Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Peugeot 308 se výrazně změní, zhubne 70 kg

17 komentářů

hipisko
pokial 308 ostane jeden z najvacich aut C segmentu, tak preco nie? Ale snad neschudne na ukor velkosti.
Ale tento trend znizovania hmotnosti vitam, nielenze je nizsia spotreba, ale aj lacnejsi, tj menej vykonny motor taha lepsie ako v predoslej generacii.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlas... ak neutrpia pasazieri zmensenim priestoru vo vnutri tak zmensenie hmotnosti urcite bude spravny krok... ved aj 208 je podstatne lahsia ako 207 ktora bola dost tazka... a podobny osud caka asi aj terajsiu astru ktora predokladam v novej generacii bude vychvalovat novy model ako schudol ... 😉 ... tusim mazda 2 prisla pred par rokmi ako jedna z prvych beznych aut ( ak neratam stare S-ko od medaku) ktora prisla s novym modelom ktory bol lahsi ako stary....

uz v r 2001 ked prisla 307micka ak si pamatam ( vtedy som kupoval casopis auto motor a sport ) tak si pamatam ako o nej pisali ako o francuzskom golfe a ako o ohrozitelovovi golfa ale nic take sa nekonalo... golf 4 a neskor aj golf5 pezota 307 zvalcovali uplne suverenne v europskych predajnych cislach.... pri prichode 308micky sme uz taketo reci o francuzskom golfe necitali.... a pozeram ze znova sa vracaju francuzske sny a predsavy o tom ze pezot by mohol ohrozit golf... nuz do tretice by to mohlo vyjst :yes: , za mna osobne musim povedat ze pezoty su odmalicka moja srdcovka a mam ich rad 😉 .... takze budem drzat novej 308micke ( 309?) palce ....
Ak sa peugeot vyda po stopach 508 a 208micky tak nie je coho sa bat... pezoty a elegantny dizajn patria k sebe a tentokrat by to mohlo skutocne vyjst a nova 308micka by mohla byt historicky najlepsia a najpodarenejsia aku kedy pezot vyrobil :yes: ... priznam sa ze naposledy ma v nizsej strednej triede z pezotov najviac zaujala 306tka a aj jej variace ako kabrio od pininfariny ktore sa stalo tusim aj prvym kabriom roka v novej ankete kabriloet roka .. tusim rok 1994 to bol? uz neviem.... kazdopadne su to uz casy davno minule .... treba priznat ze 307 sa velmi dizajnovo nevydarila a 308 je len evoluciou vajickovskeho dizajnu predoslej 307micky..... pezotu rozhodne tento vajickovsky dizajn nesedi.. ved 307 v kombiku vyzera skor ako mpv a nie bezny kombik.... snad sa peugeot pouci a pride so sportovejsim stihlejsim dizajnom.. ako vravim.. poslendy pekny peugeot v nizsej strednej triede je 306tka... verim ze teda po tych dlhych rokoch cakania sa dockam nadherneho pezota v nizsej strednej triede kedze mensia 208micka a ani vacsia 508micka ma nesklamali.... drzim palce pezotu.... na 308micku sa tesim .... a tentokrat by to mohol byt skutocne uz taky francuzsky golf ktory zamava s europskou konkurenciou :yes:
Avatar - dal
dal
Když zlepší řazení, řízení, podvozek, benzínové motory, celkovou spolehlivost, kvalitu a nabídnou také konkurenceschopnou cenu tak proč by nemohli konkurovat.
Avatar - strýček BOB
strýček BOB
Vyvážený a funkční mix toho, co píšeš, žádné francouzské auto nemělo, nemá a mít nebude. >😁 Francouz to umí udělat jedině tak, že dobrý motor sráží katasfrofální převodovka. Kdy zajímavý interiér je složen z materiálů, které po dvou letech vypadají jako u golfu po deseti. O celkové spolehlivosti škoda mluvit. Bodovat mohou jedině cenou, ale vzhledem k faktu, že jsou před bankrotem a líní odboráři stojí s nataženými prackami, tak nevím jestli to zvládnou s dumpingovými cenami ukočírovat.

Jinak frantíkům držím palce snad porazí alespoň tu korejskou rejži :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nesuhlasim absolutne s tym co pises...

francuzi su kvalitativne na tom uplne ok..... mame rok 2013 ..... ja tiez netvrdim ze skodovka je taka ako za cias favoritov ..... doba sa uz zmenila a aj francuzi su uz uplne inde ako v r 2000 napr... preco to neustale ponizovanie francuzov korejcov talianov a vsetkeho nenemeckeho? Nejake komplexy? v com je problem?
webpaja
Tak úplně ne, sedni si do základního P508 a budeš se divit, že by měl bejt novější než Mondeo nebo Passat. O vyšších nebo špičkovejch verzích se samozřejmě nebavím, tam je to na dobrý úrovni.
Avatar - matii
matii
Přijď se podívat do mojí 308 která má na krku 3 a půl roku, 68 000Km a každodenní ježdění po městě a hlavně jsem zvědavý až mi ukážeš ten desetiletý vzhled. Jedinou závadou jsou povrzávající plastový doplněk madel dveří, jinak vše ostatní vypadá a funguje, jako by auto sjelo z výrobního pasu.

A když píšeš, že ten mix nikdy francouzské auto mít nebude, pak já říkám, že ten šmrnc žádné německé auto mít nebude.

>😒]
Avatar - del42sa
del42sa
[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vyzera to vcelku dobre... konecne to nebude tluste vajce :yes😒br />
[odkaz] - tato podoba by sa mi pacila.... uz len sa modlit
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Ještě zvětšit kola, ještě snížit světlou výšku a potom bude prodej takový, že to všechny modely Golfu určitě srazí na kolena >😒] >😒] >😒]
Avatar - matii
matii
Golf? Myslíš to sterilní auto pro sterilní muže?
Avatar - kaa
kaa
Poněkud trapná poznámka nemyslíte?
Avatar - matii
matii
Vzhledem k Ádovi ani nemyslím. >😒]
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Golfa nezrazí, nemá TDI >😒] >😁
Mirec38
by este dosiahli pouzivanim mensich kolies tam kde sa to da. Dnes na vsetco cpu 16 a vacsie kolesa uplne zbytocne. Bola by to uspora na vahe a aj na cene jak noveho auta tak pri vymene pneu. Staci si porovnat cenu 17 od cca 150 eur a 15 pod cenou 100 eur
urcite sa bude setrit inde, na kvalite, izolacnych materialoch, atd
Avatar - matii
matii
Ono je to taky o designu, auta této třídy jsou dnes daleko větší, prostornější a mohutnější a pokud na ně dáš 15" kola vypadají hrozně, jakoby je sebrali někde od motokáry, navíc tam nemáš pneu, ale balóny. 16 a 17 je rozumný kompromis.

15"
[odkaz]

16"
[odkaz]

17"
[odkaz]

18"
[odkaz]
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
....cestou 208, tak to bude super. 208 končí v testoch hneď po Golfe, v AMS porazila aj Fiestu a označili ju za druhé najlepšie auto triedy. Vyzerá, zvlášť potom interiér, podľa mňa prémiovo. Len tak ďalej :yes: :yes: