Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Corolla je nejprodávanějším autem světa, Octavia nejoblíbenější škodovkou

Nejprodávanějším novým automobilem světa se za loňský rok stala Toyota Corolla, spolu s Fordem Focus jako jediná překonala milionovou hranici.
Zpět na článek
22. 3. 2013 09:21
22. 3. 2013 09:41
22. 3. 2013 21:23
22. 3. 2013 14:11
22. 3. 2013 14:22
22. 3. 2013 17:46
22. 3. 2013 17:49
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 3. 2013 18:27
3. 4. 2013 09:24
22. 3. 2013 09:24
22. 3. 2013 09:47
22. 3. 2013 13:44
22. 3. 2013 13:53
22. 3. 2013 14:53
22. 3. 2013 17:50
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 3. 2013 10:33
22. 3. 2013 10:34
22. 3. 2013 17:53
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 3. 2013 20:27
23. 3. 2013 22:52
23. 3. 2013 23:08
22. 3. 2013 11:14
22. 3. 2013 14:22
22. 3. 2013 19:42
23. 3. 2013 00:15
23. 3. 2013 15:10
22. 3. 2013 09:21
ŠKODA
hm... to by nebylo auto.cz aby už do nadpisu nestrčilo ŠKODA THE BEST OF! Nic proti Škodovkám, nový designový směr není špatný, ale... Zřejmě autoři dostávají škodovácké bonusy >:D
Rozbalit vlákno
9
Avatar - kari.laz
22. 3. 2013 09:41
Re: ŠKODA
Taky se divím, proč tu nenapsali tabulku jak dopaly modely automobilky Chang'an Motors nebo Loncin. Popřípadě Zilu, nebo Lady. Vůbec nechápu, co má Škodovka s Čechy společného, že to sem uvádějí.
Avatar - strýček BOB
22. 3. 2013 10:41
Re: ŠKODA
Souhlasím, přepracoval bych nejen nadpis, ale i celý článek. Napřílad o úspěších automobilky Kim-Dong_bok-motors company není v článku ani písmeno. :'-(
22. 3. 2013 21:23
Re: ŠKODA
:yes: Také nechápu, proč se tu tomu všichni diví... Je to naprosto standartní u domácí značky.
Avatar - PeterLuk
22. 3. 2013 14:11
Re: ŠKODA
Úplný súhlas! Každý vie, že je Octavia najpredávanejšia škoda :yes:
Avatar - white label
22. 3. 2013 14:22
Re: ŠKODA
O4Y/PL
Škoda je jediná česká (domácí) značka současných velkosériově vyráběných osobních automobilů. Je proto přirozené, že se na českém webu zmiňuje častěji, než zahraniční konkurence. Když u nás např. vyjde žebříček sport výsledků, taky je běžně v nadpisu zmíněn nejlépe umístěný český zástupce, a to přesto, že zrovna nevyhrál, nebo neskončil na bedně. Podobné reakce jsou proto dětinské a zbytečné. ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 3. 2013 17:49
Re: ŠKODA
V tom pripade by malo v titulku stat: Corolla je nejprodavanejsi, Octavia 35.
Avatar - white label
22. 3. 2013 18:27
Re: ŠKODA
Jak jsem napsal: "...taky je běžně v nadpisu zmíněn nejlépe umístěný český zástupce."
Takže např.: ...finále vyhrál Djokovič a z našich skončil nejlépe Berdych...
Avatar - volvo s60
3. 4. 2013 09:24
Re: ŠKODA
Zapoměli uvést, že čísla jsou včetne původní Octavie z roku 1962! :yes:
Avatar - Emel
22. 3. 2013 09:24
Passat
Nebyl tu nedávno článek o tom, že se Passatů prodal asi tak dvojnásobek :-)? To je rozdíl, který by možná zasloužil komentář...
Rozbalit vlákno
6
22. 3. 2013 09:47
Re: Passat
Žonglování s čísly, podle toho jak se to zrovna hodí? Neboj oni nám ještě někteří zde vysvětlí že tabulka je špatně, že oni žijí v evropě a světové prodej jsou o ničem a nejprodávanějším autem v evropě je Golf a zakončí to oslavné bravwo vw a půjdeme všichni spokojeně spát. Třikrát zdar demagogům.
22. 3. 2013 13:44
Re: Passat
ty jsi pako a neprskej...
Avatar - white label
22. 3. 2013 13:53
Re: Passat
S obsahem souhlas, ovšem s formou nikoli...
22. 3. 2013 14:53
Re: Passat
Netykej mi ucho. A mimoto to v diskuzi jste to už VW fans dokázali už sčítáte nejen Golfa s Jettou ale i s ***m a vyhlasili jste je njprodavanějším autem přesně podle me prognozy tak o co ti jde chlapečku. Nechceš na uklidnění bonbonek.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 3. 2013 17:50
Re: Passat
:yes:
22. 3. 2013 09:48
Re: Passat
to popletli ze to bylo od zacatku vyroby a ne za rok
Avatar - 3_diamanty
22. 3. 2013 10:33
octavia
tak ten rozdiel oproti fabii je dost velky..... rovnako som prekvapeny ze fabia predava len nieco viac ako dvojnasobok superba ... jednoznacne fabia ma velke rezervy.... jej vysledok je podla mna trosku sklamanim...

octavia jednoznacne teda vedie co sa tyka skodoviek :yes:
Rozbalit vlákno
0
22. 3. 2013 10:34
Focus x Golf
U Focusu je v celkovém čísle dohromady jak americká produkce (sedan) tak hlavně v Evropě prodávaný 5D hatchback, zatímco v případě Golfu je číslo zvlášť pro hatchback (750 tis.) a zvlášť pro sedan Jetta (550 tis.), odlišný název "amerického golfu" tak statistiku trochu zkresluje. Stejně tak u Corolly asi nebudou započtené prodeje 5D verze Auris.
Rozbalit vlákno
31
22. 3. 2013 10:51
Re: Focus x Golf
A už je to tady. Výklad tabulky. Co má Jetta společného s Golfem?
Avatar - miromen
22. 3. 2013 11:19
Re: Focus x Golf
A co ma společného americky sedan s evropskym HB ? Ty demagogu.
22. 3. 2013 11:31
Re: Focus x Golf
O čem pak mluvíš?
22. 3. 2013 12:45
Re: Focus x Golf
Ma nieco rozdielne okrem tvaru zadnej kasne? Lebo ak nie tak potom si este odvodme ci sa ratali aj kombiky, pripadne ci rozlisovali aj 3-5 dveri. Ak je to to iste tak naco to riesit? Focus je predavanejsi ako golf (aj ked tomu nechapem) a basta. Co sa tu ideme hadat ako *? Co z toho budeme mat? Vacsieho vtaka medzi nohami? ;-)
Avatar - white label
22. 3. 2013 13:04
Re: Focus x Golf
Samozřejmě, že se počítají i kombíky a nerozlišují se 3dv/5dv. verze stejného modelu. Tady jde primárně o společný název, pokud dáš všem karosářským variantám, verzím a generacím (na všech místech světa) stejný název, máš nesrovnatelně větší šanci v takové anketě uspět, ale o to má logicky tato anketa menší obecnou vypovídací hodnotu.

P.S. Své "vtačí" komplexy do toho zbytečně netahej, ty s tím doufám příliš nesouvisí...
22. 3. 2013 15:19
Re: Focus x Golf
Proto se je lepší dívat na evropský trh. Tam alespoň tušíš, co se skrývá pod názvem Focus nebo Golf. :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 3. 2013 17:53
Re: Focus x Golf
Ne, neni.

Ak sa chceme pozriet na trhy podla velkosti, tak americky trh jednoznacne vedie a tam je VAG statistou.

Takze najlepsie je pozriet sa na trh globalne a spocitat auta. Focus je globalny model, end of story.
22. 3. 2013 18:42
Re: Focus x Golf
Ano Evropský trh opravdu podává zkreslený náhled na trh globální. Viz Japonské a další automobilky, podle jejich evropských prodejů by člověk mohl mít pocit že conevidět zkrachují a přesto je pravda jiná. Viz již zminěný Focus, od čechů furt slyšíš že auto je hnusné a že ho zachrání pouze facelift aby vůbec prodali pár kusů, tyto a podobné moudrosti těchto špičkových světových designerů, v globálu se ovšem ukazuje že pravda je poněkud jiná.
22. 3. 2013 16:21
Re: Focus x Golf
zase si to "pochopil".. Pisem to iste co ty tak nechapem zmysle tvojho prispevku. Vtaci komplexy tu maju trosku ini ludia ;-)
22. 3. 2013 20:27
Re: Focus x Golf
Focus HB a Sedan je to iste auto, vydane v rovnakom roku, na tom istom podvozku s rovnakymi motormi. Jetta mola predstavena az po Golfe MK6 a pred MK7. V sucasnosti maju teda Golf7 a Jetta rozne podvozky, motory,... takze su to rozne auta.
23. 3. 2013 22:52
Re: Focus x Golf
Běžně se sčítají dohromady dvě, tři, nebo i více generací (v nějakém rozvojovém regionu mohou nabízet třeba i 20 let starou verzi modelu). Takže na tohle se nehraje. Pro započítání je většinou potřeba mít stejné jméno, ale ani to úplně nedodržují (někdy započítávají více jmen dohromady, jindy je zase oddělují - typicky na tohle dojíždí Peugeot, kterému počítají každou generaci zvlášť - takže třeba 205, 207 a 208). Čísla jsou to veskrze nezajímavá, protože se velmi těžko interpretují.

Pokud jde o Golf, Variant je na tom podobně jako Jetta. A je započítaný jako Golf. Mám takový pocit, že v tom budou i nějaké Mk4, někde na světě se myslím pořád vyrábí. V Africe se myslím vyráběl nějaký ještě starší, ale nevím, jestli je tomu ještě tak.
22. 3. 2013 11:23
Re: Focus x Golf
Jetta má s Golfem společných asi tolik součástek jako Focus hatch s Focusem sedan.
22. 3. 2013 11:32
Re: Focus x Golf
Nestojí ani na stejné platformě což už dnes ví i malé děti.Btw. na Bestselligblogu se dočteš co vše je jako Jetta bráno. Stačí se chlapci o auta zajímat. Pak by jste věděli že Jetta a Goldi jsou už nějakou dobu dvě autonomní auta.
Avatar - white label
22. 3. 2013 12:10
Re: Focus x Golf
Záleží na tom jaká Jetta a s jakým Golfem (a to platí i Focusu hb vs sedan) , Svět není jen Evropa, nebo sev. Amerika. Ale hlavně tyhle statistiky nějaké zcela shodné platformy apod. vůbec neřeší (dyť neřeší ani stejné generace) , prostě primární hledisko je společný název modelu. Takže pokud by VW používal stejný název jak pro Golf hb, tak pro odvozené verze sedanu (tak jak to používá např. Focus), byl by nejen před Focusem, ale i před Corolloum a to včetně Aurisu. Neříkám, že je to nějak zásadně důležité, jen je to prostě objektivní fakt, se kterým se nemusíš (jako fanda Fordu) smířit, ale to je tak asi vše, co s tím můžeš dělat. A to neřeším modely jako Golf+/Cross Golf, ani Gol.
Jak už jsem psal, tyhle statistiky jsou jasně o společném názvu aut různých karosářkých verzí i jejich generací, míru technické podobnosti/sdílení techniky, nebo parametry jako shodný rozvor, v nich nikdo neřeší (viz běžné natahování rozvorů v Číně apod.).
Avatar - miromen
22. 3. 2013 12:32
Re: Focus x Golf
Jsi pěkně mimo což už je ti tu dokonce pěkně vysvětleno a navíc tu druhé osočuješ z demagogie a přitom sam si demagogem. :no:
22. 3. 2013 14:57
Re: Focus x Golf
Vážně jsem mimo? A kde jste to vysvětlili? Jako že americký a evropský Focus jsou jiná auta ale Jetta + Golf + Gol je totež? >:D Až tě přestane živit VW tak mrkni třeba i jinam dočteš se o strategii One Ford a možná něco pochopíš.
Avatar - miromen
22. 3. 2013 15:16
Re: Focus x Golf
A na hlupaka si jen hraješ ?
22. 3. 2013 15:41
Re: Focus x Golf
Jo a jde mi to líp než tobě na Genia. ;-)
Avatar - miromen
22. 3. 2013 15:47
Re: Focus x Golf
jj to sedi. :yes:
22. 3. 2013 16:02
Re: Focus x Golf
Nicméně zpět k autům. To co jsem tady napsal myslím vážně Focus HB a sedan nejsou technicky odlišná auta.Americký a Evropský Focus se zdaleka neliší od sebe tolik kolik si myslíte právě od posledního Focusu ford očekával úspěch a nízké náklady (také slušný zisk) díky strtegii One Ford. Do prodejů jsou započteny všechny prodané Focusy současné řady a také v číně prodavné ještě druhé generace. U Jetty je to úplně jinak a pokud ji někdo chce sčítat s Golfem a tvrdit tak že se prodalo Golfu více než Toyot, což by díky staršímu članku zde bylo možné tvrdit i o Passatech je prostě mimo mísu. Tečka. Počty jso v tabulce tady a u Matta [odkaz] tam si můžet najít i co se třeba skrývá pod Jettou a pak kouknout dále na stránky www.vw.com.cn a tam se dozvíte které auto je které. Stačí použít internet. Nemusíte být ani geniové. I když jimi opravdu jste.
22. 3. 2013 16:11
Re: Focus x Golf
Focus minulých generací se prodává i mimo Čínu. Pokud jsou tedy v číslech Focuse i sedany, tak by se měli Golf a Jetta také sčítat. "One Ford" tedy spíš znamená, že je vše pod stejným názvem. :-)
22. 3. 2013 16:40
Re: Focus x Golf
Zeptej se na vedení VW, sami ti řeknou že Jetta/Bora/Vento byly v podstatě sedany Golfu. Dnes je to samostatný model. U One Ford ještě zapracuj. Nové Mondeo bude v americe nadále Fusion takže One Ford se nerovná jedno jméno.
Avatar - Eddy82
23. 3. 2013 08:11
Re: Focus x Golf
Áno, Jetta, ako ju poznáme v Európe, je samostatný model, možno je odvodený z Golfa VI generácie, ale už to nie je len Golf Sedan, ako tomu bolo u Jetty predchádzajúcej.
Na druhej strane sa však treba pozrieť, čo všetko sa vo svete predáva pod akým názvom.
Napríklad súčasný Golf Variant sa predáva na severoamerickom kontinente pod názvom Jetta SportWagen
[odkaz]
Rovnako je to v Brazílii
[odkaz]
Čiže počet predaných modelov Jetta má priamy súvis s modelom Golf, ale nie je to exaktne v štatistike uvedené.
23. 3. 2013 23:08
Re: Focus x Golf
To je podobné jako s americkým Passatem. Jetta není primárně určená pro evropský trh, stejně jako NMS je upravená pro potřeby Američanů. Techniku sdílí s Golfem a evropské Jetty dostávají jiné interiéry a techniku v porovnání s americkými (podvozky, elektroinstalaci atd.). Vzhledem k tomu, co všechno jsou schopni v rámci koncernu sdílet, je "samostatný model" pouze marketingová hříčka.

Navíc je tu otázka Golfu Variant.
22. 3. 2013 13:08
Re: Focus x Golf
Jetta pro USA vyráběná v Mexiku vzniká na stejné lince jako Golf Variant, stejná platforma PQ, shodné i některé motory, jen se do některých Jett dává dozadu místo víceprvku torzní příčka. Jestli myslíš, že americký sedan Focus je zcela technicky identický s Focusem prodávaným v Evropě tak je načase se probudit, odlišnosti začínají už od předního nárazníku...
22. 3. 2013 15:00
Re: Focus x Golf
A jetta pro evropu je vyráběna kde? Že by taktéž v Mexiku? >:D Zato ty Focusy jsou každy zcéla jiný, teď jsi mě přesvědčil.
Avatar - Blue Sun
22. 3. 2013 12:30
Re: Focus x Golf
Zapomínáš na různé verze prvních generací Golfu, které se neustále pod tímto jménem vyrábí v jižní Americe nebo třeba JAR.
To, že u Corolly není započten Auris, v článku JE uvedeno.
Avatar - white label
22. 3. 2013 12:58
Re: Focus x Golf
V jižní Americe (Brazilie) se od r. 1980 dělá VW GOL (nikoli GOLF), jako enry-level VW, který se prodává ve světě pod různými názvy, např. v sev. Americe pod nám známým názvem Fox.
Výroba City Golfu CitiRox/CitiSport/TenaCiti/CitiStorm (na základu Golfu mk 1) v Jižní Africe měla skončit v r. 2009.
22. 3. 2013 15:31
Re: Focus x Golf
"Sales of VW Golf include Golf IV, V and VI"
22. 3. 2013 14:58
Re: Focus x Golf
A jetta pro evropu je vyráběna kde? Že by taktéž v Mexiku? >:D

Sorry to mělo přijit jinam.
22. 3. 2013 16:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Well-being
22. 3. 2013 11:14
Á jejda
Odpůrci rejže musí být na rozpacích. Zástupce korejské značky je celosvětově třetí, kdežto auto všech aut je až na 7. místě ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
22. 3. 2013 11:30
Re: Á jejda
toto je tiez celkom zaujimava statistika:

[odkaz]

3 korejske SUV v prvej 10tke :yes:

sportage pred kaskajom :yes:
Avatar - PeterLuk
22. 3. 2013 14:22
Re: Á jejda
Hmm, Wrangler sedemnásty... :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
22. 3. 2013 15:13
Re: Á jejda
pekne :yes:

GCH nie tak daleko za prvou 10tkou :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ham.
22. 3. 2013 11:45
Největší psina je,
že už i podle těchto statistik Octu počítají do střední/vyšší střední třídy. A nevede si tam špatně.
[odkaz]
>:-[]
Rozbalit vlákno
24
Avatar - sendador
22. 3. 2013 12:25
Re: Největší psina je,
tak v tehle tabulce je i Lada Priora
Avatar - 3_diamanty
22. 3. 2013 12:53
Re: Největší psina je,
treba ju len prehodit do tabulky kde je golf a je to... auto s razvorom golfa nemoze konkurovat BMW3, accordu a pod... inak ak octavku prelozime tam kam patri teda o treidu nizsie tak je kia optima na skvelom 9 mieste na svete :yes:

v tabulke je inak aj superb.... a ten je tma spravne..... octaviu by som prelozil a samozrejme aj ladu ..... tie tam nemaju co robit

takisto ani audi A6 v tejto tabulke nema co hladat lebo je o triedu vyssie ako bezna stedna trieda
Avatar - Ham.
22. 3. 2013 13:49
Re: Největší psina je,
Jak vidíš tak može. :-)
Máš v tom mrdlajz, kategorie "Medium-Large cars" zahrnuje samozřejmě všude na světě i vozy jako je A6.
Avatar - 3_diamanty
22. 3. 2013 13:55
Re: Největší psina je,
no ok ale potom co tam robi octavia.... ? octavia spolocne v tabulke s A6tkou?

divne nie? ;-\
Avatar - Ham.
22. 3. 2013 13:57
Re: Největší psina je,
Jsou to prostě auta střední a vyšší střední třídy. :-)
Avatar - 3_diamanty
22. 3. 2013 14:29
Re: Největší psina je,
ael octavia je nizsia stredna trieda.... ma razvor ako golf ...
Avatar - Ham.
22. 3. 2013 14:53
Re: Největší psina je,
Jednak Octa má o pět čísel delší rozvor než Golf a druhak rozvor ve světě při zařazování do tříd nikoho nezajímá. Rozhodují celkové rozměry. :-)
Avatar - 3_diamanty
22. 3. 2013 15:05
Re: Největší psina je,
ja som v tom ze sa bavime sa o octavi za r 2012 ;-) a ta ma razvor rovnaky ako golf 6 ;-)

