Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - 3_diamanty
prida plyn?
| 29. 3. 2013 09:10
no pri vyhodenej rychlosti ( na neutrali ) ... moze pridavat kolko chce , vzdy to bude nudne audi ;-)
prida plyn?
| 29. 3. 2013 12:18
to jsem rád že mám nudné Audi :-):-):-) a jak je vidět podle prodejů, tak asi nejsem sám :-):-):-)
Avatar - VL4D
prida plyn?
| 29. 3. 2013 12:37
Áno, pre teba bude nudné.

Pre podobných topperov, tingelerov, schmackerov a wakkerov pravdepodobne tiež.

V každom prípade Audi sleduješ ako sa len dá, keďže pod každým článkom o Audi musíš písať aké je podľa teba nudné. Ako fanúšika tejto značky ma teší tvoj záujem. ;-)

Nech sa darí.
prida plyn?
| 29. 3. 2013 14:06
Myslel jsem, že nadpis odkazuje na nějakou ofenzivu na poli zemního plynu/ metanu.
Avatar - KANKUNEN
A je to tu
| 29. 3. 2013 09:37
Audi vymazlilo design k dokonalosti tak, že nejde provézt slušnou změnu. Tohle mi připomíná hezkou ženskou s hranatým ksichtem.
Avatar - Dinar
A je to tu
| 29. 3. 2013 10:17
Souhlas, ale nemyslím, že tohle bude skutečnost, na rendery moc nedám.
Avatar - KANKUNEN
A je to tu
| 29. 3. 2013 10:35
Ano, takhle to určitě nebude.
Avatar - Hammunasakra
A je to tu
| 29. 3. 2013 10:54
:-)
A je to tu
| 29. 3. 2013 14:07
Je to určitě nějaká malůvka Auto Bildu.
Sikulove
| 29. 3. 2013 10:11
Audi sikovne vyuzila chyb sve konkurence a naslapla do nemeckych premiovek nevidanym zpusobem. Ted si muzou kravaty z Mercedesu a BMW rvat vlasy, ale uz je pozde. Kdo zavaha ...
Avatar - Dinar
Sikulove
| 29. 3. 2013 10:16
Trochu to rozveď, v čem ostatní váhají, a proč by si měli rvát vlasy.
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 10:48
:yes: :-)
Sikulove
| 29. 3. 2013 13:04
Tak kdyz maji dve firmy rozdeleny trh mezi sebe a najednou si tam vlastnimi chybami nechaji vecpat nekoho tretiho se kterym se ted musi delit, tak to neni zadny duvod k velke radosti. Specialne pro Mercedes, ktery jeste v devadesatych letech byl nezpochybnitelnym kralem nemeckych premiovek a ted uz je jenom jeden ze tri. Jako neni to stale spatne, ale ta dominance uz je ztracena.
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 10:53
:-)
Ano, speciálně v naftových motorech "našláplo" tak, že už i (indický) Land Rover má výkonnější pohonné jednotky (než audi PLÁNUJE pro příští generaci ;-)
Avatar - kari.laz
Sikulove
| 29. 3. 2013 11:06
A kde jsi k tomu přišla?
Myslíš 3,0 TDV6 se 190KW? (Audi 160-230 KW)
Nebo 4,4 SDV8 s 250KW (Audi 4,2TDI 258KW)
Nebo snad 2,2 SD4 140KW v Evoque?
Nikde ty výkonnější motory nevidím.
Sikulove
| 29. 3. 2013 11:58
Tady opět teta zcela zcestně srovnává, co je k dipozici teď u LR, s tím, co teprve možná bude pouze ze začátku k dispozici jen pro model A4.

Neboli srovnává hrušky a lopaty. :-!
Avatar - kari.laz
Sikulove
| 29. 3. 2013 12:14
I kdyby srovnávala současnou produkci, tak je to stejně jedno.
Popravdě RR se mi poslední dobou neskutečně zamlouvá a pokud by došlo na to, jestli Evoque, nebo Q3, popřípadě RR nebo Q7, tak by u mě vyhrál anglán (ind) a bude mi jedno jestli má jeden nebo druhý o "deset" kilovat víc, nebo míň.

Jenomže Teta děda vševěda narážela na to, že "všichni" mají dvakrát foukaný čtyřválcový diesel. PSA 2,2 HDI 150 KW. Mercedes 2,2 CDI 150 KW. RR SD4 2,2 140KW BMW 25D 160KW atd. A tak našla něco, za co by mohla zkritizovat Audi (VW). Jenomže už není schopná pochopit bližší souvislosti (a nebo to jenom dělá) a to ty, že Audi a potažmo i celý VW, místo přefouknutých dieselových čtyřválců používají přiškrcené šestiválce.
Takže v kategorii okolo 150 KW mají 3,0TDI narozdíl od ostatních, kteří na podobné výkony používají čtyřválce.
A za mě musím říct, že jim v tom fandím a doufám že jim to i přes nevoli euroekologů ještě nějaký čas vydrží.
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 12:47
:-) >:D >:-[]
Zvláštní jak (často) titíž lidé kteří dnes "chválí" (obhajují) slabší výkony motorů TDi mluvili před ca 10ti lety PŘESNĚ OBRÁCENĚ - při "chVWalořečení" tehdejší 2.0 TFSi novinky (proto tehdejším 6ti válcům konkurence ;-)
Co se ohlášených motorizací (třeba audi vs bmw) týče:
Normální "běžný" 2.0 TDi - 110 kW vs 2.0d 140 kW
Silný 2 litr 2.0 TDi - 140 kW vs 170 kW
Nu a teď ten Land Rover
V6 3.0 Tdi 160 kW vs V6 3.0 TDV6 190 kW
V6 3.O Tdi 200 kW vs V6 3.0 SDV6 215 kW
KDO (krom poněkud "zaslepeného" fanouška značky by ve všech případech preferoval obhajoval atd. ty "první varianty"? :-)
Avatar - kari.laz
Sikulove
| 29. 3. 2013 13:57
2,0 TDI - 88-135 KW (140 KW)
3,0 TDI - 150-230 KW
4,2 TDI - 258 KW (281 KW v Cayenne)
6,0 TDI - 368 KW

Já pořád nevím, o čem mluvíš.

Tohle ti nevadí?

BMW 316d - 2,0 85 KW
BMW 318d - 2,0 105 KW

MB C 180 CDI - 2,2 88 KW
MB C 200 CDI - 2,2 100 KW
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 17:27
Fakt NEvíte? No tak si (asi nejspíš) ještě jednou přečtěte ten můj ÚVODní příspěvek - už i (indický) Land Rover nabízí TEĎ vyšší výkony svých naftových V6, než audi pro PŘÍŠTÍ generaci A4 - nic víc/nic méně, TAK je to "prostojednoduché" :-)
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 17:40
Ach a když chcete porovnávat vámi zmíněné pohonné jednotky, tak je POROVNÁVEJTE
2.0 Tdi 88 až (nově) 160 kW vs 16d a 25d 85 kW až (už nějakou dobu) 160 kW (v přípravě je verze 170 kW) = mně z toho vychází motor BMW jako HODNĚ jednoznačný VÍTĚZ (byl lepší "před lety" je lepší dnes a podle těch plánů to vypadá... ;-)
A totéž se dá řici i o 180 až 250 CDi (88 až 150 kW :-)
PS: 6.0 Tdi snad raději NEzmiňujte, ne? ;-)
4,2 Tdi - já bych dnes do audi (jednoznačně) volila (lepší) 4.0 TFSi, ale do velký "krabic" (Cayenne, Q7 a jejich budoucích Bentley a možná i Lamborghini "klonů" - ano, do takových vozů je to asi "vhodná motorizace" :-)
PS: NIC PROTI V6 3.0 TDi ve verzích 180 nebo 230 kW - 150 kW je na dnešní dobu a 3litrový V6 prostě MÁLO (stejný motor v pomalu končícím Citroën C5 má 177 kW - a to jen protože to je předokolka).
Sikulove
| 29. 3. 2013 17:59
Já vím, že opět čistě účelově srovnáváš.

Ale sama se bojíš napsat pravdu pravd, že žádný čtyřválec, ať má turb kolik chce, nebude lepší než šestiválec.

Všichni to tu ví, jen ty máš pořád nutkání kličkovat jak slepice. Aspoň o něčem se chceš bavit, i když tě s tím každej pošle z výše uvedeného důvodu do někam.
:-!
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 18:16
Bože V ČEM zas vidíte jakoukoli "účelovost"? Tady jsou JEN srovnání ca STEJNÝCH motorizací různých značek!!!!!!!!! :-)
Asi se sám BOJÍTE napsat, že ... jedna z těch značek... "zaostává" ;-)
PS: Já JEDNOZNAČNĚ preferuji "víceválce" (i v mainstreamové "obyčejné" střední třídě chci 6ti válec - to jste si mne s někým POPLETL :-)
Takže odpověď na V6 nebo R4 je VELMI jednoduchá, ale PROČ V6 s hrubě poddimenzovaným výkonem (který 4válcem dnes pokrývá už kdekdo, od Citroën přes Kia po... ty "prémiové" Mercedes a BMW). Jak jsem již napsala - V6 (dnes - tím víc "do budoucna") má mít minimálně nějakých ca 180 kW. Nezapomněl jste na "můj starý" pomalu končící C5, kde má 3 litrový naftový motor celé ty roky 177 kW? (a to navíc "jen" kvůli převodovce a "jen" přednímu pohonu.. jinak už tehdy měl 202 kW/600 Nm
Sikulove
| 29. 3. 2013 18:22
Aha, takže stále dokolečka.

Ještě si opomněla napsat, že je lepší čtyřválec než šestiválec. :-!
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 18:28
Hele vy NEumíte číst? Nebo jste ten text (jen) TOTÁLNĚ NE-pochopil? ;-)
PS: Jen pro úplnost - NE"opomněla" - zkuste se "naplno soustředit" - snad to z toho (kontextu) "vydedukujete" :-)
Sikulove
| 29. 3. 2013 18:32
Tvůj text zcela účelově a nesmyslně srovnává dva odlišné přístupy k dosažení požadovaného výkonu.

Vzhledem k tomu, jak tu hýkáš nadšením nad Cé pět Vé šest, je mi zcela jasné, že připustit si veřejně, byť jen na okamžik, že šestiválec je vždy tou lepší volbou, by se rovnalo osobnímu diskuznímu odkráglování v přímém přenosu. Já to vím, ty se jen marně snažíš a děláš vlny. :-!
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 18:40
1) bez formulací (typu) "HÝKAT" to fakt NEjde?
2) víte že VÁŠ text následující po "Cé pět Vé šest" je docela (dost) "mimo", že? :-)
3) ano motor 3.0 HDi (dnes aktuálně CHVÁLENÝ za to jak "si pohrává" s novým Range Rover) je docela povedený a před 5ti lety to v mainstreamu byla HODNĚ zajímavá nabídka (třeba BUDOUCÍ audi A4 bude do BUDOUCNA ze stejného objemu nabízet 160 kW ;-)
(mořské) vlny - ty já (moc) RÁDA :yes: :-)
PS: V čem vidíte "odlišné PŘÍSTUPY"?!?!?
Sikulove
| 29. 3. 2013 18:44
1) Nebojím se nazývat věci pravými jmény;
2) Myšlenkový důvod takové przentace je stejný;
3) O tom to není;
4) Znova čti a zkus pochopit, neb stále dokazuješ, že číst sice umíš, ale chápat už nikoliv. :-!
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 19:00
1) aha, takže bez urážek "TO (jossalitovi) NEJDE" - no "samozřejmě"
2) neříkala bych (tomuto) vašemu textu "przentace" (ale její původ opravdu NEpůsobí jako "myšlenkový" :-)
(když MUSÍTE urážet vy, MOHU i já?
3) jak "o tom to není"? (tak O ČEM "to je" ;-)
4) tak to fakt NEchápu = zeptám se ZNOVU: "v čem vidíte odlišné přístupy k dosažení výkonu"?
Sikulove
| 29. 3. 2013 19:25
Už mne nebavíš. :no:
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 19:32
Říkal jste: "Už nevím jak z toho ven"? Ok :-)
Sikulove
| 29. 3. 2013 19:47
Ne teta, říká, že ho nebaví tvůj politický styl diskutování.
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 20:34
NEjste moc ORIGINÁLní - podívejte kolikrát a kolik z vás to TETA před vámi (jen v TÉHLE diskuzi) "VWymyslelo" ;-)
PS: Vidím že také NEvíte "co s tím" (ta TECHNICKÁ DATA jsou opravdu TĚŽKO "okecatelná", že? :-)
Sikulove
| 30. 3. 2013 01:35
Jsi k zblití. Užij si svou schízu. :-! :yes:
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 30. 3. 2013 01:53
Takže (dostupná a ověřitelná) TECHNICKÁ DATA ve vás vyvolávají slova: "Jsi k ZBLITÍ" a "Užij si svou SCHÍZU"?!?
PS: To vás ostatní výrobci automobilů až TAK NEzajímají a vy žijete JEN proto aby jste (za JAKOUKOLI cenu) "obhajoval" výrobky (koncernu) VW? Aby byl "klid" mám tedy začít "tvrdit" že naftové motory VW-Audi jsou nejSILNĚJŠÍ? (byť je to skoro "spíš naopak"?
Sikulove
| 30. 3. 2013 11:01
Jak píšu, k zblití. :-!
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 30. 3. 2013 11:07
Takže zveřejnění ověřitelných a veřejně dostupných TECHNICKÝCH PARAMETRŮ ve vás vyvolává pocit "k zblití"?
Sikulove
| 30. 3. 2013 11:25
Ty jsi k zblití. :-!
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 30. 3. 2013 11:29
(to už opravdu) PŘEHÁNÍTE! :no:
PS: Protože jsem uvedla (vedle sebe postavila) veřejně dostupná technická data (různých automobilek)? Tak to je s vámi (ještě) horší než jsem si myslela = to je opravdu VÁŽNÉ - aneb vás asi opravdu NEzajímají "auta" (jako taková) - ale jen ta jediná značka (a když zrovna není nejlepší - jste schopen "čehokoliv"
Sikulove
| 30. 3. 2013 11:31
O čem to tu cintáš? To myslíš vážně? Několikrát jsem tě o něco žádal, pokaždé si to ignorovala. Jsi k zbití. :-!
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 30. 3. 2013 11:36
Vy si NE"pamatujete" kolikrát jste mne nazval lhářkou, mystifikátorou atd. (předtím) NEŽ jste se zeptal na případný link?
PS: To vlákno je VEŘEJNÉ = i teď se to dá (přesně) SPOČÍTAT ;-)
Sikulove
| 30. 3. 2013 11:38
Zkus argumenty lhářko. >:D
Sikulove
| 29. 3. 2013 14:16
Je citelný rozdíl mezi projevem benzínových a naftových čtyřválců. Navíc u benzínových šlo o přeplňovaný versus atmosférický, u dieselových je to přeplňovaný proti přeplňovanému. Třeba atmosférická 2,8 je podle mne relativně slabá, přesto má Audi u A6 šestiválec a ne silnější čtyřválec.
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 30. 3. 2013 01:32
Tady bych NE zcela souhlasila - takový (již nějakou chvíli vyráběný) 2.2 HDi 150 kW je stále "naprosto bez problémů" motor (který je stále DALEKO KULTIVOVANĚJŠÍ než TDi PD, který stále na silnicích potká(vá)te "docela dost" (byť uznávám že v minulé generaci kde měl výkon "jen" 125 kW byl ještě daleko "mňamkovější" - to je FAKT ;-)
PS: Přiznám že ten 2.8 FSi v Audi A6 mne trochu "překvapil" - před 8mi lety jsem měla C5 3.0 155 kW - a tady nad ním (někteří) "fandoVWé" docela "ohrnovali nos", jak má NÍZKÝ výkon - právě proti tehdy novému 2.0 TFSi (už nevím kolik tehdy měl kW - necelých 150? No vy JISTĚ ANO :-)
Sikulove
| 30. 3. 2013 12:46
Mícháš jablka s hruškami. Nemluvil jsem o kultivovanosti CR vs PD, ale benzín versus nafta. U nafty je přechod na čtyřválec znatelnější.

