se dobře prodává dokonce i v ML.
Asi si budeme "muset zvyknout", ale v evropském voze vyšší střední bude brzy naftový R4 "normou" (a naopak V či R6 "raritou") - bohužel, ale JE to tak.. 😐
Proč jinak povedený motor 2.2 HDi 150 kW je ve spojení s VYNIKAJÍCÍ ZF8HP zde "problém" věru NEtuším..
webpaja
Motor 2,2d se i ve Fordech projevuje hůř než 2,0d. U P508 jsem si ničeho takovýho nevšiml. Každopádně, převodovka není sladěná se čtyřválcem a ten si prostě brumlá víc, než je v týhle třídě nutný. Kultivovaností jsou 520d a A6 2,0tdi podstatně dál, v případě BMW navíc velmi dobře sladěno s 8st ZF. M-B 250CDI má zase díky biturbu příjemnější výkonovou křivku. Prostě, tady se nepovedlo. Líp je 2,2d sladěnej v Evoque se 6st ZF.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Překvapivé, ale asi to tak "je" 😐
PS: Když jste zmínil Evoque - jsem (docela) zvědavá na kombinaci se ZF9HP 😉
Avatar - Anonym
Anonym
To si četla špatné testy, Kylie. Na utroevu sedan s tímhle motorem a převodovkou rozmetali na kusy a i další české testy, stejně jako západní hovoří o tom samém...

Motor je nekultivovaný, hlučný a nerozumí si s 8st automatem, resp. ta převodvka není k tomu motoru vhodná, řadí to sem tam.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
NEchápu "co" s tím motorem u Jaguar udělali - když i v "běžných" vozech jako P508 nebo C5 je ve spojení s naprosto "obyčejnou" sice ne špatnou, ale objektivně HORŠÍ převodovkou Aisin 6 st. "naprosto v pohodě" (a ještě má VYŠŠí výkon!
PS: Jak jsem psala "vedle" webpaja(ovi) - uvidíme jaký bude tentýž motor ve spojení s novou 9ti stupňovou ZF (v Evoque)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nedívej se na to jako na srdcovku, ale jako na velký kombik střední prémiové třídy. Je hezký, má 200koňový turbodiesel se slušnou spotřebou... S tímhle výkonem budeš patřit rozhodně k tomu rychlejšímu na našich silnicích, předjíždět s tim nebude problém. Za mě plně konkurenceschopné kombi německé D3. Kdo chce něco jiného, proč ne?

Mám v autě slabšího sourozence tohohle motoru od PSA a musím potvrdit stejnou věc a to úzké pásmo využitelných otáček. Na druhou stranu po chvíli si na to zvykneš a naučíš se s tím jezdit, takže ve výsledku je to jen o tom, co je lepší. Někomu vyhovuje lineární zátah, jinému kopanec do zadku 😄
Atila_
Konkurenceschopne D3 to neni, protoze to nema pasivni bezpecnost, coz je v dnesni dobe celkem dulezity parametr.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já se přiznám, že při výběru auta jsem nezjištoval kolik dostalo hvězd NCAP.. Respektive počítám že bezpečnost aut, které se u nás prodávají je na podobné vysoké úrovni. Někdo je na tom líp a někdo hůř..
Atila_
On je na tom vzdycky nekdo lip a nekdo hure. Treba v jizdnich vlastnostech je na tom XFko lip, zatimco treba Dacia Logan hure. Ale oba jsou na "podobne vysoke urovni". >😁
Pepis
Tak ještě že stará Toyota Avensis a Mazda z 90-tých let jsou špičková auta. Možná bys místo mudrování na netu měl přidat někde jinde.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Za 1 porovnáváme D3 s Jaguarem a za 2, ano i nový Logan bude určitě na slušné úrovni v rámci třídy, jinak by nemohl být homologován pro prodej, kdyby neprošel testy a když porovnáš nový logan s většinou aut z 90tych let, které po našich silnicích jezdí, tak je na vyší úrovni.... Automobilka by si přeci střílela do vlastních řad vypustit neodpovídající auto
webpaja
Aaaaa máme ho tu znova...znalec koček... >😒]
webpaja
V jízdních vlastnostech je svým nastavením společně s BMW5 z čistých zadokolek nejlíp a i s 20" koly komfortnější a přitom stejně jistý jako konkurence na o palec menších. Chceš se rozvyprávět o svých zkušenostech Atilo? 😄
Atila_
Ja mluvil o jizdnich vlastnostech? Ja mluvim o bezpecnosti. A prskat na mne jedovate sliny muzete jak chcete, ale ja fakt nemuzu za to ze vami opevovany Jaguar XF predvedl pravdepodobne nejvetsi propadak v celych patnactiletych dejinach testovani EuroNCAP. Holt nekde udelali britsko-indicti inzenyri chybu.
webpaja
čti po sobě...Treba v jizdnich vlastnostech je na tom XFko lip, zatimco treba Dacia Logan hure. Ale oba jsou na "podobne vysoke urovni".
Porovnával jsi někdy jízdní vlastnosti XF a další konkurence? Víš o tom podle mě naprostý kulový, ale permitem o tom plkat oplýváš. 😄

