Novinky
.....Dokud se nezmění základní rozměrové disproporce šířka versus výška,....je úplně jedno jakou masku či jaká "ořezaná" světla to bude mít.., to platí pro většinu současných modelů, ...
...u O3 už to bylo trochu napravené ,,..ale jinak ???,....asi je to nařízení od VW 😢
...u O3 už to bylo trochu napravené ,,..ale jinak ???,....asi je to nařízení od VW 😢
Takto má vypadat správně provedený facelift 😒br />
[odkaz]
[odkaz]
:yes: :yes: :yes:
[odkaz]
[odkaz]
:yes: :yes: :yes:
Tak Facelift SII je jenom do září 2014,kdy přijde SIII. :-!
Aky zmysel ma robit facelift na posledny rok vyroby? Jedine, ze by ho nechali v Azii na dalsie roky...
to bude fajn boj na konci 2014, nove mondeo, novy sup novy pašík 😄 atd
Co já vím, tak letošní facelift bude právě s modelovým rokem 2014. Nepleteš si to s SIII? 😉
Ještě doplnění k tomu faceliftu Insignie.Výroba od června 2013.Auta fyzicky u dealerů od 9/2013. :-!
Ten Regal je zozadu uzky a vysoky - skoro ako Fabia :no:
Srovnání s Fábií je zcela mimo mísu. :no😒br />
Regal má stejné proporce jako Insignia sedan. Regal / Insignia má větší šířku než Superb II což se odráží na celkových proporcích a v interiéru.
Srovnání vnějších / vnitřních rozměrů😒br />
Regal / Insignia
délka (mm): 4830
šířka (mm): 1856
výška (mm): 1498
šířka vpředu (mm): 1530
šířka vzadu (mm): 1470
Superb II
délka (mm): 4838
šířka (mm): 1817
výška (mm): 1462
šířka vpředu (mm): 1470
šířka vzadu (mm): 1460
BTW: V rámci faceliftu se nikdy nemění proporce auta - jen se provádějí různé designové retuše a hlavně se přidává modernější technika.
Regal má stejné proporce jako Insignia sedan. Regal / Insignia má větší šířku než Superb II což se odráží na celkových proporcích a v interiéru.
Srovnání vnějších / vnitřních rozměrů😒br />
Regal / Insignia
délka (mm): 4830
šířka (mm): 1856
výška (mm): 1498
šířka vpředu (mm): 1530
šířka vzadu (mm): 1470
Superb II
délka (mm): 4838
šířka (mm): 1817
výška (mm): 1462
šířka vpředu (mm): 1470
šířka vzadu (mm): 1460
BTW: V rámci faceliftu se nikdy nemění proporce auta - jen se provádějí různé designové retuše a hlavně se přidává modernější technika.
..je možná trochu "hloupé" aby vás PROFESIONÁLa na to upozorňovala holka, ale nadpis "škoda dokončuje VÝVOJ NOVÉHO superbu" - je "trošičku maliličko" PŘESTŘELENÝ, aneb tady nejde o žádný VÝVOJ NOVÉHO modelu, ale o (naprosto stadardní/tuctový) "facelift" (od FACE a LIFTing 😉
Pěkný den (už jste přemýšlel CO napíšete, až bude časem "škoda dokončovat VÝVOJ NOVÉHO Superbu? 😄
Pěkný den (už jste přemýšlel CO napíšete, až bude časem "škoda dokončovat VÝVOJ NOVÉHO Superbu? 😄
NeCh ToHo, HoLkO, ide o Skodu, tak preco do rovnice nasilu tlacis realitu? 😄
Na druhej strane, pri niektorych znackach VAG je naozaj zlozite odlisit, kde konci facelift a kde zacina novy model. Nie kazdemu sa chce pocitat zmena poctu lediek v DRL...
Na druhej strane, pri niektorych znackach VAG je naozaj zlozite odlisit, kde konci facelift a kde zacina novy model. Nie kazdemu sa chce pocitat zmena poctu lediek v DRL...
Nemáte trochu ZMATEK v těch malých a velkých písmenkách? 😄
Na KAŽDÉ straně - tady je (zcela absolutně jednoznačně) JASNÉ, že jde (jen) o facelift, nebo? 😉
PS: Tak jaký titulek navrhujete (vy) až bude "Škoda (doopravdy) dokončovat VÝVOJ NOVÉHO Superbu"? 😄
Na KAŽDÉ straně - tady je (zcela absolutně jednoznačně) JASNÉ, že jde (jen) o facelift, nebo? 😉
PS: Tak jaký titulek navrhujete (vy) až bude "Škoda (doopravdy) dokončovat VÝVOJ NOVÉHO Superbu"? 😄
Zmatek ne, len kus psychologie, akoze som na vasej strane 😄
A titulok pri vami navrhovanom scenari? "Postavi Skoda konecne auto hodne vyznamu slova Superb?"
A titulok pri vami navrhovanom scenari? "Postavi Skoda konecne auto hodne vyznamu slova Superb?"
VaWerka je fanatik , treba ho nechať tak , nech si píše .... :yes:
Fanatik snad přece jen ne (i když na titulek "NEJvětší AUTOmobilová UDÁLOST ROKU škoda rapid" - to hned tak NEzapomenu...
..ještě dnes se někdy v noci (děsem) budím... 😄
..ještě dnes se někdy v noci (děsem) budím... 😄
Co my víme. Třeba škodovka tajně finišuje na novym superbu, a facelift se bude prodávat jako Superb tour s jediným motorem 1,2 TSI 63 kW... >😁
Každopádně podobný nadpisy a výkřiky to tmy u koncernových vozů už na ACZ nikoho nepřekvapí... 8-s
Každopádně podobný nadpisy a výkřiky to tmy u koncernových vozů už na ACZ nikoho nepřekvapí... 8-s
😄
PS: Mne to (už) také až tak NEpřekvapuje, ale za "správné" to (prostě) NEpovažuji.. 😉
PS: Mne to (už) také až tak NEpřekvapuje, ale za "správné" to (prostě) NEpovažuji.. 😉
Já se nedávno pozastavil nad titulkem u odstavce o VW fox. "První svého druhu"... Rok 1998. No že tady už 5 let předtím brázdilo cesty Twingo, to už nikdo neřešil. Ale článek byl o Überznačce, tak jsem to prý blbě pochopil. Podle mě druh auta není VW, ale minivozy... No nic. Určitě to není naposled. 8-s
Takže si to zrekapitulujme😒br />
Nadpis vzpomínaného článku zněl jasně😒br />
"Design po generacích: Nejmenší Volkswageny – Jednota v různosti"
A až třetí podnadpis zněl: "Lupo (1998-2005) – První svého druhu"
Podle hlavního nadpisu může být každému racionálně uvažujícímu člověku jasné, že celý článek (viz hlavní nadpis) je v kontextu značky VW (tedy první VW svého druhu), nikoli třídy mini obecně, viz včerejší reakce na tvou podrážděnou kritiku podnadpisu.
Naopak (hlavní) nadpis k tomuto článku skutečně zavádějící je. Samozřejmě v případě, že se skutečně píše/jedná pouze o facelift(u), nikoli o třetí g. Superbu (dle textu s odkazem uvedení na trh ještě letos se skutečně píše pouze o faceliftu).
A to jednak v tom, že se v nadpisu píše o novém Superbu přesto, že by šlo o pouhý facelift a dále slovo vývoj se typicky spojuje s novými generacemi jednotlivých modelů, nikoli s pouhými facelift.
Jenže když je někdo podobně antikoncernově zaslepený, ztrácí schopnost racionálně diferencovat...
A až třetí podnadpis zněl: "Lupo (1998-2005) – První svého druhu"
Podle hlavního nadpisu může být každému racionálně uvažujícímu člověku jasné, že celý článek (viz hlavní nadpis) je v kontextu značky VW (tedy první VW svého druhu), nikoli třídy mini obecně, viz včerejší reakce na tvou podrážděnou kritiku podnadpisu.
Naopak (hlavní) nadpis k tomuto článku skutečně zavádějící je. Samozřejmě v případě, že se skutečně píše/jedná pouze o facelift(u), nikoli o třetí g. Superbu (dle textu s odkazem uvedení na trh ještě letos se skutečně píše pouze o faceliftu).
A to jednak v tom, že se v nadpisu píše o novém Superbu přesto, že by šlo o pouhý facelift a dále slovo vývoj se typicky spojuje s novými generacemi jednotlivých modelů, nikoli s pouhými facelift.
Jenže když je někdo podobně antikoncernově zaslepený, ztrácí schopnost racionálně diferencovat...