147. Třílitrová špička byla v té době u 170-175. U A6 si můžeš vzít slabší dvoulitr (132 kW), který nabídne podobnou dynamiku. Ale s pohonem všech kol ho mít nemůžeš, to si musíš vzít šestiválec. Je opět podladěný, ale tady jde hlavně o točivý moment a průběh má také pěkně plochý.
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 30. 3. 2013 13:30
Správně píšete "ŠPIČKA" - já mluvila o 6ti válcích "obecně"
PS: Myslím že dnes není až takový problém výborně "utlumit" i 4 válec - viz 250 CDi třeba v S-Klasse, nebo (a to BEZ přehánění) minulá generace 2.2 HDi biturbo - skoro VZORová kultivovanost..
Sikulove
| 30. 3. 2013 14:11
Pokud byl o 20 kW za špičkou, tak si o nějaké popichování říkal. A pokud byl podladěný (měl "rozpláclý" průběh, aby lépe fungoval ve velkém, těžkém sedanu), tak byl "fair game". Pak je otázkou, který motor byl skutečně lepší. Tady nejde o počet válců jako takový, tady jde o to, že tenhle konkrétní šestiválec je lepší než čtyřválce o obdobném výkonu. Šest je lepších, ale zkazit lze všechno.
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 30. 3. 2013 14:13
Zkazit jistě LZE cokoli, ale..
Nic, končím vypínám na pár dní "dovolenkovopracovních" do Firenze odjíždím(e)
Pěkný den :-)
Sikulove
| 30. 3. 2013 14:24
Pěknou dovolenou. :-)
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 30. 3. 2013 14:32
Děkuji (bude sice "pidi", ale i tak.. :-)
Sikulove
| 30. 3. 2013 16:07
A vezmete si ledvinku? :-)
Sikulove
| 31. 3. 2013 00:33
>:-[]

Hele, nedělej si tu veřejně zádel, jo?!?
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 31. 3. 2013 01:13
Na výletech jí nosím ráda ;-)
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 31. 3. 2013 01:09
(věřte nevěřte, ale) ANO ;-)
PS: Původně jsme totiž chtěli vzít i kola a (konečně) trochu si "zajezdit" (vloni touhle dobou jsme jezdili i doma), nicméně počasí jet tak "chnusné", že...
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 13:10
..a NEbojte - audi se (zcela jistě určitě) TAKÉ jednou dostane na těch (u 4válcových naftových motorů již pár let "běžných") ca 150 kW
PS: Otázkou je kde tou dobou bude ta současná 150ti kW konkurence.. :-)
Sikulove
| 29. 3. 2013 13:16
Ano, ještě tam dopiš, jak je čtyřválec 150kW lepší volbou, než šestiválec na 160kW. :-!
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 13:27
No před takovými ca 10ti lety to fandové VW (když byl novinka 2.0 TFSi) TVRDILI..
..ale možná je to dnes už "tVWochu jinak" :-)
Sikulove
| 29. 3. 2013 13:28
Ještě tam dopiš, jak je čtyřválec 150kW lepší volbou, než šestiválec na 160kW. :-!
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 13:33
Viz já 13:27 ;-)
PS: Nebo to mám chápat že teď OPRAVDU platí "jiná praVWidla" (než před těmi lety - kdy "ohrnovali nos"/skoro se až "vysmívali" nad B6 od Subaru či (tehdy mým) V6 3.0 v C5?
Tak JAK? :-)
Sikulove
| 29. 3. 2013 13:34
Ještě tam dopiš, jak je čtyřválec 150kW lepší volbou, než šestiválec na 160kW. :-!
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 13:41
Koukám že NEvíte "kudy z toho ven" :-)
PS: Takže ani (na tak prostou otázku) NEumíte odpovědět? ;-)
PPS: Verze "že by tu a tam na mých slovech mohlo něco být" - ta je asi NE"přijatelná", že? :-)
Sikulove
| 29. 3. 2013 13:44
Proč bych ti měl já osobně odpovídat na tebou vylhané nesmysly, které nejsi vůbec schopna jakkoliv dokázat. To je ubohé. 8-s :no:

PS: Ještě tam dopiš, jak je čtyřválec 150kW lepší volbou, než šestiválec na 160kW. :-!
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 13:47
Víte, to "VYLHANÉ" - to mi opravdu (docela) "vadí" :-|
Takže CO je na těchto FAKTech (z vašeho pohledu) "vylhané"?
Sikulove
| 29. 3. 2013 13:49
Dokaž, že to, cos ty sem napsala, tu někdy někdo tvrdil. Nejlépe tak, že odcituješ a přidáš link.

Do té doby tu budeš jen za lhářku a mystifikátorku, tedy raději bych napsal Mist-ifikátorku. :-!
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 13:58
Netřeba "dokazovat" - ty výkony jsou (třeba i tady na auto.cz) celkem "snadno dohledatelné"
Jestli to NEvíte NEznáte - tak co "naopak"? Že byste se nejdřív SEZNÁMIL s fakty a až PAK "napadal/urážel/zpochybňoval"? ;-)
Sikulove
| 29. 3. 2013 14:01
Tak přestaň blbě kecat a dohledej.

Jak píšeš, je to jedoduché, takže bys to snad zvládnout mohla. :-!
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 17:24
Tu VULGÁRNÍ první větu myslíte FAKT VÁŽNĚ? :-)
Jak píši, je to jednoduché - takže to zvládnete i vy ;-)
PS: Je docela SMUTNÉ kolikrát "nejdřív urazíte", než PAK zjišťujete kdo že to vlastně má pravdu/jak to ve skutečnosti asi je :yes: :yes: :yes: :-)
Sikulove
| 29. 3. 2013 17:54
Aha, takže opět nenašla, nezná, neumí...

Proč to nenapíšeš rovnou? :-!
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 18:20
Já to ROVNOU (přesná "data") napsala - VY je stále (dokola) "zpochybňujete" ;-)
..a PROČ bych je měla (v článcích tady okolo) hledat JÁ za vás?
Ta SKUTEČNOST, že byste VY měl nejdřív "ověřovat" a (případně) až POTÉ psát "perly" typu: "NEzná, NEnašla, NEumí, mystifikuje" atd. - ta VÁM (stále) ještě NE"došla"? :-)
Sikulove
| 29. 3. 2013 18:23
Kde je ta citace a ten link?

