Ekonomika
white label
0
Tak to by sis pak asi v I. g. připadal trochu jak na "traktoru". >😒]
Přejít do diskuze
Tak clanek se o analyzu na zaklade jednoho mesice pokousi, to je nesporne. A i kdyby diskuse zahrnula rocni prodeje, tak jde v ramci CR o stale statisticky malo vyznamna cisla. Techle aut se proda tak malo, ze je to dohromady par nahodnych udalosti bez jasnych trendu.
Proboha, kdes přišel na nesmysl, že se (většina) diskuse opírá pouze o prodejní výsledky jednoho měsíce na českém trhu. Probuď se... 😉
Libi se mi jak clanek "vedecky" analyzuje a ctenari nasledne do krve diskutuji cisla, ktera ze statistickeho pohledu maji nulovou informacni hodnotu. :-! Prodeje vyssich trid v CR jsou tak male, ze proste nelze delat jakekoliv vyhodnoceni podobnymi metodami. Jedna jedina firma, ktera se rozhodne pro sve dva jednatele koupit dva luxusni automobily posune statistiku prodeju konkretniho typu za mesic treba i o padesat procent a na zaklade toho se pak nedaji moc delat uvahy o trendech. Zaklad statistickeho vyhodnoceni je, ze vzorek je dostatecne velky na to, aby odfiltroval nahodne fluktuace.
V tomto ohledu se ma smysl bavit o trendech v prodejich aut nizsi stredni ci stredni tridy v CR, ale nema smysl debatovat o zcela nahodnych prodejich luxusnich aut. Prodeje luxusnich aut lze analyzovat jen na urovni cele EU.
V tomto ohledu se ma smysl bavit o trendech v prodejich aut nizsi stredni ci stredni tridy v CR, ale nema smysl debatovat o zcela nahodnych prodejich luxusnich aut. Prodeje luxusnich aut lze analyzovat jen na urovni cele EU.
Jistě, že nebyla naopak typicky nápadná, to by pak ani nebylo Audi. Proto jsem taky napsal "relativní nenápadnost", tedy relativně - na poměry Audi, potažmo předchozí A8.
Mě ani tak nevadí nenápadnost, prostě mi styl předchozí sedl víc k limuzíně. Zrovna nápadná také nebyla.
Tak to máme stejně, jen u mě je to částečně ovlivněno tím, že se mi A6 dlouhodobě líbí víc jako Avant/Allroad, než sedan.
Ona ta současná relativní nenápadnost A8 samozřejmě může i někomu vyhovovat, ale takových lidí zřejmě není většina z těch, kteří v této třídě "loví".
Ona ta současná relativní nenápadnost A8 samozřejmě může i někomu vyhovovat, ale takových lidí zřejmě není většina z těch, kteří v této třídě "loví".
Každopádně je např. toho u Cayennu (v tomto ohledu) výrazný rozdíl mezi I. a II. generací.
Vesměs souhlasím. Karoserie předchozí A8 se mi pořád líbí víc. Současná je citelně lepší, ale už tolik neční nad zbytkem nabídky. Přesto se mi líbí víc než A6. U BMW to mám naopak.
řekl bych, že řada S je cenou pořád jinde než GL.
Vezl jsem se ML i Cayenem a aerodynamický hluk dává jasně najevo, že to nejsou optimální auta na dálnici. V passatu CC je daleko líp a v S-klasse nebo 7er to nebude rozhodně horší. Za mě, žádný praktický důvod ke koupi SUV nevidím, je to jen móda. Výsledkem je jen vyšší spotřeba, pro většinu majitelů nulový praktický užitek. Tím neříkám, že mezi SUV nejsou povedená auta.
Vezl jsem se ML i Cayenem a aerodynamický hluk dává jasně najevo, že to nejsou optimální auta na dálnici. V passatu CC je daleko líp a v S-klasse nebo 7er to nebude rozhodně horší. Za mě, žádný praktický důvod ke koupi SUV nevidím, je to jen móda. Výsledkem je jen vyšší spotřeba, pro většinu majitelů nulový praktický užitek. Tím neříkám, že mezi SUV nejsou povedená auta.
cisla vravia jasne ... trh luxusnych limuzin v europe klesa a mnohi bohati a solventni zakaznici uprednostnuju velke SUV pred limuzinami.... ist v RR 180 musi byt pekny zazitok 😉 :yes: ale ist 170 vo felicii je iste vacsi >😁
Možná se minulá A8 (jako vlajková loď značky) svým exteriérem o něco více vymezovala, vůči "zbytku" Audi, byla taková "svébytnější/dominantnější" v rámci produkce Audi. Teď mají někteří strach, že jejich investice do A8 nebude zvenku (na prvni pohled) dostatečně vidět.
Mně design nové A8 nevadí, ale fotogenická není a k S8 mi ten design tolik nesedí, jako u předchozí generace.
7-er se mi od začátku moc nelíbí, i když facelift jí pomohl a zřejmě i prodejům 7er, A8 by povedený facelift také určitě prospěl.
I přes značnou podobnost 5er a 7er, vypadá 5er mnohem lépe, zvlášť v M-paketu.
Mně design nové A8 nevadí, ale fotogenická není a k S8 mi ten design tolik nesedí, jako u předchozí generace.
7-er se mi od začátku moc nelíbí, i když facelift jí pomohl a zřejmě i prodejům 7er, A8 by povedený facelift také určitě prospěl.
I přes značnou podobnost 5er a 7er, vypadá 5er mnohem lépe, zvlášť v M-paketu.
luxusna trieda to ma zratane... lepsie to nebude.... keby som mal 3 miliony tak si tiez radsej kupim radsej range rover alebo MB GL ako nejaku neprakticku limuzinu