Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
King
Gianlucia pobavil víc, než ta trapná filmová série. To, co teď ve skutečnosti Fiat trápí nejvíc je, že by bylo nanejvýš foyeur se přejmenovat na 500 a tím pádem by bylo dost nepříjemné mít víc než polovinu aut v nabídce označenou 500. Jakpak nám bude vypadat nabídka osobních aut za rok, až přijde 500X?
Na straně jedné 500, 500C, 500L, 500XL, 500X
Na straně druhé Panda, Punto, Linea... jéje, a to je všechno, Sedici a Bravo už jsou drobet za zenitem. Ještě že tu máme lidské dodávky Qubo a Doblo, že to je alespoň plichta azachraňuje to Fiat z Ameriky. >:D A do toho angažované komentáře "500 by nemělo mít přes 4,3 m. Schválně si tipnu - 500L má určitě pod 4,3 m, že? Mmnt, podívám se... No jooo, 4,14, to zbude vata i na 500XL, to je úžasné, v jaké symbióze koexistuje management Fiatu se svou komunitou. :-)
Já si spíš myslím, že F500 by měl být v první řadě F500, což je auto, které mám rád, i když se do něj díky geniálnímu středovému panelu s řadičkou nevejdu. To ostatní je z velké nouze ctnost.
No nic, radši mizím, tady se budou za chvíli brousit pizzy. ;-)
Na straně jedné 500, 500C, 500L, 500XL, 500X
Na straně druhé Panda, Punto, Linea... jéje, a to je všechno, Sedici a Bravo už jsou drobet za zenitem. Ještě že tu máme lidské dodávky Qubo a Doblo, že to je alespoň plichta azachraňuje to Fiat z Ameriky. >:D A do toho angažované komentáře "500 by nemělo mít přes 4,3 m. Schválně si tipnu - 500L má určitě pod 4,3 m, že? Mmnt, podívám se... No jooo, 4,14, to zbude vata i na 500XL, to je úžasné, v jaké symbióze koexistuje management Fiatu se svou komunitou. :-)
Já si spíš myslím, že F500 by měl být v první řadě F500, což je auto, které mám rád, i když se do něj díky geniálnímu středovému panelu s řadičkou nevejdu. To ostatní je z velké nouze ctnost.
No nic, radši mizím, tady se budou za chvíli brousit pizzy. ;-)
jinými slovy ti vadí že lidi na těch 500 slyší a Fiat ještě nekrachnul? Už se to prostě stává že minulost automobilky ji tak trochu spasí..
Ani snad ne. Proti Fiatu nic nemám, s většinou auto koncernu se mi jezdí dobře. Jen nechápu, proč si dělají manažeři z pusy mrzáka a komunita to ještě nadšeně odhýká. Vždyť dělají přesný opak - potenciál 500 vymačkali na maximum, chybí snad už jen pick-up. Asi by jim více slušelo, kdyby řekli, že jsou rádi, že se 500 líbí a že se pokusí jeho hodnoty přenést na co nejširší škálu aut, aby si každý zájemce přišel na své. Řekli by pravdu a ještě by si šplhli. Tahle jsou spíš k smíchu. :-!
Pane Fokte alias Kingu, Vy jako jeden z guru komunity značky Honda, jejíž zoufalé počínání v poslední době vyvolává spíše nevěřícné kroucení hlavou, byste si do úst neměl brát členy jakékoliv jiné komunity, obzvlášť v případě, že poměrně trefně kritizují Vaši práci. Navíc tyto úvahy s Fiatem a komuitou zde zavádíte vy, opět se domníváte, zdá se a podobné "jistoty".
Co se týče plánů Fiatu, měl byste jako autor jistě erudovaný a znalý věci vědět, že celá řada 500L, XL a X je založena nikoliv na platformě Pandy, ale na modernizované platformě Punta, která je interně označována Small Wide a je určena také pro další modely (Jeep), které by měy zamířit i do USA.
Děkujeme tedy za objektivní a hodnověrnými informacemi nabitý článek a příště raději pište snad o té Hondě, tam vám schází ta přílišná kritičnost jiných výrobců a nechybí tam kvalitnější informace.
Děkuji snad i za nekomunitu.
P.S. to, že si pod vlastním článkem rozjíždíte diskuzi pod svým "klubovým" nickem, to už je řádný kus schizofrenie....
Co se týče plánů Fiatu, měl byste jako autor jistě erudovaný a znalý věci vědět, že celá řada 500L, XL a X je založena nikoliv na platformě Pandy, ale na modernizované platformě Punta, která je interně označována Small Wide a je určena také pro další modely (Jeep), které by měy zamířit i do USA.
Děkujeme tedy za objektivní a hodnověrnými informacemi nabitý článek a příště raději pište snad o té Hondě, tam vám schází ta přílišná kritičnost jiných výrobců a nechybí tam kvalitnější informace.
Děkuji snad i za nekomunitu.
P.S. to, že si pod vlastním článkem rozjíždíte diskuzi pod svým "klubovým" nickem, to už je řádný kus schizofrenie....
gil54
já doporučuji si v klidu takový článek maximálně přečíst. A to je všechno. Protože v něm vlastně nejsou žádné relev....... ále co, žádné důležité informace, vlastně vůbec žádné informace, nevidím jediný důvod na něj jakkoliv reagovat. A kdyby na něj člověk zapomněl nebo ho náhodou nečetl, věřte mi, nic se nestane, ani neutrpí váš intelekt, čest nebo postavení ve společnosti.
Beru ho jen jako čtení pro ukrácení dlouhé chvíle. Velmi, velmi dlouhé chvíle. :-|
Beru ho jen jako čtení pro ukrácení dlouhé chvíle. Velmi, velmi dlouhé chvíle. :-|
Jinak co se F500 týče, tak když vezmeme že dělají mini, cabrio, malé MPV + jeho verzi pro 7 lidí a malý crossover, tak si myslím, že tam už fakt není místo pro nic dalšího.... Označení "500" by asi nemělo být na ničem, co je větší než cca 4,3m.... Snad jen nějaký F500 coupe by dával smysl, ale asi ne obchodně, když tu máme Abarthy.... Takže tahle "sub" značka Fiatu funguje velice dobře.... Jak je na tom ten zbytek v Evropě samozřejmě dobře víme....