Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Volkswagen Scirocco bude zcela jiný

Designéři Volkswagenu už pracují na nové generace Scirocca. Údajně se máme těšit na velké změny.
Zpět na článek
29. 3. 2013 09:49
29. 3. 2013 10:11
29. 3. 2013 10:54
29. 3. 2013 14:29
29. 3. 2013 14:40
29. 3. 2013 17:06
29. 3. 2013 15:02
29. 3. 2013 17:01
29. 3. 2013 14:57
29. 3. 2013 14:56
29. 3. 2013 15:06
29. 3. 2013 15:30
29. 3. 2013 16:28
29. 3. 2013 16:32
29. 3. 2013 16:59
29. 3. 2013 16:16
29. 3. 2013 16:39
29. 3. 2013 20:16
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 3. 2013 20:43
29. 3. 2013 22:31
30. 3. 2013 00:17
30. 3. 2013 00:28
30. 3. 2013 17:10
Avatar - Emel
29. 3. 2013 09:49
Že by kupé?
Že by se VW odhodlal udělat opravdové sportovní auto? Jsem zvědavý, jestli ho "půjčí" také Seatu...
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Tomas_2002
29. 3. 2013 10:07
Re: Že by kupé?
Největší škoda podle mě je, že současná verze Scirocco "R" s 265 koňmi nemá pohon 4x4. Snad to v příští generaci napraví !
Avatar - Emel
29. 3. 2013 10:11
Re: Že by kupé?
Taky jsem si to říkal... nicméně... ohlasy na Golf R ve čtyřkolce nebyly zase tak nadšené, respektive, 4x4 neposunula Golf k větším řidičským zážitkům, pouze k větší univerzalitě. Taky by VW mohl překvapit a přijít se zadokolkou...
29. 3. 2013 10:19
Re: Že by kupé?
Osobně na tu zadokolku vsázím. ;-)
Avatar - Emel
29. 3. 2013 10:54
Re: Že by kupé?
Fajn, já si vsadím proti... aspoň u šíra. Spíš čekám, že šíro přijde jako předokolka, zadokolka pokud vůbec tak se objeví jako nový model. Tak o co :-)?
Avatar - KANKUNEN
29. 3. 2013 13:00
Re: Že by kupé?
Přídám se k Josefovi, Haldex 5 bez předních poloos. >:D
29. 3. 2013 17:05
Re: Že by kupé?
To jako že předek nepojede vůbec a zadek jak kdy? >:D
Avatar - white label
29. 3. 2013 19:47
Re: Že by kupé?
Souhlasím s tebou, takže si klidně přisadím... ;-) :-)
Avatar - VDC
29. 3. 2013 14:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
29. 3. 2013 14:40
Re: Že by kupé?
Hm... v obecných článcích o MQB se píše, že "platforma dokáže podpořit jak velké SUV se třemi řadami sedadel, tak sportovní kupé s motorem uprostřed a pohonem zadních kol". Také jsem četl, že jediný fixní parametr je vzdálenost pedálů od předních kol. A konečně... 4x4 není s MQB problém.

Scirocco má nicméně stavět na technice Golfu a tam by bylo RWD velké překvapení.
29. 3. 2013 17:06
Re: Že by kupé?
Vzdálenost pedálů od přední nápravy ano, to je skutečně jediný fixní parametr. Nicméně motor uprostřed? Neřekl bych. Ani si nepamatuji, že bych to četl. Jako derivát MQB nejspíš ano, nicméně uložení motoru k téhle platformě patří. U sporťáku s motorem uprostřed je všechno jinde.
29. 3. 2013 15:00
Re: Že by kupé?
Platformu by mohlo poskytnout Porsche. ;-)
Avatar - Emel
29. 3. 2013 15:02
Re: Že by kupé?
Loňský rok byl ve znamení příchodu sedmé generace Volkswagenu Golf. Od ní bude odvozena i čtvrtá generace sportovně laděného modelu Scirocco.
29. 3. 2013 17:18
Re: Že by kupé?
"by mohlo" ;-)
29. 3. 2013 17:01
Re: Že by kupé?
Teoreticky ano. Z principu musí mít MQB motor napříč (to je dané už jejím názvem :-) ). Pro RWD se víc hodí podélné uložení, speciálně pro to vyvíjí platformu MSB, ale teoreticky by šlo použít i MLB(evo) Audi.
29. 3. 2013 11:46
Re: Že by kupé?
A nebo půjde vypnout ESP.
29. 3. 2013 14:57
Re: Že by kupé?
Golf měl Haldex kvůli přívětivosti, ne pro lepší zážitky.
29. 3. 2013 14:56
Re: Že by kupé?
Skutečné kupé v nižší střední odstřelili, pokud vím. Těžko říct, co s ním udělají, ale z velkých změn mám trochu strach, protože má opravdu pěknou karoserii.
Avatar - Emel
29. 3. 2013 15:06
Re: Že by kupé?
Ten projekt jsem viděl a nepochybuju o tom, že Scirocco bude předokolka, možná s možností 4x4. Nicméně avizovanou změnu stylu si neumím vysvětlit jinak než že přijde karoserie kupé. Případně by mohl přijít nějaký crossover ve stylu Juke, to si ale nemyslím.
29. 3. 2013 15:30
Re: Že by kupé?
U G7 také slibovali radikální změny designu. Člověk to musí brát v kontextu VW. :-)
Avatar - dal
29. 3. 2013 16:28
Re: Že by kupé?
No a tak velký rozdíl to asi bude jako mezi G6 a G7. Jinak se mi to současné z venku líbí a na nové se těším.
Avatar - Emel
29. 3. 2013 16:32
Re: Že by kupé?
Revolucí je myšlena změna stylu, Scirocco už nemá být sportovně laděným třídveřovým hatchbackem. „Nechceme opakovat styl karoserie Scirocca, chceme ho změnit,“ tvrdí šéfdesignér Volkswagenu.