Hlavně "nový". To mi tam vadí. O vývoji se sice moc nemluví, ale probíhá i u těch faceliftů. A ona i připomínka k novému je diskutabilní. Ač se mi ta formulace nelíbí, mám problém najít racionální argumenty pro její nesprávnost. Neexistuje žádné univerzální měřítko a někdy je facelift rozsáhlejší než změny v nové generaci.
Ano, ale to už obhajuješ argumenty hodné advokáta u soudního přelíčení... >😒]
Tady jde hlavně o to, co každý ostřílený motoristický čtenář po přečtení podobného nadpisu čeká, viz i tvé očekávání (8:5😄. 😉 😄
Tady jde hlavně o to, co každý ostřílený motoristický čtenář po přečtení podobného nadpisu čeká, viz i tvé očekávání (8:5😄. 😉 😄
Věřte nebo ne, titulek je opravdu správně, ať už to tak autor zamýšlel či ne. Nový Superb je podle mých informací také téměř hotov. Ano, Superb třetí generace. Tak to prostě chodí - když se uváděla O2 facelift, tak už O3 byla také téměř hotová.
Tak jak je článek napsán je nadpis v rozporu s textem článku již od první věty😒br />
"Od premiéry modernizované Škody Superb nás dělí nanejvýš týdny."
Nová třetí generace Superbu totiž letos nebude ani omylem, nejdřív tak za dva roky. 😉
V německém tisku už jsem viděl první odhad designu 3. g. (mimochodem už širšího) Superbu a ten měl docela "šílenou" přední masku/"radiátor" ve stylu některých amerik, jako 300C apod. 😲
Celkově se 2. g. Superbu podobal málo.
Nová třetí generace Superbu totiž letos nebude ani omylem, nejdřív tak za dva roky. 😉
V německém tisku už jsem viděl první odhad designu 3. g. (mimochodem už širšího) Superbu a ten měl docela "šílenou" přední masku/"radiátor" ve stylu některých amerik, jako 300C apod. 😲
Celkově se 2. g. Superbu podobal málo.
jedna sa o klasicky facelift..... 😉 nic viac...
uz sa tesim na clanok o 3 mesiace.....
skodovka finisuje na vyvoji noveho yetiho
😉 :yes😒br />
a vysledok? zmenia akurat svetla >😁 , neskutocny vyvoj :yes:
uz sa tesim na clanok o 3 mesiace.....
skodovka finisuje na vyvoji noveho yetiho
😉 :yes😒br />
a vysledok? zmenia akurat svetla >😁 , neskutocny vyvoj :yes:
Viděl jsem to na hradecké dálnici. Nelíbí se mi to. Má to tak nějak divné proporce. :no:
"Vývoj nového Superbu" ? Pouze se plechy strčí do jiného kopyta a plasty do jiné formy. Nový Superb je klamavé označení 8-s ... kdyby se raději pořešila zadní trestná lavice, která do toho auta proporčně zrovna moc nepasuje ;-\
daji i kvalitni hudebni aparaturu co se da posluchat...
Zrovna dneska ráno jsem si na R10 říkal, že jsem měl toho maskovanýho Superba, co mě míjel, pořádně nafotit, abych byl na auto.cz slavný, jakou jsem to neobjevil na českých cestách žhavou novinku.. :-! >😁 :-!
od toho socialniho absolventa viset na prvnim miste?
..dokud nebude nahrazena OBSÁHLÝM textem o nové prezidentské limuzíně? 😄
PS: Mám na mysli ČESKÉHO prezidenta.. 😉
...který si zvolil (jen) vůz STŘEDNí třídy! Navíc nejUŽŠí ze všech a navíc (převážně) postavený na (dnes už "zastaralé") technice NIŽŠí střední třídy :yes: 😄
"Nehýření" u nového papeže je (spíš) "sympatické", tady...
PPS: A není třeba být tak "ostrý" - ne že by na vašich slovech nebylo trocha pravdy, ale hlavní "bubost" je (jen) ten TITULEK 😉
PS: Mám na mysli ČESKÉHO prezidenta.. 😉
...který si zvolil (jen) vůz STŘEDNí třídy! Navíc nejUŽŠí ze všech a navíc (převážně) postavený na (dnes už "zastaralé") technice NIŽŠí střední třídy :yes: 😄
"Nehýření" u nového papeže je (spíš) "sympatické", tady...
PPS: A není třeba být tak "ostrý" - ne že by na vašich slovech nebylo trocha pravdy, ale hlavní "bubost" je (jen) ten TITULEK 😉
[odkaz]
:yes😒br />
Náběh výroby 22KT/13. :-!