O jakým propadáku mluvíš Atilo?
Atila_
Ze nedokazes pochopit narocnejsi text pouzivajici slozitejsi techniky sdeleni typu analogie je ponekud smutne, ale chapu to. Netrap si hlavu, proste jsi to nepochopil, to se stava. :-!
Pepis
Nasedni do Xedosu a odfrč 😉
Atila_
Vypotit neco takoveho to uz chce opravdoveho dusevniho giganta. :facepalm:
webpaja
No, že by jsi tu kromě teorií vypotil něco jinýho se říci nedá... 😄
webpaja
Jediný co nedokážu pochopit, proč se tu musí někdo realizovat s vědomostma načtenejma z časopisů, ještě to velmi špatně napsat (pokud to nebyl úmysl) a ve finále tu ze sebe dělat navíc všeználka...a bohužel nepříliš přesvědčivě.
Mínil jsem s tebou diskutovat o technice a reálný jízdě...nemá to však hlubšího smyslu Atilo 😄
Avatar - Anonym
Anonym
A jeje, zase pasivní bezpečnost....

Kup si Hummer, ten má nejlepší pasivní bezpečnost, ten nepotřebuje žádné deformační zony a 15 airbagů, deformační zony sou všude kolem něj >😁 >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Vyšší střední A to může být srdcovka, proč by nemohla být.

Jediný důvod proč tenhle konkrétní kus nemůže být srdcovka je chcochtajcí dehtový zázrak pod kapotou.
Věc která degraduje a degradovala už spousty dalších dobrých aut.
Avatar - Ozzman
Ozzman
S třídou jsem se sekl, jen nechápu proč degraduje? Kdo chce benzín koupí si ho, kdo chce jaguara a je zvykly na diesel, proč ne? Sportovní auto to neni, je to kombik a taková auta si lidé kupují převážně s dieslem, jelikož oproti benzínu diesel má určité plusy (stejně jako benzin oproti dieslu).

Jeden čas sem koukal po Xtype kombi v dieslu.. líbilo se mi to auto i když to mělo motor z Mondea 😊
Avatar - Anonym
Anonym
Degraduje proto, že když už dehet, tak aspon šetiválec který si už rozumí s převodovkou a nemá zvuk jako Transit.

u Volva S80 D5 mě právě štvalo, že sedím v káře skoro za mega, ale po sešlápntí plynu si připadám že šoféruju Transit. Tady s 2,2 D to bude něco velmi podobného a osobně prostě tohle NEEE.

Sedět v jaguar a připadat si že řídím Transit, to radši žádný Jaguar.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Transit je traktor >😁 to je zas jiná liga >😁 Hele já ti rozumím, jen jsem k tomuhle benevolentnější 😄 Ale ve Ferrari bych diesel asi taky nezkousl 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Zvuk ale je doost podobnej >😁
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
a zkouesl to ridit?
Mne to jako kalamita neprijde...a to jsem Jaguari blazen...
:-!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je proste autom snov 😉 ... v kombiku sice nema tu charizmu sedanu ale chytilo to zase akusi inu auru... vyzera to cool a celkom zaujimavo a hlavne si to auto nepomylite s inym :yes😒br />
XF :yes:
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
:yes: :yes:
4bytelnýkola
má nějaký auto ještě větší sicny?

zatím má delší a8 a c6 😊
Avatar - Emel
Emel
Není ta kritika korunovaná třemi hvězdami příliš přísná? Za 1.3M to není žádná exklusivní záležitost a jediné objektivní připomínky v celém testu jsou kultivovanost motoru a váhavost převodovky...

A mimochodem... co znamená rozdíl mezi první cenou a základní cenou?
Aleš Jungmann (Auto.cz)
Tři hvězdy ale není špatné hodnocení, v novém systému se snažíme být o něco přísnější a využívat škálu naplno i směrem dolů.
Avatar - Emel
Emel
Ok, proč ne... mám pocit, že jsem tu četl v poslední době několik testů s přísnější kritikou a čtyřmi hvězdami, ale napříč třídami asi nemá smysl to srovnávat.
Pepis
A proto XF dostalo tři hvězdy a Lexus LS pět? Sorry, tohle je hodně přitažené za vlasy.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
I tak je to přece subjektivní - Jag testoval Aleš, Lexe Lukáš.
Avatar - Anonym
Anonym
Kdy budete mít v testu sedan 3,0 V6 S/C AWD???
Aleš Jungmann (Auto.cz)
Dobrý den, zatím mohu pouze nabídnout první dojmy, [odkaz] o termínu testu zatím rozhodnuto není.
Avatar - Anonym
Anonym
Aha, díky za info.
Avatar - Anonym
Anonym
Jsem stejného názoru. 3 Hvězdy je málo, když vlastně za všechny problémy může jen motor. Zkuste otestovat verzi s motorem 3,0 V6 S/C a sem moc zvědav na hodnocení.
webpaja
Něco jsem s ním najel, klidně jim to napíšu 😄
Aleš Jungmann (Auto.cz)
Souhlasím, s tímto motorem by to bylo rozhodně mnohem lepší.
webpaja
Ten ti ještě na Čerňáku nepůjčili? Je tam...bílej...čeká... 😄
MiQal
Myslím si, že ve světlém interiéru nejsou nejvhodnější volbou tyto tmavé pásy
[odkaz]
[odkaz]

Ale zase musím uznat že z venku vypadá opravdu dobře.
Avatar - Ham.
Ham.
4 válcová nafta do takového auta skutečně nepatří, pro prémiovou vyšší střední je potřeba volit jednoznačně naftovou V6, což drtivá většina kupců tak jako tak stejně udělá, takže do testu byla vybrána dost okrajová a nevhodná motorizace. Chtělo by to nějakou porovnávačku 530d, A6 3.0 TDI a Jag 3.0 V6 D 202kW.
webpaja
JJ, souhlas.
GTI
Urozený pán? Všechno je to pomalu pryč. Je to běžná, v dané motorizaci dokonce podměrečná prémie. Pravda, ze třídy tříd, avšak v komplexu je to na jaguara jaksi málo. Všechno by to někam výše samozřejmě vytáhla pořádná barva, ale v téhle panoptikální černé je to k uzoufání.

Člověk tomu chce všema (historickejma) deseti přiřknout alepoň gloriolu jakéhosi moderního shootinga, zde však nutno velmi zřetelně přitakat konkurenci v podobě CLS, tam ano, tam do duní opravdu všema nadstavbovejma deseti, to nahoře, to je sípot vyklepaného hráče golfu, co je rád, že udrží na terase v rukou alespoň dvojitou režnou, o nějakém solidním odpalu nemůže být ani řeči.

Tenhle model musí jen na sedanu, na té skvostné červené, a na broušeném hliníku uvnitř. Dřevo... to leda místo pravé nohy majitele.

V podstatě bouchačka. Co naplat, z termosky též těžko vyloudíš dokonalý zvuk ledových kostek, co brázdí svět v Moseru, skropeném do dvou palců nějakým tím singlmaltem...

No, dnes je to celé utopené v rozpacích. A pan testér to (opět) trefil :yes:
4bytelnýkola
viděl jsem cls sb s motorem 250 cdi a bylo to taky skorem k pláči jako jaguar výše, řekl bych, že sedan jaguaru sluší víc, kombi naživo působí tak nijak.. nejlíp ze všech kombi vypadá asi a6, s těma ledkama to zabíjí, no ale že jich je tolik, volil bych éčko :yes:
GTI
Jo jo.
Avatar - Anonym
Anonym
Výše by to hlavně vytáhl pořádný motor.

Dřevo do Jaguaru patří, říkej si co chceš, ale jaguar bez dřeva je jako Sherlock Holmes bez dýmky a houslí - prostě už není ono. Na broušený hliník s**e pes, kup si Volvo, tam najdeš hrany a chladný hliník všude.

Je to studený jak psí čumák.

Do gentleman klubu k té sklence single malt patří právě dřevo, vonavá kůže a motor dopovaný kompresorem . To pak utvoří smyfonii jako ty ledové kosty ve sklenici 30ti leté Glendfiddich.

A nebude pak důvod na rozpaky, ale chce si to halt půjčit k testu trochu jinou motorizaci.
Testovaná verze ttiž není autem pro lorda, nýmbrž pro jeho účetního >😒]
GTI
Přetoč si kalendář, přetoč si století. Dřevo možná patří do Rollse či do Bentleye, a když už, musí to sedět, právě jako v tom Volvu. Jinak s účetním souhlas.
Avatar - Anonym
Anonym
Já si nic přetáčet nehodlám, tam kde bylo dřevo dobrý ještě před 10ti lety je dobrý stále. A rozhodně se radši dívám na dřevo před sebou než na kus stříbrnýho plechu na kterým je vidět každej škrábanec a ještě ve Volvu vypadá jak vymontovanej ze skříně z IKEY(která je mimochodem stejně hnusná) :no: :no: :no: :no:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ty jejich masový koule ze soba ujdou >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Ozzman: ted si to rozštípl >😁
GTI
Co takhle Švejk vyřezanej z překližky, počítám, že jsem se ti právě trefil do vkusu ne? 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Mluvil sem o pravým dřevu, ty švejku >😁
GTI
Bůh ví, o čem mluvíš... 😉
pargi
Tak tak, každý správný eurodrzek ví, že dřevo (nebo jeho laciná imitace) rozhodně ne, i do nabušeného šestiválcového Superbu...ejhle 😄 [odkaz]
webpaja
Ta barva není černá, ale temně vínová. Naživo vypadá famozně.
GTI
😄 Pak to musím upravit: černo-vínová 😄
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
No musím souhlasit. Takhle ne. Ani 5er Touring není v černé zrovna otevírač čelistí, ale zde je to opravdu špatně. Ten hliník v interiéru, na mě je bohužel u XF
pargi
Ono celkově, nevybavuju si, že bych za posledních 15 let řekl, že nějakému autu černá sluší. Většinou ji považuji za nejméně slušivou barvu laku.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Celkem souhlas, já bych to zúžil na posledních 10 let, ale konkrétní argument nemám, je to spíš jen pocit.
pargi
:yes:
MirekGTA
Docela by mě zajímalo kolik se takových aut prodá a pro koho je takové auto určeno. Osobně si myslím, že hlavní důvod k výrobě takového auta je potřeba pro Jaguar snížit průměrné emise na jednotlivé modely, tak jak to žádá EU. Smysl si takové auto koupit asi moc není, srovnám li-to s plně naloženým Superbem s podobným motorem, nákupní cenou, následným servisem a tržní cenou ojetého auta, tak je volba jasná a kdo už na to má, tak si asi nekoupí Jaguár 2.2 v naftě 😄 Já sám mám 3,2 V6 benzín, ano žere to o dost víc než nafta, ale nemám žádný turbo, žádný filtr pevných části, předražený olej a další nákladný věci co se u nafty s*rou, zároveň mám ale krásný zvuk a vysoký výkon a díky tomu skvělé zážitky z jízdy a pokud bych měl mít stejně výkonou naftu, tak ten rozdíl v nákladech (brzdy, pneu atd.) bude co se týče paliva to poslední co mě bude zajímat a v ceně na 1/km to je zanedbatelnou položkou
Avatar - Emel
Emel
Z druhé strany... domovem takového auta je nejčastěji dálnice... a tam se zvuk čtyřválce pracujícího kolem 2000 otáček ztratí v aerodynamickém svistotu, zároveň i čtyřválec zajistí únosnou dynamiku v rychlostech do 180, což je pro mnohé dostačující.

Takže nějaký slušně vydělávající obchoďák, který zároveň potřebuje vozit rodinu a učarovalo mu kouzlo Jaguaru... proč ne.

Srovnání se Superbem? To je to poslední co by mělo Jaguar trápit.
webpaja
Jag a Superb...zajímavý srovnání.
Avatar - BruceWayne
BruceWayne
Obsah tzv. zavazadlového prostoru je u Jag podprůměrný, jen 550l, ptám se, kolik litrů by měl mít 1000? Paletu určitě převážet nebude a několik tašek s kreditkou se tam jistě vejde. Nesuďte podle VW Škody, tam je naprosto zbytečný. Já mám asi u svýho 460l?, nevím to a stačí bohatě. Nekupoval jsem auto jen podle počtu cihel co se do něj vejde. :-!
4bytelnýkola
tyhle káry v kombi si kupujou bud manageři co vozí vzorky, případně ti, co potřebujou k životu nějakej vercajk a zároven reprezentovat, případně tatíci, aby tam občas naložili třeba kočár nebo co, obsah zav. prostoru vzhledem ke konkurenci bude asi malinko nižší, pro běžný potřeby dostatečný
Pepis
Obsah v litrech? Hezky pěkně.
Aleš Jungmann (Auto.cz)
Podprůměrný neznamená malý, podprůměrný znamená menší (objem) než u konkurence.
webpaja
Aleši...kolik má BMW5 a A6? 😉

Odpovím si sám...BMW 560 a A6 565..., chceš se bavit o využitelnosti? Má průměrný, ne podprůměrný kufr. A vzhledem k tomu, jak úzká je nabídka, bylo by slušný napsat srovnatelný s ostatními. Vyjma rakvoidního M-B E
webpaja
Je absolutní škoda, že zastoupení Jagu nestaví testovací vozy na šestiválcích...o co lepší dojmy...
Ano, přes Kyliiny nářky je cítit, že i s částečnou modernizaci tenhle čtyřválec není rozhodně sameťák a vyrovná se jak, jsem už jednou psal nekultivovaností E250CDI. Opravdu žádná sláva, čtyři kruhy nebo mnichovští jsou jakoby o generaci dál. Převodovka by potřebovala líp sladit s motorem, myslím, že celkově lehčí převod by byl ku prospěchu a snížením nutnosti podřazení by ani nestoupla spotřeba.
Ostatní věci (až na zmíněný světlý dřevo...který mi tam nepasuje...Jag má podstatně hezčí dřevěný obklady) není potřeba schazovat. Obrazovka a info systém bude zřejmě lepší až u nový generace za 2 roky, místa pro posádku...A6 to není, ale žádnej problém. Kufr, a tady Aleš přehání, má zhruba stejnej objem jako A6 nebo BMW5...jedinej kdo vyčnívá je Ečko a to by ale zase mělo škemrat o trochu kočkoidní elegance a stylu. To mu chybí a z mýho pohledu díky tomu mezi praktičtější stylovky vyšší střední minimálně vizualitou nepatří.

Konfigurace???
Díky tomu, že Jag zatím pro kombi nenabízí nic jinýho než naftu, tak jednoznačně tu, co má o dva válce víc, nebát se sportpaketu ani velkých kol, sportovní sedačky s odvětráváním, koňakovou kůži a máš vystaráno.
2,2d přenech fleetům, v soukromý garáži nemá co dělat.
4bytelnýkola
hele, ty tak brzo vstáváš nebo ještě bdíš?
webpaja
Brzo? 😄 nejsem spavej typ. Můj první šéf po škole říkával: "když člověk spí, práce se mu hromadí". A nejen práce, kolik věcí by uteklo i ve volným čase, nedělá mi to problém 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Spát je zdravý, kdo spí měnéě jak 6 hodin denně, huntuje si zdraví
_MT_
Minimum je zhruba 5 hodin (v krátkodobém horizontu je možno méně). Ale každý člověk je jiný.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Ono jde hlavně o to, jak člověk spí. Tím myslím, jestli chodí spát v klidu atd. Já 6 hodin nemám rád, buď 5 nebo 7, po šesti se vždy budím rozladěný, má to zřejmě co dělat se spánkovým cyklem, který je myslím 1,5h, ale protože hned člověk neusne, tak to chce něco přidat.
_MT_
Měly by být čtyři cykly - zhruba 90 první, 100 až 120 minut ostatní. Může být i pět. Proto buď 5, nebo 7. Je ideální probouzet se mezi cykly.
webpaja
Teda hoši, vy na to jdete vědecky...lehnu a spím, probudím se, nevalím a jdu něco dělat 😄
4bytelnýkola
tak dneska máš rekord 😄
_MT_
Dnes máš i budíky, které sledují tvůj spánkový cyklus a vzbudí tě jen když spíš lehce. Cílem je dosáhnout toho probuzení, kdy se cítíš odpočatý a plný energie. Ne toho, kdy se nemůžeš dostat z postele a spal bys dál. Z vlastní zkušenosti vím, že po správně trefeném probuzení se i po kratším spánku cítím lépe.
Avatar - Anonym
Anonym
Při méně jak 5ti hodinách se tělo nestihne zregenrovat, odpočinout si a vznikají oslabení a různé nemoci....

A je jedno jak spíš....
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
No tak 5 je málo, o tom se nepřu. Já jen, že čistě z pocitu je nutné to správně trefit a i po kratším spánku se pak cítíš lépe vyspaný, než po delším se špatně trefeným vstáváním.
Avatar - Anonym
Anonym
Jo s tím se dá souhlasit.
maTooB
Nadherne rodinne auto mojich snov, jednoduche linie, elegancia...

Mne by motorizacia stacila uplne, nepotrebujem platit viac pri kupe a nakoniec aj zivit trojliter, ked na bezne jazdenie staci po nasich cestach s velkym prehladom aj toto.
webpaja
Tahle motorizace je dostačující se vším co to slovo obsahuje. Motor dobrej, známka jako ve škole...nic víc. Za nějakou tu korunu navíc tu je vypiplanej V6, když nafta, nebo lahodnej kompresorovej benzín.
maTooB
Verim, ze takto rozumne uvazuju aj kupci tohoto auta. Bohuzial ja do tychto prijmovych skupin nepatrim... ;-\
Avatar - Anonym
Anonym
jde o to že člověk si chce obvykle tu jízdu s jaguarem užít, ticho klid, pohodu, plynulé zrychlení, sametové řazení.

Tady jen řídíš jaguar. Super, ale za cenu obrovskýho komproisu, protože zvuk tragédie, sladnění nedokonalý a jako celek to je prostě jen šidítko.
Avatar - Merrill
Merrill
na "totogalerii" se nadá dívat, pořád tam skáčou nějáký reklamy, hrůůza :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - guze
guze
Stáhni AdBlock a je po problému 😉
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Raději bych audi A6 v kombajnu
Avatar - Anonym
Anonym
A6 v kombajnu je tuctovka kterou potkáš na každým rohu a designem si k tomuhle ani nečuchne. Ale každýho volba 😄
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
je to prave naopak - do XF sedana bych chtel benin sestivalec... ale tady mi ten "kratkej" diesel nevadi.
Je trochu slyset - ale ne moc. A ta prevodovka je v klidu... tohle neni auto na sportovani!
Koupita se "olejozrouta" v kombiku a pak cekat atomat s meziplynama je projev ... nesoustredeni?
😉