Tohle zní tak, že se nebudou jen ladit detaily...
29. 3. 2013 16:59
Re: Že by kupé?
Máš pravdu. Uvidíme.
29. 3. 2013 17:13
Re: Že by kupé?
Vzhledem k době tipuju, že Scirocco nebude 3dv HB, ale spíš něco jako...jako...kruciš...jako Audi A7 proti A8, jako BMW 5GranCoupe proti standart 5er.
Tedy sportovněji stylizovaný Golf, dostupný spíše jen s "lepší" technikou a motory, ale stále 5ti dvéřový a ne o moc méně praktický, než Golf.
29. 3. 2013 16:16
Re: Že by kupé?
Ale je možné, že se nástupce bude více podobat předchůdci. :-) Současné je přeci jen více hatchbackové.
Avatar - white label
29. 3. 2013 20:02
Re: Že by kupé?
Nevěřím na 4x4 v příštím roccu, a to ani alternativně. A nebude to už 3. dv. HB/SB, ale kupé, tak jako první dvě g. rocca, což bude dobře. Jeden kompaktní 3dv. HB (Golf) VW bohatě stačí, nehledě na to, že většina konkurence se dnes bez klasického 3dv. hb. prakticky obejde, tak na co mít dál dva.
Avatar - WalterWhite
29. 3. 2013 16:59
Re: Že by kupé?
Scirocco musí byť opäť Scirocco neviem si predstaviť že by pod týmto menom predávali niečo iné >:-[]
29. 3. 2013 10:52
novinky hmmmm
Abysme necumeli a tou novinkou nebyl podvozek z caddyho s trubkou vzadu >:D Treba svoji podvozkovou koncepci rozdeli na vicerokategorii
1) do 50 kW tuhe napravy bez odpruzeni
2) do 55 kW odpruzene sedadlo ridice s drzakem na kelimky
3) do 69 kW tuha naprava vzadu
4) do 100 kW vlecka vzadu
5) nad 100 kW viceprvek vzadu a remen na rozvodech misto retezu
>:D >:D
Ja koncernova auta rad, ale zacinaj me hosi trosku rozcilovat. Prijde mi, ze auta generace od generace ne lepe jezdi, ale hoxno vydrzi a jsou tvrdy jak prkna. sportovni podvozky nabizi porad, ale komfortni tam nikde nevidim. Tuhle jsem jel v Alhambre 4x4 a ono se to na 17" traslo jak sulz- oni tam paka dali sportovni podvozek, do takovy rodinny kravy a jeste to prodavaji ve vyhodnych paketech, kde clovek vyuzije vsechno a tohle je tam jak za trest 8-s :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Otrava
29. 3. 2013 14:19
Re: novinky hmmmm
Ten tuhý podvozek je nějaká móda... o to více mne udivuje to množství testů, kde se píše o vyváženém, v extrémním případě sportovním podvozku. Jen málokdy se člověk dočte, že by auto bylo nepohodlné kvůli tvrdému pérování (teď samozřejmě myslím testy rodinných vozů).
Avatar - dal
29. 3. 2013 16:39
Re: novinky hmmmm
:yes: Jen by jsem doplnil, že běžný řidič nepozná mezi bodem 1) a 5) rozdíl a ke všem verzím je pochopitelně škrabka ve víčku nádrže zdarma!!! >:D
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 3. 2013 20:16
Re: novinky hmmmm
Klasicka staznost Jamesa Maya z Top Gear - kazdy sa chvali, ze auto je vyvinute na Nurburgringu... a potom si to auto kupis a mas pocit, ze ho mas za trest.

A potom... kedysi boli casy, ked mali auta pneumatiky. Dnes ocividne staci natriet disky hrubou vrstvou ciernej farby....

Ja vzdy hovorim, ze mozes mat skvele ovladatelne auto so spickovym podvozkom a uzit si komfort. Tvrde neznamena sportove...

Ja napriklad viem o kazdom kamienku ci hrbolceku na ceste - ale necitim ho. Jemny rozdielovy odtien, ale na ceste je to poznat.

A schopnost dosiahnut tento zlaty podvozkovy rez oddeluje firmy, ktore vedia urobit podvozky od tych ostatnych.
29. 3. 2013 20:43
Re: novinky hmmmm
Také je to otázka brzd. Nejedno auto na trhu nemůže mít pro ohromné kotouče kola menší než 20". Nic proti balónům, také u běžného auta upřednostním komfort.
29. 3. 2013 22:12
Re: novinky hmmmm
hele mam citroen c5 III coz je v dnesni dobe asi nejkomfortnejsi svezeni v teto kategorii za tyhle prachy a to na to musi mit hydractive. Presto jsou terenni nerovnosti, ktere to auto nezvlada a tluce jak svina. Tuhle jsem jel kamosovym Passatem B3. Je jasne, ze se nedaji ta auta srovnavat co do urovne jistoty jizdnich vlastnosti, ale panove ten komfort, to bylo neco. Kam se hrabal citrak, to auto se na pruzinach a novych tlumicich vznaselo nad tim nasim tankodromem jako litajici talir. A hlavne at mi nikdo necpe losi testy a podobny hovadiny. Kdyby co do tvrdosti naladili podvozek na uroven OI, ci VW Bora s delsim rozvorem a multilinkem by se ta auta zbavila sve udajne zaludnosti ( s Borou jsem najezdil 150 tis km a bez ESP jsem mel to auto v ruce a jeste jsem si na snehu dovoloval) a mohla byt stale pohodlna. Ale kdepak, dnes jsou lidi povetsinou liny jako prasata, tak auta musi byt sportovni jak veli doba. Tuhle me pobavilo- mel jsem v ruce kolo od OII byla to original 18" s continentalem 225/40- 18R- to kolo kuci- ono vazilo skorem 25 kilo!!! to mame ctyri kola a rezervu a jen kola nam delaji 10% vahy auta, ty voe to jsem ziral!!! >:D
29. 3. 2013 22:31
Re: novinky hmmmm
Vzhledem k tomu, že trochu sleduji hmotnosti disků (samotných i obutých), tak mne to vůbec nepřekvapuje.
Avatar - 3_diamanty
29. 3. 2013 12:25
scirocco ... a jeho znacny pokles predaja v eu
r 2011 - 26 916ks
r 2012 - 16 580ks

strata 10 tisic kuskov za rok je pri takomto aute a tak malych predajnych poctoch velmi prekvapujuca a citelna ... ktovie co je za tym.... ten pokles je rapidny.... a tento rok asi opat padne este hlbsie pritom je scirocco asi jediny skutocne pekny a zaujimavy vw ktory trosku chyti aj za srdce ..... ;-\
Rozbalit vlákno
3
Avatar - cerrbion
29. 3. 2013 13:38
Re: scirocco ... a jeho znacny pokles predaja v eu
šíro je pěkné, jeho jediný problém byla a je cena.
Avatar - Emel
29. 3. 2013 13:42
Re: scirocco ... a jeho znacny pokles predaja v eu
Silnější 1.4TSI mírně přes půl mega ve slušné výbavě, to není zase tak tragické...
29. 3. 2013 17:10
Re: scirocco ... a jeho znacny pokles predaja v eu
Co za tím asi bude - v téhle době to holt mají jednostranně zaměřená auta těžké a budou to mít ještě horší.
Avatar - 3_diamanty
29. 3. 2013 15:21
veloster vs scirocco
[odkaz]

krasna tabulka :yes: :yes: :yes: vw pekne vzadu kam patri

scirocco sa musi riadne zlepsit ak chce vo svete sportovych aut nieco dosiahnut >:D :yes: , s touto plackou s interierom z nudneho golfa nema absolutne ziadnu sancu ;-)

bravo hyundai :yes:
Rozbalit vlákno
23
29. 3. 2013 15:32
Re: veloster vs scirocco
Scirocco se neprodává v Americe a asi ani v Číně (nechce se mi to hledat). Z těch necelých 20 tisíc se přes 16 prodalo v Evropě. Odkud jsou zbývající 3 tisíce netuším.
Avatar - 3_diamanty
29. 3. 2013 15:39
Re: veloster vs scirocco
scirocco sa predava napr aj v australii ;-) ....

bohuzial ... vyrabat dnes sportove auto ktore sa predava viac menej len v eu sa neoplati... ale ved vw na to pride casom ked scirocco padne tento rok na same dno ...

veloster predal vo svete takmer 70 000 aut... znacke vw sa moze na sportovom poli o takom niecom len snivat ... ale mne to vobec nevadi.. bduem rad ked vw bude vzadu v * :yes: ludove auta by sa stejne nemali miesat do sportu... UP je presne to comu sa ma vw venovat...
29. 3. 2013 16:09
Re: veloster vs scirocco
Ano, prodat 70 tisíc kusů v Evropě je určitě příjemný sen. Jen Scirocco není sportovní auto. Alespoň ne podle mne.
Avatar - white label
29. 3. 2013 20:08
Re: veloster vs scirocco
Scirocco asi není typické sportovní auto, ale proti tomu "jeho" Velosteru je to hotový ultra supersport. >:-[] ;-)
29. 3. 2013 20:10
Re: veloster vs scirocco
Tak o tom žádná. >:-[]
29. 3. 2013 20:37
Re: veloster vs scirocco
Až teď jsem si všiml, žes to upravil, že jo? Přesně něco o supersportu mě napadlo taky. >:-[]
Avatar - white label
29. 3. 2013 20:58
Re: veloster vs scirocco
Já jsem to nejdřív nechtě odeslal nedopsané (viz i chybějící tečka za větou), ale téměř okamžitě jsem to přes editaci dopsal a odeslal doplněné zpět. ;-)
29. 3. 2013 22:13
Re: veloster vs scirocco
Po odeslání reakce jsem si všiml emotikonů. Ale znovu jsem to nečetl (změna v délce byla příliš malá, abych si podvědomě všiml, že se něco změnilo) a sám jsem zvažoval právě něco o supersportu připsat ("Tak o tom žádná. Scirocco je proti němu supersport."). :-) Nakonec jsem si to rozmyslel, nechtělo se mi (příliš) kopat do mrtvoly. >:-[]
Avatar - Fotosoutěž Moje auto.cz
29. 3. 2013 22:44
Re: veloster vs scirocco
U labela se musíš mít na pozoru. Ten ti kouzlí s příspěvkem rovnou pod nosem... >:D
Avatar - white label
29. 3. 2013 23:56
Re: veloster vs scirocco
A někdy se mi dokonce podaří číst myšlenky spoludiskutérů (jako třeba v tomto případě)... >:-[] ;-)
30. 3. 2013 00:00
Re: veloster vs scirocco
Pěkně jsme se sesynchronizovali. Jsem ti tu myšlenku očividně postoupil. Kdybych to napsal také, tak to bude vypadat divně. :-)
Avatar - woody-alien
29. 3. 2013 22:56
Re: veloster vs scirocco
Sakra, neodhlásil jsem svoje alter ego. 8-s A to mi ještě zbývá vypnout Ádu a toppera. Přitom už je po večerce a s kazajkou se strašně blbě dělá na počítači... >:-[]
29. 3. 2013 17:22
Re: veloster vs scirocco
Můžeš mi říct, co je na Velosteru sportovního?
A když už budeš odpovídat, tak mi ještě vyjeď kolik Velosterů se prodalo v Evropě.
29. 3. 2013 17:54
Re: veloster vs scirocco
Mám takový pocit, že kolem 7 tisíc.
29. 3. 2013 17:24
Re: veloster vs scirocco
Například se neprodává v Koreji.
Ano, Veloster těží z image "asijské 911", to je vše.
Avatar - Emel
29. 3. 2013 16:31
Re: veloster vs scirocco
Všechny testy co jsem četl říkali o Velosteru to, že si ho může koupit jen někdo, komu je jedno jak jeho "sportovní" auto jezdí. To, že se ho prodá tolik, je spíše smutné...
Avatar - dal
29. 3. 2013 16:35
Re: veloster vs scirocco
:yes: Nezbývá než souhlasit, Veloster se sportovně jen tváří a to ještě jen z jedné strany ;-)
Avatar - WalterWhite
29. 3. 2013 16:58
Re: veloster vs scirocco
Naviac Veľ-monster bol na zvolávačke kvôli betálu brzdy a netesnosti zadného okna :no:
Avatar - twistedTSD
29. 3. 2013 18:00
Re: veloster vs scirocco
Svolávačky dělá každý...Já ale ani na autě jako takovém nevidím nic zajímavého.
Avatar - twistedTSD
29. 3. 2013 17:59
Re: veloster vs scirocco
1. Už ti bylo napsáno, že porovnáváš tradičně hrušky s jablky, protože Scirocco se např. na americký kontinent vůbec nedováží. Věřil bych tomu, že naopak Veloster právě tam nabral velkou část z těch 70 000, což má pro mě jako Evropana nesmírně vysokou informační hodnotu, že...

2. Veloster považuji za jednu z největších zrůd současného automobilového průmyslu. Kromě toho podle testů ani jízdně za moc nestojí.
29. 3. 2013 22:57
Re: veloster vs scirocco
nema nahodou ten paskvil od hyu tu povedenou napravu jako IX20 co ma tlumice prakticky u osy otaceni sve vlecene napravy tudiz uz nove funguji na 50%.
bravo hyundai!!!!
ale pravda je, ze si to uz doma ve sveraku umi spousta lidi dodelat:)
mas pravdu, staci interier jak z rozmatlanyho pomrdance, podprumerny podvozek, jedny dvere navic a hura do cela tabulek. >:D
Avatar - jozephko
29. 3. 2013 17:12
Chce VW objaviť Ameriku?
Chce VW dať športovému autu tvar 6-dverového kombi-kabrioletu? Alebo lesného traktora? To som veľmi zvedavý.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - white label
29. 3. 2013 20:13
Re: Chce VW objaviť Ameriku?
Neboj, jen to zas bude opravdu kupé, tak jako v prvních dvou generacích. ;-)
Avatar - woody-alien
29. 3. 2013 22:47
Re: Chce VW objaviť Ameriku?
A to bude jen dobře... :yes:
29. 3. 2013 23:26
Re: Chce VW objaviť Ameriku?
:yes: Přesto mi bude tahle karoserie chybět. Jeden z nejkrásnějších HB na trhu. Škoda, že ho nenakreslili u BMW. :-)
Avatar - white label
29. 3. 2013 23:53
Re: Chce VW objaviť Ameriku?
Pravda, zrovna krásné HB se u BMW nevedou, spíš naopak... ;-)
29. 3. 2013 23:57
Re: Chce VW objaviť Ameriku?
Problém je, že u BMW by musel mít předek úplně jiné proporce. Ale Šíro s pohonem na zadek bych si nechal líbit.
Avatar - white label
30. 3. 2013 00:10
Re: Chce VW objaviť Ameriku?
Myslím, že jen na logicky nutné jiné proporce to u 1er svádět nelze... (tímto zdravím i Legacyho) >:-[] ;-)
30. 3. 2013 13:42
Re: Chce VW objaviť Ameriku?
Tak jsem to nemyslel. Jen říkám, že by muselo mít jiné proporce a možná by ani tak pěkné nebylo.
Avatar - white label
30. 3. 2013 00:06
Re: Chce VW objaviť Ameriku?
Mně zase chybí nástupce Corrada, (nejen) pro jeho design jsem měl slabost. Tady je kousek se kterým se loučilo velmi špatně:
[odkaz]
30. 3. 2013 17:16
Re: Chce VW objaviť Ameriku?
Myslím, že Corrado bol adekvátnejším nástupcom Scirocca. Iba nemal šťastie a nedostal jeho meno. Myslím, že na tejto fotke vyzerá lepšie:
[odkaz]
;-)
30. 3. 2013 00:17
Hm...
Dobré netreba meniť...sakra, kde som to počul...?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
30. 3. 2013 00:28
Re: Hm...
Asi i proto se chce VW u Scirocca znovu vrátit ke klasičtější (a pro šíro tradičnější) karoserii kupé... ;-)
30. 3. 2013 17:10
Re: Hm...
Asi tak. Zaujímavé, že vtedajšia kritika Scirocca za jeho hatchbackovú podobu sa neuchytila v čase jeho uvedenia.
Ale neviem, pôvodný model bol viac hatchback alebo kupé? [odkaz] [odkaz]