Pořád jsi tu za LHÁŘKU. :-!
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 18:29
Ok - tak to ROZEBEREME
1) proč za lhářku? (konkrétně)
2) jaký (přesně) chcete link - kterým (konkrétně) údajům o kW "neVWěříte"? :-)
Sikulove
| 29. 3. 2013 18:33
Přečti si to vlákno od začátku, ano? :-!
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 20:35
..a ODPOVĚDĚT (normálně konkrétně) by NEšlo..? :-)
Sikulove
| 29. 3. 2013 19:50
1. Tvrdiš o někom, že něco říkal a nejsi schopna to doložit. Ano, lhářka. A zdaleka ne poprvé.
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 20:37
1. to jste si opravdu POPLETL ;-)
Je to PŘESNĚ NAOPAK - já TVRDÍM ("opisuji" dostupná technická data) a jossalito TVRDÍ že "to není (snad) možné" (že by naftové motory VWaudi byly OPRAVDU méně výkonné :-)
Sikulove
| 29. 3. 2013 21:10
No před takovými ca 10ti lety to fandové VW (když byl novinka 2.0 TFSi) TVRDILI..
..ale možná je to dnes už "tVWochu jinak" - ty dnes.
Opět lhářka jako téměř vždy.
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 30. 3. 2013 01:09
Ale FUJ - NEmohl by váš příspěvek mít alespoň "hlavu a patu"?
Vy jste si dokonce ZCELA POPLETL o co jde (nebo to doteď VŮBEC NEtušíte?) a i o snadno ověřitelných FAKTECH (technických datech) píšete "LHÁŘKO"?!? Jste "normální"? NE(máte pocit že to docela)PŘEHÁNÍTE to?
Sikulove
| 30. 3. 2013 11:02
Jsi jen ubohá lhářka. :-!
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 30. 3. 2013 11:05
Ok - PŘEHÁNÍTE to :no: 8-s :no:
PS: Aneb (to co jsem napsala úvodem, že) už i (indický) Land Rover má silnější naftové motorizace (190 vs 160 kW a 215 vs 200 kW) než připravovaná budoucí audi A4 - je (snadno dohledatelná/ověřitelná) pravda - a kdo tvrdí že ne není "ubohý", je to jen obyčejný LHÁŘ ;-)
Sikulove
| 30. 3. 2013 11:32
K zblití. :-! :no:
Sikulove
| 29. 3. 2013 14:26
Ta diskuze je zajímavá už z toho hlediska, že 2,0 TFSI moc šestiválců nenahradil. Koncern měl už v té době 1,8 T a z největší části byl právě jeho nástupcem.
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 18:21
To máte (víceméně) PRAVDU - nicméně "tou dobou" byly na trhu 6ti válce ca "téhož" výkonu ;-)
Sikulove
| 29. 3. 2013 18:47
BMW mělo v té době už roky 170 kW. V některých modelech/ na některých trzích 175. Nemluvě o M3. Ale jak píši výše, tohle je přeplňovaný versus atmosférický a to je trochu jiný příběh. Audi má dodnes ve vyšší střední šestiválec o 150 kW. A ve 200 kW úrovni zase přeplňovaný šestiválec. O šestiválce tak přišla nižší střední, což je spíš dobře, a částečně střední, kde se právě nenabízí tenhle 150 kW. Možná škoda, možná ne, rozhodně je to pro mne zajímavá motorizace. Dvoulitrové TFSI nemá nejhorší zvuk a nekultivované také není.
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 20:42
VR6 v nižší střední byl stejně (vždy) jen "bonbónek" - horší je to ve střední třídě, tam MNĚ doopravdy "začínají chybět"
PS: 2litrové BENZÍNové TFSi jsem tu mnohokrát "doporučovala" (narozdíl od jeho naftové "varianty") a byť dnes už jsou (a brzy budou další) lepší varianty od koho koupit přeplňovaný 2 litrový benzín, myslím že to STÁLE PLATí
Sikulove
| 29. 3. 2013 20:53
Tak ve střední je tu pořád možnost 200 kW šestiválce, ale mne osobně to pak spíš táhne k S4/ S5. U Audi mi prořídnutí šestiválců tolik nevadí, protože jsem k nim neměl vztah. A 200 kW je prakticky atmosférická hodnota.
Avatar - white label
Sikulove
| 29. 3. 2013 22:04
To víš, Golf měl šestihrnek v kompaktním hb už v r. 1992!, ale protože jde o koncern, jednalo se o "bonbónek" zbytečný. V případě konkurence z Francie, dálného východu apod., by šlo o "bonbónek" unikátně revoluční a ptali bychom se, kde byl tehdy (v tomto ohledu) nudný, konzervativní "koncern". ;-)
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 30. 3. 2013 01:35
Tak to máte "štěstí" a (máte to) "dobré" - neb vozy jako M3 či S5 budou 6ti válci osazovány (snad) "ještě DLOUHO". Problém je že já (až tak) NEchci (čistě) SPORTovní vůz, nicméně "silnější" (a také "víceválcový") motor mi "vyhovuje", takový bych (i nadále) CHTĚLA (a to ve střední třídě JE problém skoro již dnes..
Sikulove
| 30. 3. 2013 12:50
V tom to není. Když už šestiválec s kompresorem, tak snad jeho plnou verzi. Slabší není o nic úspornější. Jinak konkurentem M3 je RS4/5, S4 je protějšek 335i. A4 3.0 TFSI stojí proti 328i.
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 30. 3. 2013 13:24
Nu ano = NE"zbývá" než jít do "prémiových" aut (snad možná Jaguar XF s novým 3.0 kompressor - ten je mi HODNĚ "sympatický"
PS: Vím že je to "o třídu výš", ale při přechodu z (auta velikosti) C5, mi to příjde "takakorát" :-)
Sikulove
| 30. 3. 2013 14:04
No právě. Pokud ti jde o komfort, tak dnešní auta nejsou nic extra. A4 se šestiválcem není zásadně lepší než S4. Včera jsem to chtěl někomu napsat, pokud dnes trh něčím trpí, tak sportovností. Všechno musí být sportovní, nebo se tak alespoň tvářit. V tomhle směru si prostě moc nepomůžeš, šance je leda ve vyšších třídách, kde přeci jen najdeš vzduch a nějaká míra komfortu je vyžadována.

Chtěl jsem tím říct, že v tomhle konkrétním případě mě to táhne výš. Kromě vyšší pořizovací ceny moc neutrpím.
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 30. 3. 2013 14:12
Ano - a to je vaše formulace "nic extra" často ještě docela milosrdná.. ;-)
Je to paradox - zatímco stav (a hustota provozu) silnic jde spíš jen "dolů" auta jsou čím dál tím víc SPORTovní - to do sebe příliš NE"zapadá" :-)
PS: Já to tu již párkrát psala, že "realita" mne (dříve či později) "donutí" jít do vozu VYŠŠí střední třídy (paradoxně jen proto, abych tam dostala to ... nad čím tady tolik lidí "ohrnuje nos" - to co mi dává/poskytuje "obyčejný" Citroën C5 ;-)
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 13:08
Srovnávat motor s motorem je FAKT "hruška a lopata"? :-)
Nebo se vám to (reálné porovnání) jen NE"hodí do krámu"? ;-)
PS: Sorry, ale - Ano, speciálně v naftových motorizacích audi "našláplo" tak, že dokonce i (indický) Land Rover má výkonnější pohonné jednotky (než audi PLÁNUJE pro příští generaci.. :-)
Sikulove
| 29. 3. 2013 13:12
Já vím, že se tady snažíš něco vmanipulovat a čistě účelově vykonstruovat.

Problém je ten, že je to zcela nesmyslné a ostatní ti tu na ty tvý moudra házej bobek.

PS: Srovnáváš motor který existuje s motorem, který je zatím pouze na papíře - neexistuje. Takže to srovnání kulhá na obě uši, protože nohy ani nemá. :-!
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 13:36
Srovnat motory STEJNÝCH objemů (a počtu válců) dvou či více automobilek je tedy "účelová vykonstruovanost" (nebo "hruška a lopata"? :-)
PS: Ehm, ale VÍTE že ten SILNĚJŠÍ je ten co "již existuje", zatímco ten SLABŠÍ (Audi) je ten co je "zatím pouze na papíře - neexistuje"? ;-)
Sikulove
| 29. 3. 2013 13:45
Ty jsi fakt velmi jednoduchá... :-!

Zaměř se na to, co existuje a je v současné nabídce.
Výkonově na koncernové diesly prostě nikdo nemá. To je realita dnešních dnů. :-!
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 13:49
Hele vy FAKT chcete tvrdit že "výkonově na koncernové diesly prostě nikdo nemá"???? >:D
Sikulove
| 29. 3. 2013 13:53
Má někdo v nabídce dieslů něco výkonějšího než je 6.0 V12 TDI?

Nemá...
Odchod na párek. :-!
Avatar - Hammunasakra
Sikulove
| 29. 3. 2013 13:58
:yes: :-) >:D
(jinak ale) Dobrou chuť ;-)
Sikulove
| 30. 3. 2013 16:08
ta sedla >:-[]
Zaujímavé, ako Audi dokáže stále obmieňať ten istý dizajnový
| 29. 3. 2013 10:44
Už prakticky 30 rokov - od čias Audi 100 Cigaro - používa Audi ten istý dizajnový jazyk. A používa ho bez výnimky pri všetkých modeloch. Čisté linky, síce trochu chladné, ale veľmi zaujímavé.
Nie som síce priaznivcom Audi, ale toto sa mi na Audi páči. Že sa nedá pomýliť si ho s inou značkou. A že Audi nerobí v tomto smere krátkodobé bezhlavé experimenty ako BMW či Mercedes (a Renault, Citroen, Ford, Fiat, Seat a ďalší), ale ide na istotu.
Avatar - kari.laz
trochu jinak a lépe
| 29. 3. 2013 10:57
Líbí se mi, že u naftových motorů mají 3,0 TDI již od 160KW místo, aby podobné výkony honili z "dvoulitrových" čtyřválců.
Avatar - Hammunasakra
trochu jinak a lépe
| 29. 3. 2013 13:38
Věřím že podobně jste dával před (tak 8mi?) lety přednost (benzínovým) 6ti válcům konkurence před "honěným" 2litrem TFSi ;-)
trochu jinak a lépe
| 29. 3. 2013 13:48
Nic jiného, než tomu věřit, ti bohužel nezbývá.

Že jsi ovšem mimo, to tu víme zase my ostatní. :-!
Avatar - Hammunasakra
trochu jinak a lépe
| 29. 3. 2013 13:55
Já (už to po těch vašich nekonečných opakováních) přece VÍM, že jsem MIMO (váš "rozsah" ;-)
Proč "nezbývá"? Vy svůj názor NE"chcete" prozradit? "Bojíte se" prozradit, nebo KDE je "problém"?
trochu jinak a lépe
| 29. 3. 2013 14:03
Ty se tady snažíš opět nějak vmanipulovat onen problém. Zkus to na někoho jednoduššího, ano? Ten ti to možná sežere. :-!
Avatar - Hammunasakra
trochu jinak a lépe
| 29. 3. 2013 17:42
Ok, tak (super)JEDNODUŠE - jossalito NEodpoví (a basta :-)
trochu jinak a lépe
| 29. 3. 2013 18:01
Hele, já prostě nejsem tak jedoduchý, abych se od tebe nechal vmanipulovat do tvých zcestných konstrukcí. Na to nemáš dostatečné IQ ani jiné schopnosti a znalosti. :-!
Avatar - Hammunasakra
trochu jinak a lépe
| 29. 3. 2013 18:23
To s tím IQ - to je PERLA (i na vás) :yes: ;-)
PS: Až budu mluvit s někým z Mensy, MUSÍM se zmínit :-)
trochu jinak a lépe
| 29. 3. 2013 18:28
Zkoušíš to, marně. :-!
Avatar - Hammunasakra
trochu jinak a lépe
| 29. 3. 2013 18:30
Ale kdeže - já už (přece) napsala, že: "Jossalito (prostě) NEodpoví" :-)
trochu jinak a lépe
| 29. 3. 2013 18:33
Není důvod. Jestli si myslíš, že já budu skákat, jak ty chceš, tak to jsi hodně směšná. :-!
Avatar - Hammunasakra
trochu jinak a lépe
| 29. 3. 2013 20:45
Abychom si to UJASNILI - když se vás zeptám na váš názor (např.) na motor 2.0 TFSi (nebo jakýkoli jiný) je SMĚŠNÉ očekávat "normální odpověď" ;-)
PS: A "u vás doma" se takovému dotazu říká "nebudu skákat jak ty chceš" - (dost) DOBRÝ :yes: :-)
trochu jinak a lépe
| 30. 3. 2013 12:20
"SMĚŠNÉ očekávat "normální odpověď" "

Tohle si opakuj pokaždé, než se pokusíš tu normální odpověď napsat. >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
trochu jinak a lépe
| 30. 3. 2013 13:32
Ok, jste blázen (to už je "moc" i na vás) - končím sbohem
trochu jinak a lépe
| 30. 3. 2013 15:39
Ty skončíš, až já řeknu, to si pamatuj. Zatím si tě tady vodím jak opici na provázku. >:D
Avatar - Hammunasakra
trochu jinak a lépe
| 31. 3. 2013 01:16
Ano? A kolik že jste to za svůj život "vodil opic na provázku"? O co že "ani jednu" ;-)
trochu jinak a lépe
| 29. 3. 2013 17:19
Jestli se ti zdá 2.0 TFSI se svými 147 kilowaty a prťavým turbem nějak vyhoněnej,tak by ses měla vrátit k domácím pracem..
Avatar - Hammunasakra
trochu jinak a lépe
| 29. 3. 2013 17:52
To bylo ale HODNĚ šovinistické, že? ;-)
PS: Tak až zase zvednete hlavu od (nějakých) SVÝCH prací, tak si uvědomte že není řeč o DNEŠKU, ale o době kdy byl motor nový (MT určitě bude vědět kdy to bylo přesně :-) ) - no a tehdy na trhu byly 6ti válce ca podobného výkonu ;-)
trochu jinak a lépe
| 29. 3. 2013 18:01
Ví, ale nepoví. ;-) (2004)
Avatar - Hammunasakra
trochu jinak a lépe
| 29. 3. 2013 18:23
:-)
Bože to to LETÍ ;-)
Avatar - Misanick
Design
| 29. 3. 2013 10:59
je opravdu nadčasový. Už teď to auto vypadá, jako by mělo 20 let :no: .
Avatar - Hammunasakra
Design
| 29. 3. 2013 13:39
Však ten design už je 20 let (víceméně) "stejný" ;-)
Avatar - Well-being
Až se Audi
| 29. 3. 2013 11:16
zbaví toho nesmyslně velkého grilu, budou to docela fešná auta ;-)
Avatar - 3_diamanty
Až se Audi
| 29. 3. 2013 12:11
suhlasim... tie audinacke tlamy vyzeraju priserne.. 8-s

dodnes povazujem prvu A4ku z konca 90tych rokov za najkrajsiu audinu vsetkych cias:
[odkaz]
Avatar - flyboyeda
Až se Audi
| 29. 3. 2013 17:58
vůbec ani náhodou audi má zlatou éru právě teď
Avatar - Hammunasakra
Až se Audi
| 29. 3. 2013 20:55
..a kdy bude, prosím vás, (konečně) KONČIT? :-)
PS: Myslela jsem že "dle pVWánu" mají na VRCHOL dojít v roce 2020 ;-)
Avatar - flyboyeda
Až se Audi
| 30. 3. 2013 02:01
Ty jsi holka nebo kluk?
Avatar - Hammunasakra
Až se Audi
| 30. 3. 2013 08:32
No DÍKY za dotaz ;-)
PS: Ta fotka je PRAVÁ :-)
Až se Audi
| 30. 3. 2013 16:09
tahle taky:-)
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Až se Audi
| 31. 3. 2013 01:08
Ano, "autorizuji" :-)
PS: Asi bych "dala dohromady" i KDE to je ;-)
???
| 29. 3. 2013 11:32
2.0 TDI 90-100-110 Kw ?? Proč rozdíly pouhých 10 Kw , jaký to má smysl ?
???
| 29. 3. 2013 11:59
To není jen o výkonech. ;-)
Avatar - beibej
???
| 29. 3. 2013 12:37
smysl je v maržích na motory. Výroba se jistě liší jen o málo, ale s výkonem významě poroste cena. ;-)
???
| 29. 3. 2013 12:39
;-) :yes:
???
| 29. 3. 2013 14:50
Kvůli zemím, které mají daně a poplatky podle výkonu, popřípadě emisí (některé verze mají sníženou spotřebu). Teď mají 88, 100, 105, 120, 130. 100 a 120 jsou ty speciální. 88 nahradí 90, 105 nahradí 110.
Avatar - AUDIRS6
motory...
| 29. 3. 2013 15:13
AUDI
Motorenpalette im neuen A4 (ab 2014)
Erstellt am 16. Mai 2012 um 20:27:57 Uhr

V6 TDI-Power
A4
Themenstarter
Hallo Foris,

in der aktuellen Autobild ist die Motorenpalette der künftigen A4 Generation aufgeführt.
Folgende Aggregate sollen angeboten werden:

1.4 TSI, 143 PS/260 Nm
2.0 TFSI, 177 PS/300 Nm
2.0 TFSI, 225 PS/350 Nm
2.0 TDI, 122 PS/270 Nm
2.0 TDI, 150 PS/320 Nm
2.0 TDI, 197 PS/400 Nm
3.0 TDI, 218 PS/400 Nm
3.0 TDI, 272 PS/600 Nm

sowie ein S4 mit 340 PS
(das wird wohl ein 3.0 TFSI sein) !

Wäre schön, wenn ihr eure Meinung bzw. weitere Daten wie Verbrauch, Fahrleistungen etc. (ist streng geheim, ich weiss..) postet.

...TAKZE TAK : KYLIE a spol...viete si precitat datum, kedy uz nemci vedeli o tychto veciach a vy sa tu teraz idete ako deti hadat "kto ho ma vacsieho"???
HANBA !!!
mila Kylie a spol - neidem obhajovat motory 2.0 TDI v "77" vykonovych variantach, ale vsetko ma svoju logiku, a ten kto koncernu moc nerozumie nemoze ani tomuto.
ja to vidim nasledovne:
bolo im asi "blbe" dat ako zaklad 1,6 TDI /ktory by urcite tiez vedeli naladit na hodnoty podobne najslabsiemu 2litru...ale - ich vec
100 kw verzia zvykla byt tzv. TDI-e - ekologicky zamerana verzia - tzn: vacsie marze pre ekologicky zmyslajuceho buduceho majitela, ktory sa ale bude tesit z toho ze ide zachranit planetu :-!
110 a 140 kw verzie uz defakto pozname - 140ka je modifikovana 130ka : 10 kw a 20 Nm po 2 rokoch ako narast nikoho nemozu prekvapit ;-)
noooo, a V6 TDI :
neviem, ci je spravne uvedene pri tej 160 kw verzii 400 Nm...ja mam info o 450...nechajme sa prekvapit...
200 kw a 600 Nm s 1 turbom tiez po tych rokoch nikoho nemoze prekvapit, ked dnes mame 190 kw a 580 Nm...
...a ano - chybaju tam nejake dalsie motory - nikoho ani len netrklo, ze sa nespomina velmi slusny benzinovy "nadzaklad" ktory je dnes velmi kvalitny: 1,8 TFSI 170 PS,320 Nm...
alebo nieco silnejsie? Biturbodiesel 3.0 ? - ano v niecom ako S4D - tazko povedat ako to oznacia - ale ked to dokazali s Q5kou...SQ5 TDi...
noooo, a este by to chcelo aj nieco stavnatejsie - benzin V6, ale nie s kompresorom, ale s turbom. noo, a tam mam trochu dilemu - vraj uz dlhsiu dobu sa vyvyja "mensi V6" - sam neviem, co tym myslia - ale nieco objemu okolo 2,5 fukane by nemuselo byt na skodu, zato nieco "vacsie-3,0-3,2 L" /pri rozteci valcov 90mm - ktory nechcu menit-teda max.vrtanie 84,5mm x zdvih - no kolko 89-92,7mm/ dopovane klasickym fukacom z vyfukoveho potrubia medzi valcami, kompenzovane dalsim "elektrofukacom" - toooo by uz mohla byt riadna pila!
hmm, neviem ci som nenapisal aj viac ako som chcel - Tii, ktori si vedia vypocitat litrovy vykon z 2,5 TFSI /napr. v TT RS plus / a vynasobit si ho pri objeme 3-3,2 litre, plus vedia si priratat "casovy prirastok" 1 rok = cca 5% >:D - tu uz fakt neviem ako by som to napisal tak nech vam to nenaservirujem ako na striebornom podnose - ze co najsilnejsie byde v modelovej ponuke AUDI A4...

pekny den ;-)
Avatar - Hammunasakra
motory...
| 29. 3. 2013 18:34
No já NEvím - konkurence nabízí ze 4válců výkon ca 150 (BMW 160) kW - vwaudi do budoucna zvýší nově dosažených 140 kW na 145 kW (197 PS) = bylo je a dle všeho i bude "stáletrochu" POZADU ;-)
motory...
| 29. 3. 2013 18:39
Když někdo nemá šestiválec, tak to prostě musí vydolovat ze čtyřválce. Protože konstrukce auta se odvíjí ze zádávacích kritérií, které zní velmi obecně. Tedy třeba sedan, délka, výkony, výbava. Tohle ti ale úspěšně uniká. Ty jsi schopna rozlišovat až jen čísla na papíře.,,

Takže nám tu napiš, že je čtyřválec vlastně lepší volbou. :-!
Avatar - Hammunasakra
motory...
| 29. 3. 2013 18:50
A prosím vás "odkdy" konkurence "NEMÁ ŠESTIVÁLEC"??? :-)
(jestli vám to NEdošlo - je DALEKO jednodušší "podladit" stávající V6, než vyvíjet nový R4 a hlavně je to daleko Daleko DALEKO dražší..
..však i VWaudi jednou bude mít 4 válec výkonu (třeba) ca 150 kW - bude to prostě jen o roky (desetiletí?) později než ostatní..
PS: Už jsem to několikrát napsala, ale budiž ZOPAKUJI: Lepší volbou je V6 ale ne s (na dnešní dobu) HODNĚ PODladěným motorem = když V6 v naftě tak (dnes) tak s 180ti kW (nezapomněl jste že motor v C5 nad kterým ROKY "ohrnujete nos" už před těmi lety měl 177 kW - a to jen protože jde o ("levnou") předokolku (jinak už tehdy nabízel 202 kW/600 Nm ;-)
motory...
| 29. 3. 2013 18:53
Vzhledem k emisním normám to jedodušší rozhodně není. Proto odpískali šestiválce apod. Takže tohle nevíš, jsi mimo. Má smysl se dále bavit? Když prostě nevíš???

8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
motory...
| 29. 3. 2013 19:01
Zkoušíte NOMINACI NA ZLATÝ VENTILEK? :-)
BWM nebo MERCEDES žádné "6ti válce NEodpískali" (jen nemají tak NÍZKÝ VÝKON jako v audi ;-)
motory...
| 29. 3. 2013 19:26
Jedno slovo. Downsizing.
Avatar - Hammunasakra
motory...
| 29. 3. 2013 19:31
Ano downsizing je realitou - snad jen u VWaudi u naftových 4válců "trochu zaspali"...
..což ale NIC NEmění na skutečnosti, že ani BMW ani Mercedes "žádné 6tiválce NEodpískali", že? :-)
motory...
| 29. 3. 2013 19:33
Tak to jsi asi hodně dlouho nekoukala na nabídku motorů. Trend tam uvidí i posťáčci. :-!
Avatar - Hammunasakra
motory...
| 29. 3. 2013 19:36
Tak tentokrát vás ale FAKT NEchápu! CO to "zkoušíte" tVWrdit"? Že Mercedes a BMW už NEvyrábí 6ti válce, nebo CO? :-)
motory...
| 29. 3. 2013 19:44
Právě jsi dokázala, jak nechápeš. Nazdar. Na tohle čas a ani chuť nemám. Nikde jsem nenapsal, že něco přestali vyrábět. Ale dobře vidím, napsala si to TY! :-!
Avatar - Hammunasakra
motory...
| 29. 3. 2013 20:46
Takže (zase) NIC ;-)
motory...
| 30. 3. 2013 11:49
Ty jsi napsala: "Mercedes a BMW už NEvyrábí 6ti válce".

Gratuluji, takovou kravinu jsem já nikde nenapsal, ty ovšem ano! >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
motory...
| 30. 3. 2013 11:51
NEměl byste si dát "pauzu", nebo tak něco? ;-)
Asi byste si to měl přečíst (minimálně) JEŠTĚ JEDNOU :-)
..než se DEFINITIVNĚ (totálně) "ztrapníte". A to myslím VÁŽNĚ!
Avatar - Hammunasakra
motory...
| 30. 3. 2013 11:51
NEměl byste si dát "pauzu", nebo tak něco? ;-)
Asi byste si to měl přečíst (minimálně) JEŠTĚ JEDNOU..
..než se DEFINITIVNĚ (totálně) "ztrapníte". A to myslím VÁŽNĚ!
motory...
| 30. 3. 2013 11:54
Ale copak, nelíbí se ti boj tvými vlastními zbraněmi? Ó, jaká to novina! >:D
Ty jsi fakt ubohá. :-!
Avatar - Hammunasakra
motory...
| 30. 3. 2013 12:01
No comment - ale že jste napsal (naprostý) NEsmysl víte, nebo?
motory...
| 30. 3. 2013 12:07
Nesmysly tu píšeš především ty. Ale to je tvoje vlastnost. >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
motory...
| 30. 3. 2013 12:11
Hm, tak na tohle (vám) pauza NEpomůže, NEstačí.. :-)
PS: Už víte, o kterém z údajů o výkonu motorů NEvíte? ;-)
motory...
| 30. 3. 2013 12:17
Kdo tu píše o výkonech? >:D
Znamení čtyř
| 29. 3. 2013 19:19
Toho dne již od rána tušila, že se to opět stane...když na klávesnici svého francouzského notebooku značky L´Crap vyťukávala známé... auto.cz...její vnitřní neklid narůstal...a...ZaSe jE (To) TADy!!! "Nové modely Audi: automobilka přidá plyn". Zase ta prokletá čtyři písmena!!! Teď už věděla, že to přichází...na koberec značky L´Garbage dopadly první kapky krve...pohlédla na své dlaně a uviděla dobře známá krvavá stigmata... OOOO >:D
Avatar - Ham.
Znamení čtyř
| 29. 3. 2013 19:32
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
Znamení čtyř
| 29. 3. 2013 19:37
:-)
Avatar - Hammunasakra
Znamení čtyř
| 29. 3. 2013 19:34
:yes: :-)
PS: Tak snad (u audi) ten plyn opravdu "přidají" - a konkurečním motorům se "alespoň přiblíží" ;-)
Znamení čtyř
| 29. 3. 2013 19:45
Proč by zbytečně dělali horší motory? >:D
Znamení čtyř
| 29. 3. 2013 20:02
Odchodem a návraty a diskuze do kterých se zapojuješ prozrazují mnohé. Na a ty histerické, ale rádoby nad věcí komentáře to jen potvrzují. Jen opravdu stále nevím, jestli jsi jen chytře hloupá a ten tvůj politický styl je tvá běžná forma komunikace a nebo jestli jsi hloupě chytrá a politický styl diskuze aplikuješ dle toho, jak se ti hodí. Každopádně pro mne osobně je tvůj způsob diskuze stejně urážlivý jako přímé vulgární nadávky.
Avatar - Hammunasakra
Znamení čtyř
| 29. 3. 2013 20:53
Politika mne NEzajímá (co si myslím o politicích raději "naplno" říkat NEbudu.. :-)
No a co se týče výkonů srovnatelných motorů (ať ten stávající Land Rover nebo audi A4 příští generace nebo 4válce BMW a Mercedes v VWaudi - to jsou prostě /snadno dostupná/dohledatelná FAKTA ;-)
= otákou se jeví PROČ s tím máte TAKový "problém"
Znamení čtyř
| 29. 3. 2013 21:13
Doleva, doprava. Teta, jsi fakt nudná. Ještě dnes nedošlo na kvákání, aby to bylo kompletní
Avatar - Hammunasakra
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 01:13
Teta? :no: ;-\ :no: 8-s :no:
VÍTE (ale) že mluvíte "zcela z cesty", naprosto MIMO konkrétní text, fakta a dostupná data?
Znamení čtyř
| 29. 3. 2013 20:03
>:-[]
Avatar - Hammunasakra
Znamení čtyř
| 29. 3. 2013 20:53
... i ty Brute! :-)
Avatar - white label
Znamení čtyř
| 29. 3. 2013 22:11
>:-[]
Pokud má teta v každé dlani "toaletní logo", tak se prostě nesmí dívat do obou dlaní najednou, jinak zřejmě náhle přijde prudká alergická reakce, která se dá zdlouhavě léčit pouze omíláním v internetových diskusích.
Avatar - Hammunasakra
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 01:10
Další "TETA"? :no: ;-\ :no: 8-s :no:
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 11:04
Až, pokud kdy vůbec, budeš schopna slušné diskuze s odkazy a argumenty ke svým cintům, pak tě tu budem brát za někoho víc, než jen a pouze za tetku a lhářku dohromady. :-!
Avatar - Hammunasakra
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 11:12
Vy v tom máte ale SUPER BIG "zmatek", že?
Není (sebemenší) problém dát odkaz (navíc na tak "jednoduchou záležitost" jako je výkon motoru) - otázka PROČ ho dávat člověku, který NEJDŘÍV tetkuje, z mystifikace a LŽÍ obviňuje, a až POTÉ se ptá na případný odkaz (co kdyby to fakt byla pravda.. :-)
Pokud budete "používat" toto "pořadí" - tak vám odkaz asi nikdo NEdá (k vám "vstřícný") nikdo NEbude)... to vám NEdošlo? ;-)
PS: Skutečnost že místo abyste příp. sám dohledal (máme GOOGLE - jde o "vteřiny") raději (dny) znovu a znovu opakujete "hlášky" typu "lhářko" a "cinty" atd - snad (raději) nechám "bez komentáře"
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 11:26
Zkus raději linky a odkazy. Tvý cinty už nečtu lhářko. :-!
Avatar - Hammunasakra
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 11:34
Ostatním když se zeptají? RÁDA (proč také ne).
PS: Proč ne vám - to jsem napsala (a je to JASNÉ snad i vám)
PPS: Víte že (jako O-B-V-Y-K-L-E) jste nebyl schopen sdělit jediný (konkrétní) důvod vašich (nekonečných/nesčetných) obviňování ze LŽí - jen a zase a zase a zase je opakujete a opakujete a opakujete =
= jste (vůbec) SCHOPEN říct co KONKRÉTNĚ se vám z mnou uvedených technických dat (výkonů motorů) NE"zdálo" - že jste TOLIKRÁT zopakoval a stále OPAKUJETE slova jako: "lhářko, lži, cinty" apod.?
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 11:39
Žádnej link? Opět dokazuješ, jak jsi ve svý "argumentaci" ubohá. >:D :yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 11:49
Argument že POTÉ co jste xy-krát urážel zpochybňoval atd. nějak NEvidím důvod PROČ vám "pomáhat" (normální člověk - když neví - NEJPRVE požádá o ten odkaz a POTÉ "komentuje") - vám příjde "NE dostatečný"?!?!
Vám takovéhle chování v "normálním" životě "prochází? ;-)
PS: Takže CO (konkrétně) NEvíte NEznáte, čemu to "nevěříte"? :-)
Že naftový 4válec v současných BMW má 160 kW (zatímco v budoucí audi A4 bude mít max. 140 kW)? Nebo že naftové V6 Land Rover má 190 (rsp. 215 pro verzi Sport) kW, zatímco obdobný motor v budoucí audi A4 bude mít 160 rsp. 200 kW?
Budoucí verzi 4válečku BMW se 170ti kW abych snad raději NEpřipomínala, že "pomalukončící" Citroën C5 2.2 HDi má 150 kW (když "vrchol" v budoucím audi bude 140 kW) snad raději také ne. Tak CO z toho NEvíte NEznáte, čemu z toho "odmítáte věřit"?
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 11:55
Link? Není? Nečtu! >:D
Avatar - Hammunasakra
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 12:00
:-) No a já se přitom ZROVNA ptala, na co KONRÉTNĚ (na který z těch údajů) chcete ten link... ;-)
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 12:06
Přečti si tu diskuzi od začátku, tam to je napsaný. >:D
Avatar - Hammunasakra
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 12:10
Ne NEní - diskuzi jste začal: "tady opět TETA..." a zpochybňoval a popíral a o mystifikaci psal, ale KTERÝ KONKRÉTNí z výkonů motorů NEznáte - to jste (přesně) nikde NEnapsal ;-)
PS: Takže čemu KONKRÉTNĚ "neVWěříte"?
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 12:18
Bla bla bla, opět si dokázala, jak nejsi schopna slušné argumentace podpořené linky. Nevíš, neznáš, neumíš. Gratuluji! Jsi nejlepší!

>:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 13:31
Ok, tak(že) DOST
PS: Zrovna VY mi o slušnosti "poučovat" fakt NEbudte/NEmůžete - co je moc je příliš (já RÁDA o autech - projděte si jak NEskutečně málo o nich jste schopen napsat vy = právě TEĎ jste "přestal (alespoň trošičku) "bavit"
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 15:40
Jistěže, máš pravdu!

A ještě něco vtipného přidej, ať se tu všichni od plic zasmějeme. >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
Znamení čtyř
| 31. 3. 2013 01:14
Ano, jistěže MÁM :-|
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 12:55
To je startovní paleta. 200 kW bude nejspíš jednostupňově přeplňovaný. Jestli vůbec nabídnou dvoustupňové, je otázka, protože by to znamenalo, že pod označením S4 budou dvě různé motorizace, což Audi zatím nikdy neudělalo.
Avatar - AUDIRS6
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 13:14
vcera som to tu rozpisal dost obsiahlo...aj tak to ale niekomu nestacilo :-(
tym nemyslim Teba. hmm - ak tomu S4 - : SQ5 sa uz aktualne predava s 2ma motorizaciami - ved vies, ze uz dostala aj 3.0 TFSI 354 PS...zatial len pre mimo EU...ale kto vie...?
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 13:49
Snad na žádném trhu ale nenabízí obě, ne? Rozhodně by mě nepotěšilo, kdyby evropská S4 byl nafťák a s benzínem se prodávala všude jinde. Nicméně, co lze soudit z německého konfigurátoru, vyřešili by to přídomkem TDI, tedy S4 a S4 TDI.
Avatar - AUDIRS6
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 14:05
noooo, a tym padom by nam to tak moc vadit nemuselo ;-)
ono - povedzme si uprimne - po tych uspechoch v LeMans s Dizlami, sa ani necudujme ze z toho budu chciet trosku marketingovo vytazit ;-)
Avatar - Hammunasakra
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 13:19
Ano, to asi (velmi pravděpodobně) ano + se DOMNÍVÁM (a dle všeho i vy ;-) ), že 2stupňová verze nejspíš vůbec NEdorazí... (případně snad možná "jednou" s faceliftem, ale to už jsme "moc daleko" v BUDOUCNOSTI :-)
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 13:54
Možná nedorazí. Ale rozhodně nebudeš moci říkat, že nemohou, nebo neumí, jednoznačně to bude případ, že nechtějí. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 13:58
To ano - ale to pak mohu říkat i o (třeba) PEUGEOTu 508 a tom že (vůbec) NEmá 6ti válec, že? ;-)
PS: Na druhou stranu (a teď to myslím tak nějak "obecně") je spíš dobře že skončila (nebo spíš "se utlumila") neustálá HONBA (jen) ZA VÝKONEM. I tak již delší dobu výkon "převyšuje" stav silnic a dálnic..
(i vůz nad kterým tady hodně diskutujících "ohrne nos" se 177ti kW je v reálu docela TĚŽKÉ "naplno využít" :-)
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 14:20
Tak to je obdobná situace jako u VW s dvoulitrem s dvoustupňovým přeplňováním a sama si přečti, cos na adresu VW napsala... :-) Co my víme, možná za ty roky zapomněli, jak šestiválec vypadá. >:D Ale můžeš, samozřejmě.

Pokud pominu elektronické berličky, tak je to vždy otázka vyvážení těch krátkých momentů, kdy vyšší výkon využiješ, s použitelností. Motorkáři tohle dobře znají. Možná bys využila i 500 kW, ale nutnost jen lechtat plyn a prakticky pracovat s milimetrovými vstupy hodně unavuje a rozhodně to není zábava. Při ustálené 130 na rovince využíváš nejspíš méně než 35 kW
Avatar - Hammunasakra
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 14:40
500 kW jsem tedy ještě NEměla možnost ozkoušet (není to tak dávno co mi 515 koní z V12 přišlo jako RAKETA ;-), ale (přes má slova že výkon moc NEJde/není kde využít) "silnější" motorizace já RÁDA :-)
PS: Právě že to asi ještě NE"stihli zapomenout" - ještě v minulé generaci byly 6ti válce DVA (jeden benzín jedna nafta) a v nové už NIC :-|
..v C5 "přežívá" už jen jeden a do budoucna ... asi holt "postoupím" o třídu VÝŠ ;-)
PPS: Vy to "spočítáte" (klidně jen "odhadněte") asi o dost RYCHLEJi než já - kolik asi tak využívám/"potřebuji" kW při jízdě ne 130ti, ale (řekněme) 210-230ti km rychlostí (vím že křivka nárůstu je tam pak "docela strmá"? ;-)
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 18:36
To už opravdu hodně záleží na aerodynamice, řekl bych něco přes 100 u sedanu střední třídy, tedy asi trojnásobek. Na to je skvělý Rolls Royce, nebo Veyron, který ti to ukáže. :-)
Avatar - Hammunasakra
Znamení čtyř
| 31. 3. 2013 01:07
Děkuji :-)
PS: Veyron mne až tak nepřitahuje (i když ;-) ), ale RR Wraith bych RÁDA (alespoň) "vyzkoušela" :-)
Znamení čtyř
| 31. 3. 2013 01:52
Za málo.

PS: Veyron ti ukáže, kolik křečků maká a kolik se jich fláká. RR ti udělá jen statistiku (kolik procent má zrovna siestu), na křečky si to už musíš přepočítat sama. >:D
Avatar - Hammunasakra
Znamení čtyř
| 31. 3. 2013 07:52
..přesto dá(vá)m přednost tomu Rolls-u :-)
Znamení čtyř
| 31. 3. 2013 11:50
Sice RR moc nemusím, ale také tak. Veyron je trochu jiná liga. Takovou úroveň servisu jsem ochoten dát okruhovému speciálu, ne autu, se kterým bych chtěl cestovat. Ne že by RR jezdil zadarmo. :-)
Avatar - Hammunasakra
Znamení čtyř
| 31. 3. 2013 19:14
Při zvažování zda RR(olls) + RR(over) + Ferrari FF a to včetně "předplatného" i pro příští generaci téhož, NEBO jedno Bugatti Veyron (a to BEZ pojistky) = to bylo vlastně HODNĚ JEDNODUCHÉ "rozhodování" :-)
Znamení čtyř
| 31. 3. 2013 19:44
Tak k RR a RR bych už FF nevolil. Proč mít stěhovák na tři způsoby?
Avatar - Hammunasakra
Znamení čtyř
| 31. 3. 2013 20:27
Ach SAMOZŘEJMĚ (to já jen že MNĚ je zrovna tento model VELMI "sympatický"), máte ale pravdu - Ferrari F12 (či snad i California + LaFerrari ;-) ) - prostě volba je VÍC než "jednoduchá" :-)
PS: Já bych u RR volila Wraith - to zas tak moc "stěhovák" NEbude.. ;-)
Znamení čtyř
| 1. 4. 2013 00:01
Já měl tu čest s Phantomem Coupé Aviator Collection a trochu jsem se zakoukal. Normálně interiéry RR nesnáším zrovna nejlépe, tahle sběratelská verze byla celkem povedená. Wraith je uvnitř hodně BMW. Mám celkem slabost pro Maybach, takže bych si počkal na plnou paletu S-klasse. Nástupce CL by pro mne mohl být zajímavější.

Je to velké a pohodlné, takže stěhovák. :-) Range Rover je očividná volba, pokud člověk skutečně chce něco praktického. K tomu pěkné GT a tady mám prostě slabost pro Aston Martin. I když Ferrari také neurazí. ;-) Rolls je až moc tank, není sexy, je arogantní a nabubřelý. Nějaký Eagle Speedster, nebo Singer 911. A k tomu třeba to S Coupé (popřípadě sedan, podle potřeb), to až se Range rozbije. :-)
Avatar - Hammunasakra
Znamení čtyř
| 1. 4. 2013 02:29
Co se CL (S-Coupe) týče - tam u nás panuje ABSOLUTNÍ SHODA - oba ho považujeme za v podstatě "reálné absolutno" (jsem na něj také VELMI zvědavá :-)
Jestli už Ferrari nebo Aston nebo .. to je opravdu čistě o osobním vkusu - šlo mi o to že i TŘI tak MIMOŘÁDNÉ vozy jsou stále (daleko) "úspornější" variantou než jeden Veyron.
PS: Ten Phantom vám asi (skoro) "závidím.. ;-)
..byť mé myšlenky směřují více právě k WRAITHu - právě proto, že je "obyčejnější" (na tolik peněz kolik má "průměrný" majitel PHANTOMu se "asi necítím" :-)
(to myslím vážně - to už "vyčníváte" až příliš, jsem v zásadě spokojena "tak jak jsem" - no malé "vylepšení" bych UNESLA ;-)
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 12:34
Možná je na čase změnit si přezdívku na "Teta Kylie". >:-[]
Avatar - white label
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 13:17
:yes: >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 13:21
:-)
PS: Problém je, že mně to (v takovémhle množství kam se to "dostalo") už opravdu VADí :-|
Avatar - AUDIRS6
Znamení čtyř
| 30. 3. 2013 13:27
:yes: >:-[]
Avatar - vabis
nejen audi
| 30. 3. 2013 06:18
"na plyn" by měla šlapat většina evropských automobilek :yes: počínaje použitými materály, spolehlivostí, reálnými jízdními zkouškami, výkony a reálnou úsporností konče.
Avatar - Hammunasakra
nejen audi
| 30. 3. 2013 08:49
Ano + s nimi "celá Evropa" - než jí "zbytek světa" UTEČE ještě víc.. ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku