Tlmiace bitumenové pláty používa každý výrobca nie len spomenutá trojica, konkrétne videl som ich v Toyote, Kii, Nissane, Mazde, Škoda, VW, Forde... Zápach z týchto plátov som osobne zažil len po nalepení aftermarket vytlmenia dverí, v prvých dňoch, neskôr to zmizlo.
Ak sú výpary z asfaltu karcinogénne, prečo z neho robia cesty? >:D
Nedělej tu ze sebe hlupáka, schválně si zkus v létě ve vyhřátém autě oddělat koberec nad rezervou, jestli ten plech v kufru kolem rezervy bude nějak zahřátý. >:D
Kdy jsi naposled měl v zakrytém kufru stejnou teplotu jako v rozpálené kabině? Ale mám teploměr s dálkovým senzorem, teplotu pod podlahou ti příležitostně klidně změřím. Zatím zjisti, při jaké teplotě se z těch prémiových izolačních materiálu BMW začnou uvolňovat jedy, ju?
Měkčený plasty na přístrojovkách odpařují o hodně více než ty z tvrdých platů. Tuším že až o 70-80%. Raka máte natotata, nejvíc prý hrozí v německý prémii.
Ty pláty, jsou většinou zalakované, takže bych se dost divil, pokud by nějak výrazně smrděly. A to nemluvím o tom, že jsou ještě pod asi 3 vrstvama koberce, plastové vany a tlumícího filcu. ;-)
Nebo jsou prostě a jednoduše verze pro čínský trh ošizené. Pokud vím, i USA někdy dostávají speciální verze německé prémie (a teď nemluvím o jiném osvětlení).
Hele, já chápu, že to bolí, být zaláskovaný do značek, na které se neustále provaluje, že zcela bezostyšně vyj*bávají se zákazníky, ať už je to značným nepoměrem ceny a kvality pod rouškou jakési prémiovosti, dané foukaným tříválcem, kvalitní gumou na palubce a dlouhým seznamem příplatkové výbavy, která by měla být za ty prachy ve standardu, respektive zcela zjevně šetřící na výrobních nákladech v určitých částech světa s tím, že jsou tam zákazníci dost pitomí na to, aby jim to zbaštili, ale holt to tak nejspíš je.
Jak je vidět, kvalitu je třeba hledat jinde a čím víc vidím takovéhle případy, tím jasněji se to rýsuje. začíná to "blbými" průzkumy spokojenosti a spolehlivostí (třeba [odkaz] ), odolností [odkaz] , bezpečností [odkaz] , transparentnosti informací [odkaz] a podobně. Opravdu je to celé hloupá shoda náhod nebo to vypovídá o přístupu ke stavbě aut? :-!
Otázka. Proč ta kvalita ve formě Acury se neprodává, tak jako Audi, BMW, Mercedes? Proč se Acura ještě oficiálně neprodává i v Evropě, když je tak vynikající? Vždyť kvalita, je to, po čem všichni touží.
Jak jsi přišel na to, že se kvalita ve formě Acury neprodává? V USA při výrazně užším modelovém portfoliu Acura prodala 156.000 aut a Audi 139. Infiniti mimochodem 119 a Cadillac 150.
Auta rozhodně neprodávají jejich kvality, to by žebříčky nevypadaly, jak vypadají. Faktorů je spousta a přední příčky zaujímá marketing. Acura (a vlastně i Honda) bohužel doplatila na jeho ignoraci a navíc sama sobě podrazila nohy sérií špatných strategických rozhodnutí. Každopádně když si měli vybrat, jestli nacpat daný balík peněz do kvalitní produkce nebo do propagace, zvolili první možnost. Ne náhodou je Honda vnímána jako "engineering company". Ale logicky se pak o značce "ví" méně, než o Vorsprung durch Technik. :-)
Jasně, že Honda/Acura není sama, podobně se ke svému byznysu staví i Toyota. Vždyť právě ona si vydobyla image výrobce kvalitních a odolných aut. Její budgety a schopnější manažeři dostali Lexus na špici. Ale německé značky na tuhle stranu barikády určitě nepatří. Naštěstí pro ně (a občas ke škodě zákazníků) si umí poradit jinak
Mam za sebou 2 hondy, Civic 1.6 vti to som kupil za moj prvy milion v r. 1999, v 2006 zene CRV 2.2 ictdi teraz mam okrem ineho aj Toyotu Hilux ako hracku, ale na seriozne vozenie japonske auto? sa preber a nebud jak moj svokor co ma uz snad 5. subaru a furt pocuvam, ze X6 je srot a subaru je top. Niekedy sa odvez aj na inej technike a tazko z toho budes spat. Teraz sme sa zbavili CRV - ide rodicom, lebo mali Yaris a v zime sa s nim moc nedalo a hadaj co ide manzelke. Tvoj nenavideny VW multivan highline. Nenadavam ani na jednych, pretoze japonci su na srandu a pre mladych najivnych chlapcov, akonahle z toho vyrasties a zarobis na normalne auto, uz sa nad tym ani nepozastavis, ani neusmejes, ani taketo auta nevnimas. Ale z toho sa musi vyrast. Pisem to preto, aby si sa ukludnil a neobhajoval tych svojich ako polobohov. Kazda znacka ma svoje muchy u Hondy su to ubohe seriove brzdy, momentalne aj ubohy dizajn, u tych premii sa furt len stazujete a nikdy ste v tom ani nesedeli. Otestuj si hoci aj Touareg za cca. 60k EUR a ti spadne sanka, ze kde je dnes ta nenavidena premia a kde zbytok sveta. BMW a MB radsej ani neskusaj to by si nemusel predychat... Preco sa asi u nas nepredava nejake santa fe a podobne blbosti? Lebo ked mas vycaloav 40k EUR za Hyindai, ci jak sa to pise radsej ides kupit normalne auto co aj predas. Ale podmienka je, ze na to mas a nekupujes auto za posledne prachy potom by som ako za mlada opat volil CRVcku
Audi, BMW, Mercedes, mají celosvětově roční prodeje přes milion aut. A kolik, že má Acura?
„Každopádně když si měli vybrat, jestli nacpat daný balík peněz do kvalitní produkce nebo do propagace, zvolili první možnost.“ Rozhodli se správně. Inu, co jiného jim zbývalo. Tu propagaci musíš mít něčím podpořenou, musíš mít možnost na něčem stavět. Forma bez obsahu, dlouhodobě nefunguje. Především musíš mít konkurenceschopný produkt a teprve poté se můžeš zabývat marketingem! Překvapuje mě, že zrovna ty takovou základní věc nevíš!
„Ne náhodou je Honda vnímána jako "engineering company".“ Floskule, kterou lze použít na jakoukoli jinou značku.
„Jasně, že Honda/Acura není sama, podobně se ke svému byznysu staví i Toyota.“ A proto má Toyota dvojnásobné prodeje, Lexus taktéž a lepší budget, že jo?
Jak tě tu čtu, tak začínám s podobnými ultrafuns Hondy soucítit, život s těžkým komplexem vůči předražené, nekvalitní a přitom nepochopitelně úspěšné D3, musí být opravdu velmi těžký... >:-[]
Kingu, můžeš mi vysvětlit, proč k článku o Audi, BMW a Mercedesu dáváš odkaz na hondaclub a ne přímo na autora výzkumu? Když tu zmiňuješ dvouspojky. Proč tady nedáš odkaz na výzkum, týkající se kvality dvouspojkových převodovek Honda? ;-)
Chvilku přemýšlej. Je lepší mít poruchové DCT nebo spolehlivý AT? Možná právě kvůli kvalitním VW produktům si Honda vyvíjí DCT sama, což možná trvá déle ( [odkaz] a [odkaz] ), ale nebudou to sypáky. Není to pro ni ostatně nic až tak nového, její 5AT mají spojek 5 a 6AT šest. ;-)
Kingu, umíš číst? S takovými odpověďmi běž do politiky? Ještě jednou má otázka: proč tady nedáš odkaz na výzkum, týkající se kvality dvouspojkových převodovek Honda?
Momentálne som v štádiu nákupu nového auta, asi 15 v poradí - to iba aby o mne niekto nevyhlasoval že jazdím max na fábii. Rozhodujem sa medzi tromi autami - Acura TSX, BMW328 xDrive a Jeepom Grand Cherokee - toho preferuje manželka ako náhradu za súčastného, ktorý je aj tu na macz. Acura drží svoj štandard kvality za rozumné prachy, jednu mám doma už dva roky a pohoda. Nové bmw ma potešilo dizajnom, po skúšobnej jazde však moje nadšenie opadlo. Iba v skratke - sedačky v základe (ten základ je za 44 tis USD) sú tak rovné ako v autobuse MHD, doteraz som z toho v šoku. Volant, tam som neveril vlastným očiam a dlaniam - tenší volant som zažil snáď vo favorite pred 20 rokmi a to mi díler tvrdil že je hrubší ako predchádzajúca generácia. Motor - vnútorný hluk porovnateľný s akýmkoľvek autom, zrýchlenie papierové 5.9 na sto, no pocitovo to bolo dosť pomalé - 8 st. automat neustále radí a to možno trochu spomaľuje. Štart/stop systém treba pred jazdou neustále vypínať a nedá sa trvale vypnúť. Podvozok je naozaj kvalitný, tam je cítiť rozdiel medzi acurou, no nieje zas tak veľky aby to stálo 15 tisíc viac. A to v úplnom a totálnom základe za 38 tisíc plus DPH nieje ani koža ale obyčajná koženka. A potom sa čudujú že predaje nejdú. Za tie peniaze ? Neviem ako vy, ale ja som očakával prémiu a toto je dosť veľké sklamanie. Normálne vybavené auto(v dodatku malé auto) za cenu 50 tisíc ? C'mon.
Správa vadných výrobků nyní vyzívá majitele aut...
... já si myslím, že nejvíce vyzívaný je ten, který takovou nehoráznou hrubou pravopisnou chybu může napsat. Zmr8digenerace, která si geluje hlavu a odnaučila se česky :no:
Takže, automobil by mal byť vyrobený zo zdravotne nezávadných potravín tak, aby sa dal celý oblizovať a papať. Miesto v sedačkách sa bude sedieť v cukrovej vate a z výfukov im budú musieť lietať konvalinky. Už je to s tou zdravotnou a eko buzeráciou trápne. Pred 50-timi rokmi nikto nikoho takto nebuzeroval, používalo sa kadečo a čuduj sa svet, ľudstvo to prežilo... Bohužiaľ, niektorí z toho zostali dementovaní a začali pracovať na úradoch, kde rozhodujú o kravinách.
Mily moj, ci vo svojom aute olizujes sedacky a volant je tvoja osobna vec, a tvoja volba.
Ale pokial viem, tak si nemozes vybrat, ci budes dychat alebo nie, ani si nemozes vybrat, aky vzduch budes v aute dychat.
Ale pokojne si svoje auto utlm asfaltom, vystriekaj DDT a poolizuj co sa ti paci. Koniec koncov, uz davno sa v plastoch pouziva konope, mozno budes high :-)
prosímě..kdysi se v interiérech používal plech,dřevo a kůže nebo koženka.Časem "moderní" polyuretan,guma a jednoduchý plast..to bylo vše....
paradoxně ekologická likvidace aut starších (70-80léta) je levnější a ekologičtější než likvidovat měkčené plasty
Tato vůně u mě vzbuzuje představy o kousku rovné a tiché cesty. Auta se odhlučňují, odpužení se zdokonaluje, gumy se vylepšují, ale zásadní rozdíl na cestování má povrch cesty. I naše nové betonové dálnice jsou uhopsané a hlučné.
Podle mě je to útok na německé automobilky. Číňanům asi vadí kolik aut tam prodávají německé prémiové automobilky a chtějí je vystrnadit,tohle je druhý útok v řadě, udělaji si levnější kopie a bude a s kopírováním se tam neserou. Čína ví že právní spor vždycky vyhraje