velky kufor este z maleho auta velke nespravi ;-)
Avatar - Ham.
22. 3. 2013 15:08
Re: Největší psina je,
Matt je tuším Australan a určitě tvé vysvětlení pochopí, napiš mu. :-)
Avatar - 3_diamanty
22. 3. 2013 15:10
Re: Největší psina je,
Matt ma v tom hlavne bordel a ma to cele hore nohami co nie je na australcana ziande prekvapenie >:D

co uz len taky australcan vie o octavii ze? ved on si mysli ze to je passat asi alebo co.... je mimo
Avatar - Ham.
22. 3. 2013 15:29
Re: Největší psina je,
Jj, je to hlupáček a ty jsi letadlo. >:D
Avatar - 3_diamanty
22. 3. 2013 15:30
Re: Největší psina je,
to som nepovedal ;-)

ale bordel v tom ma :yes:
22. 3. 2013 15:37
Re: Největší psina je,
Asi mu někdo na blog napsal, ať hodí octu do střední. A Matt, jako starej dobrák, to udělal. On rád každému vyhoví. :-)
Avatar - Ham.
22. 3. 2013 15:51
Re: Největší psina je,
Tak schválně, napiš mu ať přeřadí Clio do střední třídy. >:-[]
22. 3. 2013 15:56
Re: Největší psina je,
Na to by neskočil, protože Clio, jako velký fanoušek Renaultu, dobře zná. Matt je původem z Francie.
Český trh dělá dle statistiky SDA a tam je Octa ve střední. Proto ji taky dal do střední. Kdo určuje v SDA kategorie nevím.
Avatar - Ham.
22. 3. 2013 16:04
Re: Největší psina je,
Tak mu napiš, ať Octu přeřadí do nižší střední. Rád si na jeho blogu počtu diskuzi s tebou jak s tebou vykejve. >:-[]
22. 3. 2013 16:14
Re: Největší psina je,
On mu už někdo jiný z Čech cpe tu SDA. Nejsi to náhodou ty (nick CTAC)? :-)
Avatar - 3_diamanty
22. 3. 2013 16:18
Re: Největší psina je,
pogo pise spravne

Matt len kopiruje statistiky z ceskych zdrojov a tam hadzu octavku do strednej...lenze octavia je vlastne golf s kufrom.. nic viac.... Matt takto nevedomky robi chyby
Avatar - Ham.
22. 3. 2013 16:40
Re: Největší psina je,
Jasně a ze statistiky SDA zjistí, kolik se celosvětově prodalo Octavií. Jak prosté. :-)
22. 3. 2013 16:43
Re: Největší psina je,
Jen se tam podívá, kam tu octu dát. :-)
Avatar - Ham.
22. 3. 2013 17:05
Re: Největší psina je,
Ještěže SDA je jediná národní statistika, která dává Octu do střední >:-[]
22. 3. 2013 19:56
Re: Největší psina je,
Pokud rozhodují celkové rozměry, tak Octavia taktéž patří do nižší střední třídy, viz rozměry ve variantě kombi:

Délka:
O II: 4.599 mm
Focus: 4.556 mm
Astra: 4.698 mm
Mégane: 4.567 mm

Šířka:
O II: 1.769 mm
Focus: 1.823 mm
Astra: 1.814 mm
Mégane: 1.804 mm
Avatar - Ham.
22. 3. 2013 20:15
Re: Největší psina je,
Stačí aby třeba Opel vyráběl Astru sedan pod samostatným názvem a bude v této statistice zahrnutý ve střední třídě. Pokud pod jedním názvem Astra dělá HB i sedan tak na základě verze HB (který má menší rozměry) je zahrnut do nižší střední. Může se to někomu nelíbit, ale tak tyto statistiky fungují.
23. 3. 2013 05:46
Re: Největší psina je,
Hmmmm BMW5 nadělilo konkurenci pěknou dardu... :-)
22. 3. 2013 12:28
VW GOL + GOLF je jednicka
preco toto nezarataju? nieje gol len derivat golfu?
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Blue Sun
22. 3. 2013 12:32
Re: VW GOL + GOLF je jednicka
Gol je spíš něco mezi starší Fabií a Polem, protože to je malé auto (4 metry délky).
Avatar - 3_diamanty
22. 3. 2013 12:55
Re: VW GOL + GOLF je jednicka
gol nie je velkostou golf... gol je o triedu mensi ako golf

gol mi pripomina nase europske sandero
[odkaz]
Avatar - white label
22. 3. 2013 13:17
Re: VW GOL + GOLF je jednicka
Golf I. g. byl taky minimálně o třídu menší, než Golf V/VI/VII.
Pokud by se Gol jmenoval Golf, byl by ve statistice pod Golfem a nikdo by podobně rozdílnou velikost neřešil, což je jen jeden z příkladů vypovídací hodnoty podobných žebříčků.
Avatar - 3_diamanty
22. 3. 2013 13:58
Re: VW GOL + GOLF je jednicka
golf prvej geenracie bol rozmerovo kdesi na urovni dnesneho vw up to mas pravdu :yes:

za tie desiatky rokov sa to ale zmenilo... golf narastol.. a pod neho vw umiestnil modely polo a up.....
Avatar - white label
22. 3. 2013 14:10
Re: VW GOL + GOLF je jednicka
Polo I. g. přišlo už rok po Golfu Mk1. Takže žádné časy se v tomto ohledu nezměnily, Polo je pod Golfem "odjakživa" a před Up!em tady bylo ještě Lupo a Fox.
Navíc Gol se dělá už ve třetí generaci a už jeho první platforma BX vycházela z platformy B1/B2, ne které byl tehdy postaveny vozy jako Audi 80, Passat B1 apod., tedy žádné mini.
Avatar - miromen
22. 3. 2013 14:06
Re: VW GOL + GOLF je jednicka
:yes:
22. 3. 2013 15:03
Re: VW GOL + GOLF je jednicka
Europské sandero? Tim myslíš Brazilský Renault Sandero který se vyrábi i v Rumunsku jako Dacia Sandero.
22. 3. 2013 16:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 3. 2013 16:44
Re: VW GOL + GOLF je jednicka
Pokud se nemýlím Renault Sandero se vyráběl v Brazilii dříve než Dacia Sandero v Rumunsku.
22. 3. 2013 17:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 3. 2013 18:36
Re: VW GOL + GOLF je jednicka
V poho, já kolem Sandera moc honěný nejsem, ale někde jsem se snad před časem dočetl že kořeny Sandera sou v Brazilii a že je tam stavěno proti autům jako je právě Topperem zminěný VW Gol. Jinak vědel jsem že začalo dřív než Dacia a že i facelift který je nyní byl v Brazilii dříve. Takže všechno dobrý. :yes:
23. 3. 2013 23:16
Re: VW GOL + GOLF je jednicka
V tom případě bys k němu mohl přičíst i Passat, protože to je jen derivát Golfu. >:-[] A EOS, CC, Tiguan, zkrátka tak polovinu produkce VW.

Jinak Gol G5 vychází z platformy Pola/ Foxe.
Avatar - GM.rja
22. 3. 2013 13:34
U Schódy docela zvláštní počty ...
Předně, věta "Bestseller nese koncernu General Motors slušné zisky, které jej alespoň trochu drží nad vodou." působí docela zvláštně ve spojení s jedním z nejziskovějších automobilových koncernů současnosti a to i pozapočítání ztráty u Opelu.

A dále je docela zvláštní statistika počtů u Schódy - u Corolly je možné stanovit počty na jednotky při více než milionovém objemu a u např. VILLAGEGO je to naprosto rovných 30 tis.? To je počet prodejů zaokrouhlen nahoru na třicetitisíce?
Rozbalit vlákno
1
22. 3. 2013 15:11
Re: U Schódy docela zvláštní počty ...
Ta věta kterou jsi citoval dostala i mne. Netušil jsem že je na tom GM tak zle že je drží nad vodou poslední model a to ještě Cruze, kdo by to řekl. GM je na tom fakt zle.
22. 3. 2013 16:27
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
22. 3. 2013 19:30
Re: Dodge RAM neexistuje
presne tak ... dalsi Mattov kiks ;-)

ladu prioru radit do jednej tabulky so superbom alebo audi A6 to rozhodne asi mozu len tam kde je vsetko hore nohami a to v australii >:D

Matt je maniak v kopirovan istatistik... ale v autach ako takych ma bordel
Avatar - euro89
22. 3. 2013 19:42
Kloubouk dolů!
První místo pro Corollu, která se už minimálně v Evropě (jak je to jinde nevím) prodává pouze jako sedan, zatímco konkurence nabízí hned několik karosářských variant, je obrovský úspěch! :yes:
Rozbalit vlákno
10
22. 3. 2013 19:59
Re: Kloubouk dolů!
V USA je Corolla taktéž pouze jako sedan, jako hatchback se v USA prodává pod názvem Matrix.
22. 3. 2013 21:17
Re: Kloubouk dolů!
Kdyby jetta se jmenovala golf tak by jiny vitez. Golf je prakticky auto jen pro evropu, golf z kufrem pro usa
Avatar - euro89
23. 3. 2013 00:58
Re: Kloubouk dolů!
Já nerozumět jazyk tvého kmene. Ale jestli ty myslet, že kdyby Jetta být Golf, tak Golf být vítěz, potom já říkat, že kdyby Auris nebo Matrix být Corolla, tak vítěz zůstat stejný.
Avatar - white label
23. 3. 2013 01:19
Re: Kloubouk dolů!
Jak to přesně víš, když Auris (ani Matrix) tady vůbec není v tabulce (TOP50)?
Podle zdejších posledních kompletních prodejů světa měl Golf s Jettou víc, než Corolla s Aurisem.
23. 3. 2013 09:30
Re: Kloubouk dolů!
Nezůstal:
Corolla - 1.097.132
Matrix - 17.369
Auris - 117.705
Rukus/Rumion - 7.721
Celkem: 1.239.927

Golf - 750.466
Golf Plus - 74.105
Jetta/Borra/Classico/Sagitar - 552.937
Jetta II (Čína) - 242.478
Celkem: 1.619.986

[odkaz]
Avatar - white label
23. 3. 2013 23:16
Re: Kloubouk dolů!
Díky za čísla. Stačí jen sečíst dva nejpočetnější řádky u Golfu (Golf + Jetta/Borra/Clasicco/Sagitar) a je to víc, než Corolla + Auris + Matrix + Rukus/Rumion.
23. 3. 2013 10:12
Re: Kloubouk dolů!
Na kdyby se nehraje. Protože, kdyby byly v p.... ryby tak by nemusely být rybníky.
23. 3. 2013 23:26
Re: Kloubouk dolů!
A není to jedno? Chleba levnější nebude, jak říkala moje máma. Stačí jen rozumět tomu, co ta čísla říkají.
Avatar - white label
24. 3. 2013 01:35
Re: Kloubouk dolů!
Ale bylo to napsáno jako reakce na úvodní příspěvek vlákna, který si, tak trochu, o podobnou reakci říkal. Respektivě, to co se v něm tvrdí, platí např. pro Focus, nikoli pro Golf.
Určitě by se podobné ankety (primárně podle názvu) neměly přeceňovat, mnohem podstatnější vypovídací hodnotu mají celková čísla jednotlivých automobilek/koncernů... Zřejmě nikdo z těch, kdo usilují o pozici největšího výrobce vozů na světě, by první místo celkově, nevyměnil za "pouze" nejprodávanější model.
23. 3. 2013 00:15
Magotan
Oproti Passatu je na tom autě alespoň něco zajímavého - jméno :-)
Rozbalit vlákno
0
23. 3. 2013 15:10
RAPID/FABIA
som zvedavy ako sa budu medzi sebou papat RAPID a FABIA...Rapid podla mna nebol najstastnejsi krok...niekto z dvojky fabia/rapid zacne krivat a mozno aj padne na hubu....otazka casu...
Rozbalit vlákno
0