Ekonomika
volvo s60
0
Zapoměli uvést, že čísla jsou včetne původní Octavie z roku 1962! :yes:
Přejít do diskuze
Ale bylo to napsáno jako reakce na úvodní příspěvek vlákna, který si, tak trochu, o podobnou reakci říkal. Respektivě, to co se v něm tvrdí, platí např. pro Focus, nikoli pro Golf.
Určitě by se podobné ankety (primárně podle názvu) neměly přeceňovat, mnohem podstatnější vypovídací hodnotu mají celková čísla jednotlivých automobilek/koncernů... Zřejmě nikdo z těch, kdo usilují o pozici největšího výrobce vozů na světě, by první místo celkově, nevyměnil za "pouze" nejprodávanější model.
Určitě by se podobné ankety (primárně podle názvu) neměly přeceňovat, mnohem podstatnější vypovídací hodnotu mají celková čísla jednotlivých automobilek/koncernů... Zřejmě nikdo z těch, kdo usilují o pozici největšího výrobce vozů na světě, by první místo celkově, nevyměnil za "pouze" nejprodávanější model.
A není to jedno? Chleba levnější nebude, jak říkala moje máma. Stačí jen rozumět tomu, co ta čísla říkají.
Díky za čísla. Stačí jen sečíst dva nejpočetnější řádky u Golfu (Golf + Jetta/Borra/Clasicc👋Sagitar) a je to víc, než Corolla + Auris + Matrix + Rukus/Rumion.
V tom případě bys k němu mohl přičíst i Passat, protože to je jen derivát Golfu. >😒] A EOS, CC, Tiguan, zkrátka tak polovinu produkce VW.
Jinak Gol G5 vychází z platformy Pola/ Foxe.
Jinak Gol G5 vychází z platformy Pola/ Foxe.
To je podobné jako s americkým Passatem. Jetta není primárně určená pro evropský trh, stejně jako NMS je upravená pro potřeby Američanů. Techniku sdílí s Golfem a evropské Jetty dostávají jiné interiéry a techniku v porovnání s americkými (podvozky, elektroinstalaci atd.). Vzhledem k tomu, co všechno jsou schopni v rámci koncernu sdílet, je "samostatný model" pouze marketingová hříčka.
Navíc je tu otázka Golfu Variant.
Navíc je tu otázka Golfu Variant.
Běžně se sčítají dohromady dvě, tři, nebo i více generací (v nějakém rozvojovém regionu mohou nabízet třeba i 20 let starou verzi modelu). Takže na tohle se nehraje. Pro započítání je většinou potřeba mít stejné jméno, ale ani to úplně nedodržují (někdy započítávají více jmen dohromady, jindy je zase oddělují - typicky na tohle dojíždí Peugeot, kterému počítají každou generaci zvlášť - takže třeba 205, 207 a 20😄. Čísla jsou to veskrze nezajímavá, protože se velmi těžko interpretují.
Pokud jde o Golf, Variant je na tom podobně jako Jetta. A je započítaný jako Golf. Mám takový pocit, že v tom budou i nějaké Mk4, někde na světě se myslím pořád vyrábí. V Africe se myslím vyráběl nějaký ještě starší, ale nevím, jestli je tomu ještě tak.
Pokud jde o Golf, Variant je na tom podobně jako Jetta. A je započítaný jako Golf. Mám takový pocit, že v tom budou i nějaké Mk4, někde na světě se myslím pořád vyrábí. V Africe se myslím vyráběl nějaký ještě starší, ale nevím, jestli je tomu ještě tak.
som zvedavy ako sa budu medzi sebou papat RAPID a FABIA...Rapid podla mna nebol najstastnejsi krok...niekto z dvojky fabia/rapid zacne krivat a mozno aj padne na hubu....otazka casu...
Nezůstal😒br />
Corolla - 1.097.132
Matrix - 17.369
Auris - 117.705
Rukus/Rumion - 7.721
Celkem: 1.239.927
Golf - 750.466
Golf Plus - 74.105
Jetta/Borra/Classic👋Sagitar - 552.937
Jetta II (Čína) - 242.478
Celkem: 1.619.986
[odkaz]
Matrix - 17.369
Auris - 117.705
Rukus/Rumion - 7.721
Celkem: 1.239.927
Golf - 750.466
Golf Plus - 74.105
Jetta/Borra/Classic👋Sagitar - 552.937
Jetta II (Čína) - 242.478
Celkem: 1.619.986
[odkaz]
Áno, Jetta, ako ju poznáme v Európe, je samostatný model, možno je odvodený z Golfa VI generácie, ale už to nie je len Golf Sedan, ako tomu bolo u Jetty predchádzajúcej.
Na druhej strane sa však treba pozrieť, čo všetko sa vo svete predáva pod akým názvom.
Napríklad súčasný Golf Variant sa predáva na severoamerickom kontinente pod názvom Jetta SportWagen
[odkaz]
Rovnako je to v Brazílii
[odkaz]
Čiže počet predaných modelov Jetta má priamy súvis s modelom Golf, ale nie je to exaktne v štatistike uvedené.
Na druhej strane sa však treba pozrieť, čo všetko sa vo svete predáva pod akým názvom.
Napríklad súčasný Golf Variant sa predáva na severoamerickom kontinente pod názvom Jetta SportWagen
[odkaz]
Rovnako je to v Brazílii
[odkaz]
Čiže počet predaných modelov Jetta má priamy súvis s modelom Golf, ale nie je to exaktne v štatistike uvedené.
Jak to přesně víš, když Auris (ani Matrix) tady vůbec není v tabulce (TOP50)?
Podle zdejších posledních kompletních prodejů světa měl Golf s Jettou víc, než Corolla s Aurisem.
Podle zdejších posledních kompletních prodejů světa měl Golf s Jettou víc, než Corolla s Aurisem.
Já nerozumět jazyk tvého kmene. Ale jestli ty myslet, že kdyby Jetta být Golf, tak Golf být vítěz, potom já říkat, že kdyby Auris nebo Matrix být Corolla, tak vítěz zůstat stejný.
:yes: Také nechápu, proč se tu tomu všichni diví... Je to naprosto standartní u domácí značky.
Kdyby jetta se jmenovala golf tak by jiny vitez. Golf je prakticky auto jen pro evropu, golf z kufrem pro usa
Focus HB a Sedan je to iste auto, vydane v rovnakom roku, na tom istom podvozku s rovnakymi motormi. Jetta mola predstavena az po Golfe MK6 a pred MK7. V sucasnosti maju teda Golf7 a Jetta rozne podvozky, motory,... takze su to rozne auta.
Stačí aby třeba Opel vyráběl Astru sedan pod samostatným názvem a bude v této statistice zahrnutý ve střední třídě. Pokud pod jedním názvem Astra dělá HB i sedan tak na základě verze HB (který má menší rozměry) je zahrnut do nižší střední. Může se to někomu nelíbit, ale tak tyto statistiky fungují.
Pokud rozhodují celkové rozměry, tak Octavia taktéž patří do nižší střední třídy, viz rozměry ve variantě kombi😒br />
Délka😒br /> O II: 4.599 mm
Focus: 4.556 mm
Astra: 4.698 mm
Mégane: 4.567 mm
Šířka😒br /> O II: 1.769 mm
Focus: 1.823 mm
Astra: 1.814 mm
Mégane: 1.804 mm
Délka😒br /> O II: 4.599 mm
Focus: 4.556 mm
Astra: 4.698 mm
Mégane: 4.567 mm
Šířka😒br /> O II: 1.769 mm
Focus: 1.823 mm
Astra: 1.814 mm
Mégane: 1.804 mm
První místo pro Corollu, která se už minimálně v Evropě (jak je to jinde nevím) prodává pouze jako sedan, zatímco konkurence nabízí hned několik karosářských variant, je obrovský úspěch! :yes:
presne tak ... dalsi Mattov kiks 😉
ladu prioru radit do jednej tabulky so superbom alebo audi A6 to rozhodne asi mozu len tam kde je vsetko hore nohami a to v australii >😁
Matt je maniak v kopirovan istatistik... ale v autach ako takych ma bordel
ladu prioru radit do jednej tabulky so superbom alebo audi A6 to rozhodne asi mozu len tam kde je vsetko hore nohami a to v australii >😁
Matt je maniak v kopirovan istatistik... ale v autach ako takych ma bordel
Ano Evropský trh opravdu podává zkreslený náhled na trh globální. Viz Japonské a další automobilky, podle jejich evropských prodejů by člověk mohl mít pocit že conevidět zkrachují a přesto je pravda jiná. Viz již zminěný Focus, od čechů furt slyšíš že auto je hnusné a že ho zachrání pouze facelift aby vůbec prodali pár kusů, tyto a podobné moudrosti těchto špičkových světových designerů, v globálu se ovšem ukazuje že pravda je poněkud jiná.
V poho, já kolem Sandera moc honěný nejsem, ale někde jsem se snad před časem dočetl že kořeny Sandera sou v Brazilii a že je tam stavěno proti autům jako je právě Topperem zminěný VW Gol. Jinak vědel jsem že začalo dřív než Dacia a že i facelift který je nyní byl v Brazilii dříve. Takže všechno dobrý. :yes:
Jak jsem napsal: "...taky je běžně v nadpisu zmíněn nejlépe umístěný český zástupce."
Takže např.: ...finále vyhrál Djokovič a z našich skončil nejlépe Berdych...
Takže např.: ...finále vyhrál Djokovič a z našich skončil nejlépe Berdych...
Ne, neni.
Ak sa chceme pozriet na trhy podla velkosti, tak americky trh jednoznacne vedie a tam je VAG statistou.
Takze najlepsie je pozriet sa na trh globalne a spocitat auta. Focus je globalny model, end of story.
Ak sa chceme pozriet na trhy podla velkosti, tak americky trh jednoznacne vedie a tam je VAG statistou.
Takze najlepsie je pozriet sa na trh globalne a spocitat auta. Focus je globalny model, end of story.
Zeptej se na vedení VW, sami ti řeknou že Jetta/Bora/Vento byly v podstatě sedany Golfu. Dnes je to samostatný model. U One Ford ještě zapracuj. Nové Mondeo bude v americe nadále Fusion takže One Ford se nerovná jedno jméno.
zase si to "pochopil".. Pisem to iste co ty tak nechapem zmysle tvojho prispevku. Vtaci komplexy tu maju trosku ini ludia 😉
pogo pise spravne
Matt len kopiruje statistiky z ceskych zdrojov a tam hadzu octavku do strednej...lenze octavia je vlastne golf s kufrom.. nic viac.... Matt takto nevedomky robi chyby
Matt len kopiruje statistiky z ceskych zdrojov a tam hadzu octavku do strednej...lenze octavia je vlastne golf s kufrom.. nic viac.... Matt takto nevedomky robi chyby
Focus minulých generací se prodává i mimo Čínu. Pokud jsou tedy v číslech Focuse i sedany, tak by se měli Golf a Jetta také sčítat. "One Ford" tedy spíš znamená, že je vše pod stejným názvem. 😄
Tak mu napiš, ať Octu přeřadí do nižší střední. Rád si na jeho blogu počtu diskuzi s tebou jak s tebou vykejve. >😒]
Nicméně zpět k autům. To co jsem tady napsal myslím vážně Focus HB a sedan nejsou technicky odlišná auta.Americký a Evropský Focus se zdaleka neliší od sebe tolik kolik si myslíte právě od posledního Focusu ford očekával úspěch a nízké náklady (také slušný zisk) díky strtegii One Ford. Do prodejů jsou započteny všechny prodané Focusy současné řady a také v číně prodavné ještě druhé generace. U Jetty je to úplně jinak a pokud ji někdo chce sčítat s Golfem a tvrdit tak že se prodalo Golfu více než Toyot, což by díky staršímu članku zde bylo možné tvrdit i o Passatech je prostě mimo mísu. Tečka. Počty jso v tabulce tady a u Matta [odkaz] tam si můžet najít i co se třeba skrývá pod Jettou a pak kouknout dále na stránky www.vw.com.cn a tam se dozvíte které auto je které. Stačí použít internet. Nemusíte být ani geniové. I když jimi opravdu jste.
Na to by neskočil, protože Clio, jako velký fanoušek Renaultu, dobře zná. Matt je původem z Francie.
Český trh dělá dle statistiky SDA a tam je Octa ve střední. Proto ji taky dal do střední. Kdo určuje v SDA kategorie nevím.
Český trh dělá dle statistiky SDA a tam je Octa ve střední. Proto ji taky dal do střední. Kdo určuje v SDA kategorie nevím.
Asi mu někdo na blog napsal, ať hodí octu do střední. A Matt, jako starej dobrák, to udělal. On rád každému vyhoví. 😄
Proto se je lepší dívat na evropský trh. Tam alespoň tušíš, co se skrývá pod názvem Focus nebo Golf. 😄
Ta věta kterou jsi citoval dostala i mne. Netušil jsem že je na tom GM tak zle že je drží nad vodou poslední model a to ještě Cruze, kdo by to řekl. GM je na tom fakt zle.
Matt ma v tom hlavne bordel a ma to cele hore nohami co nie je na australcana ziande prekvapenie >😁
co uz len taky australcan vie o octavii ze? ved on si mysli ze to je passat asi alebo co.... je mimo
co uz len taky australcan vie o octavii ze? ved on si mysli ze to je passat asi alebo co.... je mimo
ja som v tom ze sa bavime sa o octavi za r 2012 😉 a ta ma razvor rovnaky ako golf 6 😉
velky kufor este z maleho auta velke nespravi 😉
velky kufor este z maleho auta velke nespravi 😉
Europské sandero? Tim myslíš Brazilský Renault Sandero který se vyrábi i v Rumunsku jako Dacia Sandero.
A jetta pro evropu je vyráběna kde? Že by taktéž v Mexiku? >😁 Zato ty Focusy jsou každy zcéla jiný, teď jsi mě přesvědčil.
Vážně jsem mimo? A kde jste to vysvětlili? Jako že americký a evropský Focus jsou jiná auta ale Jetta + Golf + Gol je totež? >😁 Až tě přestane živit VW tak mrkni třeba i jinam dočteš se o strategii One Ford a možná něco pochopíš.
Jednak Octa má o pět čísel delší rozvor než Golf a druhak rozvor ve světě při zařazování do tříd nikoho nezajímá. Rozhodují celkové rozměry. 😄
Netykej mi ucho. A mimoto to v diskuzi jste to už VW fans dokázali už sčítáte nejen Golfa s Jettou ale i s ***m a vyhlasili jste je njprodavanějším autem přesně podle me prognozy tak o co ti jde chlapečku. Nechceš na uklidnění bonbonek.
O4Y/PL
Škoda je jediná česká (domácí) značka současných velkosériově vyráběných osobních automobilů. Je proto přirozené, že se na českém webu zmiňuje častěji, než zahraniční konkurence. Když u nás např. vyjde žebříček sport výsledků, taky je běžně v nadpisu zmíněn nejlépe umístěný český zástupce, a to přesto, že zrovna nevyhrál, nebo neskončil na bedně. Podobné reakce jsou proto dětinské a zbytečné. 😉
Škoda je jediná česká (domácí) značka současných velkosériově vyráběných osobních automobilů. Je proto přirozené, že se na českém webu zmiňuje častěji, než zahraniční konkurence. Když u nás např. vyjde žebříček sport výsledků, taky je běžně v nadpisu zmíněn nejlépe umístěný český zástupce, a to přesto, že zrovna nevyhrál, nebo neskončil na bedně. Podobné reakce jsou proto dětinské a zbytečné. 😉
Polo I. g. přišlo už rok po Golfu Mk1. Takže žádné časy se v tomto ohledu nezměnily, Polo je pod Golfem "odjakživa" a před Up!em tady bylo ještě Lupo a Fox.
Navíc Gol se dělá už ve třetí generaci a už jeho první platforma BX vycházela z platformy B1/B2, ne které byl tehdy postaveny vozy jako Audi 80, Passat B1 apod., tedy žádné mini.
Navíc Gol se dělá už ve třetí generaci a už jeho první platforma BX vycházela z platformy B1/B2, ne které byl tehdy postaveny vozy jako Audi 80, Passat B1 apod., tedy žádné mini.
golf prvej geenracie bol rozmerovo kdesi na urovni dnesneho vw up to mas pravdu :yes😒br />
za tie desiatky rokov sa to ale zmenilo... golf narastol.. a pod neho vw umiestnil modely polo a up.....
za tie desiatky rokov sa to ale zmenilo... golf narastol.. a pod neho vw umiestnil modely polo a up.....
no ok ale potom co tam robi octavia.... ? octavia spolocne v tabulke s A6tkou?
divne nie? ;-\
divne nie? ;-\
Jak vidíš tak može. 😄
Máš v tom mrdlajz, kategorie "Medium-Large cars" zahrnuje samozřejmě všude na světě i vozy jako je A6.
Máš v tom mrdlajz, kategorie "Medium-Large cars" zahrnuje samozřejmě všude na světě i vozy jako je A6.
Předně, věta "Bestseller nese koncernu General Motors slušné zisky, které jej alespoň trochu drží nad vodou." působí docela zvláštně ve spojení s jedním z nejziskovějších automobilových koncernů současnosti a to i pozapočítání ztráty u Opelu.
A dále je docela zvláštní statistika počtů u Schódy - u Corolly je možné stanovit počty na jednotky při více než milionovém objemu a u např. VILLAGEGO je to naprosto rovných 30 tis.? To je počet prodejů zaokrouhlen nahoru na třicetitisíce?
A dále je docela zvláštní statistika počtů u Schódy - u Corolly je možné stanovit počty na jednotky při více než milionovém objemu a u např. VILLAGEGO je to naprosto rovných 30 tis.? To je počet prodejů zaokrouhlen nahoru na třicetitisíce?
Golf I. g. byl taky minimálně o třídu menší, než Golf V/VI/VII.
Pokud by se Gol jmenoval Golf, byl by ve statistice pod Golfem a nikdo by podobně rozdílnou velikost neřešil, což je jen jeden z příkladů vypovídací hodnoty podobných žebříčků.
Pokud by se Gol jmenoval Golf, byl by ve statistice pod Golfem a nikdo by podobně rozdílnou velikost neřešil, což je jen jeden z příkladů vypovídací hodnoty podobných žebříčků.
Jetta pro USA vyráběná v Mexiku vzniká na stejné lince jako Golf Variant, stejná platforma PQ, shodné i některé motory, jen se do některých Jett dává dozadu místo víceprvku torzní příčka. Jestli myslíš, že americký sedan Focus je zcela technicky identický s Focusem prodávaným v Evropě tak je načase se probudit, odlišnosti začínají už od předního nárazníku...
Samozřejmě, že se počítají i kombíky a nerozlišují se 3dv/5dv. verze stejného modelu. Tady jde primárně o společný název, pokud dáš všem karosářským variantám, verzím a generacím (na všech místech světa) stejný název, máš nesrovnatelně větší šanci v takové anketě uspět, ale o to má logicky tato anketa menší obecnou vypovídací hodnotu.
P.S. Své "vtačí" komplexy do toho zbytečně netahej, ty s tím doufám příliš nesouvisí...
P.S. Své "vtačí" komplexy do toho zbytečně netahej, ty s tím doufám příliš nesouvisí...
V jižní Americe (Brazilie) se od r. 1980 dělá VW GOL (nikoli GOLF), jako enry-level VW, který se prodává ve světě pod různými názvy, např. v sev. Americe pod nám známým názvem Fox.
Výroba City Golfu CitiRox/CitiSport/TenaCiti/CitiStorm (na základu Golfu mk 1) v Jižní Africe měla skončit v r. 2009.
Výroba City Golfu CitiRox/CitiSport/TenaCiti/CitiStorm (na základu Golfu mk 1) v Jižní Africe měla skončit v r. 2009.
gol nie je velkostou golf... gol je o triedu mensi ako golf
gol mi pripomina nase europske sandero
[odkaz]
gol mi pripomina nase europske sandero
[odkaz]
treba ju len prehodit do tabulky kde je golf a je to... auto s razvorom golfa nemoze konkurovat BMW3, accordu a pod... inak ak octavku prelozime tam kam patri teda o treidu nizsie tak je kia optima na skvelom 9 mieste na svete :yes😒br />
v tabulke je inak aj superb.... a ten je tma spravne..... octaviu by som prelozil a samozrejme aj ladu ..... tie tam nemaju co robit
takisto ani audi A6 v tejto tabulke nema co hladat lebo je o triedu vyssie ako bezna stedna trieda
v tabulke je inak aj superb.... a ten je tma spravne..... octaviu by som prelozil a samozrejme aj ladu ..... tie tam nemaju co robit
takisto ani audi A6 v tejto tabulke nema co hladat lebo je o triedu vyssie ako bezna stedna trieda
Ma nieco rozdielne okrem tvaru zadnej kasne? Lebo ak nie tak potom si este odvodme ci sa ratali aj kombiky, pripadne ci rozlisovali aj 3-5 dveri. Ak je to to iste tak naco to riesit? Focus je predavanejsi ako golf (aj ked tomu nechapem) a basta. Co sa tu ideme hadat ako *? Co z toho budeme mat? Vacsieho vtaka medzi nohami? 😉
Jsi pěkně mimo což už je ti tu dokonce pěkně vysvětleno a navíc tu druhé osočuješ z demagogie a přitom sam si demagogem. :no:
Zapomínáš na různé verze prvních generací Golfu, které se neustále pod tímto jménem vyrábí v jižní Americe nebo třeba JAR.
To, že u Corolly není započten Auris, v článku JE uvedeno.
To, že u Corolly není započten Auris, v článku JE uvedeno.
Záleží na tom jaká Jetta a s jakým Golfem (a to platí i Focusu hb vs sedan) , Svět není jen Evropa, nebo sev. Amerika. Ale hlavně tyhle statistiky nějaké zcela shodné platformy apod. vůbec neřeší (dyť neřeší ani stejné generace) , prostě primární hledisko je společný název modelu. Takže pokud by VW používal stejný název jak pro Golf hb, tak pro odvozené verze sedanu (tak jak to používá např. Focus), byl by nejen před Focusem, ale i před Corolloum a to včetně Aurisu. Neříkám, že je to nějak zásadně důležité, jen je to prostě objektivní fakt, se kterým se nemusíš (jako fanda Fordu) smířit, ale to je tak asi vše, co s tím můžeš dělat. A to neřeším modely jako Golf+/Cross Golf, ani Gol.
Jak už jsem psal, tyhle statistiky jsou jasně o společném názvu aut různých karosářkých verzí i jejich generací, míru technické podobnosti/sdílení techniky, nebo parametry jako shodný rozvor, v nich nikdo neřeší (viz běžné natahování rozvorů v Číně apod.).
Jak už jsem psal, tyhle statistiky jsou jasně o společném názvu aut různých karosářkých verzí i jejich generací, míru technické podobnosti/sdílení techniky, nebo parametry jako shodný rozvor, v nich nikdo neřeší (viz běžné natahování rozvorů v Číně apod.).
že už i podle těchto statistik Octu počítají do střední/vyšší střední třídy. A nevede si tam špatně.
[odkaz]
>😒]
[odkaz]
>😒]
Nestojí ani na stejné platformě což už dnes ví i malé děti.Btw. na Bestselligblogu se dočteš co vše je jako Jetta bráno. Stačí se chlapci o auta zajímat. Pak by jste věděli že Jetta a Goldi jsou už nějakou dobu dvě autonomní auta.
toto je tiez celkom zaujimava statistika😒br />
[odkaz]
3 korejske SUV v prvej 10tke :yes😒br />
sportage pred kaskajom :yes:
[odkaz]
3 korejske SUV v prvej 10tke :yes😒br />
sportage pred kaskajom :yes:
Odpůrci rejže musí být na rozpacích. Zástupce korejské značky je celosvětově třetí, kdežto auto všech aut je až na 7. místě 😉
Souhlasím, přepracoval bych nejen nadpis, ale i celý článek. Napřílad o úspěších automobilky Kim-Dong_bok-motors company není v článku ani písmeno. 😢
U Focusu je v celkovém čísle dohromady jak americká produkce (sedan) tak hlavně v Evropě prodávaný 5D hatchback, zatímco v případě Golfu je číslo zvlášť pro hatchback (750 tis.) a zvlášť pro sedan Jetta (550 tis.), odlišný název "amerického golfu" tak statistiku trochu zkresluje. Stejně tak u Corolly asi nebudou započtené prodeje 5D verze Auris.
tak ten rozdiel oproti fabii je dost velky..... rovnako som prekvapeny ze fabia predava len nieco viac ako dvojnasobok superba ... jednoznacne fabia ma velke rezervy.... jej vysledok je podla mna trosku sklamanim...
octavia jednoznacne teda vedie co sa tyka skodoviek :yes:
octavia jednoznacne teda vedie co sa tyka skodoviek :yes:
Žonglování s čísly, podle toho jak se to zrovna hodí? Neboj oni nám ještě někteří zde vysvětlí že tabulka je špatně, že oni žijí v evropě a světové prodej jsou o ničem a nejprodávanějším autem v evropě je Golf a zakončí to oslavné bravwo vw a půjdeme všichni spokojeně spát. Třikrát zdar demagogům.
Taky se divím, proč tu nenapsali tabulku jak dopaly modely automobilky Chang'an Motors nebo Loncin. Popřípadě Zilu, nebo Lady. Vůbec nechápu, co má Škodovka s Čechy společného, že to sem uvádějí.
Nebyl tu nedávno článek o tom, že se Passatů prodal asi tak dvojnásobek 😄? To je rozdíl, který by možná zasloužil komentář...
hm... to by nebylo auto.cz aby už do nadpisu nestrčilo ŠKODA THE BEST OF! Nic proti Škodovkám, nový designový směr není špatný, ale... Zřejmě autoři dostávají škodovácké bonusy >😁