Novinky
Tak pokud nejde o překlep, tak s rozvorem 2,52 m by patřil spíše o 2 třídy níže, tedy k malým vozům.
Jinak v nižší střední měli přece označení 9-2, viz překapotovaná Impreza.
[odkaz]
Jinak v nižší střední měli přece označení 9-2, viz překapotovaná Impreza.
[odkaz]
.... nese jistá rizika. Záleží na tom, jak se současný majitel hodlá k Saabu principiálně postavit. Lze přirovnat třeba k MG.
Já myslím, že zvláště dnes, malá šance na úspěch. 😐
Já myslím, že zvláště dnes, malá šance na úspěch. 😐
Se zatím nebude. Podmínkou konzernu Saab aby mohl nový vlastník pouzívat jméno SAAB i pro Automobily bylo, ze vývoj i produkce musí nadále zustat ve svédsku. Prozatím (urcite jen do té doby nez budou plne vyuzity kapazity v Trollhätanu) zustane SAAB svédské auto.
To co provedl se značkou SAAB koncern GM je smutné. Jen aby v současné krizi těch smutných příběhů nebylo více - Alfa Romeo, Lancia apod. mají také namále...
Co s ní provedl? To měl vodit zákazníky za ručičky a dotáhnout je do autosalonu, aby to kupovali?
Jj, hoši z GM dodrbali SAAB ukázkově. Fiatu se nijak zvlášť nedaří, ale ekonomicky drží hlavu nad vodou takže je šance, že jeho značky přežijí. Spíš čekám, že právě GM dodrbe další značku. Opel je na tom dlouhodobě katastrofálně, prodělává čím dál víc a to asi bude brzy neúnosné, protože GM celkově padá zisk a bude s tím muset něco udělat.
Je to hodně Saabí, ale myslím, že prodeje by byly beztak nízké. Zkrátka proto, že to je Saab.
Příklad Saabu krásně ukazuje, jak dopadne značka pro bychaře, kteří milují cokoliv "mimo proud" a proti "konzumním produktům" se vymezují, jen proto, aby se vymezili. Saab vyráběl stále (použiji výborný výraz ze slovenštiny) svojská auta. Tvrdohlavě trval na svém. Byl za to milován, obdivován, ale také nechápán a někým možná nenávidět. To, kolik lidí bylo ochotno svou lásku a obdiv (tedy ten bych) přetransformovat do reálné koupě (tedy posun od bychu do reality) ukazovali prodeje a výsledek Saabu dále ukázal, zdali lze pouze s jasnou vyhraněností uspět. Každopádně škoda.
Pravda. Saab mi trochu v něčem připomíná např. Subaru s tím rozdílem, že Subaru vždy táhl nahoru motosport a image auta pro sportovně založené řidiče. Saab ten marketing prostě nedokázal a tohle je výsledek...
Svojské produkty skončili s 900 I. gen. a částečne s 9000. Pak už to byly vcelku konfekční auta. Ono pod GM to ani o moc jinak nešlo.
Ony Saaby byly dost drahe a konkurovaly nemecke premii. Ve svedsku se prodavaly velice dobre, ale ve zbytku Evropy nedovedly presvedcive odpovedet na otazku proc Saab a ne BMW. Docela podobne na tom je i Volvo, proto je na tom celkem mizerne. 9-3 kombi je porad moc pekny auto a ve skandinavii jich jezdi spousty.
Při zadním pohledu jak vyšitá.
Veľmi pekné auto. Zvláštne, ale originálne krásne a elegantné.
BRAVO SAAB! :yes: :yes😒br />
Veľká škoda, že Saab nekúpilo BMW...
BRAVO SAAB! :yes: :yes😒br />
Veľká škoda, že Saab nekúpilo BMW...
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To by bol veľmi pekný návrat ku klasike , pôsobí to ako jemné retro , mne osobne sa to veľmi páči . :yes😒br />
Škoda SAAB-u 😢
Škoda SAAB-u 😢
SAABa je opravdu škoda a tahle nový 9-3 by byla nejspíš pecka, hlavně ta záď ve stylu SAABu 900 se mi moc líbí. :yes: Mimochodem, sestra má jako rodinný auto 9-3 Sportcombi a minulý měsíc koupili jako druhé auto do rodiny místo starého Golfa IV Volvo C30. Zajímalo by mě, co by si vybrali, kdyby ještě SAAB byl, ale myslím, že tahle 9-3 by u nich měla hodně velkou šanci. Švagr je totiž stejnej švédofil, jako já italofil a SAAB byl pro něj něco podobného, jako pro mě Lancia. 😄
[odkaz]