Taky jsem si to říkal... nicméně... ohlasy na Golf R ve čtyřkolce nebyly zase tak nadšené, respektive, 4x4 neposunula Golf k větším řidičským zážitkům, pouze k větší univerzalitě. Taky by VW mohl překvapit a přijít se zadokolkou...
Fajn, já si vsadím proti... aspoň u šíra. Spíš čekám, že šíro přijde jako předokolka, zadokolka pokud vůbec tak se objeví jako nový model. Tak o co :-)?
Hm... v obecných článcích o MQB se píše, že "platforma dokáže podpořit jak velké SUV se třemi řadami sedadel, tak sportovní kupé s motorem uprostřed a pohonem zadních kol". Také jsem četl, že jediný fixní parametr je vzdálenost pedálů od předních kol. A konečně... 4x4 není s MQB problém.
Scirocco má nicméně stavět na technice Golfu a tam by bylo RWD velké překvapení.
Vzdálenost pedálů od přední nápravy ano, to je skutečně jediný fixní parametr. Nicméně motor uprostřed? Neřekl bych. Ani si nepamatuji, že bych to četl. Jako derivát MQB nejspíš ano, nicméně uložení motoru k téhle platformě patří. U sporťáku s motorem uprostřed je všechno jinde.
Teoreticky ano. Z principu musí mít MQB motor napříč (to je dané už jejím názvem :-) ). Pro RWD se víc hodí podélné uložení, speciálně pro to vyvíjí platformu MSB, ale teoreticky by šlo použít i MLB(evo) Audi.
Skutečné kupé v nižší střední odstřelili, pokud vím. Těžko říct, co s ním udělají, ale z velkých změn mám trochu strach, protože má opravdu pěknou karoserii.
Ten projekt jsem viděl a nepochybuju o tom, že Scirocco bude předokolka, možná s možností 4x4. Nicméně avizovanou změnu stylu si neumím vysvětlit jinak než že přijde karoserie kupé. Případně by mohl přijít nějaký crossover ve stylu Juke, to si ale nemyslím.
Revolucí je myšlena změna stylu, Scirocco už nemá být sportovně laděným třídveřovým hatchbackem. „Nechceme opakovat styl karoserie Scirocca, chceme ho změnit,“ tvrdí šéfdesignér Volkswagenu.
Vzhledem k době tipuju, že Scirocco nebude 3dv HB, ale spíš něco jako...jako...kruciš...jako Audi A7 proti A8, jako BMW 5GranCoupe proti standart 5er.
Tedy sportovněji stylizovaný Golf, dostupný spíše jen s "lepší" technikou a motory, ale stále 5ti dvéřový a ne o moc méně praktický, než Golf.
Nevěřím na 4x4 v příštím roccu, a to ani alternativně. A nebude to už 3. dv. HB/SB, ale kupé, tak jako první dvě g. rocca, což bude dobře. Jeden kompaktní 3dv. HB (Golf) VW bohatě stačí, nehledě na to, že většina konkurence se dnes bez klasického 3dv. hb. prakticky obejde, tak na co mít dál dva.
Abysme necumeli a tou novinkou nebyl podvozek z caddyho s trubkou vzadu >:D Treba svoji podvozkovou koncepci rozdeli na vicerokategorii
1) do 50 kW tuhe napravy bez odpruzeni
2) do 55 kW odpruzene sedadlo ridice s drzakem na kelimky
3) do 69 kW tuha naprava vzadu
4) do 100 kW vlecka vzadu
5) nad 100 kW viceprvek vzadu a remen na rozvodech misto retezu
>:D >:D
Ja koncernova auta rad, ale zacinaj me hosi trosku rozcilovat. Prijde mi, ze auta generace od generace ne lepe jezdi, ale hoxno vydrzi a jsou tvrdy jak prkna. sportovni podvozky nabizi porad, ale komfortni tam nikde nevidim. Tuhle jsem jel v Alhambre 4x4 a ono se to na 17" traslo jak sulz- oni tam paka dali sportovni podvozek, do takovy rodinny kravy a jeste to prodavaji ve vyhodnych paketech, kde clovek vyuzije vsechno a tohle je tam jak za trest 8-s:-)
Ten tuhý podvozek je nějaká móda... o to více mne udivuje to množství testů, kde se píše o vyváženém, v extrémním případě sportovním podvozku. Jen málokdy se člověk dočte, že by auto bylo nepohodlné kvůli tvrdému pérování (teď samozřejmě myslím testy rodinných vozů).
Klasicka staznost Jamesa Maya z Top Gear - kazdy sa chvali, ze auto je vyvinute na Nurburgringu... a potom si to auto kupis a mas pocit, ze ho mas za trest.
A potom... kedysi boli casy, ked mali auta pneumatiky. Dnes ocividne staci natriet disky hrubou vrstvou ciernej farby....
Ja vzdy hovorim, ze mozes mat skvele ovladatelne auto so spickovym podvozkom a uzit si komfort. Tvrde neznamena sportove...
Ja napriklad viem o kazdom kamienku ci hrbolceku na ceste - ale necitim ho. Jemny rozdielovy odtien, ale na ceste je to poznat.
A schopnost dosiahnut tento zlaty podvozkovy rez oddeluje firmy, ktore vedia urobit podvozky od tych ostatnych.
Také je to otázka brzd. Nejedno auto na trhu nemůže mít pro ohromné kotouče kola menší než 20". Nic proti balónům, také u běžného auta upřednostním komfort.
hele mam citroen c5 III coz je v dnesni dobe asi nejkomfortnejsi svezeni v teto kategorii za tyhle prachy a to na to musi mit hydractive. Presto jsou terenni nerovnosti, ktere to auto nezvlada a tluce jak svina. Tuhle jsem jel kamosovym Passatem B3. Je jasne, ze se nedaji ta auta srovnavat co do urovne jistoty jizdnich vlastnosti, ale panove ten komfort, to bylo neco. Kam se hrabal citrak, to auto se na pruzinach a novych tlumicich vznaselo nad tim nasim tankodromem jako litajici talir. A hlavne at mi nikdo necpe losi testy a podobny hovadiny. Kdyby co do tvrdosti naladili podvozek na uroven OI, ci VW Bora s delsim rozvorem a multilinkem by se ta auta zbavila sve udajne zaludnosti ( s Borou jsem najezdil 150 tis km a bez ESP jsem mel to auto v ruce a jeste jsem si na snehu dovoloval) a mohla byt stale pohodlna. Ale kdepak, dnes jsou lidi povetsinou liny jako prasata, tak auta musi byt sportovni jak veli doba. Tuhle me pobavilo- mel jsem v ruce kolo od OII byla to original 18" s continentalem 225/40- 18R- to kolo kuci- ono vazilo skorem 25 kilo!!! to mame ctyri kola a rezervu a jen kola nam delaji 10% vahy auta, ty voe to jsem ziral!!! >:D
strata 10 tisic kuskov za rok je pri takomto aute a tak malych predajnych poctoch velmi prekvapujuca a citelna ... ktovie co je za tym.... ten pokles je rapidny.... a tento rok asi opat padne este hlbsie pritom je scirocco asi jediny skutocne pekny a zaujimavy vw ktory trosku chyti aj za srdce ..... ;-\
krasna tabulka :yes::yes::yes: vw pekne vzadu kam patri
scirocco sa musi riadne zlepsit ak chce vo svete sportovych aut nieco dosiahnut >:D:yes: , s touto plackou s interierom z nudneho golfa nema absolutne ziadnu sancu ;-)
Scirocco se neprodává v Americe a asi ani v Číně (nechce se mi to hledat). Z těch necelých 20 tisíc se přes 16 prodalo v Evropě. Odkud jsou zbývající 3 tisíce netuším.
bohuzial ... vyrabat dnes sportove auto ktore sa predava viac menej len v eu sa neoplati... ale ved vw na to pride casom ked scirocco padne tento rok na same dno ...
veloster predal vo svete takmer 70 000 aut... znacke vw sa moze na sportovom poli o takom niecom len snivat ... ale mne to vobec nevadi.. bduem rad ked vw bude vzadu v * :yes: ludove auta by sa stejne nemali miesat do sportu... UP je presne to comu sa ma vw venovat...
Já jsem to nejdřív nechtě odeslal nedopsané (viz i chybějící tečka za větou), ale téměř okamžitě jsem to přes editaci dopsal a odeslal doplněné zpět. ;-)
Po odeslání reakce jsem si všiml emotikonů. Ale znovu jsem to nečetl (změna v délce byla příliš malá, abych si podvědomě všiml, že se něco změnilo) a sám jsem zvažoval právě něco o supersportu připsat ("Tak o tom žádná. Scirocco je proti němu supersport."). :-) Nakonec jsem si to rozmyslel, nechtělo se mi (příliš) kopat do mrtvoly. >:-[]
Sakra, neodhlásil jsem svoje alter ego. 8-s A to mi ještě zbývá vypnout Ádu a toppera. Přitom už je po večerce a s kazajkou se strašně blbě dělá na počítači... >:-[]
Všechny testy co jsem četl říkali o Velosteru to, že si ho může koupit jen někdo, komu je jedno jak jeho "sportovní" auto jezdí. To, že se ho prodá tolik, je spíše smutné...
1. Už ti bylo napsáno, že porovnáváš tradičně hrušky s jablky, protože Scirocco se např. na americký kontinent vůbec nedováží. Věřil bych tomu, že naopak Veloster právě tam nabral velkou část z těch 70 000, což má pro mě jako Evropana nesmírně vysokou informační hodnotu, že...
2. Veloster považuji za jednu z největších zrůd současného automobilového průmyslu. Kromě toho podle testů ani jízdně za moc nestojí.
nema nahodou ten paskvil od hyu tu povedenou napravu jako IX20 co ma tlumice prakticky u osy otaceni sve vlecene napravy tudiz uz nove funguji na 50%.
bravo hyundai!!!!
ale pravda je, ze si to uz doma ve sveraku umi spousta lidi dodelat:)
mas pravdu, staci interier jak z rozmatlanyho pomrdance, podprumerny podvozek, jedny dvere navic a hura do cela tabulek. >:D
Asi tak. Zaujímavé, že vtedajšia kritika Scirocca za jeho hatchbackovú podobu sa neuchytila v čase jeho uvedenia.
Ale neviem, pôvodný model bol viac hatchback alebo kupé? [odkaz] [odkaz]