Korejské auto jako konkurence pro Mercedes-Benz S a Audi A8? V Evropě něco nemyslitelného, v Americe to Hyundai dokázal. A jeho Equus bude teď ještě o něco lepší.
Ja jsem sice co se týče luxusních limuzín na MB nebo Jag, ale kdyby u tohoto auta prepracovali predni svetla, tak bych nemel nejmensi problem UPREDNOSTNIT toto auto pred Audi, které nemá takové renomé jako MB a Jag.
Koukam, ze tady nekdo zaspal v devadesatych letech. Audi je v dnesni dobe uz nekolik let plnohodnotnym clenem D3 na v podstate vsech relevantnich trzich sveta a je uspesnym prodejcem luxusnich aut narozdil od treba zminovaneho Jaguaru, ktery je mirne receno odkecany.
Já Equus cca před 4 lety na živo zkoušel, a ono je to oproti w221 asi jako plastový Chevy Tahoe vs vypiplaný LandCuriser V8 popř Range Rover. Ono 5m+ a odvětrávaná sedadla není problém. Ale auto jako živý organismus, co se nějak chová, má určité jízdní vlastnosti a je celkově vymazlené. To už je něco jiného. Stejně jako Omega vs A6. Prvně jmenovaný může mít silnější motor a kůži, přesto to bude papírovější low-costovější auto s horšíma vlastnostma a ucití to každý.
...spíš je zajímavé, že taková malá země, kde před 30 lety dělali leda lodní kontejnery najednou útočí na luxusní třídu v USA, na nižší střední v evropě, telefony a elektrospotřebiče nás zahltily už dávno. Proč všechno jen Korea? Země bez tradice, která většínu věcí jen okopírovala? Proč se její značky u nás prosazují ve velkém, kdežto naše jsou mnohdy na pokraji konkurzu či čekají na čínského investrora a u nich si ani neškrtnou. Proč Škoda která měla půl stroletí náskok u nich sebevědomně (a klamavě) nediktuje jako jůndaj tady? Něco děláme asi už delší dobu v Evropě špatně.
Equus uz ma svoje roky.... to vidiet na vonkajsom aj vnutornom dizajne ..... to auto bolo vyvijane v casoch ked cesty brazdili starsie S-ka a lexusy... a ono sa im snazilo podobat... v interieri je jasne vidiet ze je to uz par rokov za zenitom... taka kia quoris je uz podstatne dalej po vsetkych strankach :yes:
jednoznacne z luxusnych aut od korejcov quoris je jasne najnovsi najlepsi a uplne na spici doby :yes:
Preboha! Ako môžeš povedať, že Kórea je bez tradície?! Ich historické korene sú omnoho vačšie ako v tie v strednej európe (cca 2300 rokov pred n.l. !).
Plus z RR a LandCruiser-om by si mal asi porovnávať Escalade (minimálne Denali - nie low-cost Tahoe). Si trochu na iných úrovniach asi ako Punto a Audi A3 :no:
No jistě, ještě zmiňme velkou čínskou zeď nebo pyramidy. Májové byli taky před námi napřed, dneska mají max neprostupný les. Průmysl myšleno v dnešní formě tam žádnou tradici opravdu neměl !!! Dyť korejština neznala ani slovo "šroubovák" proto nedávno z angličtiny převzali beze změny screw-driver. .... Já neporovnávám Tahoe vs LandCruiser V8 (chraň Bůh), však právě říkám byť obojí se běžným našincům zdají jako velká luxusní SUV, je v tom velký rozdíl. Právě takový jako Equus vs Méďa w221 ;-)
v Nošoviciach a v Žiline o tom zázračnom nástroji tiež nepočuli, preto musia tento sofistikovaný nástroj obsluhovať češi a slováci. Kórejcom sa ale nedá uprieť záujem, so záujmom pozerajú, ako my s tým skrutkovačom točíme a či dobre točíme >:D
Cesi asi ten automobil opravdu nedavno prevzali, pac co delaj pro prezidenta 8-s
[odkaz]
Spoj plastu na B-sloupku uprostred vylozeni sedi na mm, spodni dlil pristrojovky nejak odpadava od bocniho dilu, pac fuka dole je priserna, v kufru zatezak za 30Kc/m2 8-s
Tohle je vylozene luxus, vyplne dveri 8-s
[odkaz]
Jeste ze to tady Hyundai neprodava za tech 60-66 tis emerickych dolacu s V8 , pac by musel Superb LaK misto 1,1 mil. stat tak 650tis ;-)
[odkaz]
[odkaz]
Jako aplikace pro iPhone, možná i pro iPad existuje i návod k použití pro aktuální generaci i30, takže to není ani tak výsada luxusního auta, jako spíš pragmatický přístup Hyundai.
V americe vlastní něco iPhone nebo iPad tak 90% populace, co jsem měl možnost spatřit. V japonsku a Koreji to bude podobné. Takže výhoda to je ... tedy alespoň na normálních trzích :-)
Ty zajíždějící držáky víka kufru v této luxusní třídě ? Katastrofa. To je úspora jak ...
Jinak auto z boku má krásné křivky, ostatní (předek i zadek) jako bych už někde viděl.
To není ani katastrofa, ani úspora, naopak víko vyjíždí vysoko nad otvor a vstupní otvor není nijak omezen, používají to dnes nejluxusnější auta a je to standard i vzhledem k možnosti instalovat jednoduše automatické otvírání tak hlavně i zavírání víka, což různé pofidérní konstrukce umístěné do meziprostoru mezi těsněním a víkem z 80-let neumožňovaly. Viz třeba řešení v Rollsu, který snad nelze podezřívat z nějakých levných konstrukčních řešení.
[odkaz]
OK, díky za názor. Vstupní otvor není omezen, ale ubírá to využití - litráž kufru. Mně se to prostě nelíbí. Preferuji tebou nazvanou pofidérní konstrukci. Horní vnitřní část kufru je takto bez omezení. Ale možná příští auto budu mít už s těmi pojezdy, vývoj nezastavím.
Máš pravdu, já bral jako bernou minci sedan, ten celkem znám. S kupečkem už pomohla knížka. To má kupodivu taky plynové vzpěry, ale malé a k nim ještě takové mechanické klouby. ...nevím, mi se líbí ty zajížděcí háky, jsem na to zvyklý už z mercedesu. Dokud zajíždí do čalounění, tak pohoda ;-)
Háky bývají umístěné zhruba nad podběhy. Ty nejsou nejmenší, protože se do nich musí vejít pořádné salámy. Takže si můžeš o lepší využitelnosti nechat zdát. ;-) (Něco by se tam samozřejmě nacpat dalo, ale kufrů, o které jde hlavně, bys dovnitř pravděpodobně víc nedostal.)
Equus neni konkurenci pro Audi A8/Mercedes S/BMW 7. Tezko si cilova skupina pro tahle auta koupi Hyundai, protoze D3 v USA je primarne o statusu a tezko muzete na parkovisti luxusniho golfoveho klubu zaparkovat Hyundai. >:D Tohle auto spise miri na lidi shanejici levnejsi, ale pritom velky a luxusne vybaveny vuz, preferujici pomer cena/vykon a jako konkurence bude ujidat kolac spise velkym Cadillacum a mozna castecne i nekterym Lexusum. Obecne Hyundai se sve luxusnejsi modely v USA snazi pozicovat proti mistni luxusni produkci a luxusnim japoncum (zejmena Lexusu) podle hesla "status nemame ani jeden, ale ja jsem stejne velke a pohodlne auto za mensi penize". :-!
V kazdem pripade tohle auto v super luxusnim ctyrsedadlovem provedeni cenove konci o dost nize nez luxusni kousky od D3 a dokonce i toho Lexusu zacinaji.
lexus ma v USA snad este lepsie imidzove postavenie ako nemci.... takze ak ma hyundai brat zakaznikov lexusu tak potom v pohode zoberie aj nemcom.... audi A8-micke bez problemov :yes:
To je blbost Topper. Já bych rád viděl jednoho majitele A8, který by si koupil tohle....Uvědom si, že v těchto kruzích majitelů aut je to prostě nepřijatelné a společensky by se tím degradovali na nízkou úroveň...
Nemecka auta (D3) jsou v USA co se tyce statusu bez konkurence, Amici jsou nemeckymi auty posedli jeste vice nez Nemci samotni. Lexus je tam bran jako ten ctvrty vzadu pro lidi, kteri nechteji utracet penize za nemecka auta a jsou ochotni vymenou za usetrene penize obetovat prestiz z vlastnictvi nemeckeho auta. Ono je to videt i z cen.Nejdrazsi na trhu je v ramci tridy vzdy Mercedes, pak nasleduji jeho ekvivalenty od BMW a Audi za stejnou cenu, pak je cenovy odstup nacez nastupuje Lexus a za nim uz s mensim odstupem jsou dalsi uz ne tak uplne luxusni konkurenti typu Infiniti, Acura ci Cadillac a ted se mezi ne snazi vecpat i Hyundai nabizenim hodnoty za nejmene penez.
Prodeje Lexusu v USA navic hodne zachranuje mistni patrioticka silna asijska komunita. Kdyz se projdes jakymkoliv chinatownem, tak je posety Mercedesy, protoze Asiati si strasne potrpi na ohromovani okoli a Mercedes je proste Mercedes a pak Lexusy, protoze je to nejlepsi asijske auto.
Audi dlouho postavalo na okraji zajmu kupujicich, ale v poslednich letech predvadi masivni nastup a uspesne se zaradilo po bok svych dvou nemeckych rivalu. Aktualne prodavaji Audiny za stejne ceny jako stoji BMW a prodeje jim jdou velmi pekne nahoru.
;-) dik za zaujimave skusenosti... momentalne ano hyundai nema narok na najlepsich ani potrebny imidz a ma aj svoj vek ( equus ) ale casom by mohol zacat miesat karty.... amici na rozdiel od europy ( teda aspon vacsina amikov ) nema problem ist do hyundaia aj v tejto luxusnej triede... coskoro pride novy velky genesis a ten by uz mohol pomoct zase prilakat viac amikov....
ano znacke audi sa dari ale zober si fakt ze aj equus v r 2012 oproti r 2011 rastol o 25 percent. - to nebude nahoda.... a teraz este prisiel facelift... predaje by mohli opat stupnut :yes: